Heb wel eens zoiets gezien inderdaad. Lijkt dan meer op een kleurenboekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 06:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je ziet soms mensen als een gek strepen, verwijzen en highlinen, volgens mij wordt het er alleen maar onoverzichtelijker over. Op een gegeven moment zie je dan toch door de bomen het bos niet meer.. lijkt me zo
Dat heeft bij mij iedereen, echt een stuk of 100 per wetbundel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:07 schreef TiMPiN het volgende:
Ik had er 1 in de werkgroep die had zelf nog allerlei plakkertjes van verschillende kleuren der in. Alle kleuren van de regenboog, je werd er spontaan vrolijk van
Nou vooruit dan, je mag nu wel in de OP danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:22 schreef anti-fok het volgende:
ik heb een 9 gehaald op rechtsfilosofie..en inleiding sociaal recht ook gehaald.. dit gaat lekker zo.
Oh bah, dat ze daar niet even een voldoende van maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Weet je wat ook zuur is? Dat je een 5.4 haalt voor je allerlaatste tentamen van de Master.
Jup. Happened to me.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Weet je wat ook zuur is? Dat je een 5.4 haalt voor je allerlaatste tentamen van de Master.
Jup. Happened to me.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:13 schreef xxiessiexx het volgende:
Oja trouuuuwens
Ik moest het geloof ik even melden als ik een nieuwe studie had gevonden![]()
Afgelopen week heb ik een summer course gevolgd aan het NHTV te Breda voor de opleiding Urban Management. Ben daarvoor "geslaagd" en mag in september instromen in het tweede jaar van de opleiding. Hoef dan nog maar twee vakken uit het eerste jaar in te halen en in het tweede jaar wel minstens 46 ECTS te halen. En ik moet nog een zomeropdracht maken, dus daar kan ik meteen mee aan de slag
Ik heb in ieder geval mijn plek gevondenEr heerst echt een geweldige sfeer op die school (zelfs de directie mag je bij de voornaam aanspreken, wat op zich best vreemd is voor mijn gevoel
). We hebben met de summer course ook een project gedaan, het ontwerpen van een rotonde, waarbij je echt met veel rekening moest houden en dat was een erg leuke uitdaging. Krijg je een mooi voorbeeld van wat je zoal moet doen
Dusse, bij deze mijn mededeling haha
Dat dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Wat houdt de opleiding precies in?
Dat is idd wel frustrerend, amateuristisch gepruts!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:55 schreef Maharbal het volgende:
Mm, gister ook weer zoiets. Ik ging naar een nabespreking van een tentamen (dat ik overigens voor m'n gevoel grondig had verneukt, (...) Je zou maar een voldoende of wat dan ook mislopen omdat je niet bij de nabespreking was/kon zijn om zoiets!
Dat wel. Maar punten vergeten is niet terechtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is idd wel frustrerend, amateuristisch gepruts!![]()
Maar als je terecht een onvoldoende hebt, heb je een onvoldoende, of het nou een 5,4 of een 2 is, dat maakt niet uit natuurlijk... hoe vervelend dat ook is...
Mee eensch, was ook meer in het algemeen bedoeld..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat wel. Maar punten vergeten is niet terecht
Idd, mijn stelling is dan ook dat studeren en goede cijfers halen meer is dan hard werken en kennis kunnen reproduceren. Je moet ook 'het spel' tussen docenten en studenten beheersen... (hoe stom dat ook is)quote:Maargoed, zo zie je maar dat ook docenten fouten maken. Daarom snap ik niet dat mensen niet naar nabesprekingen gaan, ook al hebben ze een voldoende.
Ja, ik deed het de eerste 2 jaar ook niet.
Dankjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Wat houdt de opleiding precies in?
Je hebt van mij vrijstelling om hier te mogen blijven posten![]()
Het lijkt er wel een beetje op dat je juist dat miste op de UL, klopt dat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:13 schreef xxiessiexx het volgende:
Oja trouuuuwens
Ik heb in ieder geval mijn plek gevondenEr heerst echt een geweldige sfeer op die school (zelfs de directie mag je bij de voornaam aanspreken, wat op zich best vreemd is voor mijn gevoel
).
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het lijkt er wel een beetje op dat je juist dat miste op de UL, klopt dat?
Het schijnt dat bij de nabespreking van belastingrecht, twee mensen van een 4 een 8 hebben weten te maken (of iets in die orde van grootte, ik was er zelf niet bij). De docent was blijkbaar structureel vergeten punten te geven voor gewoon juiste antwoorden. Treurig, maar waar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat wel. Maar punten vergeten is niet terecht
Maargoed, zo zie je maar dat ook docenten fouten maken. Daarom snap ik niet dat mensen niet naar nabesprekingen gaan, ook al hebben ze een voldoende.
Ja, ik deed het de eerste 2 jaar ook niet.
Dat is, als het waar is, niet best!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:32 schreef Orbis het volgende:
[..]
Het schijnt dat bij de nabespreking van belastingrecht, twee mensen van een 4 een 8 hebben weten te maken (of iets in die orde van grootte, ik was er zelf niet bij). De docent was blijkbaar structureel vergeten punten te geven voor gewoon juiste antwoorden. Treurig, maar waar.
Vriend van mij doet dacht ik Technische Planologie aan de RuG. Ik meen me te herinneren dat hij ook wel wat met dat verkeer te maken kreeg, maar vast niet zoveel als met verkeerskunde (ik wist niet dat dat bestondquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dankje![]()
Urban Management is een richting die het eerste en tweede jaar beslaat van het studieprogramma en waarbij je in het derde jaar verder gaat met HBO Ruimtelijke Ordening & Planologie óf HBO Verkeerskunde. Ik stroom dus meteen in het tweede jaar in en zal aan het eind van dit jaar een richting moeten kiezen.
Urban Management is opgezet naar aanleiding van de hoeveelheid vraag uit het werkveld naar planologen die ook een beetje verkeerskundekennis hebben en vice versa. De situatie was vroeger namelijk dat een planoloog doodleuk een ruimte inrichtte, waarbij de verkeerskundige maar moest zien hoe hij de wegen daarin aanlegde. Een Urban Manager moet dus rekening houden met beide aspecten. Het is een combinatie van Planologie en Verkeerskunde.
Bedankt voor de vrijstelling![]()
Ja dat kan, je hebt ook WO Sociale geografie en planologie wat eigenlijk gewoon de WO-variant van HBO Ruimtelijke Ordening en Planologie isquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vriend van mij doet dacht ik Technische Planologie aan de RuG. Ik meen me te herinneren dat hij ook wel wat met dat verkeer te maken kreeg, maar vast niet zoveel als met verkeerskunde (ik wist niet dat dat bestond)
Ja ik ben nogal van de grote stappen denk ik want eerst wilde ik Toerisme gaan doen, maar dat werd WO Notarieel Rechtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:58 schreef Maharbal het volgende:
Maar van rechten naar rotondes bouwen is toch een hele grote stap![]()
Rotondes bouwen is nogal plat gezegd, maar je snapt wat ik bedoel![]()
Toch is het goed dat je al een goede juridische basis hebt, want met name ruimtelijke ordening is voor een heel groot deel ook gewoon recht. Je kunt nog zoveel inrichten, maar als het juridisch niet kan (bijv. vanwege bepaalde afstanden die aangehouden moeten worden) dan houdt het verder op.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal van de grote stappen denk ik want eerst wilde ik Toerisme gaan doen, maar dat werd WO Notarieel Recht
Ennuh, we krijgen een vak waar recht bij komt kijken
Februari?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn laatste tentamen van de bachelor voldoende dus mn bachelor is zo goed als een feit, officiele cijfer van scriptie moet nog komen deze week maar dat zat zeker goedin februari verder met een master
Gefelicidingesquote:Op maandag 28 juni 2010 18:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Joepie! Inleiding Strafrecht gehaald!![]()
![]()
Precies. Maar schijnbaar is een hoop bespreekbaar, dus ook dingen zoals parttime, of later beginnen etc. Fulltime wil ik eerst sowieso niet, omdat ik volgend jaar het eindelijk wat rustiger krijg na dit hectische collegejaar.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als ik de berichten zo hoor, hoef je je aan over kansen niet druk te maken.... Het enige nadeel van werken is dat wel geld hebt, maar geen tijd om het uit te geven, terwijl dat bij studeren andersom is....
Voor hoe lang zou je daar dan kunnen werken? Kun je het niet tijdelijk doen: bijv voor een half jaar, kun je kijken wat je leuk vindt en nog wat sparen voor de wereldreis. Dat 'wennen' heb je zelf in de hand natuurlijk...
Inderdaad, ik zou wel benieuwd zijn hoe ver ze willen gaan om deze topper in te lijvenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon maar eens een gesprekje moet aangaan, en dan kijken wat er uit komt rollen. Kan geen kwaad.
Aangezien het hier gaat om een regionaler middel-groot kantoor, gaat het niet om schrikbarende bedragen. Ik weet wel ongeveer waar dat op uit gaat komen.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou wel benieuwd zijn hoe ver ze willen gaan om deze topper in te lijven
Nee hoor, zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Aangezien het hier gaat om een regionaler middel-groot kantoor, gaat het niet om schrikbarende bedragen. Ik weet wel ongeveer waar dat op uit gaat komen.
Als je echt zo benieuwd bent, dan mag je me best pb-en hoor![]()
Ah, op die manier. Nou ja, zo goed ben ik daar nou ook weer niet in. En je wilt jezelf niet belachelijk maken ghehequote:Op maandag 28 juni 2010 20:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee hoor, zo bedoelde ik het niet.![]()
Ik bedoelde dat zo'n vrijblijvend gesprek wel grappig is om eens te testen hoe ver men zou willen gaan (zonder dat dat echt een serieus verhaal wordt natuurlijk). Ik zou dat mss wel doen bij zo'n soort gesprek
Damn, wat goed! Waar gaat de scriptie over?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Feli, M-M!
Ik moet er voor 1 augustus nog even een Masterscriptie uit persen van 10.000 woorden...
Vanwege tentamengedoe ben ik er nog niet echt aan toe gekomen. Ik heb wel al een goedgekeurde onderzoeksvraag en deelvragen. Literatuuronderzoek ook al gedaan. Nu nog het schrijven...
Gefeliciteerd nog met je (bachelor?) scriptie!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
komt goed, ik moest 8.000 woorden, en van opzet tot inleveren was 3 weken
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met je (bachelor?) scriptie!
Het kan soms inderdaad heel snel, als je maar ff aan de slag gaat. Als juristen hoeven wij sowieso minder "onderzoek" te doen (met dingen zoals statistieken, enquetes enzo), waar heel veel tijd in gaat zitten waar je zelf niks aan kunt doen.
Ik ken zelf iemand die z'n bachelor scriptie binnen 3 of 4 dagen af had
Dat geeft de burger moedquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
komt goed, ik moest 8.000 woorden, en van opzet tot inleveren was 3 weken
Gefeliquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:22 schreef Marloes het volgende:
Woensdag tentamen gehad, vandaag de cijfers al![]()
En het was echt geen klein vak
Gehaald overigens
Ja, gehaaldquote:Op zaterdag 3 juli 2010 06:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Heb je trouwens al een cijfer voor dat vak Omgevingsrecht?
Nou ja, binnen=binnenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:46 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ja, gehaaldIk had een 6.2 ofzo maar ik had er ook niet zoveel voor gedaan
![]()
Het was een vak dat ik had gekozen omdat ik misschien nog het notariele traject wilde gaan doen, maar dat wil ik inmiddels niet meer![]()
Ja, ik doe eigenlijk toga traject en ik wilde er misschien nog notarieel bij doen.. Dat zou me maar een halfjaar extra kosten. Heeeel misschien doe ik het alsnog, hangt er vanaf of ik onroerend goed heb gehaald deze periodequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja, binnen=binnenEn er zijn idd meer mensen inmiddels afgeknapt op de notariële kant...
Heb ik ook last van ja. Hoorde het ook al van meerdere mensen, dus zal wel een of andere storing zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:46 schreef Marloes het volgende:
[..]
Zijn er hier trouwens meer mensen die niet kunnen inloggen op osiris? Ik krijg de hele tijd de foutmelding onjuiste combinatie gebruikersnaam/wachtwoord maar ik weet zeker dat het klopt
Oh gelukkig! Ik heb al gemaild dat het niet werktquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:02 schreef GDPP het volgende:
[..]
Heb ik ook last van ja. Hoorde het ook al van meerdere mensen, dus zal wel een of andere storing zijn.
Stelletje afhakersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja, binnen=binnenEn er zijn idd meer mensen inmiddels afgeknapt op de notariële kant...
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:55 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ja, ik doe eigenlijk toga traject en ik wilde er misschien nog notarieel bij doen.. Dat zou me maar een halfjaar extra kosten. Heeeel misschien doe ik het alsnog, hangt er vanaf of ik onroerend goed heb gehaald deze periode
Nou ik hoef alleen nog maar personen en familierecht, vennootschappen en rechtspersonenrecht, relatievermogensrecht, belastingrecht, kernvak notarieel & bedrijfseconomiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Stelletje afhakers
[..]
Gewoon doen!
Maar een halfjaar? Lijkt me aan de korte kant. Bij ons kan het alleen andersom binnen een half jaar: van Notarieel naar Toga dus. Van Toga naar Notarieel kost je hier minimaal (nominaal) wel een jaar of anderhalf.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:46 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ja, gehaaldIk had een 6.2 ofzo maar ik had er ook niet zoveel voor gedaan
![]()
Het was een vak dat ik had gekozen omdat ik misschien nog het notariele traject wilde gaan doen, maar dat wil ik inmiddels niet meerBovendien was het echt een verschrikkelijk saai vak!!
Zijn er hier trouwens meer mensen die niet kunnen inloggen op osiris? Ik krijg de hele tijd de foutmelding onjuiste combinatie gebruikersnaam/wachtwoord maar ik weet zeker dat het klopt
Ok, dus je hebt Inl. Burgerlijk Recht gehaald? Gefeliciteerd!quote:
Dankjewel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, dus je hebt Inl. Burgerlijk Recht gehaald? Gefeliciteerd!
Want kennelijk was het niet zo moeilijk of je had er hard aan gewerkt of zo? Ik ben er nu mee bezig voor augustus dus ik kan er verder nog niets van zeggen. De oefententamens lijken me niet al te moeilijk, maar dat zegt misschien niet zoveel....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:12 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik had een 7 voor Burgerlijk, viel eigenlijk een beetje tegen.
O, dat is dan zwaar relaxed geregeld. En maar één scriptie hoeven te maken! Jeetje, dat wil ik ook zo graagquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:22 schreef Marloes het volgende:
[..]
Nou ik hoef alleen nog maar personen en familierecht, vennootschappen en rechtspersonenrecht, relatievermogensrecht, belastingrecht, kernvak notarieel & bedrijfseconomie![]()
Ik heb sowieso een halfjaar uitloop omdat ik in mn eerste jaar een vak van 15 ects niet heb gehaald, vandaar dat het me maar een halfjaar extra zou kosten bovenop het halfjaar dat ik sowieso al kwijt ben. En ik mag 1 afstudeerscriptie doen voor zowel toga als notarieel.
Gefeliciteerdquote:
Het was goed te doen, de meeste mensen die ik heb gesproken hebben het ook wel gehaald. Mijn tentamen leek niet echt op de oefententamens, maar dat had ik al gezegd geloof ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Want kennelijk was het niet zo moeilijk of je had er hard aan gewerkt of zo? Ik ben er nu mee bezig voor augustus dus ik kan er verder nog niets van zeggen. De oefententamens lijken me niet al te moeilijk, maar dat zegt misschien niet zoveel....
Thx, ik ga iig het laatste tentamen nog beter bestuderen, misschien ga ik wel naar de nabespreking van donderdag. Ik kwam er trouwens vandaag achter dat je voor het tentamen heel weinig hebt aan dat dikke Compendium-boek, maar dat het eigenlijk alleen maar gaat om Nieuwenhuis... lekker slim.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:01 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Het was goed te doen, de meeste mensen die ik heb gesproken hebben het ook wel gehaald. Mijn tentamen leek niet echt op de oefententamens, maar dat had ik al gezegd geloof ik.Mijn inzet was niet anders dan voor andere vakken.
Ik heb vooral geleerd uit de Boombasics van Goederen- en Verbintenissenrecht. Compedium is handig als je iets wilt opzoeken, Nieuwenhuis is niet helemaal compleet qua leerstof.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Thx, ik ga iig het laatste tentamen nog beter bestuderen, misschien ga ik wel naar de nabespreking van donderdag. Ik kwam er trouwens vandaag achter dat je voor het tentamen heel weinig hebt aan dat dikke Compendium-boek, maar dat het eigenlijk alleen maar gaat om Nieuwenhuis... lekker slim.![]()
Thx voor de tip.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:37 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ik heb vooral geleerd uit de Boombasics van Goederen- en Verbintenissenrecht. Compedium is handig als je iets wilt opzoeken, Nieuwenhuis is niet helemaal compleet qua leerstof.
Ik ook! Vanaf september eerstejaars op de EURquote:Op donderdag 8 juli 2010 02:37 schreef Ricard0j het volgende:
Oh meld me hierbij aan. Begin eerstejaars Rechten op de VU A'dam
Oui, ben net terug uit Parijs =) Het topic zal zo wel volstromen met eerstejaars en dan is het weer drukquote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Thx voor de tip.![]()
Het is trouwens stilletjes hier, iedereen is zeker op vakantie....
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:21 schreef GDPP het volgende:
De scriptie is afgerond, met als eindresultaat een 8.5. Dus ik ben klaar.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:21 schreef GDPP het volgende:
En uiteraard gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:21 schreef GDPP het volgende:
Je gelooft het denk ik nog niet zo, maar mensen zoals jij zijn behoorlijk gewild....quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:49 schreef Maharbal het volgende:
Nou, had vandaag ff een gesprek over die baan en kreeg anderhalf uur later meteen een belletje dat ze me voor een 2e gesprek willen laten komen. Dat tweede gesprek is een beetje een gesprek over arbeidsvoorwaarden, dus in principe heb ik de baan.
Parttime werken vanaf september was geen probleem, en 3 maanden vrij krijgen volgend jaar om te reizen ook niet![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je gelooft het denk ik nog niet zo, maar mensen zoals jij zijn behoorlijk gewild....
Maar goed om te horen, dat je de baan hebt
Mooi resultaat, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:21 schreef GDPP het volgende:
Nice, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:49 schreef Maharbal het volgende:
Nou, had vandaag ff een gesprek over die baan en kreeg anderhalf uur later meteen een belletje dat ze me voor een 2e gesprek willen laten komen. Dat tweede gesprek is een beetje een gesprek over arbeidsvoorwaarden, dus in principe heb ik de baan.
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yes.
En vanaf september dus "officieel" belastingadviseur
Ik zou nog even wachten met de boeken, ze zullen veelal nog niet op voorraad zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:01 schreef hemelsblauw het volgende:
Hoi, ik ga dit vanaf september doen aan de uva.
Maar ik ben nu bezig met die literatuurlijst, ik wil die boeken graag nu bestellen.
Maar die lijst op de site van de boekenwinkel komt niet overeen.
Hoe komen jullie aan de boeken?
En wat is een ongeannoteerde wettenbundel?
Ik zag trouwens dat ik keuze had tussen twee, welke kiezen?
Een ongeannoteerde wettenbundel is een wettenbundel met alleen wetsartikelen, dus geen uitleg en commentaren over de artikelen erbij. De geannoteerde wettenbundels hebben titels zoals Tekst & Commentaar. Kluwer en De Vermande (Sdu) zijn zonder annotaties.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:01 schreef hemelsblauw het volgende:
En wat is een ongeannoteerde wettenbundel?
Ik zag trouwens dat ik keuze had tussen twee, welke kiezen?
Ik heb ze inmiddels allebei gehad en ik vind Vermande ietsjes prettiger te lezen want wit papier ipv 'vergeeld' wc-papier. Nadeeltje van Vermande is dat je 3 boeken hebt met een wat onlogische indeling, Kluwer heeft 1 boek Publiekrecht en 1 boek Privaatrecht. Ander nadeeltje van Vermande is dat de tabs klein zijn, waardoor ze snel afscheuren en je met gaten in de pagina's zit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:24 schreef hemelsblauw het volgende:
Oke, de boeken dus later bestellen? Want ik ga over niet te lang op vakantie tot midden augustus.
EN de conclusie is dus: Kluwer is lelijk en dikker, en die andere in minder dikke delen, wit papier (dus mooier?) ?
Ik vind het gelige van de Kluwer prettiger lezen. Maar dat is persoonlijke voorkeur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |