Ik ook! Vanaf september eerstejaars op de EURquote:Op donderdag 8 juli 2010 02:37 schreef Ricard0j het volgende:
Oh meld me hierbij aan. Begin eerstejaars Rechten op de VU A'dam
Oui, ben net terug uit Parijs =) Het topic zal zo wel volstromen met eerstejaars en dan is het weer drukquote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Thx voor de tip.![]()
Het is trouwens stilletjes hier, iedereen is zeker op vakantie....
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:21 schreef GDPP het volgende:
De scriptie is afgerond, met als eindresultaat een 8.5. Dus ik ben klaar.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:21 schreef GDPP het volgende:
En uiteraard gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:21 schreef GDPP het volgende:
Je gelooft het denk ik nog niet zo, maar mensen zoals jij zijn behoorlijk gewild....quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:49 schreef Maharbal het volgende:
Nou, had vandaag ff een gesprek over die baan en kreeg anderhalf uur later meteen een belletje dat ze me voor een 2e gesprek willen laten komen. Dat tweede gesprek is een beetje een gesprek over arbeidsvoorwaarden, dus in principe heb ik de baan.
Parttime werken vanaf september was geen probleem, en 3 maanden vrij krijgen volgend jaar om te reizen ook niet![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je gelooft het denk ik nog niet zo, maar mensen zoals jij zijn behoorlijk gewild....
Maar goed om te horen, dat je de baan hebt
Mooi resultaat, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:21 schreef GDPP het volgende:
Nice, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:49 schreef Maharbal het volgende:
Nou, had vandaag ff een gesprek over die baan en kreeg anderhalf uur later meteen een belletje dat ze me voor een 2e gesprek willen laten komen. Dat tweede gesprek is een beetje een gesprek over arbeidsvoorwaarden, dus in principe heb ik de baan.
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yes.
En vanaf september dus "officieel" belastingadviseur
Ik zou nog even wachten met de boeken, ze zullen veelal nog niet op voorraad zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:01 schreef hemelsblauw het volgende:
Hoi, ik ga dit vanaf september doen aan de uva.
Maar ik ben nu bezig met die literatuurlijst, ik wil die boeken graag nu bestellen.
Maar die lijst op de site van de boekenwinkel komt niet overeen.
Hoe komen jullie aan de boeken?
En wat is een ongeannoteerde wettenbundel?
Ik zag trouwens dat ik keuze had tussen twee, welke kiezen?
Een ongeannoteerde wettenbundel is een wettenbundel met alleen wetsartikelen, dus geen uitleg en commentaren over de artikelen erbij. De geannoteerde wettenbundels hebben titels zoals Tekst & Commentaar. Kluwer en De Vermande (Sdu) zijn zonder annotaties.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:01 schreef hemelsblauw het volgende:
En wat is een ongeannoteerde wettenbundel?
Ik zag trouwens dat ik keuze had tussen twee, welke kiezen?
Ik heb ze inmiddels allebei gehad en ik vind Vermande ietsjes prettiger te lezen want wit papier ipv 'vergeeld' wc-papier. Nadeeltje van Vermande is dat je 3 boeken hebt met een wat onlogische indeling, Kluwer heeft 1 boek Publiekrecht en 1 boek Privaatrecht. Ander nadeeltje van Vermande is dat de tabs klein zijn, waardoor ze snel afscheuren en je met gaten in de pagina's zit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:24 schreef hemelsblauw het volgende:
Oke, de boeken dus later bestellen? Want ik ga over niet te lang op vakantie tot midden augustus.
EN de conclusie is dus: Kluwer is lelijk en dikker, en die andere in minder dikke delen, wit papier (dus mooier?) ?
Ik vind het gelige van de Kluwer prettiger lezen. Maar dat is persoonlijke voorkeur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |