abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83130389
neej hoor.. hier ook nog nooit gecontroleerd bij de rug.. ook nog nooit gezien bij iemand anders.. is gewoon niet echt het beleid hier.. heeft niks met vriendjes met de profs zijn te maken.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 06:24:35 #102
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_83130867
Je ziet soms mensen als een gek strepen, verwijzen en highlinen, volgens mij wordt het er alleen maar onoverzichtelijker over. Op een gegeven moment zie je dan toch door de bomen het bos niet meer.. lijkt me zo
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_83131042
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 06:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je ziet soms mensen als een gek strepen, verwijzen en highlinen, volgens mij wordt het er alleen maar onoverzichtelijker over. Op een gegeven moment zie je dan toch door de bomen het bos niet meer.. lijkt me zo
Heb wel eens zoiets gezien inderdaad. Lijkt dan meer op een kleurenboek
pi_83139598
Ik had er 1 in de werkgroep die had zelf nog allerlei plakkertjes van verschillende kleuren der in. Alle kleuren van de regenboog, je werd er spontaan vrolijk van
pi_83142045
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:07 schreef TiMPiN het volgende:
Ik had er 1 in de werkgroep die had zelf nog allerlei plakkertjes van verschillende kleuren der in. Alle kleuren van de regenboog, je werd er spontaan vrolijk van
Dat heeft bij mij iedereen, echt een stuk of 100 per wetbundel.

Moet er niet aan denken.
Geen referral hier.
pi_83146618
Ik gebruik nooit plakkertjes. Zelfs niet om de afzonderlijke wetten aan te duiden. Ik kan ze ook zonder die plakkertjes wel vinden, en het inplakken is zo'n gedoe .
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:16:38 #107
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_83154728
Ik heb die plakkertjes in mijn kluwer wel geplakt, maar in mijn belastingwettenbundel niet. Was makkelijk zonder te doen

Overigens kon ik die verschillende leveringswijzen in boek 3 aan het begin van het jaar niet uit elkaar houden en toen heb ik bij Constitutum Posessorium de C gemarkeerd en bij Traditio Longa Manu de L.

Ben wel eens gecontroleerd maar dat was nogal vluchtig en meer of ik niet bij had zitten schrijven of ergens een papiertje tussen verstopt had.
pi_83157591
ik heb nooit zin om te onderstrepen, maar als ik het eens doe merk ik op tentamens wel dat het veel handiger is .. anders heb ik niet echt overzicht..

ik heb een 9 gehaald op rechtsfilosofie.. en inleiding sociaal recht ook gehaald.. dit gaat lekker zo. Alleen rechtseconomie wordt heel lastig..
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:52:16 #109
124676 RobertoCarlos
pi_83159120
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:22 schreef anti-fok het volgende:
ik heb een 9 gehaald op rechtsfilosofie.. en inleiding sociaal recht ook gehaald.. dit gaat lekker zo.
Nou vooruit dan, je mag nu wel in de OP dan
pi_83298851
Fijn, weer een 4,5. Ik ga nooit slagen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_83298894
Weet je wat ook zuur is? Dat je een 5.4 haalt voor je allerlaatste tentamen van de Master.
Jup. Happened to me.
pi_83298965
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Weet je wat ook zuur is? Dat je een 5.4 haalt voor je allerlaatste tentamen van de Master.
Jup. Happened to me.
Oh bah, dat ze daar niet even een voldoende van maken. Welk vak trouwens?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_83299297
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Jup. Happened to me.
Verdomd frustrerend lijkt me dat.
pi_83299459
Mm, gister ook weer zoiets. Ik ging naar een nabespreking van een tentamen (dat ik overigens voor m'n gevoel grondig had verneukt, maar dat terzijde). Heb ik een vraag over m'n puntentelling, zie ik dat de docent bij een vraag "??" heeft staan in plaats van punten. Hij snapte zelf ook niet meer waar het vandaan kwam....maar m'n antwoord klopte. Ik kreeg dus alsnog de punten, waardoor ik m'n 8 kreeg.

Je zou maar een voldoende of wat dan ook mislopen omdat je niet bij de nabespreking was/kon zijn om zoiets!
pi_83300345
Oja trouuuuwens
Ik moest het geloof ik even melden als ik een nieuwe studie had gevonden
Afgelopen week heb ik een summer course gevolgd aan het NHTV te Breda voor de opleiding Urban Management. Ben daarvoor "geslaagd" en mag in september instromen in het tweede jaar van de opleiding. Hoef dan nog maar twee vakken uit het eerste jaar in te halen en in het tweede jaar wel minstens 46 ECTS te halen. En ik moet nog een zomeropdracht maken, dus daar kan ik meteen mee aan de slag
Ik heb in ieder geval mijn plek gevonden Er heerst echt een geweldige sfeer op die school (zelfs de directie mag je bij de voornaam aanspreken, wat op zich best vreemd is voor mijn gevoel ). We hebben met de summer course ook een project gedaan, het ontwerpen van een rotonde, waarbij je echt met veel rekening moest houden en dat was een erg leuke uitdaging. Krijg je een mooi voorbeeld van wat je zoal moet doen
Dusse, bij deze mijn mededeling haha
pi_83300473
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:13 schreef xxiessiexx het volgende:
Oja trouuuuwens
Ik moest het geloof ik even melden als ik een nieuwe studie had gevonden
Afgelopen week heb ik een summer course gevolgd aan het NHTV te Breda voor de opleiding Urban Management. Ben daarvoor "geslaagd" en mag in september instromen in het tweede jaar van de opleiding. Hoef dan nog maar twee vakken uit het eerste jaar in te halen en in het tweede jaar wel minstens 46 ECTS te halen. En ik moet nog een zomeropdracht maken, dus daar kan ik meteen mee aan de slag
Ik heb in ieder geval mijn plek gevonden Er heerst echt een geweldige sfeer op die school (zelfs de directie mag je bij de voornaam aanspreken, wat op zich best vreemd is voor mijn gevoel ). We hebben met de summer course ook een project gedaan, het ontwerpen van een rotonde, waarbij je echt met veel rekening moest houden en dat was een erg leuke uitdaging. Krijg je een mooi voorbeeld van wat je zoal moet doen
Dusse, bij deze mijn mededeling haha
Gefeliciteerd

Wat houdt de opleiding precies in?

Je hebt van mij vrijstelling om hier te mogen blijven posten
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:28:38 #117
124676 RobertoCarlos
pi_83301064
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Dat dus
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:31:17 #118
124676 RobertoCarlos
pi_83301180
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:55 schreef Maharbal het volgende:
Mm, gister ook weer zoiets. Ik ging naar een nabespreking van een tentamen (dat ik overigens voor m'n gevoel grondig had verneukt, (...) Je zou maar een voldoende of wat dan ook mislopen omdat je niet bij de nabespreking was/kon zijn om zoiets!
Dat is idd wel frustrerend, amateuristisch gepruts!
Maar als je terecht een onvoldoende hebt, heb je een onvoldoende, of het nou een 5,4 of een 2 is, dat maakt niet uit natuurlijk... hoe vervelend dat ook is...
pi_83301426
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dat is idd wel frustrerend, amateuristisch gepruts!
Maar als je terecht een onvoldoende hebt, heb je een onvoldoende, of het nou een 5,4 of een 2 is, dat maakt niet uit natuurlijk... hoe vervelend dat ook is...
Dat wel. Maar punten vergeten is niet terecht

Maargoed, zo zie je maar dat ook docenten fouten maken. Daarom snap ik niet dat mensen niet naar nabesprekingen gaan, ook al hebben ze een voldoende.

Ja, ik deed het de eerste 2 jaar ook niet.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:15:47 #120
124676 RobertoCarlos
pi_83303483
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat wel. Maar punten vergeten is niet terecht
Mee eensch, was ook meer in het algemeen bedoeld..
quote:
Maargoed, zo zie je maar dat ook docenten fouten maken. Daarom snap ik niet dat mensen niet naar nabesprekingen gaan, ook al hebben ze een voldoende.

Ja, ik deed het de eerste 2 jaar ook niet.
Idd, mijn stelling is dan ook dat studeren en goede cijfers halen meer is dan hard werken en kennis kunnen reproduceren. Je moet ook 'het spel' tussen docenten en studenten beheersen... (hoe stom dat ook is)

Ik heb zelf pas een betoog van 2 kantjes gemaild naar een docent, waarom mijn antwoord wel goed gerekend zou moeten worden. En ik zag gisteren dat ze dat gehonoreerd hebben Nu nog het cijfer afwachten....
pi_83308017
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Je hebt van mij vrijstelling om hier te mogen blijven posten
Dankje

Urban Management is een richting die het eerste en tweede jaar beslaat van het studieprogramma en waarbij je in het derde jaar verder gaat met HBO Ruimtelijke Ordening & Planologie óf HBO Verkeerskunde. Ik stroom dus meteen in het tweede jaar in en zal aan het eind van dit jaar een richting moeten kiezen.
Urban Management is opgezet naar aanleiding van de hoeveelheid vraag uit het werkveld naar planologen die ook een beetje verkeerskundekennis hebben en vice versa. De situatie was vroeger namelijk dat een planoloog doodleuk een ruimte inrichtte, waarbij de verkeerskundige maar moest zien hoe hij de wegen daarin aanlegde. Een Urban Manager moet dus rekening houden met beide aspecten. Het is een combinatie van Planologie en Verkeerskunde.

Bedankt voor de vrijstelling
pi_83308091
Rechtsgeschiedenis herkansing viel me vandaag nog mee, was een beetje op de bonnefooi gegaan eerlijk gezegd, maar dat kan nog best wel eens een voldoende zijn.
Geen referral hier.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:59:52 #123
124676 RobertoCarlos
pi_83308801
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:13 schreef xxiessiexx het volgende:
Oja trouuuuwens
Ik heb in ieder geval mijn plek gevonden Er heerst echt een geweldige sfeer op die school (zelfs de directie mag je bij de voornaam aanspreken, wat op zich best vreemd is voor mijn gevoel ).
Het lijkt er wel een beetje op dat je juist dat miste op de UL, klopt dat?
pi_83309087
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Het lijkt er wel een beetje op dat je juist dat miste op de UL, klopt dat?
Ja dat klopt.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:15:52 #125
124676 RobertoCarlos
pi_83309690
Ok dan, mooi dat het goed gekomen is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')