Heb wel eens zoiets gezien inderdaad. Lijkt dan meer op een kleurenboekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 06:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je ziet soms mensen als een gek strepen, verwijzen en highlinen, volgens mij wordt het er alleen maar onoverzichtelijker over. Op een gegeven moment zie je dan toch door de bomen het bos niet meer.. lijkt me zo
Dat heeft bij mij iedereen, echt een stuk of 100 per wetbundel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:07 schreef TiMPiN het volgende:
Ik had er 1 in de werkgroep die had zelf nog allerlei plakkertjes van verschillende kleuren der in. Alle kleuren van de regenboog, je werd er spontaan vrolijk van
Nou vooruit dan, je mag nu wel in de OP danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:22 schreef anti-fok het volgende:
ik heb een 9 gehaald op rechtsfilosofie..en inleiding sociaal recht ook gehaald.. dit gaat lekker zo.
Oh bah, dat ze daar niet even een voldoende van maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Weet je wat ook zuur is? Dat je een 5.4 haalt voor je allerlaatste tentamen van de Master.
Jup. Happened to me.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Weet je wat ook zuur is? Dat je een 5.4 haalt voor je allerlaatste tentamen van de Master.
Jup. Happened to me.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:13 schreef xxiessiexx het volgende:
Oja trouuuuwens
Ik moest het geloof ik even melden als ik een nieuwe studie had gevonden![]()
Afgelopen week heb ik een summer course gevolgd aan het NHTV te Breda voor de opleiding Urban Management. Ben daarvoor "geslaagd" en mag in september instromen in het tweede jaar van de opleiding. Hoef dan nog maar twee vakken uit het eerste jaar in te halen en in het tweede jaar wel minstens 46 ECTS te halen. En ik moet nog een zomeropdracht maken, dus daar kan ik meteen mee aan de slag
Ik heb in ieder geval mijn plek gevondenEr heerst echt een geweldige sfeer op die school (zelfs de directie mag je bij de voornaam aanspreken, wat op zich best vreemd is voor mijn gevoel
). We hebben met de summer course ook een project gedaan, het ontwerpen van een rotonde, waarbij je echt met veel rekening moest houden en dat was een erg leuke uitdaging. Krijg je een mooi voorbeeld van wat je zoal moet doen
Dusse, bij deze mijn mededeling haha
Dat dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Wat houdt de opleiding precies in?
Dat is idd wel frustrerend, amateuristisch gepruts!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:55 schreef Maharbal het volgende:
Mm, gister ook weer zoiets. Ik ging naar een nabespreking van een tentamen (dat ik overigens voor m'n gevoel grondig had verneukt, (...) Je zou maar een voldoende of wat dan ook mislopen omdat je niet bij de nabespreking was/kon zijn om zoiets!
Dat wel. Maar punten vergeten is niet terechtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is idd wel frustrerend, amateuristisch gepruts!![]()
Maar als je terecht een onvoldoende hebt, heb je een onvoldoende, of het nou een 5,4 of een 2 is, dat maakt niet uit natuurlijk... hoe vervelend dat ook is...
Mee eensch, was ook meer in het algemeen bedoeld..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat wel. Maar punten vergeten is niet terecht
Idd, mijn stelling is dan ook dat studeren en goede cijfers halen meer is dan hard werken en kennis kunnen reproduceren. Je moet ook 'het spel' tussen docenten en studenten beheersen... (hoe stom dat ook is)quote:Maargoed, zo zie je maar dat ook docenten fouten maken. Daarom snap ik niet dat mensen niet naar nabesprekingen gaan, ook al hebben ze een voldoende.
Ja, ik deed het de eerste 2 jaar ook niet.
Dankjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Wat houdt de opleiding precies in?
Je hebt van mij vrijstelling om hier te mogen blijven posten![]()
Het lijkt er wel een beetje op dat je juist dat miste op de UL, klopt dat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:13 schreef xxiessiexx het volgende:
Oja trouuuuwens
Ik heb in ieder geval mijn plek gevondenEr heerst echt een geweldige sfeer op die school (zelfs de directie mag je bij de voornaam aanspreken, wat op zich best vreemd is voor mijn gevoel
).
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het lijkt er wel een beetje op dat je juist dat miste op de UL, klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |