Zou mooie tv opleverenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
Als ze nou maar niet dat hele huis gaan leeghalen, dan wordt die man gek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Zij houdt van gezelligheid, die man is daar een beetje te simpel voor..
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:09 schreef Dirkh het volgende:
Wat een zeikwijf zeg, en hij is ook niet lekker met zijn trauma. Ik zou haar pontificaal op haar bek rammen met haar Poepsie en haar kutkleedje.
Beter had hij 4 kratten bier meegenomenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef Karina het volgende:
Hij heeft toch 4 kratten boeken meegenomen!
Of touw.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Zij is een beetje te simpel want zij heeft niks te doen behalve tijd met de kerel doorbrengen
Meid, zoek een hobby
Da's wel een beetje zielig voor Olafquote:
Dat is meestal zo bij vrouwenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:13 schreef cinnamongirl het volgende:
En zij is/doet súperopgewekt...zolang alles precies zo gaat als zij wil...
Juust !!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind ze beiden erg irritant in hun manier van doen en praten.
Hij drukt zich uit als een typische ambtenaar, spreekt in de derde persoon en gebruikt uitdrukkingen als: 'een stukje..'.
En zij is/doet súperopgewekt...zolang alles precies zo gaat als zij wil...
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vaak wel vrees ik, daarom is er geen variant: 'Help, mijn vrouw heeft een hobby'.
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het dan zo ver laten komen? Je eist toch een keer ooit 1 kamer op, die kerel heeft alle kamers en de zolder bezet
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook afWel zeuren dat ze vertrekt als het niet ophoudt, maar volgens mij heeft ze 't ook nooit tegengehouden
Ze had zichzelf reeds een pittig kapsel laten aanmeten, en had derhalve geen waarde meer op de markt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het dan zo ver laten komen? Je eist toch een keer ooit 1 kamer op, die kerel heeft alle kamers en de zolder bezet
En toch. Het is een uit de hand gelaten hobby op zijn zachtst gezegd. Maar: dat komt met een cameraploeg je leven binnendenderen en gooit ook nog eens je spullen weg, on national tvquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:20 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Ze had zichzelf reeds een pittig kapsel laten aanmeten, en had derhalve geen waarde meer op de markt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En toch. Het is een uit de hand gelaten hobby op zijn zachts gezegd. Maar: dat komt met een cameraploeg je leven binnendenderen en gooit ook nog eens je spullen weg, on national tv![]()
Als ik hem was, zou ik haar erachteraan dumpen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar veel kerels ondergaan het, brullen eerst en gaan akkoord, maar als de camera weg is, ze een maand verder zijn, komen de verwijten dan niet richting de vrouw?
"Mientje nou ben ik alles kwijjjjjjjjhhhhiiijjjjjjjjjt"
Maar ik heb ook nog nooit gehoord van een vrouw die zoveel zooi had verzameld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vaak wel vrees ik, daarom is er geen variant: 'Help, mijn vrouw heeft een hobby'.
Nou dat dwergje van vorige week uit het Zuiden zou ik niet onderschatten hoorquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
Hij kan toch bij haar gaan wonen en dit huis aanhouden met alle spullen (of wel iets minder dan misschien).
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:25 schreef Dirkh het volgende:
Godskolere, dat wijf had ik echt een beuk verkocht, op d'r nak.
Wat verzamelde hij niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:26 schreef Modus het volgende:
Ik zie het nu pas, wat verzamelde die man nou?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:28 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk moet zij nu ook wat van haar zooi wegdoen (als ze die heeft), dan weet ze hoe het voelt.
whehehe, nee de Story en Prive, die kent ze vast uit d'r hoofd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft ze niet, Mientje heeft nog nooit een boek gelezen
Meteen weg met die troep!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
40.000 euro! Ik had eigenlijk nog meer verwacht.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef Dirkh het volgende:
Ja madam, 40.000 euro mocht de deur uit.
Maar nu is het toch een leuke hobby zeker.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:31 schreef KingSizePinda het volgende:
Juj, ovide komt op tv
Ik hoop dat ie het wijf alsnog de deur uitschopt. Die spullen zijn veel meer waard.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Maar heeft ie nu alles weg gedaan dan of gaat ie selecteren?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie het wijf alsnog de deur uitschopt. Die spullen zijn veel meer waard.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef KingSizePinda het volgende:
Die opgeslagen spullen brengen toch ook nog wel iets op ?
Wat er in die drie containers ging was 40.000 waardquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar ging die 40.000 toch over? Of alleen wat er nog stond?
Ja zo had ik het ook begrepenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat er in die drie containers ging was 40.000 waard
Nope, dat was het. Wie wil er nou geen kinderkapstokje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zo had ik het ook begrepenMaar is er nog meer opgeslagen dan, dat was het toch?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nope, dat was het. Wie wil er nou geen kinderkapstokje?
Ik weet zeker dat ze gaat voor een caravan, dan kunnen ze een leuke seizoenplek nemen. Dat is zo'n wijf, en de hele dag maar beppen en roddelen. En 's morgens alvast het avondeten klaar zetten, boontjes doppen, aardappels schillen en bij de boer 30 kilometer verderop aardbeien halen, want die zijn zooooo lekker, dat haal je nergens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kan Mientje iets van die 40.000 kopen, dan heeft ze ook eindelijk een hobby.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe heet die mental coach eigenlijk, best een leuk vrouwtje
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef nattermann het volgende:
Ik dacht 4 kratten bier leeg in 1 week
Misschien deed zijn vrouw het voor het geld. Zij laat haar man verplicht zijn spullen verpatsen, vervolgens moet hij het geld aan haar afstaan bij de aanstaande scheiding volgende week.quote:
Waarschijnlijk heeft ie al die troep gekocht voor 75.000 euro.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
40.000 euro! Ik had eigenlijk nog meer verwacht.
1969 al, zou je niet zeggenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:34 schreef FoXje het volgende:
[..]
Schrale hoerBarbara Nanninga oid.
http://www.nan-coaching.nl/wie.html
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:47 schreef pberends het volgende:
[..]
1969 al, zou je niet zeggen. Via SIDN kan je achter haar emailadres komen.
Do I sound creepy?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |