Of touw.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Zij is een beetje te simpel want zij heeft niks te doen behalve tijd met de kerel doorbrengen
Meid, zoek een hobby
Da's wel een beetje zielig voor Olafquote:
Dat is meestal zo bij vrouwenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:13 schreef cinnamongirl het volgende:
En zij is/doet súperopgewekt...zolang alles precies zo gaat als zij wil...
Juust !!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind ze beiden erg irritant in hun manier van doen en praten.
Hij drukt zich uit als een typische ambtenaar, spreekt in de derde persoon en gebruikt uitdrukkingen als: 'een stukje..'.
En zij is/doet súperopgewekt...zolang alles precies zo gaat als zij wil...
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vaak wel vrees ik, daarom is er geen variant: 'Help, mijn vrouw heeft een hobby'.
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het dan zo ver laten komen? Je eist toch een keer ooit 1 kamer op, die kerel heeft alle kamers en de zolder bezet
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook afWel zeuren dat ze vertrekt als het niet ophoudt, maar volgens mij heeft ze 't ook nooit tegengehouden
Ze had zichzelf reeds een pittig kapsel laten aanmeten, en had derhalve geen waarde meer op de markt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het dan zo ver laten komen? Je eist toch een keer ooit 1 kamer op, die kerel heeft alle kamers en de zolder bezet
En toch. Het is een uit de hand gelaten hobby op zijn zachtst gezegd. Maar: dat komt met een cameraploeg je leven binnendenderen en gooit ook nog eens je spullen weg, on national tvquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:20 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Ze had zichzelf reeds een pittig kapsel laten aanmeten, en had derhalve geen waarde meer op de markt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En toch. Het is een uit de hand gelaten hobby op zijn zachts gezegd. Maar: dat komt met een cameraploeg je leven binnendenderen en gooit ook nog eens je spullen weg, on national tv![]()
Als ik hem was, zou ik haar erachteraan dumpen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar veel kerels ondergaan het, brullen eerst en gaan akkoord, maar als de camera weg is, ze een maand verder zijn, komen de verwijten dan niet richting de vrouw?
"Mientje nou ben ik alles kwijjjjjjjjhhhhiiijjjjjjjjjt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |