in de prullenbak. Opgeschoond zodat hij naar WGR kanquote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
Waar is de helft van alle reacties gebleven?
Hoezo is het een centraal topic, het is maar een keer per week een paar uurtjes open. Wat heeft het nou voor meerwaarde hem onderaan te zetten?quote:
houdt 't makkelijk vindbaar voor iedereenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hoezo is het een centraal topic, het is maar een keer per week een paar uurtjes open. Wat heeft het nou voor meerwaarde hem onderaan te zetten?
Groetjes
Juist niet, kijk maar naar het 1e topic, niemand kon 'm vinden. Normaal staat ie bovenaan, da's veel makkelijker te vinden. Wat vinden Swarma en Adelante, SBS'ers van het eerste uur, hiervan?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:05 schreef zquing het volgende:
[..]
houdt 't makkelijk vindbaar voor iedereen
ik nam aan dat 't zoiets zou zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 23:09 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Juist niet, kijk maar naar het 1e topic, niemand kon 'm vinden. Normaal staat ie bovenaan, da's veel makkelijker te vinden. Wat vinden Swarma en Adelante, SBS'ers van het eerste uur, hiervan?
Opgelost.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:56 schreef Rectum het volgende:
Mensen die Henk Klos niet kennen
Is een poll aan het spammen in een kwaliteitstopic.
Heel leuk....quote:Op maandag 14 juni 2010 16:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En anaal ingebracht? Ik hoop dat je kapot neervalt.
Ik neem het mee naar achteren.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ook in dit topic:
WillFerrell die z'n bus niet kan voorsorteren
Doe eens meer dan een regel in je OPquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hey slottermocro waarom is mijn Topic dicht? Ik heb het onderwerp nog niet voorbij zien komen hoor, ik zoek even de desbetreffende reclame op op Youtube.
Waarom gooi je m'n topic dicht?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:36 schreef swarmahoer het volgende:
niet gelezen
linkdumpen doe je maar ergens andersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:38 schreef NielsTriple het volgende:
Surra de Bunda...
[..]
Waarom gooi je m'n topic dicht?
Linkdumpen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
linkdumpen doe je maar ergens anders
Topics?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef Seam het volgende:
Jezus moet je die topics nu zo snel sluiten O.us?
okquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:30 schreef ViaRegnum het volgende:
Ik mis Nederland-Japan
Doe mijn topic maar op slot svpMensen gaan zitten rellen, dat was niet de bedoeling.
Opgelost.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:53 schreef padlarf het volgende:
Lord of the rings krijgt niet de credits die het verdient.
Het is weer zover hoor. Elk topic over films in KLB eindigt met fokkertjes die over elkaar heen buitelen om te verkondigen wat zij wel niet een goede film vinden. Erg nutteloos, aangezien bijna niemand op anderen reageert, behalve om ze af te zeiken.
Ja, dat soort topics is klaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Campzone
Laat gewoon open vorig jaar was het ook een succes, ik doe moeite voor een OP krijg je dit weer.
Het is geen eens een kut Topic want het is onzijdig.
Opgelost.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Broder het volgende:
Mensen zonder portemonnee kan iemand aub die zogenaamde ruzie reacties verwijderen vervuilt het topic nogal gooi 'm anders maar dicht was een serieuze klacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |