Fak man, ik ben kei ontopic bezigquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
QFT!!
Pleurt op met je foute nagelfoto's joh!!
Omg echtquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zijn vandaag verstuurd naar jullie, beste Tegan
[ afbeelding ]
Right back at ya!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fak man, ik ben kei ontopic bezig
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, nagelfoto.
(ik vind trouwens dat mijn nagels best mooi lang worden)
Ik vind het idee goed. Maar alleen foto-topic en SC gaat denk ik niet werken. Er zijn ook ontopic nagelposts zonder pics. Maar de eerste stap is iig gezetquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef Crientj het volgende:
LIF Feedback topic
Hoop nogmaals dat het zo goed is / duidelijk overkomt.
Damn, ik kan niet zo snel uploaden... camera, computer, verkleinen, uploaden...quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
talk to the hand bitch
[ afbeelding ]
Dan toch een subforumquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het idee goed. Maar alleen foto-topic en SC gaat denk ik niet werken. Er zijn ook ontopic nagelposts zonder pics. Maar de eerste stap is iig gezet.
Webcamquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Damn, ik kan niet zo snel uploaden... camera, computer, verkleinen, uploaden...![]()
Dat was mijn idee, en dat vind ik nog goed. Er zijn echt flink veel nagelmeiden. Ook een hoop die dan eerder zouden posten/die nu wegblijven. Of iig stuk of vijf topics in LIF.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan toch een subforum![]()
[ afbeelding ]
Je hoeft je mond niet te houden heur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef kwakz0r het volgende:
en als je een nagel foto, nagel klets, nagelruil, nagelmeeting en nog een nageltopic waarvan ik nooit weet waar t over gaat hebt... vind je dat niet een beetje veel?topic newbe houdt nu haar mond maar snel weer braaf...
morgen foto's van mn paarse nageltjes
Oh, en zometeen ga ik huilen, dat snap jequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
talk to the hand bitch
[ afbeelding ]
wel hier posten danquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en zometeen ga ik huilen, dat snap je
Post anders ook even in het Feedback topicquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Je hoeft je mond niet te houden heur.
Maar vind je het niet logischer klinken dan?
Ik bedoel; ik zou het een rotzooi vinden als alles samen in 1 topic zit. Zeker nu we met zo'n grote groep zijn.
Is da nou een dollar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel hier posten dan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
miewiewiewiewie
[ afbeelding ]
Ik ga slapen![]()
Kijk nou wat je hebt gedaan!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel hier posten dan
[ afbeelding ]
I made your eye pop!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk nou wat je hebt gedaan!!!!
[ afbeelding ]
Thanx darling!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I made your eye pop!![]()
erop! Have fun in london, baby!
Oke oke. ik ook. omdat het kanquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk nou wat je hebt gedaan!!!!
[ afbeelding ]
Hier ook! Ik kan niet wachten, het zou zoooo fijn zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
TD betalingsverzoek gehadZonder extra kosten
Ik geloof het pas echt als ik het pakketje in huis heb
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oke oke. ik ook. omdat het kan![]()
[ afbeelding ]
I was shocked by zeh picturez.
Drink ze!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:35 schreef Ainnir het volgende:
*blaast stof van webcam*
Proost!
[ afbeelding ]
Thuiswerken heerscht
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef Crientj het volgende:
[..]
Drink ze!
Hoe laat is het momenteel daar?
Kippis!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:35 schreef Ainnir het volgende:
*blaast stof van webcam*
Proost!
[ afbeelding ]
Thuiswerken heerscht
Jij ziet er echt precies zo uit als ik je verwacht had!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:35 schreef Ainnir het volgende:
*blaast stof van webcam*
Proost!
[ afbeelding ]
Thuiswerken heerscht
Ik heb nog steeds geen invoice gehad, alleen een paypal betalingsverzoek. Maar daar heb ik in het verleden ook meer mensen over gehoord (geen invoice krijgen) waarbij alles gewoon goed ging, dus daar ga ik nu vanuitquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:48 schreef Aurelyx het volgende:
![]()
![]()
voor de mooie foto's!
Ik moet slapen. Maar waarom krijg ik niet binnen 5 minuten een invoice van TD. Klopt het dat je daarvoor geen mailtje krijgt? Of moet t per se met cc?
Iemand?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag Sally Hansen - Maximum Growth en Sally Hansen - No More Breaks gekocht. Nog tips voor de volgorde van lakken enzo? Eerst een weekje de ene en dan de andere ofzo?
Wel evil dat ik in het centrum was om pakketjes weg te brengen, en dan was falen zo makkelijk. Het deed iets minder pijn omdat ik lakjes had verkocht.
Ik MOET Diva Of Geneva. Op z'n minst.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:50 schreef Ainnir het volgende:
OMG de eerste OPI Swiss swatches![]()
http://alizarineclaws.blo(...)tion-made-quick.html
NEEDZ![]()
Het enige wat ik van Sally Hansen heb is Double Duty, maar zelfs daarover kan ik weinig zinnigs zeggen. Dus helaasch.quote:
Doen ze niet een soort van hetzelfde?quote:
Ja je krijgt wel een invoice, kan soms wat langer duren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:48 schreef Aurelyx het volgende:![]()
![]()
voor de mooie foto's!
Ik moet slapen. Maar waarom krijg ik niet binnen 5 minuten een invoice van TD. Klopt het dat je daarvoor geen mailtje krijgt? Of moet t per se met cc?
Ene is nagelgroeispul, andere is nagelharder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Doen ze niet een soort van hetzelfde?
Geen tips... Maar waar hebbie 'm gekocht?quote:
Ik lees net dat ze 15 juni in de verkoop gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik MOET Diva Of Geneva. Op z'n minst.
En nu ik beter ga kijken, wil ik er nog wel meer ook. Failz0r.
Thanks anywayquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het enige wat ik van Sally Hansen heb is Double Duty, maar zelfs daarover kan ik weinig zinnigs zeggen. Dus helaasch.
Ene bij de Kruitvat, andere bij de Etos. Vraag me niet meer welke waarquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Geen tips... Maar waar hebbie 'm gekocht?
Mijn rekening gaat me haten. Heel erg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze 15 juni in de verkoop gaan![]()
En het groeit beter omdat het de nagels sterker maakt, en die andere maakt de nagels sterker waardoor ze meer groeienquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ene is nagelgroeispul, andere is nagelharder.
Zenkjoe.... *Morgen even kijken gaatquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ene bij de Kruitvat, andere bij de Etos. Vraag me niet meer welke waar.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
En het groeit beter omdat het de nagels sterker maakt, en die andere maakt de nagels sterker waardoor ze meer groeienIk zou beginnen met max growth en daarna die andere, kan morgen het grote Sally Hansen boek op mn werk er bij pakken om te kijken wat daar wordt gezegd als je wilt
Ok. Dan ga ik maar slapen. Morgen vroeg op, en hopelijk dan betalenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja je krijgt wel een invoice, kan soms wat langer duren.
Sorry dames, maar dit is echt eenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En neem die hele hormonenbende mee naar OUD waar het thuishoort.
Tenzij je natuurlijk de nagels van het ongeboren kind nu al aan het lakken bent. Maar dan wil ik wel foto's.
Serieus, ik vond het leuk om op de hoogte te blijven van bestaande nagellakken zodat ik af en toe mijn vriendin kon verrassen met een leuk lakje maar die fucking slowchat in dit topic van een zooi kakelende kippen is om ziek van te worden.
Volgens mij zit je op de verkeerde account ofniet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sorry dames, maar dit is echt eenreactie
OEh!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:50 schreef Ainnir het volgende:
OMG de eerste OPI Swiss swatches![]()
http://alizarineclaws.blo(...)tion-made-quick.html
NEEDZ![]()
Haha neequote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Volgens mij zit je op de verkeerde account ofniet?
Ik vind 'm heerlijk lelijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:16 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Who The Shrek Are You?
Wat een klotelak om te lakken.
fu*cking hell wat een mooie nagelsquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef Loqi het volgende:
Nou ja zeg... ik post hier al mijn nieuwe manicures en nooit foto's van andermans handen.. en dat geld voor heel veel van de posters hier
En bij deze mijn vriend die zich als lurker nuttig wil maken:
[ afbeelding ]
China glaze - ooh la la pink pearl
voor SQ, de afterglow dupe(lamplicht helaasch, dus niet zon mooie kleurfoto)
hoelang heb jij geen seks meer gehadquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om ontopic te blijven op een topic op FOK!?
Is het de bedoeling dat mensen die op de hoogte van nagels willen blijven dan maar op moeten zouten naar een andere site?
Flikker toch op zeg, het is al tientallen topics niets anders dan slowchat met hier en daar een foto.
ben ik het helemaal mee eenschquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, nagelfoto.
(ik vind trouwens dat mijn nagels best mooi lang worden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |