quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
miewiewiewiewie
[ afbeelding ]
Ik ga slapen![]()
Kijk nou wat je hebt gedaan!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel hier posten dan
[ afbeelding ]
I made your eye pop!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk nou wat je hebt gedaan!!!!
[ afbeelding ]
Thanx darling!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I made your eye pop!![]()
erop! Have fun in london, baby!
Oke oke. ik ook. omdat het kanquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk nou wat je hebt gedaan!!!!
[ afbeelding ]
Hier ook! Ik kan niet wachten, het zou zoooo fijn zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
TD betalingsverzoek gehadZonder extra kosten
Ik geloof het pas echt als ik het pakketje in huis heb
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oke oke. ik ook. omdat het kan![]()
[ afbeelding ]
I was shocked by zeh picturez.
Drink ze!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:35 schreef Ainnir het volgende:
*blaast stof van webcam*
Proost!
[ afbeelding ]
Thuiswerken heerscht
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef Crientj het volgende:
[..]
Drink ze!
Hoe laat is het momenteel daar?
Kippis!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:35 schreef Ainnir het volgende:
*blaast stof van webcam*
Proost!
[ afbeelding ]
Thuiswerken heerscht
Jij ziet er echt precies zo uit als ik je verwacht had!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:35 schreef Ainnir het volgende:
*blaast stof van webcam*
Proost!
[ afbeelding ]
Thuiswerken heerscht
Ik heb nog steeds geen invoice gehad, alleen een paypal betalingsverzoek. Maar daar heb ik in het verleden ook meer mensen over gehoord (geen invoice krijgen) waarbij alles gewoon goed ging, dus daar ga ik nu vanuitquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:48 schreef Aurelyx het volgende:
![]()
![]()
voor de mooie foto's!
Ik moet slapen. Maar waarom krijg ik niet binnen 5 minuten een invoice van TD. Klopt het dat je daarvoor geen mailtje krijgt? Of moet t per se met cc?
Iemand?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag Sally Hansen - Maximum Growth en Sally Hansen - No More Breaks gekocht. Nog tips voor de volgorde van lakken enzo? Eerst een weekje de ene en dan de andere ofzo?
Wel evil dat ik in het centrum was om pakketjes weg te brengen, en dan was falen zo makkelijk. Het deed iets minder pijn omdat ik lakjes had verkocht.
Ik MOET Diva Of Geneva. Op z'n minst.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:50 schreef Ainnir het volgende:
OMG de eerste OPI Swiss swatches![]()
http://alizarineclaws.blo(...)tion-made-quick.html
NEEDZ![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |