Moi !quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef alors het volgende:goedemiddag!
Volgens mij zag ik net die zangert van A Silent Express, maar ik weet niet zeker, hij leek er wel op met z'n uberhippe kleding en dito kapsel
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn, jij bent snel
Lekker originele TT weer
Marinestad = VVDquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wereldplaat !
http://www.verkiezingskaart.nl/ Veel Rood in het Noorden.
Idd ook heel duidelijk om te zienquote:
dit is: amaliskoelalisekke ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Tune net in en had echt van: wtf is dit nou weer
Versta het ook amperquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Tune net in en had echt van: wtf is dit nou weer
Wat heb jij nou weer voor fossiel naast je naam?quote:
Klopt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor fossiel naast je naam?
Haha, Hans gebruikt een oude lay-out ..![]()
quote:
Geen flauw idee. Kwart van Limburg heeft op die pipo gestemd..quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:57 schreef borisz het volgende:
Mogge Roel. Roel je bent ons wat verschuldigd. Hoe kan het dat Mestreech PVV heeft verkozen tot de grootste partij?
SCHANDE!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Kwart van Limburg heeft op die pipo gestemd..
De nieuwe is fijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]. 't zegt mij allemaal vrij weinig. Het bevalt prima
.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:32 schreef Sirolf het volgende:
Via @VanSteeg op Twitter kwam ik de volgende plattegrond tegen van... de nieuwe 3FM-studio en omliggende ruimten!
[ afbeelding ]
Lijkt me de Friend for Lowlands actie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
WTF was dat wijvengekreun/schreeuw?Had net ff volume zacht gezet, omdat ik een belletje moest doen
Dit is toch dat ze 5 mensen bellen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me de Friend for Lowlands actie.
Helaas hoor ik net via Domien dat die tekening alweer verouderd is. Maar het zal er vast wel gedeeltelijk op lijken.quote:
Wat Sirolf dus zegtquote:Domien (Domien, 3FM)
@3FMFan Zijn helaas alweer verouderd.
Ik zag het jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas hoor ik net via Domien dat die tekening alweer verouderd is. Maar het zal er vast wel gedeeltelijk op lijken.
Je kan de bagger gebruiken.. die is nieuwer..quote:
Dan blijf ik deze nog wel ff gebruikenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan de bagger gebruiken.. die is nieuwer..
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef -Hans- het volgende:
Fire With Fiire!
Hoiquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef Bol_Wan het volgende:
hoi![]()
nog even inchecken voordat ik naar Amsterdam vertrek voor TCV
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een pleurisplaat dit.
Welek mongool waardeert dit nu?
Troll niet zo..quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een pleurisplaat dit.
Welek mongool waardeert dit nu?
Goede playlist weerquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef -Hans- het volgende:
Leuke playlist Der Rudy!. Nieuwe Megahit gok ik op John Mayer, maar zet mijn geld vooral op Moke - Ghost.
Many of Horrorquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef -Hans- het volgende:
Leuke playlist Der Rudy!. Nieuwe Megahit gok ik op John Mayer, maar zet mijn geld vooral op Moke - Ghost.
Absoluut een groot pluspunt inderdaadquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:29 schreef alors het volgende:
[..]
Goede playlist weerEn geen Rox en Kate Nash
![]()
![]()
Children is ge-wel-digquote:Mark Ronson ft Q-Tip – Bang Bang Bang, is ook een favoriet van veel dj's geloof ik. Ik vind Half of my Heart echt prachtig, maar geen MH please, dat is net als elke dag patat eten.
Guilty Pleasure: Robert Miles - Children, dat is toch niks om je voor te schamen, supermooie plaat juist
Dieptepuntje ja, maar ze moeten er blijkbaar verplicht een paar hits ingooien...quote:
Ah oke, kan ook wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dieptepuntje ja, maar ze moeten er blijkbaar verplicht een paar hits ingooien...
Die plaat van Kelis/NERD is al een paar jaar oud
Sluit ik mij graag bij aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef alors het volgende:
Nogmaals complimenten voor de muziekRob vandaag ook al met Black en MSP
Erg jammer inderdaadquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef alors het volgende:
Postmen heeft ook een paar toffe nummer trouwens die je nooit op radio hoort
Zijn vast nog kaartenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat ongetwijfeld een mooi feest worden. Zou het graag eens in het echt beleven .
Nopequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn vast nog kaarten
Krijg je Editors er gratis bij
Oeh, nice! dat is niet verkeerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn vast nog kaarten
Krijg je Editors er gratis bij
Oh, ja okquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
[TK] 1x Muse ticket [19 juni Goffertpark Nijmegen]
[TK] 4 tickets voor Muse + Editors 19 Juni Nijmegen
Nice!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
[TK] 1x Muse ticket [19 juni Goffertpark Nijmegen]
[TK] 4 tickets voor Muse + Editors 19 Juni Nijmegen
Heerlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, me ma was naar de braderie geweest en had oliebollen meegenomen
Hihi vorige keer kon ik hem niet zo goed zien, maar nu welquote:
Wat kom je in deze kut stad doen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef alors het volgende:
[..]
Hihi vorige keer kon ik hem niet zo goed zien, maar nu wel![]()
Binnenkort maar eens naar Apeldoorn
Op het station zitten wachten op de trein uit Hilversumquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat kom je in deze kut stad doen dan?Niks te beleven hier
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:47 schreef alors het volgende:
Ah daaarom waren ze zo pissed op Rob, omdat het de laatste kaarten waren
omgquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Op het station zitten wachten op de trein uit Hilversum
Vrees dat we straks helemaal gestoord gaan worden van die klote dingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:55 schreef alors het volgende:
Kunnen ze niet lekker gaan trommelen ipv die gehypede nepvuvuzela's![]()
Vrees ik ook, ik dacht eerst, Zuid-Afrika, goh gezellig, beetje getrommel en gezang op de tribune'squote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees dat we straks helemaal gestoord gaan worden van die klote dingen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:57 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het YouTube-account van Hole1988 (hole1988 / 3fmvideo) is ontdekt door Giel!
2 dj ruimtes? wat zijn ze allemaal van plan de oude blijft ook bestaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:32 schreef Sirolf het volgende:
Via @VanSteeg op Twitter kwam ik de volgende plattegrond tegen van... de nieuwe 3FM-studio en omliggende ruimten!
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet zeker of 't geen oude versie is, maar dat zullen wel snel genoeg wel horen.
Als je verder had gelezen, dan had je gezien dat dit een oude tekening isquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]![]()
[..]
2 dj ruimtes? wat zijn ze allemaal van plan de oude blijft ook bestaan.
waar ik officieel vandaan kom had de bakker altijd de oliebol week midden in de zomer en druk dat het er is.quote:
En dan moet je ook nog uit het hoge Noorden komen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Op het station zitten wachten op de trein uit Hilversum
Nou Apeldoorn is zover niet toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog uit het hoge Noorden komen...
Anderhalf à twee uur per OV, mits je binnendoor gaat (niet via Amersfoort dus).quote:
Is het al afgelopen? Op zich best handig zo'n filtermoment als de MT5, dan hoor je dat er na tenminste niet meer.quote:
Afgelopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Is het al afgelopen? Op zich best handig zo'n filtermoment als de MT5, dan hoor je dat er na tenminste niet meer.
Hier ook anderhalf uur met de treinquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Anderhalf à twee uur per OV, mits je binnendoor gaat (niet via Amersfoort dus).
Ik heb zelf anderhalf uur nodig per trein.
Op de een of andere manier slaat 'ie soms opeens op hol. Ik heb nog steeds geen idee waar het door komt...quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:32 schreef alors het volgende:
wtf is er tochm et dat nummer, is vaker zo
19:27| Yolanda Be Cool - We No Speak Americano
19:26| Yolanda Be Cool - We No Speak Americano
19:25| Yolanda Be Cool - We No Speak Americano
19:24| Yolanda Be Cool - We No Speak Americano
19:23| Yolanda Be Cool - We No Speak Americano
Het is een duivels nummer, weg ermeequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de een of andere manier slaat 'ie soms opeens op hol. Ik heb nog steeds geen idee waar het door komt...
Ik vind 'm juist wel leuk.quote:
Snap ook niet wat er leuk aan is want damn wat een herrie! 't is niet eens een mooi geluid. Zag net dat de spelers een of ander veldje ergens hebben geopend en ook daar kon je die piep dingen al goed horen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef alors het volgende:
[..]
Vrees ik ook, ik dacht eerst, Zuid-Afrika, goh gezellig, beetje getrommel en gezang op de tribune'sMaar als er allemaal mongolen van dat eentonige gebrom gaan maken...
Wat is daar nou leuk aan? Werkelijk waar ik snap het niet.
Misschien is het met radiocommentaar beter omdat die geen veldgeluiden hebben. Moeten radio en tv alleen wel synchroon lopen...
Ik heb geen last van vuvuzela's.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Snap ook niet wat er leuk aan is want damn wat een herrie! 't is niet eens een mooi geluid. Zag net dat de spelers een of ander veldje ergens hebben geopend en ook daar kon je die piep dingen al goed horen.
Zijn ze verboden in de stadions?! Wist ik niet, maar fantastisch nieuwsquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb geen last van vuvuzela's.
De FIFA overduidelijk wel en doet weer aan een sterk staaltje cultuurverkrachting door die toeters te verbieden in stadions...
Sepp Blatter![]()
![]()
Ach dat de vuvuzela cultuur is is echt zwaar overrated. Dat is net zoiets als zeggen dat onze flippo's cultuur zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb geen last van vuvuzela's.
De FIFA overduidelijk wel en doet weer aan een sterk staaltje cultuurverkrachting door die toeters te verbieden in stadions...
Sepp Blatter![]()
![]()
Alleen als ze langer dan een meter zijn geloof ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn ze verboden in de stadions?! Wist ik niet, maar fantastisch nieuws. Dat scheelt een hoop irritatie.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen als ze langer dan een meter zijn geloof ik
Ik vraag me af waarom niemand bezwaar maakt tegen striemende fluitconcerten (ook 120 dB).quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ach dat de vuvuzela cultuur is is echt zwaar overrated. Dat is net zoiets als zeggen dat onze flippo's cultuur zijn.
OH die, echt vresssssseeeeeeeeeeelijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Best een aparte, maar wel leuke plaat dit (Sandi Thom).
Jij vind echt alle 3FM-muziek vreselijk hè?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
OH die, echt vresssssseeeeeeeeeeelijkzo nep kijk-mij-eens-rebels-zijn-en-stoere-dingen-van-vroegah-weten
Je had me vanmiddag bij Paul moet horen, was echt bijzonder puickquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij vind echt alle 3FM-muziek vreselijk hè?
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Domien is dus degene die met die bellenblaas loopt te kutten in de studio.
volgens mij vaak bij dezelfde nummers. KOL-Notion gaat volgens mij ook altijd fout.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de een of andere manier slaat 'ie soms opeens op hol. Ik heb nog steeds geen idee waar het door komt...
Klopt inderdaad, net als Calvin Harris. Ik kan echter niets vreemds ontdekken...quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij vaak bij dezelfde nummers. KOL-Notion gaat volgens mij ook altijd fout.
hm, wazig probleem. het gebeurt niet willekeurig. maar waar verschillen deze tracks van 'normale' tracks? geen idee zoals je al zegt....quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, net als Calvin Harris. Ik kan echter niets vreemds ontdekken...
Daarom ga ik maar gewoon een nieuwe grabber bouwen, dit maal gebaseerd op de in de XML vermelde startTime, in plaats van titel/artiest. Dan zou het iig goed moeten gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, wazig probleem. het gebeurt niet willekeurig. maar waar verschillen deze tracks van 'normale' tracks? geen idee zoals je al zegt....
Bij wat? 3fmfan.nl?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, wazig probleem. het gebeurt niet willekeurig. maar waar verschillen deze tracks van 'normale' tracks? geen idee zoals je al zegt....
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen als ze langer dan een meter zijn geloof ik
Dit nummer staat anders al minstens 2 maanden op youtube.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:16 schreef alors het volgende:
Ohja als je Frans zingt/praat en een slecht nummer met een beat hebt dan denk je, 'wat Stromae kan, kan ik ook', en gooi je dit soort ellende de ether in
Prima, zet ik Joe Jackson weer op![]()
voor de TVquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gaan er nou die WK wedstrijden van Nederland vollullen??
Nee Kameroen - Nederland: Michiel & Gerard!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
voor de TV
Nederland - Denemarken Frank Snoeks
Nederland - Japan Jeroen Grueter
Kameroen - Nederland Frank Snoeks
Voor de Radio
Natuurlijk onze Jack en Bas
Die hebben niets te verliezen, Frank Snoeks is een drammer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee Kameroen - Nederland: Michiel & Gerard!
Ja, echt lekker warm inderdaadquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo w00t is dat niet, benauwde beplakte bende![]()
![]()
Je vind dit lekker? Damnquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt lekker warm inderdaad. Maar er komt een hoop troep aan.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
Jonsi !!!!. meer dan prettig
Het is apart/bijzonder, up-tempo en het grijpt je bij de strot om niet meer los te laten. Gaaf!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef borisz het volgende:
Toch even dit topic in de statistieken hebben
* jaloers is op Roel_Jewel * want het klonk echt goed hoor! Weet zo even neit welke 3 tracks ze lieten horen (Go Do volgens mij als 1e), maar erg gaaf!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een van de allerbeste concerten waar ik ooit bij was. Vorige week woensdag in Paradiso.
Damnquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef -Hans- het volgende:
Pino => Luchtvochtigheid is bijna 90% en 20 graden. Als je nu gaat hardlopen dan is dat heerlijk
zweten geblazen
Loop hier ook rond @ t-shirt en korte broek en ramen lekker open. Laat de boel ook lekker open.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Damn
Hier in huis ook benauwd.
Zo maar ff douchen en dan pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |