Hoiquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef Bol_Wan het volgende:
hoi![]()
nog even inchecken voordat ik naar Amsterdam vertrek voor TCV
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een pleurisplaat dit.
Welek mongool waardeert dit nu?
Troll niet zo..quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een pleurisplaat dit.
Welek mongool waardeert dit nu?
Goede playlist weerquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef -Hans- het volgende:
Leuke playlist Der Rudy!. Nieuwe Megahit gok ik op John Mayer, maar zet mijn geld vooral op Moke - Ghost.
Many of Horrorquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef -Hans- het volgende:
Leuke playlist Der Rudy!. Nieuwe Megahit gok ik op John Mayer, maar zet mijn geld vooral op Moke - Ghost.
Absoluut een groot pluspunt inderdaadquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:29 schreef alors het volgende:
[..]
Goede playlist weerEn geen Rox en Kate Nash
![]()
![]()
Children is ge-wel-digquote:Mark Ronson ft Q-Tip – Bang Bang Bang, is ook een favoriet van veel dj's geloof ik. Ik vind Half of my Heart echt prachtig, maar geen MH please, dat is net als elke dag patat eten.
Guilty Pleasure: Robert Miles - Children, dat is toch niks om je voor te schamen, supermooie plaat juist
Dieptepuntje ja, maar ze moeten er blijkbaar verplicht een paar hits ingooien...quote:
Ah oke, kan ook wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dieptepuntje ja, maar ze moeten er blijkbaar verplicht een paar hits ingooien...
Die plaat van Kelis/NERD is al een paar jaar oud
Sluit ik mij graag bij aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef alors het volgende:
Nogmaals complimenten voor de muziekRob vandaag ook al met Black en MSP
Erg jammer inderdaadquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef alors het volgende:
Postmen heeft ook een paar toffe nummer trouwens die je nooit op radio hoort
Zijn vast nog kaartenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat ongetwijfeld een mooi feest worden. Zou het graag eens in het echt beleven .
Nopequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn vast nog kaarten
Krijg je Editors er gratis bij
Oeh, nice! dat is niet verkeerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn vast nog kaarten
Krijg je Editors er gratis bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |