Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Domien is dus degene die met die bellenblaas loopt te kutten in de studio.
volgens mij vaak bij dezelfde nummers. KOL-Notion gaat volgens mij ook altijd fout.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de een of andere manier slaat 'ie soms opeens op hol. Ik heb nog steeds geen idee waar het door komt...
Klopt inderdaad, net als Calvin Harris. Ik kan echter niets vreemds ontdekken...quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij vaak bij dezelfde nummers. KOL-Notion gaat volgens mij ook altijd fout.
hm, wazig probleem. het gebeurt niet willekeurig. maar waar verschillen deze tracks van 'normale' tracks? geen idee zoals je al zegt....quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, net als Calvin Harris. Ik kan echter niets vreemds ontdekken...
Daarom ga ik maar gewoon een nieuwe grabber bouwen, dit maal gebaseerd op de in de XML vermelde startTime, in plaats van titel/artiest. Dan zou het iig goed moeten gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, wazig probleem. het gebeurt niet willekeurig. maar waar verschillen deze tracks van 'normale' tracks? geen idee zoals je al zegt....
Bij wat? 3fmfan.nl?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, wazig probleem. het gebeurt niet willekeurig. maar waar verschillen deze tracks van 'normale' tracks? geen idee zoals je al zegt....
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen als ze langer dan een meter zijn geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |