Is het al afgelopen? Op zich best handig zo'n filtermoment als de MT5, dan hoor je dat er na tenminste niet meer.quote:
Afgelopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Is het al afgelopen? Op zich best handig zo'n filtermoment als de MT5, dan hoor je dat er na tenminste niet meer.
Hier ook anderhalf uur met de treinquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Anderhalf à twee uur per OV, mits je binnendoor gaat (niet via Amersfoort dus).
Ik heb zelf anderhalf uur nodig per trein.
Op de een of andere manier slaat 'ie soms opeens op hol. Ik heb nog steeds geen idee waar het door komt...quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:32 schreef alors het volgende:
wtf is er tochm et dat nummer, is vaker zo
19:27| Yolanda Be Cool - We No Speak Americano
19:26| Yolanda Be Cool - We No Speak Americano
19:25| Yolanda Be Cool - We No Speak Americano
19:24| Yolanda Be Cool - We No Speak Americano
19:23| Yolanda Be Cool - We No Speak Americano
Het is een duivels nummer, weg ermeequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de een of andere manier slaat 'ie soms opeens op hol. Ik heb nog steeds geen idee waar het door komt...
Ik vind 'm juist wel leuk.quote:
Snap ook niet wat er leuk aan is want damn wat een herrie! 't is niet eens een mooi geluid. Zag net dat de spelers een of ander veldje ergens hebben geopend en ook daar kon je die piep dingen al goed horen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef alors het volgende:
[..]
Vrees ik ook, ik dacht eerst, Zuid-Afrika, goh gezellig, beetje getrommel en gezang op de tribune'sMaar als er allemaal mongolen van dat eentonige gebrom gaan maken...
Wat is daar nou leuk aan? Werkelijk waar ik snap het niet.
Misschien is het met radiocommentaar beter omdat die geen veldgeluiden hebben. Moeten radio en tv alleen wel synchroon lopen...
Ik heb geen last van vuvuzela's.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Snap ook niet wat er leuk aan is want damn wat een herrie! 't is niet eens een mooi geluid. Zag net dat de spelers een of ander veldje ergens hebben geopend en ook daar kon je die piep dingen al goed horen.
Zijn ze verboden in de stadions?! Wist ik niet, maar fantastisch nieuwsquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb geen last van vuvuzela's.
De FIFA overduidelijk wel en doet weer aan een sterk staaltje cultuurverkrachting door die toeters te verbieden in stadions...
Sepp Blatter![]()
![]()
Ach dat de vuvuzela cultuur is is echt zwaar overrated. Dat is net zoiets als zeggen dat onze flippo's cultuur zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb geen last van vuvuzela's.
De FIFA overduidelijk wel en doet weer aan een sterk staaltje cultuurverkrachting door die toeters te verbieden in stadions...
Sepp Blatter![]()
![]()
Alleen als ze langer dan een meter zijn geloof ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn ze verboden in de stadions?! Wist ik niet, maar fantastisch nieuws. Dat scheelt een hoop irritatie.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen als ze langer dan een meter zijn geloof ik
Ik vraag me af waarom niemand bezwaar maakt tegen striemende fluitconcerten (ook 120 dB).quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ach dat de vuvuzela cultuur is is echt zwaar overrated. Dat is net zoiets als zeggen dat onze flippo's cultuur zijn.
OH die, echt vresssssseeeeeeeeeeelijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Best een aparte, maar wel leuke plaat dit (Sandi Thom).
Jij vind echt alle 3FM-muziek vreselijk hè?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
OH die, echt vresssssseeeeeeeeeeelijkzo nep kijk-mij-eens-rebels-zijn-en-stoere-dingen-van-vroegah-weten
Je had me vanmiddag bij Paul moet horen, was echt bijzonder puickquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij vind echt alle 3FM-muziek vreselijk hè?
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Domien is dus degene die met die bellenblaas loopt te kutten in de studio.
volgens mij vaak bij dezelfde nummers. KOL-Notion gaat volgens mij ook altijd fout.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de een of andere manier slaat 'ie soms opeens op hol. Ik heb nog steeds geen idee waar het door komt...
Klopt inderdaad, net als Calvin Harris. Ik kan echter niets vreemds ontdekken...quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij vaak bij dezelfde nummers. KOL-Notion gaat volgens mij ook altijd fout.
hm, wazig probleem. het gebeurt niet willekeurig. maar waar verschillen deze tracks van 'normale' tracks? geen idee zoals je al zegt....quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, net als Calvin Harris. Ik kan echter niets vreemds ontdekken...
Daarom ga ik maar gewoon een nieuwe grabber bouwen, dit maal gebaseerd op de in de XML vermelde startTime, in plaats van titel/artiest. Dan zou het iig goed moeten gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, wazig probleem. het gebeurt niet willekeurig. maar waar verschillen deze tracks van 'normale' tracks? geen idee zoals je al zegt....
Bij wat? 3fmfan.nl?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, wazig probleem. het gebeurt niet willekeurig. maar waar verschillen deze tracks van 'normale' tracks? geen idee zoals je al zegt....
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen als ze langer dan een meter zijn geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |