Moi !quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef alors het volgende:goedemiddag!
Volgens mij zag ik net die zangert van A Silent Express, maar ik weet niet zeker, hij leek er wel op met z'n uberhippe kleding en dito kapsel
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn, jij bent snel
Lekker originele TT weer
Marinestad = VVDquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wereldplaat !
http://www.verkiezingskaart.nl/ Veel Rood in het Noorden.
Idd ook heel duidelijk om te zienquote:
dit is: amaliskoelalisekke ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Tune net in en had echt van: wtf is dit nou weer
Versta het ook amperquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Tune net in en had echt van: wtf is dit nou weer
Wat heb jij nou weer voor fossiel naast je naam?quote:
Klopt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor fossiel naast je naam?
Haha, Hans gebruikt een oude lay-out ..![]()
quote:
Geen flauw idee. Kwart van Limburg heeft op die pipo gestemd..quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:57 schreef borisz het volgende:
Mogge Roel. Roel je bent ons wat verschuldigd. Hoe kan het dat Mestreech PVV heeft verkozen tot de grootste partij?
SCHANDE!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Kwart van Limburg heeft op die pipo gestemd..
De nieuwe is fijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]. 't zegt mij allemaal vrij weinig. Het bevalt prima
.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:32 schreef Sirolf het volgende:
Via @VanSteeg op Twitter kwam ik de volgende plattegrond tegen van... de nieuwe 3FM-studio en omliggende ruimten!
[ afbeelding ]
Lijkt me de Friend for Lowlands actie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
WTF was dat wijvengekreun/schreeuw?Had net ff volume zacht gezet, omdat ik een belletje moest doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |