Hello Newbiequote:
oh, jij had ook een topic geopend LL? Identiteitscrisis? IK ben Tombolaquote:
quote:
Als je dan gewoon roept dat jij het wilt doen dan prima hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
Nou even wachten op Ml dan maar, die slot die andere vast wel weer
Ja? Staat er een newbie-teken achter mijn naam?quote:
Dat weet ik toch niet gekkerd, ik ben een Dinoquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
Ja? Staat er een newbie-teken achter mijn naam?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik jullie maar gewoon alleen laten dan
Er nog trots op zijn ook... dat je zo'n lelijk iets gebruiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er nog trots op zijn ook... dat je zo'n lelijk iets gebruiktJe kent de Baukelhistorie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Je had het raam opengezet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
En oh er kwam zowaar de hele nacht koele lucht van buiten in de slaapkamert
Dat is allemaal uit te zettenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoef echt geen layout met 10 buttons per profiel met emesen, iseekjoe, hijfs, dienoooss en andere onbenulligheden
quote:
De dino heb je, en ICQ en Hyves buttons zitten er niet hoor, bovendien kan je alle (inactieve) buttons verbergen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoef echt geen layout met 10 buttons per profiel met emesen, iseekjoe, hijfs, dienoooss en andere onbenulligheden
Heul welquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De dino heb je, en ICQ en Hyves buttons zitten er niet hoor, bovendien kan je alle (inactieve) buttons verbergen.
Word nog een cultuurschok voor je dan als de nieuw layout er is, want dat word dan de enige
ICQ toch wel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De dino heb je, en ICQ en Hyves buttons zitten er niet hoor, bovendien kan je alle (inactieve) buttons verbergen.
Word nog een cultuurschok voor je dan als de nieuw layout er is, want dat word dan de enige
Dat zal wel goed komen heurquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Aaaah vandaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik heb inactieve buttons verborgen, en bijna niemand heeft dus nog ICQ
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ICQ toch wel?
Ik heb serieus die knopjes nog nooit opgemerkt tot nu
Nou ja, ik heb er gewoon nooit op gelet, maar nu welquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb er gewoon nooit op gelet, maar nu wel
quote:
ehm.... het feit dat 'ie dr moet staan, welquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:21 schreef JJH het volgende:
Pffffffffffffff
En mijn dino is niet onbenullig!
Hij heeft helemaal de layout aangepastquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm.... het feit dat 'ie dr moet staan, wel
Goeiemorgen, koffie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:21 schreef JJH het volgende:
Pffffffffffffff
Ik ben een echte dierenvriend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal de layout aangepast
Nou, die zit er al in. Vanmorgen even bijgesprongen en ik weet nu weer precies waarom ik zo graag 's nachts rijd. Waar ik nu 2 uur over gedaan heb die ik 's nachts in 45, maximaal 50 minuten.quote:
Waar wilde je het anders onder scharen?quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:29 schreef JJH het volgende:
Huuuuu!!! Zit ik even twee tellen niet op te letten, zit ik naar vital hupsende 50+'ers en een excuusneger te kijken.
Snel, voor Goodbye het zietquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik eindelijk virtueel serveren?
En nu zit je ook te doe-het-zelven?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:29 schreef JJH het volgende:
Huuuuu!!! Zit ik even twee tellen niet op te letten, zit ik naar vital hupsende 50+'ers en een excuusneger te kijken.
MAg ik dan even snel een thee met 2 suiker?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik eindelijk virtueel serveren?
Bustedquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En nu zit je ook te doe-het-zelven?
Ik hoop toch niet dat je de doe-het-zelven bedoeld die ik denk dat je bedoeld!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En nu zit je ook te doe-het-zelven?
Komt eraanquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef JJH het volgende:
[..]
MAg ik dan even snel een thee met 2 suiker?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet wat zo 's ochtends vroeg op je werk
Eigen schuld enzulksquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, ik ben niet de enige die vond dat Balkie idd gewoon werd afgeserveerd via de achterkamer.
Jij was toch van de heule sterke koffie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef JJH het volgende:
[..]
MAg ik dan even snel een thee met 2 suiker?
Maar nu even niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij was toch van de heule sterke koffie?
Weet ik niet, maar het is ongelofelijk irritantquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:37 schreef JJH het volgende:
Waarom heeft Google trouwens een oversized wijnrek als achtergrond vandaag?
https://www.google.comquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het is ongelofelijk irritant![]()
Ik wil mijn witte achtergrond met gekleurde letters in het logo weer teru
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar nu even niet.
Waarom heeft Google trouwens een oversized wijnrek als achtergrond vandaag?
Ik vond het juist zo tof dat google alles zo simpel en overzichtelijk had... nu komen ze met steeds meer onzinquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet een eigen achtergrond de site soms aantrekkelijker maken, omdat veel mensen een simpele zoekbalk gebruiken in de browser?
Die doodles zijn altijd wel leuk, maar dit is té overheersend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo tof dat google alles zo simpel en overzichtelijk had... nu komen ze met steeds meer onzin
Zal wel een opmaat zijn naar advertenties op die beginpagina. Zou een miljoenen/miljarden business zijn voor ze als ze daar ads verkopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet een eigen achtergrond de site soms aantrekkelijker maken, omdat veel mensen een simpele zoekbalk gebruiken in de browser?
Preciesquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Die doodles zijn altijd wel leuk, maar dit is té overheersend.
Dat zal idd ook wel 1 van de dingen zijn die we binnenkort kunnen verwachtenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal wel een opmaat zijn naar advertenties op die beginpagina. Zou een miljoenen/miljarden business zijn voor ze als ze daar ads verkopen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:00 schreef JJH het volgende:
Wat zijn we toch heerlijk multilinguaal met z'n allen.
quote:Meet & Greet maandag 14 juni vanaf 12:30 in de grote vergaderzaal
Voetbal kijken mag tijdens werktijd, met de afspraak dat men dit 's ochtends en eind van de dag compenseert zodat die maandag de uren wel gemaakt worden.
Dit geldt zowel voor interne als externe medewerkers, waarbij interne medewerkers moeten compenseren indien men voetbal wil kijken en externe medewerkers
dit mogen compenseren dan wel minder uren schrijven op die dag. Vooraf afstemmen met je direct leidinggevende.
Laat s.v.p. via je leidinggevende weten of je aanwezig zult zijn bij de Meet & Greet en/of voetbalwedstrijd.
Nou aangezien ze willen dat de interne medewerkers de uren gewoon ná de wedstrijd compenseren denk ik het nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Voetbal!
Word er dan ook voor een tap gezorgd Ll?
Ik heb bij een vorige baas ook wel eens dronken gewerkt hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou aangezien ze willen dat de interne medewerkers de uren gewoon ná de wedstrijd compenseren denk ik het niet
nee... Wie ben jij?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuweling?! Ik heb geen herinneringswaardige indruk achtergelaten met mijn posts?
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh allemaal en Erik in het bijzonder
Ik zeg toch niet 'niemand' ik noemde je alleen een 'nieuweling'quote:
Ohw, gaan we zo beginnen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukking kan ik wel op mijn ESF-kliek rekenen.
().
sowieso/soberso/zo i zo/zowiezo/enzo... zijn de V&A SC'ers tof... jij dus ook hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet nieuw! Ik ben dus niet tof!
welke smiley?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Hey iBenny, heb jij een mooie vervanger voor m'n naughty smiley die je niet mooi vond? Of wat is een favo van jou?
Hier in de buurt wordt ook een huis volgens mij helemaal kaalgestript, vloeren eruit, muren doorbreken enzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Vissie![]()
Heb ik potverdikkie vakantie; gaan ze de woningen achter ons renoveren.
Vanaf 7 uur vanochtend begonnen ze met een grote sloophamert te slopen
Leuk he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier in de buurt wordt ook een huis volgens mij helemaal kaalgestript, vloeren eruit, muren doorbreken enzo. En dat begint áltijd te vroeg en duurt áltijd te lang.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er nog trots op zijn ook... dat je zo'n lelijk iets gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Had je deze al gezien?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
sowieso/soberso/zo i zo/zowiezo/enzo... zijn de V&A SC'ers tof... jij dus ook hoor
Jij moest ook vroeg wakker zijn want je moet in je schimmelhokkie aan de slag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Vissie![]()
Heb ik potverdikkie vakantie; gaan ze de woningen achter ons renoveren.
Vanaf 7 uur vanochtend begonnen ze met een grote sloophamert te slopen
omgquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Had je deze al gezien?Slechtste "sowieso" ever.
Vanavond pas, als de stucadoor eindelijk komt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij moest ook vroeg wakker zijn want je moet in je schimmelhokkie aan de slag.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ging niet over een smiley
Dat ging over de layout![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:56 schreef Bellatrix het volgende:
Hey hey free love and peace. Word to your mothha
Erg hè?quote:
Ik dacht dat ie maandag zou komen? (hihi komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vanavond pas, als de stucadoor eindelijk komt.
Voor nu is het was opruimen, was draaien, opruimen en schoonmaken.
En daar ga ik maar es mee beginnen
Buongiorno Bella.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:00 schreef Bellatrix het volgende:
RUTTE FOR PREMIER BITACHES!!
Ik zei al eerder iets.quote:
Frans voor je moeder.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Over welke smiley dacht je dan dat ik het had?
En siewosie was dat met een knipoog bedoeld
Maar die is tofquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dees [ afbeelding ]
Ja vind ik eigenlijk niet kunnen. Ik ben zeg maar de koningin hier, en mijn goede hart heeft jullie hier binnengelaten/quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag het, maar dat werd straal genegeerd he
Tot diep in de nacht die verkiezingtopics volgespamd, dat doet wat met je.quote:
Pics van je hartquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja vind ik eigenlijk niet kunnen. Ik ben zeg maar de koningin hier, en mijn goede hart heeft jullie hier binnengelaten/
Woon je nog bij pappa en mamma eigenlijk, met je 19 jaartjes?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht die verkiezingtopics volgespamd, dat doet wat met je.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja vind ik eigenlijk niet kunnen. Ik ben zeg maar de koningin hier, en mijn goede hart heeft jullie hier binnengelaten/
Natuurlich! Ook niet lang meer, maar goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Woon je nog bij pappa en mamma eigenlijk, met je 19 jaartjes?![]()
En Benny?
Ja, geen idee wat het betekent, maar ja!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jij bezit ook veel laf oh laf? Dan is de cirkel weer rond
Tot 4 uurquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht die verkiezingtopics volgespamd, dat doet wat met je.
Straks op de kazerne natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Natuurlich! Ook niet lang meer, maar goed.
Zelfde als Bellaquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Woon je nog bij pappa en mamma eigenlijk, met je 19 jaartjes?![]()
En Benny?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Natuurlich! Ook niet lang meer, maar goed.
Picsquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had trouwens een comprimerend plaatje van Femke Halsema gepost, dus weer een note erbij.
Wat deed mevrouw Halsema dan? Had ze haar 'mond vol' ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had trouwens een comprimerend plaatje van Femke Halsema gepost, dus weer een note erbij.
Ik geloof het niet...quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
En je weet dat we mensen met notes in deze verafschuwen, wij zijn het nette volk
Niemand hier heeft een note inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics![]()
En je weet dat we mensen met notes in deze verafschuwen, wij zijn het nette volk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch fijn dat ie het schattigst is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof het niet...![]()
Pas op of ik post je privegegevens (mijn enigste note)
Niet die met die kanon ofzo, maar met dat eh.. bos.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is de derde bij mij:Ja dat is hem! Die heeft mij een note bezorgd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet die met die kanon ofzo, maar met dat eh.. bos.
Met Bos?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet die met die kanon ofzo, maar met dat eh.. bos.
nee, echt waar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat is hem! Die heeft mij een note bezorgd!!!
quote:
Ik moest een beetje in mijn mond overgeven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Laat de natuur zijn gang gaan"??
Nou ja das niet verkeerd, maar sommige bossen mogen wel gerooid worden zeg maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:13 schreef Bellatrix het volgende:
Nouja het is dus het plaatje waar ze met open benen opstaat,![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest een beetje in mijn mond overgeven.
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja das niet verkeerd, maar sommige bossen mogen wel gerooid worden zeg maar![]()
Alhoewel het uiteraard gewoon een slechte fotosoep is, maar toch
Of eenmalig 4,50 aftikkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef Bellatrix het volgende:
Toch maar eens een abbo pakken, kan ik mijn notes inzien. Wel eng.
Oja! Dat kan ook!quote:
En geen reclame!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Abo is beter... heb je ook eerder de nieuwe layout
Maar abo is inderdaad beter. Eigen headers enzo. Kan je precies zo dat stukje van Femke haar heupen en een stukje omlaag als header instellenquote:
Whatever floats youre boat!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar abo is inderdaad beter. Eigen headers enzo. Kan je precies zo dat stukje van Femke haar heupen en een stukje omlaag als header instellen
crap.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
your boat
Nu staat er idd dat Ll een boot is![]()
Sure, bijna middaguur maar voor jou is het vroeg.quote:
Klopt. Ik faal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, youre is toch niks? You're zou het dan moeten zijn, dus Ll is geen boot, maar JJH kan gewoon geen Engels.
Maar ik denk niet minder van je hoorquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics![]()
gawd alles las lekker door behalve die posts van jouquote:
MAak stiekem #40 van die andere SCquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
gawd alles las lekker door behalve die posts van jou![]()
Moet er nog iets geslot soms
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fijn dat je het eens bent, spreek die Bella eens vermanend toe wil je?
Vraag dat gewoon even in de V&A FB anders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MAak stiekem #40 van die andere SC
Hij is al dicht zie ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag dat gewoon even in de V&A FB anders.
Ja met zo'n onmogelijk uitslag ga je dat soort gedraai wel weer krijgen natuurlijk. En Mark Rutte zat alweer te flirten met de PVV, die op z'n beurt alles wil doen om de PvdA uit de regering te houden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:01 schreef Ml-etje het volgende:
Jaaaaa daar gaaan we al... Wilder vind de verhoging van de AOW leeftijd nu ineens wel kunnen![]()
Who's next
Ach ja, hij kan in zo'n coalitie weinig kwaad denk ik. Z'n extreme punten halen toch het regeerakkoord niet. Gevaar is alleen dat je net als toen met de LPF in de regering binnen het jaar weer kan stemmenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Wilders is echt een van de slechtste dingen die dit land is overkomen. Al is het maar door dat foute haar van 'm.
Referendum voor belangrijke zaken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:06 schreef Ml-etje het volgende:
Mja sorry hoor maar als burgers bewust voor een partij kiezen dan vind ik dat enorme gewissel niet kunnen eigks.
Laat mensen dan voor of tegen een maatregel stemmen, heb je nog een beetje een idee dat je invloed hebt.
Yep en dan is het land inmiddels al een jaar onbestuurbaar door al die demissionaire kabinettenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, hij kan in zo'n coalitie weinig kwaad denk ik. Z'n extreme punten halen toch het regeerakkoord niet. Gevaar is alleen dat je net als toen met de LPF in de regering binnen het jaar weer kan stemmen
Wat hebbie tot je beschikking?quote:
Dat het vorige kabinet viel was anders niet echt de schuld van Wildersquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yep en dan is het land inmiddels al een jaar onbestuurbaar door al die demissionaire kabinetten
PvdA en VVD bijvoorbeeld liggen zo ongeveer net zo ver uit elkaar. Dus ook als je die bij elkaar gaat gooien loop je dat gevaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, hij kan in zo'n coalitie weinig kwaad denk ik. Z'n extreme punten halen toch het regeerakkoord niet. Gevaar is alleen dat je net als toen met de LPF in de regering binnen het jaar weer kan stemmen
Een lekker broodje bij die Sandwich Express die daar zitquote:
Ik zou het winkelcentrum kopenquote:
Nou idd, precies met dat benauwde plakkerige weerquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Het gaat iig weer verrassend worden; positief of negatief laat ik ff in het midden![]()
Ben al 300 x de trap op en af geweest en het is zo vies plakkerig benauwd.
En laat ik nou momenteel ff niet de luxe van de mogelijkheid tot douchen hebben
Jawel, maar die zijn toch net wat stabieler dan de PVV. Als die cowboy van een Brinkman opstapt of er nu toch nog een zeteltje verschuift is het al klaar, want ze hebben maar 76 zetels. Dan ben je overgeleverd aan de goede wil en steun van de oppositiequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
PvdA en VVD bijvoorbeeld liggen zo ongeveer net zo ver uit elkaar. Dus ook als je die bij elkaar gaat gooien loop je dat gevaar
Doe es nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Een lekker broodje bij die Sandwich Express die daar zit![]()
Ze hebben daar wel eens een broodje carpaccio
Ik zie er momenteel wel uit alsof ik net bevallen ben geleuf ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou idd, precies met dat benauwde plakkerige weer
Maar straks ben je alle ellende weer vergeten, als je nieuwe badkamerrrrt er is!
't Is net een bevallingDenk ik
Hm. Ik ga er verder niet al teveel op in want dan is het weer net alsof ik een PVV aanhangert ben en dat schijn je niet bepaald te mogen zijn in Nederland (quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar die zijn toch net wat stabieler dan de PVV. Als die cowboy van een Brinkman opstapt of er nu toch nog een zeteltje verschuift is het al klaar, want ze hebben maar 76 zetels. Dan ben je overgeleverd aan de goede wil en steun van de oppositie
Klinkt als droge kost.quote:
Sorry, maar die ouders moeten ze hun kind(eren) afpakkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie er momenteel wel uit alsof ik net bevallen ben geleuf ik![]()
Kiek dit dan![]()
http://www.zie.nl/video/o(...)mindert/m1bz0vvffc49
Beetje mayo, curry en uitjes erop, dan is het best te eten denk ik...als je maar genoeg honger hebtquote:
Ik veroordeel niemand hoor, ben juist met je eens dat het schandelijker is de PVV te negeren dan ze een kans te geven. Maar is het wel gewoon een feit dat zulke partijen wel moeite hebben met goeie ministerskandidaten vinden e.d. Zag je bij de LPF ook. Maar kan nu wellicht goed uitpakkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Ik ga er verder niet al teveel op in want dan is het weer net alsof ik een PVV aanhangert ben en dat schijn je niet bepaald te mogen zijn in Nederland () maar je veroordeelt nu een partij nog voordat ze maar aan regeren zijn toegekomen. In welke partij dan ook heb je het gevaar dat er iemand opstapt of wat dan ook.
Idd...en wat nou therapie om te minderen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar die ouders moeten ze hun kind(eren) afpakken
Oh wacht... vind ik
"Zijn vader gaf hem een sigaret toen hij twee was".
Denk niet dat ze daar bij zo'n hutje in Indonesië bijzonder goede jeugdzorg hebben ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar die ouders moeten ze hun kind(eren) afpakken
Oh wacht... vind ik
"Zijn vader gaf hem een sigaret toen hij twee was".
Daar heeft de PVV lang genoeg de tijd voor gehad lijkt mequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik veroordeel niemand hoor, ben juist met je eens dat het schandelijker is de PVV te negeren dan ze een kans te geven. Maar is het wel gewoon een feit dat zulke partijen wel moeite hebben met goeie ministerskandidaten vinden e.d. Zag je bij de LPF ook. Maar kan nu wellicht goed uitpakken
Ja dat ga ik doen! Er zitten daar tig slagers die broodjes hebben. Lekker broodje beenham, of filet, of carpaccio, rosbief, tartaar, gebraden kip, hmmmquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Een lekker broodje bij die Sandwich Express die daar zit![]()
Ze hebben daar wel eens een broodje carpaccio
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat het vorige kabinet viel was anders niet echt de schuld van Wilders
Kortom, andere partijen kunnen er ook wat van.
Nee en hier ook niet ben ik inmiddels achterquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar bij zo'n hutje in Indonesië bijzonder goede jeugdzorg hebben ofzo.
Die van de slager zijn altijd erg jummiequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doen! Er zitten daar tig slagers die broodjes hebben. Lekker broodje beenham, of filet, of carpaccio, rosbief, tartaar, gebraden kip, hmmm
"Vuhh..Vaah....Ver...Verr....Voohhh...Veeeeeh.....Veerrhhrr....VEROORDELEN!"quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heeft de PVV lang genoeg de tijd voor gehad lijkt me
En veroordelen was idd niet het goede woord, ik wist alleen even geen ander
Ik ga zo maar es een crackertje met kaas smerenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die van de slager zijn altijd erg jummie
Een rechtser kabinet hoeft niet slecht te zijn, of direct te klappen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Ik denk alleen dat het niet een situatie is die ons land kan gebruiken momenteel. Het land heeft actie nodig en moet niet op zijn kont liggen doordat de regering telkens klapt.
Smeerkaas?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar es een crackertje met kaas smeren
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar es een crackertje met kaas smeren
Truequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Ik denk alleen dat het niet een situatie is die ons land kan gebruiken momenteel. Het land heeft actie nodig en moet niet op zijn kont liggen doordat de regering telkens klapt.
Balkie had zich nooit opnieuw verkiesbaar moeten stellen denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
True
En van te lang lullen zonder dagen wordt ook niemand beter.
Daarom ben ik persoonlijk blij dat Balkenende er de brui aan heeft gegeven, want die had daar nogal een handje van
Nou een hele zin duurde al langer bij hem.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
True
En van te lang lullen zonder dagen wordt ook niemand beter.
Daarom ben ik persoonlijk blij dat Balkenende er de brui aan heeft gegeven, want die had daar nogal een handje van
Ook dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een rechtser kabinet hoeft niet slecht te zijn, of direct te klappen.
Het is zelfs wel zo dat rechts vaak wat sneller spijkers met koppen slaat dan links. Zeker nu je voor een links kabinet nog een vierde partij nodig gaat hebben
Boter er op smeren, kaas er op leggen...zo dan?quote:
Hier genoeg in huis, gisteravond boodschappen voor m'n verjaardag gedaan.quote:
Schei uit, jij bent helemaal niet dik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Boter er op smeren, kaas er op leggen...zo dan?![]()
[..]
Hier genoeg in huis, gisteravond boodschappen voor m'n verjaardag gedaan.
Dus ik had ook lekker brie, filet americain, kipmeloensalade kunnen nemen, maar dan worrik te dik
Ja dat risico is er wel idd, en naar mijn gevoel ook meer met de PVV, maar we gaan het zien...quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ook dat zeg ik niet.
Ik reageerde op de stelling van jouzelf notabene dat er een kans bestaat dat we over een jaar alweer moeten stemmen.
Door wat het klapt, links of rechts doet er niet. Voor het land is het niet goed.
quote:
Oh lag het toen in Landal aan die broek?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schei uit, jij bent helemaal niet dik.
Kipmeloensalade klinkt niet zo dikmakend en wel erg lekkah!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Boter er op smeren, kaas er op leggen...zo dan?![]()
[..]
Hier genoeg in huis, gisteravond boodschappen voor m'n verjaardag gedaan.
Dus ik had ook lekker brie, filet americain, kipmeloensalade kunnen nemen, maar dan worrik te dik
Ik denk dat ze bij het CDA beter Verhagen naar voren hadden kunnen gooienquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Balkie had zich nooit opnieuw verkiesbaar moeten stellen denk ik.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh lag het toen in Landal aan die broek?
Jup, want die nummer 2 is ook zo'n nobodyquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij het CDA beter Verhagen naar voren hadden kunnen gooien
Die verstopte vetrandjes heb je de 15e dan ff gemist denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schei uit, jij bent helemaal niet dik.
Of Sabine Uitslagquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij het CDA beter Verhagen naar voren hadden kunnen gooien
Jij kan wel wat vetrandjes gebruikenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ga even broodjes scoren. Met heul veel dingen erop waar je heul dik van word
Om aan de randen van die bierbuik te plakken ofzo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij kan wel wat vetrandjes gebruiken
Crackert op, ik zuig met je mee (quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:38 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga stofzuigen en dweilenen dan maar eens wat te eten scoren
![]()
Vanmorgen bij de ikea hadden ze echt niets lekkers gewoon
OMG dit klinkt heel foutquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Crackert op, ik zuig met je mee ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik was bij mn zusje op visite en toen kwam haar kat met een heul klein baby-eendje de tuin in![]()
Levend nog, en gillend![]()
En ik kon m niet redden, ze rende de schutting over toen ik eraan kwam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik was bij mn zusje op visite en toen kwam haar kat met een heul klein baby-eendje de tuin in![]()
Levend nog, en gillend![]()
En ik kon m niet redden, ze rende de schutting over toen ik eraan kwam![]()
Oh gadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je eendje had "gered" had ie wrs een pijnlijkere en langzamere dood gehad dan nu![]()
Snap het wel heur, heb op het werk m'n 8 tot 17 poes ook al es proberen te pakken toen ie een muisje aan het vermoorden was. Ben op het laatst maar weggelopen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik ben morgen echt jarig en ik vier het met de familie ook direct morgenavond.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
Ingeping, ben je nou morgen echt jarig?
Of vier je het alleen morgen en ben je vandaag jarig ofzo?
Dat is waar. Ik ging bij onze vorige poes wel eens ZO HARD achter haar aan rennen dat ze haar grip verstevigde en de vogel iig dood beetquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh gadver![]()
Als je eendje had "gered" had ie wrs een pijnlijkere en langzamere dood gehad dan nu![]()
Snap het wel heur, heb op het werk m'n 8 tot 17 poes ook al es proberen te pakken toen ie een muisje aan het vermoorden was. Ben op het laatst maar weggelopen
* reisplan voor morgen tijdelijk weglegt *quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben morgen echt jarig en ik vier het met de familie ook direct morgenavond.
Met de vrienden vier ik het later wel, als de zooi hier weer wat aan de kant is
Dood gaan ze iig toch, dan liever maar direct.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ging bij onze vorige poes wel eens ZO HARD achter haar aan rennen dat ze haar grip verstevigde en de vogel iig dood beet![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* reisplan voor morgen tijdelijk weglegt *
Dat is de kat van haar werkquote:
Ml zag sterretjes dus heeft er 4 bammetjes in gestoptquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ik ging ff zuigen met Em El, straks is ze al klaar
Lekkerquote:
Ah doe dan morgenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi Ml
Straks of morgenochtend ben ik weer dicht bij je
chocolate browniequote:
of? waar hangt het van af?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi Ml
Straks of morgenochtend ben ik weer dicht bij je
quote:
Ja, niet aan tafel natuurlijk hequote:
quote:
Ja, dus voortaan op bed brengenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, niet aan tafel natuurlijk he![]()
* kras *
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat oranje jurkje en verder niks
Ingetje zag ook sterretjes, dus gaat idd ook ff wat eten en drinkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ml zag sterretjes dus heeft er 4 bammetjes in gestoptNu nog een glaasje drinken
quote:
Draakje wordt ook een moordenaar als ze naar buiten gaat vrees ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Een lekkere dikke rooie knuffelkater.
Hij zou alleen es wat minder moordlustig moeten zijn
Goeiequote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Domme opmerking. Ook al doe je dat niet, wat maakt het uit.
Of geen trekquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan heeft ie geen honger denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |