Hello Newbiequote:
oh, jij had ook een topic geopend LL? Identiteitscrisis? IK ben Tombolaquote:
quote:
Als je dan gewoon roept dat jij het wilt doen dan prima hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
Nou even wachten op Ml dan maar, die slot die andere vast wel weer
Ja? Staat er een newbie-teken achter mijn naam?quote:
Dat weet ik toch niet gekkerd, ik ben een Dinoquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
Ja? Staat er een newbie-teken achter mijn naam?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik jullie maar gewoon alleen laten dan
Er nog trots op zijn ook... dat je zo'n lelijk iets gebruiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er nog trots op zijn ook... dat je zo'n lelijk iets gebruiktJe kent de Baukelhistorie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Je had het raam opengezet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
En oh er kwam zowaar de hele nacht koele lucht van buiten in de slaapkamert
Dat is allemaal uit te zettenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoef echt geen layout met 10 buttons per profiel met emesen, iseekjoe, hijfs, dienoooss en andere onbenulligheden
quote:
De dino heb je, en ICQ en Hyves buttons zitten er niet hoor, bovendien kan je alle (inactieve) buttons verbergen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoef echt geen layout met 10 buttons per profiel met emesen, iseekjoe, hijfs, dienoooss en andere onbenulligheden
Heul welquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De dino heb je, en ICQ en Hyves buttons zitten er niet hoor, bovendien kan je alle (inactieve) buttons verbergen.
Word nog een cultuurschok voor je dan als de nieuw layout er is, want dat word dan de enige
ICQ toch wel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De dino heb je, en ICQ en Hyves buttons zitten er niet hoor, bovendien kan je alle (inactieve) buttons verbergen.
Word nog een cultuurschok voor je dan als de nieuw layout er is, want dat word dan de enige
Dat zal wel goed komen heurquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Aaaah vandaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik heb inactieve buttons verborgen, en bijna niemand heeft dus nog ICQ
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ICQ toch wel?
Ik heb serieus die knopjes nog nooit opgemerkt tot nu
Nou ja, ik heb er gewoon nooit op gelet, maar nu welquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb er gewoon nooit op gelet, maar nu wel
quote:
ehm.... het feit dat 'ie dr moet staan, welquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:21 schreef JJH het volgende:
Pffffffffffffff
En mijn dino is niet onbenullig!
Hij heeft helemaal de layout aangepastquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm.... het feit dat 'ie dr moet staan, wel
Goeiemorgen, koffie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:21 schreef JJH het volgende:
Pffffffffffffff
Ik ben een echte dierenvriend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal de layout aangepast
Nou, die zit er al in. Vanmorgen even bijgesprongen en ik weet nu weer precies waarom ik zo graag 's nachts rijd. Waar ik nu 2 uur over gedaan heb die ik 's nachts in 45, maximaal 50 minuten.quote:
Waar wilde je het anders onder scharen?quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:29 schreef JJH het volgende:
Huuuuu!!! Zit ik even twee tellen niet op te letten, zit ik naar vital hupsende 50+'ers en een excuusneger te kijken.
Snel, voor Goodbye het zietquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik eindelijk virtueel serveren?
En nu zit je ook te doe-het-zelven?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:29 schreef JJH het volgende:
Huuuuu!!! Zit ik even twee tellen niet op te letten, zit ik naar vital hupsende 50+'ers en een excuusneger te kijken.
MAg ik dan even snel een thee met 2 suiker?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik eindelijk virtueel serveren?
Bustedquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En nu zit je ook te doe-het-zelven?
Ik hoop toch niet dat je de doe-het-zelven bedoeld die ik denk dat je bedoeld!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En nu zit je ook te doe-het-zelven?
Komt eraanquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef JJH het volgende:
[..]
MAg ik dan even snel een thee met 2 suiker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |