quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet wat zo 's ochtends vroeg op je werk
Eigen schuld enzulksquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, ik ben niet de enige die vond dat Balkie idd gewoon werd afgeserveerd via de achterkamer.
Jij was toch van de heule sterke koffie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef JJH het volgende:
[..]
MAg ik dan even snel een thee met 2 suiker?
Maar nu even niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij was toch van de heule sterke koffie?
Weet ik niet, maar het is ongelofelijk irritantquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:37 schreef JJH het volgende:
Waarom heeft Google trouwens een oversized wijnrek als achtergrond vandaag?
https://www.google.comquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het is ongelofelijk irritant![]()
Ik wil mijn witte achtergrond met gekleurde letters in het logo weer teru
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar nu even niet.
Waarom heeft Google trouwens een oversized wijnrek als achtergrond vandaag?
Ik vond het juist zo tof dat google alles zo simpel en overzichtelijk had... nu komen ze met steeds meer onzinquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet een eigen achtergrond de site soms aantrekkelijker maken, omdat veel mensen een simpele zoekbalk gebruiken in de browser?
Die doodles zijn altijd wel leuk, maar dit is té overheersend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo tof dat google alles zo simpel en overzichtelijk had... nu komen ze met steeds meer onzin
Zal wel een opmaat zijn naar advertenties op die beginpagina. Zou een miljoenen/miljarden business zijn voor ze als ze daar ads verkopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet een eigen achtergrond de site soms aantrekkelijker maken, omdat veel mensen een simpele zoekbalk gebruiken in de browser?
Preciesquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Die doodles zijn altijd wel leuk, maar dit is té overheersend.
Dat zal idd ook wel 1 van de dingen zijn die we binnenkort kunnen verwachtenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal wel een opmaat zijn naar advertenties op die beginpagina. Zou een miljoenen/miljarden business zijn voor ze als ze daar ads verkopen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:00 schreef JJH het volgende:
Wat zijn we toch heerlijk multilinguaal met z'n allen.
quote:Meet & Greet maandag 14 juni vanaf 12:30 in de grote vergaderzaal
Voetbal kijken mag tijdens werktijd, met de afspraak dat men dit 's ochtends en eind van de dag compenseert zodat die maandag de uren wel gemaakt worden.
Dit geldt zowel voor interne als externe medewerkers, waarbij interne medewerkers moeten compenseren indien men voetbal wil kijken en externe medewerkers
dit mogen compenseren dan wel minder uren schrijven op die dag. Vooraf afstemmen met je direct leidinggevende.
Laat s.v.p. via je leidinggevende weten of je aanwezig zult zijn bij de Meet & Greet en/of voetbalwedstrijd.
Nou aangezien ze willen dat de interne medewerkers de uren gewoon ná de wedstrijd compenseren denk ik het nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Voetbal!
Word er dan ook voor een tap gezorgd Ll?
Ik heb bij een vorige baas ook wel eens dronken gewerkt hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou aangezien ze willen dat de interne medewerkers de uren gewoon ná de wedstrijd compenseren denk ik het niet
nee... Wie ben jij?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuweling?! Ik heb geen herinneringswaardige indruk achtergelaten met mijn posts?
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh allemaal en Erik in het bijzonder
Ik zeg toch niet 'niemand' ik noemde je alleen een 'nieuweling'quote:
Ohw, gaan we zo beginnen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukking kan ik wel op mijn ESF-kliek rekenen.
().
sowieso/soberso/zo i zo/zowiezo/enzo... zijn de V&A SC'ers tof... jij dus ook hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet nieuw! Ik ben dus niet tof!
welke smiley?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Hey iBenny, heb jij een mooie vervanger voor m'n naughty smiley die je niet mooi vond? Of wat is een favo van jou?
Hier in de buurt wordt ook een huis volgens mij helemaal kaalgestript, vloeren eruit, muren doorbreken enzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Vissie![]()
Heb ik potverdikkie vakantie; gaan ze de woningen achter ons renoveren.
Vanaf 7 uur vanochtend begonnen ze met een grote sloophamert te slopen
Leuk he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier in de buurt wordt ook een huis volgens mij helemaal kaalgestript, vloeren eruit, muren doorbreken enzo. En dat begint áltijd te vroeg en duurt áltijd te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |