quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er nog trots op zijn ook... dat je zo'n lelijk iets gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Had je deze al gezien?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
sowieso/soberso/zo i zo/zowiezo/enzo... zijn de V&A SC'ers tof... jij dus ook hoor
Jij moest ook vroeg wakker zijn want je moet in je schimmelhokkie aan de slag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Vissie![]()
Heb ik potverdikkie vakantie; gaan ze de woningen achter ons renoveren.
Vanaf 7 uur vanochtend begonnen ze met een grote sloophamert te slopen
omgquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Had je deze al gezien?Slechtste "sowieso" ever.
Vanavond pas, als de stucadoor eindelijk komt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij moest ook vroeg wakker zijn want je moet in je schimmelhokkie aan de slag.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ging niet over een smiley
Dat ging over de layout![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:56 schreef Bellatrix het volgende:
Hey hey free love and peace. Word to your mothha
Erg hè?quote:
Ik dacht dat ie maandag zou komen? (hihi komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vanavond pas, als de stucadoor eindelijk komt.
Voor nu is het was opruimen, was draaien, opruimen en schoonmaken.
En daar ga ik maar es mee beginnen
Buongiorno Bella.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:00 schreef Bellatrix het volgende:
RUTTE FOR PREMIER BITACHES!!
Ik zei al eerder iets.quote:
Frans voor je moeder.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Over welke smiley dacht je dan dat ik het had?
En siewosie was dat met een knipoog bedoeld
Maar die is tofquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dees [ afbeelding ]
Ja vind ik eigenlijk niet kunnen. Ik ben zeg maar de koningin hier, en mijn goede hart heeft jullie hier binnengelaten/quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag het, maar dat werd straal genegeerd he
Tot diep in de nacht die verkiezingtopics volgespamd, dat doet wat met je.quote:
Pics van je hartquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja vind ik eigenlijk niet kunnen. Ik ben zeg maar de koningin hier, en mijn goede hart heeft jullie hier binnengelaten/
Woon je nog bij pappa en mamma eigenlijk, met je 19 jaartjes?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht die verkiezingtopics volgespamd, dat doet wat met je.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja vind ik eigenlijk niet kunnen. Ik ben zeg maar de koningin hier, en mijn goede hart heeft jullie hier binnengelaten/
Natuurlich! Ook niet lang meer, maar goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Woon je nog bij pappa en mamma eigenlijk, met je 19 jaartjes?![]()
En Benny?
Ja, geen idee wat het betekent, maar ja!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jij bezit ook veel laf oh laf? Dan is de cirkel weer rond
Tot 4 uurquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht die verkiezingtopics volgespamd, dat doet wat met je.
Straks op de kazerne natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Natuurlich! Ook niet lang meer, maar goed.
Zelfde als Bellaquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Woon je nog bij pappa en mamma eigenlijk, met je 19 jaartjes?![]()
En Benny?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Natuurlich! Ook niet lang meer, maar goed.
Picsquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had trouwens een comprimerend plaatje van Femke Halsema gepost, dus weer een note erbij.
Wat deed mevrouw Halsema dan? Had ze haar 'mond vol' ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had trouwens een comprimerend plaatje van Femke Halsema gepost, dus weer een note erbij.
Ik geloof het niet...quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
En je weet dat we mensen met notes in deze verafschuwen, wij zijn het nette volk
Niemand hier heeft een note inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics![]()
En je weet dat we mensen met notes in deze verafschuwen, wij zijn het nette volk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch fijn dat ie het schattigst is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof het niet...![]()
Pas op of ik post je privegegevens (mijn enigste note)
Niet die met die kanon ofzo, maar met dat eh.. bos.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is de derde bij mij:Ja dat is hem! Die heeft mij een note bezorgd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet die met die kanon ofzo, maar met dat eh.. bos.
Met Bos?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet die met die kanon ofzo, maar met dat eh.. bos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, echt waar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat is hem! Die heeft mij een note bezorgd!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |