SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik was bij mn zusje op visite en toen kwam haar kat met een heul klein baby-eendje de tuin in![]()
Levend nog, en gillend![]()
En ik kon m niet redden, ze rende de schutting over toen ik eraan kwam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik was bij mn zusje op visite en toen kwam haar kat met een heul klein baby-eendje de tuin in![]()
Levend nog, en gillend![]()
En ik kon m niet redden, ze rende de schutting over toen ik eraan kwam![]()
Oh gadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je eendje had "gered" had ie wrs een pijnlijkere en langzamere dood gehad dan nu![]()
Snap het wel heur, heb op het werk m'n 8 tot 17 poes ook al es proberen te pakken toen ie een muisje aan het vermoorden was. Ben op het laatst maar weggelopen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik ben morgen echt jarig en ik vier het met de familie ook direct morgenavond.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
Ingeping, ben je nou morgen echt jarig?
Of vier je het alleen morgen en ben je vandaag jarig ofzo?
Dat is waar. Ik ging bij onze vorige poes wel eens ZO HARD achter haar aan rennen dat ze haar grip verstevigde en de vogel iig dood beetquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh gadver![]()
Als je eendje had "gered" had ie wrs een pijnlijkere en langzamere dood gehad dan nu![]()
Snap het wel heur, heb op het werk m'n 8 tot 17 poes ook al es proberen te pakken toen ie een muisje aan het vermoorden was. Ben op het laatst maar weggelopen
* reisplan voor morgen tijdelijk weglegt *quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben morgen echt jarig en ik vier het met de familie ook direct morgenavond.
Met de vrienden vier ik het later wel, als de zooi hier weer wat aan de kant is
Dood gaan ze iig toch, dan liever maar direct.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ging bij onze vorige poes wel eens ZO HARD achter haar aan rennen dat ze haar grip verstevigde en de vogel iig dood beet![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* reisplan voor morgen tijdelijk weglegt *
Dat is de kat van haar werkquote:
Ml zag sterretjes dus heeft er 4 bammetjes in gestoptquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ik ging ff zuigen met Em El, straks is ze al klaar
Lekkerquote:
Ah doe dan morgenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi Ml
Straks of morgenochtend ben ik weer dicht bij je
chocolate browniequote:
of? waar hangt het van af?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi Ml
Straks of morgenochtend ben ik weer dicht bij je
quote:
Ja, niet aan tafel natuurlijk hequote:
quote:
Ja, dus voortaan op bed brengenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, niet aan tafel natuurlijk he![]()
* kras *
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat oranje jurkje en verder niks
Ingetje zag ook sterretjes, dus gaat idd ook ff wat eten en drinkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ml zag sterretjes dus heeft er 4 bammetjes in gestoptNu nog een glaasje drinken
quote:
Draakje wordt ook een moordenaar als ze naar buiten gaat vrees ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Een lekkere dikke rooie knuffelkater.
Hij zou alleen es wat minder moordlustig moeten zijn
Goeiequote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Domme opmerking. Ook al doe je dat niet, wat maakt het uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |