Wat hebbie tot je beschikking?quote:
Dat het vorige kabinet viel was anders niet echt de schuld van Wildersquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yep en dan is het land inmiddels al een jaar onbestuurbaar door al die demissionaire kabinetten
PvdA en VVD bijvoorbeeld liggen zo ongeveer net zo ver uit elkaar. Dus ook als je die bij elkaar gaat gooien loop je dat gevaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, hij kan in zo'n coalitie weinig kwaad denk ik. Z'n extreme punten halen toch het regeerakkoord niet. Gevaar is alleen dat je net als toen met de LPF in de regering binnen het jaar weer kan stemmen
Een lekker broodje bij die Sandwich Express die daar zitquote:
Ik zou het winkelcentrum kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou idd, precies met dat benauwde plakkerige weerquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Het gaat iig weer verrassend worden; positief of negatief laat ik ff in het midden![]()
Ben al 300 x de trap op en af geweest en het is zo vies plakkerig benauwd.
En laat ik nou momenteel ff niet de luxe van de mogelijkheid tot douchen hebben
Jawel, maar die zijn toch net wat stabieler dan de PVV. Als die cowboy van een Brinkman opstapt of er nu toch nog een zeteltje verschuift is het al klaar, want ze hebben maar 76 zetels. Dan ben je overgeleverd aan de goede wil en steun van de oppositiequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
PvdA en VVD bijvoorbeeld liggen zo ongeveer net zo ver uit elkaar. Dus ook als je die bij elkaar gaat gooien loop je dat gevaar
Doe es nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Een lekker broodje bij die Sandwich Express die daar zit![]()
Ze hebben daar wel eens een broodje carpaccio
Ik zie er momenteel wel uit alsof ik net bevallen ben geleuf ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou idd, precies met dat benauwde plakkerige weer
Maar straks ben je alle ellende weer vergeten, als je nieuwe badkamerrrrt er is!
't Is net een bevallingDenk ik
Hm. Ik ga er verder niet al teveel op in want dan is het weer net alsof ik een PVV aanhangert ben en dat schijn je niet bepaald te mogen zijn in Nederland (quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar die zijn toch net wat stabieler dan de PVV. Als die cowboy van een Brinkman opstapt of er nu toch nog een zeteltje verschuift is het al klaar, want ze hebben maar 76 zetels. Dan ben je overgeleverd aan de goede wil en steun van de oppositie
Klinkt als droge kost.quote:
Sorry, maar die ouders moeten ze hun kind(eren) afpakkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie er momenteel wel uit alsof ik net bevallen ben geleuf ik![]()
Kiek dit dan![]()
http://www.zie.nl/video/o(...)mindert/m1bz0vvffc49
Beetje mayo, curry en uitjes erop, dan is het best te eten denk ik...als je maar genoeg honger hebtquote:
Ik veroordeel niemand hoor, ben juist met je eens dat het schandelijker is de PVV te negeren dan ze een kans te geven. Maar is het wel gewoon een feit dat zulke partijen wel moeite hebben met goeie ministerskandidaten vinden e.d. Zag je bij de LPF ook. Maar kan nu wellicht goed uitpakkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Ik ga er verder niet al teveel op in want dan is het weer net alsof ik een PVV aanhangert ben en dat schijn je niet bepaald te mogen zijn in Nederland () maar je veroordeelt nu een partij nog voordat ze maar aan regeren zijn toegekomen. In welke partij dan ook heb je het gevaar dat er iemand opstapt of wat dan ook.
Idd...en wat nou therapie om te minderen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar die ouders moeten ze hun kind(eren) afpakken
Oh wacht... vind ik
"Zijn vader gaf hem een sigaret toen hij twee was".
Denk niet dat ze daar bij zo'n hutje in Indonesië bijzonder goede jeugdzorg hebben ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar die ouders moeten ze hun kind(eren) afpakken
Oh wacht... vind ik
"Zijn vader gaf hem een sigaret toen hij twee was".
Daar heeft de PVV lang genoeg de tijd voor gehad lijkt mequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik veroordeel niemand hoor, ben juist met je eens dat het schandelijker is de PVV te negeren dan ze een kans te geven. Maar is het wel gewoon een feit dat zulke partijen wel moeite hebben met goeie ministerskandidaten vinden e.d. Zag je bij de LPF ook. Maar kan nu wellicht goed uitpakken
Ja dat ga ik doen! Er zitten daar tig slagers die broodjes hebben. Lekker broodje beenham, of filet, of carpaccio, rosbief, tartaar, gebraden kip, hmmmquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Een lekker broodje bij die Sandwich Express die daar zit![]()
Ze hebben daar wel eens een broodje carpaccio
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat het vorige kabinet viel was anders niet echt de schuld van Wilders
Kortom, andere partijen kunnen er ook wat van.
Nee en hier ook niet ben ik inmiddels achterquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar bij zo'n hutje in Indonesië bijzonder goede jeugdzorg hebben ofzo.
Die van de slager zijn altijd erg jummiequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doen! Er zitten daar tig slagers die broodjes hebben. Lekker broodje beenham, of filet, of carpaccio, rosbief, tartaar, gebraden kip, hmmm
"Vuhh..Vaah....Ver...Verr....Voohhh...Veeeeeh.....Veerrhhrr....VEROORDELEN!"quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heeft de PVV lang genoeg de tijd voor gehad lijkt me
En veroordelen was idd niet het goede woord, ik wist alleen even geen ander
Ik ga zo maar es een crackertje met kaas smerenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die van de slager zijn altijd erg jummie
Een rechtser kabinet hoeft niet slecht te zijn, of direct te klappen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Ik denk alleen dat het niet een situatie is die ons land kan gebruiken momenteel. Het land heeft actie nodig en moet niet op zijn kont liggen doordat de regering telkens klapt.
Smeerkaas?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar es een crackertje met kaas smeren
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar es een crackertje met kaas smeren
Truequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Ik denk alleen dat het niet een situatie is die ons land kan gebruiken momenteel. Het land heeft actie nodig en moet niet op zijn kont liggen doordat de regering telkens klapt.
Balkie had zich nooit opnieuw verkiesbaar moeten stellen denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
True
En van te lang lullen zonder dagen wordt ook niemand beter.
Daarom ben ik persoonlijk blij dat Balkenende er de brui aan heeft gegeven, want die had daar nogal een handje van
Nou een hele zin duurde al langer bij hem.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
True
En van te lang lullen zonder dagen wordt ook niemand beter.
Daarom ben ik persoonlijk blij dat Balkenende er de brui aan heeft gegeven, want die had daar nogal een handje van
Ook dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een rechtser kabinet hoeft niet slecht te zijn, of direct te klappen.
Het is zelfs wel zo dat rechts vaak wat sneller spijkers met koppen slaat dan links. Zeker nu je voor een links kabinet nog een vierde partij nodig gaat hebben
Boter er op smeren, kaas er op leggen...zo dan?quote:
Hier genoeg in huis, gisteravond boodschappen voor m'n verjaardag gedaan.quote:
Schei uit, jij bent helemaal niet dik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Boter er op smeren, kaas er op leggen...zo dan?![]()
[..]
Hier genoeg in huis, gisteravond boodschappen voor m'n verjaardag gedaan.
Dus ik had ook lekker brie, filet americain, kipmeloensalade kunnen nemen, maar dan worrik te dik
Ja dat risico is er wel idd, en naar mijn gevoel ook meer met de PVV, maar we gaan het zien...quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ook dat zeg ik niet.
Ik reageerde op de stelling van jouzelf notabene dat er een kans bestaat dat we over een jaar alweer moeten stemmen.
Door wat het klapt, links of rechts doet er niet. Voor het land is het niet goed.
quote:
Oh lag het toen in Landal aan die broek?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schei uit, jij bent helemaal niet dik.
Kipmeloensalade klinkt niet zo dikmakend en wel erg lekkah!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Boter er op smeren, kaas er op leggen...zo dan?![]()
[..]
Hier genoeg in huis, gisteravond boodschappen voor m'n verjaardag gedaan.
Dus ik had ook lekker brie, filet americain, kipmeloensalade kunnen nemen, maar dan worrik te dik
Ik denk dat ze bij het CDA beter Verhagen naar voren hadden kunnen gooienquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Balkie had zich nooit opnieuw verkiesbaar moeten stellen denk ik.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh lag het toen in Landal aan die broek?
Jup, want die nummer 2 is ook zo'n nobodyquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij het CDA beter Verhagen naar voren hadden kunnen gooien
Die verstopte vetrandjes heb je de 15e dan ff gemist denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schei uit, jij bent helemaal niet dik.
Of Sabine Uitslagquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij het CDA beter Verhagen naar voren hadden kunnen gooien
Jij kan wel wat vetrandjes gebruikenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ga even broodjes scoren. Met heul veel dingen erop waar je heul dik van word
Om aan de randen van die bierbuik te plakken ofzo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij kan wel wat vetrandjes gebruiken
Crackert op, ik zuig met je mee (quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:38 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga stofzuigen en dweilenen dan maar eens wat te eten scoren
![]()
Vanmorgen bij de ikea hadden ze echt niets lekkers gewoon
OMG dit klinkt heel foutquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Crackert op, ik zuig met je mee ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |