Mompelt iets over dat niet stemmen ook een onderdeel is van de Nederlandse democratie.quote:
Iemand met verstand van politiek dat hoor ik al wel!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:30 schreef Laysa het volgende:
Je kan ook blanco stemmen!..Als je het dan toch niet weet doe dat dan!
En anders moet je je bek houwen de komende jaren is mij ingefluisterd door iemand
Dat is nou bullshit. Ik heb vroeger ook een keer niet gestemd, zolang je belasting betaald mag je zeurenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:30 schreef Laysa het volgende:
Je kan ook blanco stemmen!..Als je het dan toch niet weet doe dat dan!
En anders moet je je bek houwen de komende jaren is mij ingefluisterd door iemand
das jouw mening....en dat mag hier in Nederlandquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is nou bullshit. Ik heb vroeger ook een keer niet gestemd, zolang je belasting betaald mag je zeuren
Aha, een voorstander van het herinvoeren van het censuskiesrecht?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is nou bullshit. Ik heb vroeger ook een keer niet gestemd, zolang je belasting betaald mag je zeuren
Met de stemcomputer had je daar een knopje voor, zoals je ook knopjes had voor de rest....ik denk dat je ditmaal gewoon een vlakje had met daarvoor blancostemquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:34 schreef morgane het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe werkt dat blanco stemmen nou precies?
Hoe laat is trouwens meestal de verkiezingsuitslag bekend?
Volgens mij is er gewoon een hokje met 'blanco' en die kleur je rood. Echte uitslag komt denk ik rond 12u vanavond ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:34 schreef morgane het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe werkt dat blanco stemmen nou precies?
Hoe laat is trouwens meestal de verkiezingsuitslag bekend?
Een blanco stem telt mee in de opkomst statistieken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:40 schreef morgane het volgende:
Dat bedoel ik niet...ik snap niet wat de regering ermee 'opschiet' als je blanco stemt. Het is dus blijkbaar beter dan niet stemmen.
Haha ik heb je niet gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP, in de tijd dat jij vanmiddag 3 trekken van je sigaret genomen hebt was ik in de tussentijd naar binnen gelopen, heb gestemd, en naar buiten
Met een blanco stem geef je feitelijk aan dat je het stemrecht belangrijk vindt, maar dat er feitelijk geen enkele partij is die aan je wensen voldoet. Het is dus niet zo dat je niet wilt stemmen of te lui bent, maar meer dat alle programma's kut zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef morgane het volgende:
Ok, ook dat snap ik...maar wat heeft de regering eraan dat je laat weten dat je het niet weet? Waarom zijn ze blij met een stem die voor geen enkele partij meetelt?
(ja, ik ben dit jaar pas voor het eerst gaan stemmen dus ik snap het nog niet helemaal)
Een blanco-stem dateert nog uit de stem dat je moest stemmen. Wist je het niet dan bracht je een blanco-stem uit en dan telde je wel mee als stemmer, dus je had aan je plicht voldaan. De stem zelf was niet-geldig dus telde niet mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef morgane het volgende:
Ok, ook dat snap ik...maar wat heeft de regering eraan dat je laat weten dat je het niet weet? Waarom zijn ze blij met een stem die voor geen enkele partij meetelt?
(ja, ik ben dit jaar pas voor het eerst gaan stemmen dus ik snap het nog niet helemaal)
Hoe zit die lijst verbinding ookalweer?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef AMDB het volgende:
Eerste exitpoll Synovate (20.00): Alleen Paars Plus mogelijk lijkt het![]()
vvd 31 pvda 31 pvv 23 cda 21 sp 15 gl 11 d66 10 cu 5 sgp 2 dieren 1
PVV ontzettend veel groter. PvdA-GL lijstverbinding kan het verschil maken uiteindelijk..
Dan heb je meer kans op de 'restzetel' (als de berekeningen niet exact uitkomen, wat natuurlijk altijd het geval is als je 16 miljoen stemmen over 150 zetels moet verdelen).quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hoe zit die lijst verbinding ookalweer?
Twee in de min t.o.v. 2006quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef morgane het volgende:
De PvdA gaat goed!of interpreteer ik die uitslag nou verkeerd? Groentje he...
Max 1 zetel, aldus Ferry.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef vogelkooi het volgende:
Hoeveel zullen prognoses nu verschillen met de uiteindelijke uitslag?
laatjes en deurtjes voor in mn kasten, 2 krukken die bij mn tafel + stoelen passenquote:
Netjes binnen de lijntjes gekleurd jongeman? Anders is je stem ongeldig!quote:
Een einde aan een tijdperk!quote:
Beste beslissing van hem in 8 jaarquote:
Daar heb je wel een punt! Je stem op een VERTEGENWOORDIGER die jouw stem VERTEGENWOORDIGT in de kamer. En nu is die vertegenwoordiger weg. Had je net zo goed de nummer 2 kunnen stemmen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh dat zie je goed. Maar hij voelt zich daar simpelweg te goed voor.
Jep, de lijst wordt gewoon opgeschoven, zolang ze maar 21 namen hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, wat gebeurt er met die zetel dan? Gaat naar ander partijlid?
Ha, je kan veel van ze zeggen, maar nu al kampioen stoelendans!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jack de Vries neemt z'n zetel bijvoorbeeld ook niet, dus de nummer 23 op de lijst is al zeker van z'n plek.
wtf doet die oranje dino daarquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga morgen bij Dupje kijkenBen benieuwd hoe het in zijn werk gaat allemaal, en natuurlijk benieuwd naar dr muziek
En verder ook benieuwd naar de uitslag natuurlijkvan de verkiezingen dan
Ik vind het toch ergens verkeerd. Ik snap heel goed dat hij weg gaat. Het is politiek slim om nu ruimte te maken voor een nieuw boegbeeld. Anders blijf je in hetzelfde patroon zitten. Veel kiezers hebben ook NIET op hem gekozen en vorige keer WEL. Daar moet je je conclusies uit trekken. Ik denk dat veel CDA-stemmers dit ook vinden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Balkenende stopt ermee
Ik vind het een slechte zaak dat ie dan ook niet in de tweede kamer gaat zitten, en al die mensen die dan op hem gestemd hebbenstemt toch niet alleen voor de regering, maar voor de hele kamer... Of zie ik dat verkeerd?
Ik nie snap?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wtf doet die oranje dino daar![]()
Is dat nu al bekend? dat ze niet op hem gestemd hebben?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vind het toch ergens verkeerd. Ik snap heel goed dat hij weg gaat. Het is politiek slim om nu ruimte te maken voor een nieuw boegbeeld. Anders blijf je in hetzelfde patroon zitten. Veel kiezers hebben ook NIET op hem gekozen en vorige keer WEL. Daar moet je je conclusies uit trekken. Ik denk dat veel CDA-stemmers dit ook vinden.
Ik bedoel meer van: Eerst 41 zetels, nu 21 zetels=helft, dus veel mensen niet op CDA/Balkenende. Ik stel lijsttrekker en partij samen omdat dat ook vaak het geval is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is dat nu al bekend? dat ze niet op hem gestemd hebben?
Jij ook, oudje!quote:
nee ik ging ff uitproberen of ik em bij mezelf dan zou zien maar dit was niet het geval dus maar weer terug naar baggerquote:
Ik wil niet weten wat jullie verstaan onder keihard tikken! Tik hard, tik veilig?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef Swine het volgende:
Zo nog bijlezen. Heb nu tien studiegenoten op mijn kamer. Keihard tikken
Yep! Handige functie!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef morgane het volgende:
Ik zag nu net dat de baggerlay-out wél de 'volg topic'-knop heeft, weg met die dino!
PvdA, want ik hoopte op een paarse coalitie. Heb nog wel getwijfeld over GroenLinks. En jij dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
pvda en groen links, niks verassends
wat heb jij gestemd?
d66quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:05 schreef livalo het volgende:
[..]
PvdA, want ik hoopte op een paarse coalitie. Heb nog wel getwijfeld over GroenLinks. En jij dan?
Oké, netjes. Waarom?quote:
ondanks wat ''conflicterende punten'' toch maar gedaan, de minst slechtste gekozen zegmaarquote:
Maar dat was Jan-Peter ook niet, en die heeft het toch al 8 jaar lang volgehouden. Ik denk dat Cohen het wel kan, maar nog wel het een en andere moet leren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:08 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoop dat vvd wint want cohen vind ik geen charismatische man voor het premierschap
D66 wil de stufi toch ook afschaffen? Dat was voor mij het punt waardoor ik ben gaan twijfelen, maar tja, GroenLinks wil dat ook en die partijen kwamen toch het dichts in de buurt van mijn standpunten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ondanks wat ''conflicterende punten'' toch maar gedaan, de minst slechtste gekozen zegmaar
PVV niet. Maar tja.. PVV.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef swarmahoer het volgende:
ja en aangezien ik nog 3 maanden stufi heb, tja...iedereen wilde m afschaffen
Hoe gaat het trouwens op kamers? Bevalt het nog steeds goed?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef swarmahoer het volgende:
ja en aangezien ik nog 3 maanden stufi heb, tja...iedereen wilde m afschaffen
Komt goedquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef swarmahoer het volgende:
haha of ik wilde komen werken nu
ik ga dus ff 2 uurtjes
kan iemand de uitslag smssen als die er is, lieke of piet
Premierschap is niet debatteren maar besturen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:08 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoop dat vvd wint want cohen vind ik geen charismatische man voor het premierschap
Het is opzich maar een heel klein verschil. Alleen balen dat we Brabant en Limburg nog niet helemaal gehad hebben, want die stemmen toch eerder PVV of VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Premierschap is niet debatteren maar besturen.
Cohen is de ideale bestuurder voor NL. Nu hopen dat PvdA weer even ietsjes inloopt en een restzetel pakt
Dat zijn wel relatief kleine gemeentes. Maurice de Hond zei dat VVD met 50.000 stemmen moest winnen om kans op restzetel PvdA te elimineren!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:07 schreef livalo het volgende:
[..]
Het is opzich maar een heel klein verschil. Alleen balen dat we Brabant en Limburg nog niet helemaal gehad hebben, want die stemmen toch eerder PVV of VVD.
Dan hoop ik maar dat ze die stemmen niet krijgen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat zijn wel relatief kleine gemeentes. Maurice de Hond zei dat VVD met 50.000 stemmen moest winnen om kans op restzetel PvdA te elimineren!
Mijn hoop is echt op een paars+ kabinet. Maar opzich blijf ik daar zelfs nu nog hoop op houden. Ik verwacht echter niet meer dat de PvdA nog 31 zetels gaat krijgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:43 schreef AMDB het volgende:
Fuck, VVD als grootste en kans op rechts VVD-PVV-CDA.
Onder VVD zie ik Paars Plus minder snel tot stand komen...
In zo'n geval emigreer ik over een paar jaar naar een normaal land
Ik ben ook bang. PvdA winst lijkt me makkelijker voor Paars+ formatie omdat VVD dan niet kan dreigen met PVV en CDA.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:48 schreef livalo het volgende:
[..]
Mijn hoop is echt op een paars+ kabinet. Maar opzich blijf ik daar zelfs nu nog hoop op houden. Ik verwacht echter niet meer dat de PvdA nog 31 zetels gaat krijgen.
Ik heb les van kwart voor 9 tot half 5, en moet daarna gelijk door naar een concert in Amsterdam. Dat wordt dus m'n hoofd op het bureau en bijslapen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ben ook bang. PvdA winst lijkt me makkelijker voor Paars+ formatie omdat VVD dan niet kan dreigen met PVV en CDA.
Argh, spannend, maar ook interessant.
Shit, ik moet morgen vet veel leren
Concert geeft tenminste energie, welke band ga je heen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb les van kwart voor 9 tot half 5, en moet daarna gelijk door naar een concert in Amsterdam. Dat wordt dus m'n hoofd op het bureau en bijslapen.
Een hele rustige band die ik vroeger erg veel luisterde, Switchfoot. Concert heb ik cadeau gekregen voor m'n slagen van vorig jaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Concert geeft tenminste energie, welke band ga je heen?
Waar ben je geweest dan? Gewoon de stad in?quote:
Ken ze niet eigenlijk, maar in Melkweg zie ik via je Last.fm, coole zaal altijdquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:09 schreef livalo het volgende:
[..]
Een hele rustige band die ik vroeger erg veel luisterde, Switchfoot. Concert heb ik cadeau gekregen voor m'n slagen van vorig jaar.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ken ze niet eigenlijk, maar in Melkweg zie ik via je Last.fm, coole zaal altijd![]()
Heb jij hier trouwens vaker gepost?
Welk concert? Melkweg heb ik twee van m'n drie beste concerten ooit gehad (The Raconteurs/The Dead Weather). Melkweg is cooler dan Paradisoquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef livalo het volgende:
[..]
De Melkweg is meesterlijk, heb ik m'n eerste concert gehad.
Neuh, ik wilde eigenlijk alleen even dat tabelletje posten van wat Nijmegen gestemd had, maar zoek dingen om wakker te blijven dus ben een beetje blijven hangen de afgelopen 2 uur.
M'n eerste concert was van Seether en the Lostprophets. Het leuke was dus dat ik the Lostprophets een maand geleden weer gezien heb, was echt weer herinneringen opdoen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Welk concert? Melkweg heb ik twee van m'n drie beste concerten ooit gehad (The Raconteurs/The Dead Weather). Melkweg is cooler dan Paradiso
Goedemorgen, schijnbaar niet kut genoeg want je hebt het tot 5 uur volgehoudenquote:Op donderdag 10 juni 2010 05:03 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuis, wat een kutfeest was dat zeg
Lol hoe kom je nou weer aan die fossiel plaatje?quote:
Waar heééb je het over?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:17 schreef royjn het volgende:
[..]
Lol hoe kom je nou weer aan die fossiel plaatje?
Wat een onzin weerquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat zijn die dinosaurussen bij sommige?
Wat een kleurtjes allemaal!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat een onzin weer![]()
Bij mij ziet het er gewoon zo uit:
[ afbeelding ]
Dat je online bentquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een kleurtjes allemaal!Waarom staat er een + bij/naast/boven mijn post en een - bij die van jou en royjn en Sander?
Had ik niet achter jou gezocht! Dat nummer luisterde ik vroeger echt ontzettend vaak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is Fast Car toch een onnoemelijk mooi nummer
Ik luister ALLESCHquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:14 schreef Rituals het volgende:
[..]
Had ik niet achter jou gezocht! Dat nummer luisterde ik vroeger echt ontzettend vaak.
Foto!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, en ik heb vanmiddag een intake gesprek bij een uitzendbureau en ik wil mijn nieuwe jurkje aan, maar ik vraag me eigenlijk af of dat niet te bloot is
FOTOOOWquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Had al aan huisgenootje gevraagd en die zei dat het wel kon, maar dat het netter zou zijn als ik iets hogers aan zou doenDus dan straks nog maar ff omkleden
Apart!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik luister ALLESCHNee serieus, mooi nummer
Ligt ook vaak aan mijn bui. Maar Tool is toch wel extreem eindbaas
Kerel op mijn (klote) mp3 speler staat nu o.a. The Opposites, Eurythmics, Fakkelbrigade, Muse, Placebo, Queen, Tool, Slayer, Damien Rice, Bjork, Bat For Lashes, Kate Bush, Prince, Bloodbath, Enzyme X, Radiohead, Massive Attack, Portishead en Tiestoquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Apart!![]()
Ik vond je meer het type voor lange haren, gitaren, bloed, schedels, anarchisme et cetera. Dat soort muziek!
Ik had je toch meer als een sterfhardstener gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kerel op mijn (klote) mp3 speler staat nu o.a. The Opposites, Eurythmics, Fakkelbrigade, Muse, Placebo, Queen, Tool, Slayer, Damien Rice, Bjork, Bat For Lashes, Kate Bush, Prince, Bloodbath, Enzyme X, Radiohead, Massive Attack, Portishead en Tiesto
Ik bedoel,
Je verbaast me! Op een positieve manier, dat welquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kerel op mijn (klote) mp3 speler staat nu o.a. The Opposites, Eurythmics, Fakkelbrigade, Muse, Placebo, Queen, Tool, Slayer, Damien Rice, Bjork, Bat For Lashes, Kate Bush, Prince, Bloodbath, Enzyme X, Radiohead, Massive Attack, Portishead en Tiesto
Ik bedoel,
Nee joh, gaat niet werken, dan wint Nederland van Japan, dus ben ik wasted.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had je toch meer als een sterfhardstener gezien.
Ga je naar Muse trouwens?
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je verbaast me! Op een positieve manier, dat wel.
Alweer? Je gaat hard laatste tijd!quote:
ik kan niet zomaar stoppen met werken omdat t een kut feest is hequote:Op donderdag 10 juni 2010 06:16 schreef royjn het volgende:
[..]
Goedemorgen, schijnbaar niet kut genoeg want je hebt het tot 5 uur volgehouden
Dude, serieus?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:37 schreef Roei het volgende:
[..]
Alweer? Je gaat hard laatste tijd!
En niet een gereageerd op mijn sms, dat is ook nog iets om te lachen trouwens.
Joh, ik heb altijd het idee dat Swine, Swarma en Roei holmaatjes zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:30 schreef AMDB het volgende:
Roei komt hier wel vaak melden dat Swine niet reageert op z'n sms-jes, lijkt wel een stel
Samen naar de IKEA is natuurlijk wel het toppunt van hèquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, ik heb altijd het idee dat Swine, Swarma en Roei holmaatjes zijn
Als ze elkaar nou met regelmaat gewoon afzogen was het nog minder homofiel dan samen naar de IKEA gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Samen naar de IKEA is natuurlijk wel het toppunt van hè
Hosti!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ze elkaar nou met regelmaat gewoon afzogen was het nog minder homofiel dan samen naar de IKEA gaan.
Maar ja, vandaag een frenulum plastiek gehad. Fijne ervaring..quote:
Doe er iets aan, luister Joy Division!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef Rituals het volgende:
Ik voel me uitermate blij, opgewekt, tevreden en gewoon ronduit gelukkig vandaag. Geen idee waar het vandaan komt, want er is niets bijzonders vandaag, maar ik voel me heerlijk.
Jijzelf? Roei krijgt een tijdje geen seksquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef Roei het volgende:
Als ik hem niet via telefoon kan bereiken heb ik grote kans dat ie hier wel kijkt dus dit is altijd de 2e plek waar ik heen ga.![]()
[..]
Maar ja, vandaag een frenulum plastiek gehad. Fijne ervaring..
Is dat nou ingrijpend? Hoe lang blijf je er last van houden? En belangrijker, hoe lang mag je geen seks meer hebben?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:31 schreef Roei het volgende:
Nee, het valt wel mee hoor.Baal alleen dat ik nu even niet weg kan, verveel me kapot hier.
Ben je nog in het ziekenhuis? Je mag toch meteen daarna weg? Of is het echt nét achter de rug?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:31 schreef Roei het volgende:
Nee, het valt wel mee hoor.Baal alleen dat ik nu even niet weg kan, verveel me kapot hier.
Nou, het was echt nog geen half uur werk met alle uitleg en verdoving etc, dus echt groot is het niet. Hij zei dat ik er een weekje last van zou hebben, dus neem aan zo lang geen seks, maar moet even kijken hoe snel het heelt enzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat nou ingrijpend? Hoe lang blijf je er last van houden? En belangrijker, hoe lang mag je geen seks meer hebben?
Ja ik ben nieuwsgierig![]()
Gewoon bij de huisarts laten doen, het was echt gewoon een prikje (wat is dat ontzettend naar trouwensquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ben je nog in het ziekenhuis? Je mag toch meteen daarna weg? Of is het echt nét achter de rug?
Ja, dat vind ik niet zo'n probleem. Er is toch voetbal!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:45 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, wel sterkte natuurlijk, lijkt me zeker met dit plakweer extra vervelend
Must not look at erotic content for at least a week dus
Als mijn baas ooit het woord competentiegesprek in zijn mond neemt ben ik wegquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef royjn het volgende:
zo 2 dagen training geven zit er weer op.
Zodrek een competentie/functionerings gesprek
Hebben ze je piemel eraf gehakt met een bot slagersmes?quote:
Zodrek?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef royjn het volgende:
zo 2 dagen training geven zit er weer op.
Zodrek een competentie/functionerings gesprek
Laatst had iemand er eentje in de aanbieding. Roei, meen ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:20 schreef skittelman het volgende:
Zijn er hier nog mensen die toevallig een nieuwe huisgenoot zoeken?
Ben op zoek naar een kamer aangezien ik in sept ga studeren in het mooie nijmegen...
Dat was Coiler dacht ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laatst had iemand er eentje in de aanbieding. Roei, meen ik.
Ik heb geen kamer voor je, maar ben wel nieuwsgierig, wat ga je studeren?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:20 schreef skittelman het volgende:
Zijn er hier nog mensen die toevallig een nieuwe huisgenoot zoeken?
Ben op zoek naar een kamer aangezien ik in sept ga studeren in het mooie nijmegen...
Aha, die dus!quote:
Dan wens ik je een verspoedige genezing!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef Roei het volgende:
Ik was het niet, ik was geïnteresseerd. Maar toch niet geworden!
En nee, alles zit er nog mooi aan!Het prikt alleen een beetje.
Bedrijfskunde op de RU, ben al paar weken op kamernet bezig maar wil niet echt lukken, of mijn reacties vallen niet goed in de smaak of de competitie is wel heel erg zwaar. Jammer dat ik niet kan zien waarom ik word afgewezen.....quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb geen kamer voor je, maar ben wel nieuwsgierig, wat ga je studeren?
Misschien kun je hier je reactie plaatsen? Wellicht hebben mensen tipsquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:39 schreef skittelman het volgende:
[..]
Bedrijfskunde op de RU, ben al paar weken op kamernet bezig maar wil niet echt lukken, of mijn reacties vallen niet goed in de smaak of de competitie is wel heel erg zwaar. Jammer dat ik niet kan zien waarom ik word afgewezen.....
weetje... das helemaal zo gek nog nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien kun je hier je reactie plaatsen? Wellicht hebben mensen tips.
quote:Ik, Bas [Achternaam] 23jaar, wil graag jullie nieuwe huisgenoot worden. Ik begin in september aan de studie Bedrijfskunde aan de RU. Momenteel woon ik in Eindhoven alwaar ik de opleiding Hotel- & Event Management afrond. Naast mijn studie ga ik in Nijmegen badmintonnen bij Stuban en werken achter de bar in de Molenstraat. Hobby's? uuh beetje cliché: stappen, huisfeesten afgaan, filmpjes pakken. In de zomer natuurlijk surfen, en in de winter naar Oostenrijk! Daarnaast houd ik van een goed feestje op z'n tijd! (mystery land, emporium, dance valley, decibel).
Ik kan goed koken, ben erg gezellig (volgens mijn huidige huisgenoten) heb mijn kamerdeur altijd open staan en ga graag 's avonds met huisgenoten de stad in of op het balkon een biertje doen.
Om dit te bewijzen kom ik graag langs tijdens de kijkavond.
Met vriendelijke groet,
Nog niet eens zo gek wat mij betreft. Vrij standaard wel. Ik ken iemand die een reactie stuurde met 'Tien redenen waarom jullie mij moeten kiezen als jullie nieuwe huisgenoot'. Had hij veel succes mee. Iets dergelijks zou je kunnen bedenken/proberen? Inderdaad ook goed trouwens om in te spelen op de omschrijving van de kamer!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef skittelman het volgende:
[..]
weetje... das helemaal zo gek nog nietAls brabander heb ik weinig kennis over hoe het brein van de gemiddelde Nijmegenaar in elkaar steekt
Ik probeer altijd wat in te spelen op de omschrijving maar dit was toevallig te laatste
[..]
ik wilde het net vragen, welke kroegquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet ook bij Van Buren werken hè?
de vraag is of je daar wel bij in huis wíl wonenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef Sander het volgende:
Etaleer niet te hard met je muzieksmaak. Je zult net alleen huizen vol rockers treffen. My 2ct
Jaloers?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef morgane het volgende:
Er zitten hier naast me 2 bromvliegen ongegeneerd te batsen
Twee vliegen in één klap!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef morgane het volgende:
Er zitten hier naast me 2 bromvliegen ongegeneerd te batsen
Wat je ook kan doen is tijdelijk gaan wonen (half jaar tot maximaal 5 jaar) via interveste. Dan kan je een appartement of een eengezinswoning of iets van dien aard krijgen. Er is wel een inkomens-eis (van rond de 1000-1200) en dat zal je als student wel niet halen, maar als iemand garant voor je staat (je ouder(s)) dan kan je ook reageren. Je woont dan niet in de beste wijk, in een nieuwe flat, maar je hebt voor rond de 400 euro iets met 2-3 slaapkamers, badkamertje, keukentje, wc etc. (en die slaapkamers zet je dan zelf toch ff in de onderhuur en je woont gratis, maar dat is fraude en dat kan natuurlijk niet!)quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef skittelman het volgende:
[..]
weetje... das helemaal zo gek nog nietAls brabander heb ik weinig kennis over hoe het brein van de gemiddelde Nijmegenaar in elkaar steekt
Ik probeer altijd wat in te spelen op de omschrijving maar dit was toevallig te laatste
[..]
Zeg, je bent niet voor niks schijnheilig verklaard hequote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
. (en die slaapkamers zet je dan zelf toch ff in de onderhuur en je woont gratis, maar dat is fraude en dat kan natuurlijk niet!)
Nooit van gehoord, maar klinkt op zich best okay, vooral aangezien je gewoon een contract voor een bepaalde tijd kan tekenen. Zit Laysa ook in zo'n hut?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen is tijdelijk gaan wonen (half jaar tot maximaal 5 jaar) via interveste. Dan kan je een appartement of een eengezinswoning of iets van dien aard krijgen. Er is wel een inkomens-eis (van rond de 1000-1200) en dat zal je als student wel niet halen, maar als iemand garant voor je staat (je ouder(s)) dan kan je ook reageren. Je woont dan niet in de beste wijk, in een nieuwe flat, maar je hebt voor rond de 400 euro iets met 2-3 slaapkamers, badkamertje, keukentje, wc etc. (en die slaapkamers zet je dan zelf toch ff in de onderhuur en je woont gratis, maar dat is fraude en dat kan natuurlijk niet!)
nou ja ideale kamers, qua ligging ben ik wel erg kieskeurig. niet in hatert of dukenburg bijvoorbeeld. maar gelukkig zijn de meeste kamers ook niet daar. er staat een vrij normale foto van mezelf in me profiel dus daar zal het niet aan liggen. Misschien is die 10 punten wel een idee. het is natuurlijk wel makkelijker lezen dan een lap tekst. wat betreft dat tijdelijk wonen (anti kraak iets ofzo?) ik wil gewoon in een huis met gezellige huisgenoten. Er is gelukkig al iemand die voor mij op haar faculteit en die van BK gaat kijken of er iets hangt en mijn oproep daar gaat plaatsen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nog niet eens zo gek wat mij betreft. Vrij standaard wel. Ik ken iemand die een reactie stuurde met 'Tien redenen waarom jullie mij moeten kiezen als jullie nieuwe huisgenoot'. Had hij veel succes mee. Iets dergelijks zou je kunnen bedenken/proberen? Inderdaad ook goed trouwens om in te spelen op de omschrijving van de kamer!
Ik weet niet op wat voor kamers je reageert, maar de ideale kamers zijn natuurlijk lastiger te krijgen. Heb je ook een foto bij je profiel?
Wat je ook nog kunt proberen is briefjes ophangen op de faculteiten. Ik ken medestudenten die een vrijgekomen kamer niet op kamernet zetten, maar enkel mensen uitnodigen die van die briefjes hebben opgehangen.
Jij gaat toch niet ook bij Van Buren werken hè?
Qua ligging mag je ook wel kieskeurig zijn hoor! Ik zou het ook niet zien zitten om in hatert/dukenburg te zitten. Je moet alleen niet verwachten een kamer van 25m2 te krijgen voor ¤250,- ofzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:35 schreef skittelman het volgende:
[..]
nou ja ideale kamers, qua ligging ben ik wel erg kieskeurig. niet in hatert of dukenburg bijvoorbeeld. maar gelukkig zijn de meeste kamers ook niet daar. er staat een vrij normale foto van mezelf in me profiel dus daar zal het niet aan liggen. Misschien is die 10 punten wel een idee. het is natuurlijk wel makkelijker lezen dan een lap tekst. wat betreft dat tijdelijk wonen (anti kraak iets ofzo?) ik wil gewoon in een huis met gezellige huisgenoten. Er is gelukkig al iemand die voor mij op haar faculteit en die van BK gaat kijken of er iets hangt en mijn oproep daar gaat plaatsen.
ps. nee niet bij de van buren
bedankt iigwat wonen er toch fijne mensen in n'megen
Gewoon blijven liggenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Sander het volgende:
Men, het is te vroeg. Nog even gauw wat flesjes water wegtanken. Het was gezellig gisteren
Zit al op de uni, heb zo werkcollege. Ik moet er heenquote:
Ja nog wel....tis een prima tussen oplossing..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar klinkt op zich best okay, vooral aangezien je gewoon een contract voor een bepaalde tijd kan tekenen. Zit Laysa ook in zo'n hut?
Het was ook een dame die in de ICT zit. Misschien zit ze al op fok.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:55 schreef Roei het volgende:
[..]
En jij laat ze het fok! forum even zien?
Thanks Yash! Ik vond het echt heel leuk dat jullie er waren!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dupjes presentatie was tofvooral de muziekstukken
En dan vooral het stuk wat je op de piano deed en muse natuurlijk
alhoewel Nothing else matters ook errug tof was
eigenlijk alles wel
Goed! Ik was erg tevreden. Over zowel de muziekstukken als het presentatiedeel. Heb het gehaald met een 7!quote:
Verder studeren! Opleidingskunde, ook aan de HAN. Deeltijd en verkort (2,5 jaar). Begin ik meteen in september al meequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:40 schreef AMDB het volgende:
Gefeliciteerd! Weet je al wat je nu gaat doen? Werken of verder studeren?
Dankje!quote:
Daar ga ik even voor vlaggen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Goed! Ik was erg tevreden. Over zowel de muziekstukken als het presentatiedeel. Heb het gehaald met een 7!
Klinkt leuk! Al iets gevonden waar je dan deeltijd kan werken?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:48 schreef Dupje het volgende:
[..]
Verder studeren! Opleidingskunde, ook aan de HAN. Deeltijd en verkort (2,5 jaar). Begin ik meteen in september al mee
[..]
Dankje!
Nee, en dat ga ik pas na Sziget zoeken! Eerst van mijn vrije tijd en vakantie genieten!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Al iets gevonden waar je dan deeltijd kan werken?
waren op pinkpop best verassend, niet geweldig maar voor ¤20 is misschien wel een beetje teveel vant goedequote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:05 schreef AMDB het volgende:
Doornroosje heeft Yeasayer geboekt op 23 augustus, wat een topzaal is het ookJammer dat ik dan al weg ben.
Dude, jouw ondertitel klopt volgens mij niet (maar dat weet ik niet meer zekerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:25 schreef skittelman het volgende:
[..]
waren op pinkpop best verassend, niet geweldig maar voor ¤20 is misschien wel een beetje teveel vant goede
jij piept toch overal tussendoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik wilde misschien zo nog even over de waaldijk knallen, maar ik begrijp dat ik er nu dus 5 minuten langer over doe om door de stad te komen?
Even de autoportier opendoen en dan is het remmenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou als het zo druk is duurt het toch vaak 5 minuten langer hoor... lang niet iedereen heeft door dat ik naast ze sta![]()
Maar zodra ik een ruimte heb aan beide kanten die groter is dan 1 cm dan kan ik er tussendoor ja
Voor de drive-by's met de 12 gauge!quote:
Dat wel ja, mooi schot mênquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een fantastisch eerste doelpunt.
Ik heb wel 10 puntenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik had 1-1 goed gegokt in m'n poule! Goed begin, halve werk.
quote:
Welke poule doen jullie mee? Ik alleen dat kreng via Hyves. Zowel op werk, stage als Fok verder vergetenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:33 schreef IrishBastard het volgende:
Ik had maar 2 punten
En de 2-2 voor de wedstrijd van nu zal ook wel niet lukken
Goedemorgen, roept iets met buienradarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tijd voor een boterhampKan men zwembroek nergens vinden, dus dan maar gewoon een korte broek... Het weer lijkt iig mee te zitten
![]()
Ik doe in de fok poule mee, heb inmiddels 20 puntenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Welke poule doen jullie mee? Ik alleen dat kreng via Hyves. Zowel op werk, stage als Fok verder vergeten
Mooie methode is dat hèquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Werk, en alles lukraak ingevuld
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:18 schreef SLP_ het volgende:
Haha, wij zijn Global School of the Yeah 2010
Kutvlagquote:
Driewerf hoezee!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:20 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Kutvlag![]()
We moesten allemaal acitiviteiten verzinnen om geld in te zamelen voor afrika enz, want een paar leraren hebben daar een school opgebouw. En daarmee hebben wij veel Afrikaanse kindjes geholpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |