Wij kregen hier een hele doos met pletterpetten van Heinekenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie zal ik ff met een vuvuzela in zijn oor tetteren?
Ik ben er eentje gekregen gisteren![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ja, verplicht in het AMT met de hele cie. Helaas... ik vind voetbal en al helemaal de rage dr omheen diep en diep triest.
En jezus wat een kinderklas hierzo...
Hier gaan zelfs gewoon winkels dicht i.v.m. de wedstrijd!!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:25 schreef Esses het volgende:
Ja, verplicht... Helaas... Ik vind het voetbal en al helemaal de rage dr omheen diep en diep trist...
Toch wel met bijbehorende blikjes zeker?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wij kregen hier een hele doos met pletterpetten van Heineken
Ik heb dr een hekel aan omdat alles oranje word, alles opeens maar moet kunnen en je gewoon niet om die onzin heen kan. En omdat iedereen het beter weet en beter kan, vooral de figuren die fysiek niet in staat zijn om te voetballen, sterker nog die al moe worden van het stukje van de auto naar de snackbar en weer terug...quote:Op zondag 13 juni 2010 21:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Huisvrouwtjes en vinexvaders die opeens met een opblaasklomp op hun kop gezellig voetbal gaan kijken naar 'onze jongens' schijt ik ook balen van..
Neemt niet weg dat we ongeveer de gehele opleiding stil hadden gelegd als ons niet was toegezegd dat we maandag een pauze nemen van half 2 tot 5...
om daarna weer tot 9 uur door te rammen..
Rugbyquote:Op zondag 13 juni 2010 22:19 schreef Lightning_NL het volgende:
Voetbal is inderdaad een VERSCHRIKKELIJK saaie sport om naar te kijken... Er gebeurt gewoon de hele tijd verdomd weinig, alleen wordt er telkens gedaan alsof het héél wat isEn laat ik maar niet beginnen over hoe wijverig die 'mannen' altijd klagen over overtredingen en een beetje pijn.
Mja, als het Nederlands elftal speelt kijk ik altijd wel hoor, tijdens de toernooien. Je weet echter van tevoren al dat het toch 99,9% zeker uiteindelijk eindigt in een grote desillusie.
Eensch!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:19 schreef Lightning_NL het volgende:
Voetbal is inderdaad een VERSCHRIKKELIJK saaie sport om naar te kijken... Er gebeurt gewoon de hele tijd verdomd weinig, alleen wordt er telkens gedaan alsof het héél wat isEn laat ik maar niet beginnen over hoe wijverig die 'mannen' altijd klagen over overtredingen en een beetje pijn.
Mja, als het Nederlands elftal speelt kijk ik altijd wel hoor, tijdens de toernooien. Je weet echter van tevoren al dat het toch 99,9% zeker uiteindelijk eindigt in een grote desillusie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Gelukkig niet, wij hebben hier Nektarquote:Op zondag 13 juni 2010 21:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Toch wel met bijbehorende blikjes zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
HOLLAND!!![]()
Er was eens....
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef Rave_NL het volgende:
De eerste vlootbaal is alweer gespot met een oranje shirt onder zijn blauwe tenue...
Ik weet niet welke smiley er het beste bij past dus:![]()
en
tegelijkertijd
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:46 schreef Rave_NL het volgende:
[DEF] SC #17 Waar de Prinses Irenebrigade niet langer als enigste enige oranje is
en dat is?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:58 schreef AchJa het volgende:
Oranje Gelderland bestaat ook nog...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |