quote:Op zondag 13 juni 2010 18:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey Rave... voel je je niet een beetje kinderachtig?
Dan word het misschien tijd om is gewoon serieus te doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, sterker nog Maitje heeft mijn open geopend! Ik probeer echt oprecht positiever en aardiger en liever te zijn en wil zelfs jou het liefste doodknuffelen!
Serieus op een forum als fok!?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan word het misschien tijd om is gewoon serieus te doen.
Ach man, trek je terug in je kamer en doe je "ding" met je rechter of linker hand, welke het fijnste werkt...quote:Op zondag 13 juni 2010 18:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, sterker nog Maitje heeft mijn open geopend! Ik probeer echt oprecht positiever en aardiger en liever te zijn en wil zelfs jou het liefste doodknuffelen!
Hierbij: Dankjewelquote:Op zondag 13 juni 2010 19:32 schreef Rave_NL het volgende:
Maar goed Esses, heb nou zelfs nog de post voor je opgezocht, zo moeilijk kan het nu toch niet meer zijn?
Pffff, wat laat jij jezelf kennen mens..quote:Op zondag 13 juni 2010 20:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ach man, trek je terug in je kamer en doe je "ding" met je rechter of linker hand, welke het fijnste werkt...
ik had afgesproken om donderdag met maten te gaan.. Afrader dus?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:19 schreef Lightning_NL het volgende:
Aiiiaiiaii... Net naar de film The A-Team geweest... Dacht al dat het een kutfilm zou zijn, ik wilde eigenlijk naar Prince of Persia, maar goed, dat kwam niet uit in de tijdsplanning. The A-Team was dus ook echt een kutfilm. Op zich wel vol te houden en misschien zelfs een beetje vermakelijk, maar dan alleen op de voorwaarde dat je je hersenen op uit zet.
Het verhaal lijkt wel wel geschreven door een 12-jarige, als je eens nagaat welke fouten er allemaal in zitten en hoeveel bullshit acties er plaats vinden. Mja, met verstand op nul is het wel enigszins te pruimen hehe
Desalniettemin toch een belediging voor het ECHTE A-team.
[ afbeelding ]
Helden.
was de serie anders dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Rave_NL, ligt eraan wat je ervan verwacht. Er gebeuren dingen in, daar kun je beter om lachen dan serieus nemenDus gewoon een biertje erbij, verstand op 0,0 en niet verwachten naar een serieuze film te gaan zitten kijken
Wacht tot je de film gezien hebtquote:
Jij bent zo'n type held die dit soort dingen alleen maar op internet durft te zeggen. Iets waar ik verder zoals ik je al eerder vertelde niks mee heb. Je zal me serieus mijn kont roesten!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pffff, wat laat jij jezelf kennen mens..
Hoe kom je in godsnaam op het idee dat ik iets tegen jou als persoon heb? Ik ken je niet eens!
Jij bent een nickname op een anoniem forum en je voelt je op je ziel getrapt omdat ik niet in die hele "hiep-hoi-gezellie-kom-drbij"-polonaise mee loop?
dat wordt wat als je straks in de opleiding in de grote boze mensenwereld terechtkomt...
Ik houd ook niet zo van dit soort films, maar hij staat idd overal erg hoog..quote:Op zondag 13 juni 2010 20:19 schreef Lightning_NL het volgende:
Aiiiaiiaii... Net naar de film The A-Team geweest... Dacht al dat het een kutfilm zou zijn, ik wilde eigenlijk naar Prince of Persia, maar goed, dat kwam niet uit in de tijdsplanning. The A-Team was dus ook echt een kutfilm. Op zich wel vol te houden en misschien zelfs een beetje vermakelijk, maar dan alleen op de voorwaarde dat je je hersenen op uit zet.
Het verhaal lijkt wel wel geschreven door een 12-jarige, als je eens nagaat welke fouten er allemaal in zitten en hoeveel bullshit acties er plaats vinden. Mja, met verstand op nul is het wel enigszins te pruimen hehe
Desalniettemin toch een belediging voor het ECHTE A-team.
[ afbeelding ]
Helden.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Pluspunt van de film: Ergens rond de 15 minuten zie je rechtsboven ongeveer een seconde lang een Chinook vliegen.
even uit mijn hoofd de opzet van een aflevering:quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Goh, op IMDB.com krijgt ie gewoon nog een 7,5... Dat is behoorlijk hoog voor een IMDB-rating. Mja, misschien ben ik dan een zeikerd, maar ik hou er niet van als het verhaal aan elkaar hangt van totaal onmogelijke gebeurtenissen.
Ja godver schaak ik mijzelf dus echt in de bios donderdag..quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Lightning_NL het volgende:
Was het maar meer zoals in de series... Want dat maakt the A-Team juist zo goed vind ik. Maar zoals ik al zei, de film doet het échte A-Team geen eer aan. Je moet het zelf maar zien
Weet je wat, ik doe eens gek, ik geef gehoor aan je smeekbede en laat je voortaan links liggen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type held die dit soort dingen alleen maar op internet durft te zeggen. Iets waar ik verder zoals ik je al eerder vertelde niks mee heb. Je zal me serieus mijn kont roesten!
Wat mij echter wel irriteert is dat je je beter probeert voor te doen of nee, je komt over als of je beter bent dan mij.....
"Dat wordt wat in de grote boze mensenwereld.."
![]()
Kom op zeg... Doe ff normaal ofzo..
Ja, verplicht in het AMT met de hele cie. Helaas... ik vind voetbal en al helemaal de rage dr omheen diep en diep triest.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef Maitje het volgende:
Gaan toevallig mensen morgen nog Nederland-Denemarken kijken?
Huisvrouwtjes en vinexvaders die opeens met een opblaasklomp op hun kop gezellig voetbal gaan kijken naar 'onze jongens' schijt ik ook balen van..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ja, verplicht in het AMT met de hele cie. Helaas... ik vind voetbal en al helemaal de rage dr omheen diep en diep triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |