Ja die jaquote:
Remco026, was er laatst niet iemand bij ons die een probleem had met terugslaan op Stratumseind ofzo?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:39 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Iets met noodweer?
Terugmeppen is nou niet bepaald een voorbeeld van escalerend gedrag.
Dus?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Voor noodweer waarna letsel ontstaat hebben we in Nederland noodweer exces
HAHAHA.. ze had het niet door... HAHAHAHA mai is blond.. HAHAHAHA wat leuk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
HAHAHA.. ze had het niet door... HAHAHAHA mai is blond.. HAHAHAHA wat leuk...Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dus?
[..]
HAHAHA.. ze had het niet door... HAHAHAHA mai is blond.. HAHAHAHA wat leuk...Dus... als je geen militair bent ofzo valt 't nog wel mee als je het kan bewijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Als daar een shoarmatent zit dan wel jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Remco026, was er laatst niet iemand bij ons die een probleem had met terugslaan op Stratumseind ofzo?
Hoe vaak dan? antwoord heb ik dan gemist.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:01 schreef Rave_NL het volgende:
Tsja, geef ik antwoord op jouw vraag in de vorige SC, reageer jij niet...
watdanquote:Op zondag 13 juni 2010 01:33 schreef Pumatje het volgende:
als het geen PSO wordt ben ik over 1,5 jaar weg bij defensie
Siert je!quote:Op zondag 13 juni 2010 00:18 schreef Esses het volgende:
tja ff snel die maximaal 2 cijfertjes intoetsen is teveel moeite...
Daarbij hele topic gelezen en nergens gezien, dus 't zal wel.
Droeftoeter.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie zal ik ff met een vuvuzela in zijn oor tetteren?
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie zal ik ff met een vuvuzela in zijn oor tetteren?
Ik ben er eentje gekregen gisteren![]()
Vet!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben er hier ook 2. En elke dag is het raak. Zit iemand hier thuis niet op te letten, pakt er 1 een vuvuzela en blaast dan recht achter die persoon..... die schrikt ze het apenzuur..
Zwaar? Lijkt me niet meer dan terecht na de tweede keer, met alcohol op achter het stuur krijg je gewoon een strafblad want het is een misdrijf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:47 schreef cw2cu het volgende:
wat een ***dag!
Een collega die al 2 uitzendingen achter de rug heeft wordt oneervol ontslagen door 2 keer achter het stuur te hebben gezeten met alcohol (in het weekend in burger).
Veel te zwaar als je het mij vraagt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |