Kindje toch!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar mijn vader is groter dan die van jou en zou jouw vader zo in elkaar slaan
(Zie hier het correct gebruik van 'jouw' - in de bezittelijke zin ! Leer ervan !)
Okee, on topic !quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:54 schreef Cristal het volgende:
[..]
Kindje toch!Moet je papa erbij halen?
![]()
Genoeg. on-topic!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:53 schreef _Led_ het volgende:
Maar mijn vader is groter dan die van jou en zou jouw vader zo in elkaar slaan
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik haal mijn vader erbij hoor en die heeft toevallig vééél grotere spierballen dan jouw vader!
Volgens mij mag jij nergens meer een letter neerzettenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Okee, on topic !
Ik geloof dat er nog een boel te ontdekken valt.
Dingen die als we ze nu zouden zien / ervaren magisch of paranormaal genoemd zouden worden.
Maar die we later prima kunnen verklaren na enig onderzoek.
Misschien dat we over 200 jaar telepathie wel onder de knie hebben.
Geloof ik hiermee volgens jou in het paranormale en mag ik dan dus in TRU posten ?
Dank je wel, je wil niet weten hoe veel waarde ik hecht aan jouw mening !quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:58 schreef Cristal het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij nergens meer een letter neerzetten
Maar ja hoor!Je bent van harte welkom in TRU!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dank je wel, je wil niet weten hoe veel waarde ik hecht aan jouw mening !
Heus !
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bastard het volgende:
Ok kinders, opgelet Attentie: Netiquette van TRU the new version!
Inderdaad, minder regels, minder mazen in de wet. Iedereen is welkom om te komen posten, maar als de mods vinden dat je lak hebt aan de nieuwe regels zullen juiste maatregelen genomen worden.
Klachten kunnen HIER
Punt is dat mensen serieus antwoord gaven op je vragen uit de OP, en sommige mensen dat blijkbaar niet de bedoeling vondenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef iteejer het volgende:
Zie nou es wat jullie heel gelaten hebben van dit topic. Believers en niet believers alike.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:29 schreef _Led_ het volgende:
En er is een regel in TRU waarbij de poster al aan kan geven of ie wel of niet wil dat de discussie een bepaalde kant op gaat.
Ja en jij deed dit en hij deed dat, zij doet gemeen en die is niet lief, maar we gaan het wel met elkaar gezellig houden .quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Punt is dat mensen serieus antwoord gaven op je vragen uit de OP, en sommige mensen dat blijkbaar niet de bedoeling vonden
Unclescorp:quote:En ik vind dat je alles altijd van meerdere kanten moet kunnen bekijken, en alternatieven altijd gegeven moeten kunnen worden.
Ieder mag die dan op waarde schatten naar eigen inzicht.
Cristal reageert op de vraag of alle mensen met een andere mening dab hij/zijzelf weg moeten :quote:Punt is dat er 1 partij hier niet op zijn plaats zit maar het zelf nog niet beseft ...
Cristal weer:quote:Ja precies
Maar op de vraag hoe je dat gaat beoordelen en wat daar wel en niet onder valt krijg je natuurlijk nooit antwoord.quote:moet je wel in het paranormale geloven, wil je op TRU wat posten vind ik!
xChar:quote:Ik bedoel ermee te zeggen, dat sceptici gewoon hun smoel moeten houden hierzo op dit forum!
(Let op hoe veel moeite ik nog doe om vanaf hier een zinnige discussie met Cristal en xChar aan te gaan, tevergeefs)quote:Ik had het over jouw, jij bent niet snugger
Tuurlijk, maar het is wel lekker makkelijk om de ene groep te beschuldigen van vanalles, en als ze serieus de discussie aangaan het topic te laten verpesten door een aantal oneliner-plaatsende idioten als Cristal, en vervolgens te zeggen "kijk nou wat jullie samen doen !".quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja en jij deed dit en hij deed dat, zij doet gemeen en die is niet lief, maar we gaan het wel met elkaar gezellig houden .
Daar heb je helemaal gelijk in, ik verwacht van beide kampen, en ik heb een hekel aan die verdeling maar voor het gemak dan maar, meer volwassenheid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is wel lekker makkelijk om de ene groep te beschuldigen van vanalles, en als ze serieus de discussie aangaan het topic te laten verpesten door een aantal oneliner-plaatsende idioten als Cristal, en vervolgens te zeggen "kijk nou wat jullie samen doen !".
Mediaconsument zou zeggen dat het je zou sieren om je eigen achterban ook eens wat kritischer te bekijken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:08 schreef _Led_ het volgende:
Ik zal wel biased zijn maar ik zie het fanatisme en het "my way or the highway" gedrag toch voornamelijk van 1 kant komen. Ook als ik kijk naar hoe veel moeite mensen doen om zich uit te drukken zie ik van 1 kant voornamelijk slappe oneliners en gescheld, en van de andere kant veel posts met uitleg, vraagstellingen (die nooit serieus beantwoord worden) en suggesties voor verbeteringen
Wat zijn de eerste drie dan?quote:Zie nou es wat jullie heel gelaten hebben van dit topic. Believers en niet believers alike.
FOK! staat op de vierde plaats van platforms in NL waar over politiek gediscussieerd werd. Ik krijg er van meerdere mensen telefoontjes over. En dat gaan we uitbreiden.
Nou begin jij dan maar es met het goede voorbeeld te geven en vertel ons es in wat jij zoals gelooft van wat jij vindt dat onder het "paranormale" valt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:15 schreef _Led_ het volgende:
Ik vraag enkel verduidelijking van je, want "het paranormale" is nogal algemeen.
Wat nou als je wel gelooft in telepathie, maar niet in geesten - mag je dan wel of niet posten in TRU ?
Er zal toch ergens een scheidslijn getrokken moeten worden om te kunnen zeggen wie een non-believer is en wie niet.
Het is als mens zijnde gewoon lastig dat andere mensen niet hetzelfde denken, je lijkt zo op elkaar en bent toch zo anders, dat is soms moeilijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja, uiteraard
Vraag is dan: waarom verloopt die clash zo emotioneel, en kan men het van elkaar niet hebben dat men anders denkt?
Ik heb het dan niet over de evident onzinnige extremen of de evidente trollers.
Toch, alhoewel led prikkelend schrijft, met wat sarcasme en alles erop en eraan valt er wel prima te discuseren met hem, heeft hij ook echt argumenten ipv alleen wat gebral dat het dom en achtelijk is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is vaak al de toon Led.. je aantal notes spreken voor zich denk ik ?
Bedankt voor de nieuwe regelsquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bastard het volgende:
Inderdaad, minder regels, minder mazen in de wet. Iedereen is welkom om te komen posten, maar als de mods vinden dat je lak hebt aan de nieuwe regels zullen juiste maatregelen genomen worden.
Klachten kunnen HIER
Duidelijk , simpel en kan niet missenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bastard het volgende:
Klachten kunnen HIER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |