abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:54:40 #201
259246 Cristal
Magical touch...
pi_82630082
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:53 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Maar mijn vader is groter dan die van jou en zou jouw vader zo in elkaar slaan
(Zie hier het correct gebruik van 'jouw' - in de bezittelijke zin ! Leer ervan !)
Kindje toch! Moet je papa erbij halen?
Genoeg. on-topic!
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:56:15 #202
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82630159
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:54 schreef Cristal het volgende:

[..]

Kindje toch! Moet je papa erbij halen?
Genoeg. on-topic!
Okee, on topic !

Ik geloof dat er nog een boel te ontdekken valt.
Dingen die als we ze nu zouden zien / ervaren magisch of paranormaal genoemd zouden worden.
Maar die we later prima kunnen verklaren na enig onderzoek.
Misschien dat we over 200 jaar telepathie wel onder de knie hebben.

Geloof ik hiermee volgens jou in het paranormale en mag ik dan dus in TRU posten ?

zzz
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:56:20 #203
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82630164
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:53 schreef _Led_ het volgende:
Maar mijn vader is groter dan die van jou en zou jouw vader zo in elkaar slaan
WTF !
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik haal mijn vader erbij hoor en die heeft toevallig vééél grotere spierballen dan jouw vader!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:58:30 #204
259246 Cristal
Magical touch...
pi_82630283
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Okee, on topic !

Ik geloof dat er nog een boel te ontdekken valt.
Dingen die als we ze nu zouden zien / ervaren magisch of paranormaal genoemd zouden worden.
Maar die we later prima kunnen verklaren na enig onderzoek.
Misschien dat we over 200 jaar telepathie wel onder de knie hebben.

Geloof ik hiermee volgens jou in het paranormale en mag ik dan dus in TRU posten ?

Volgens mij mag jij nergens meer een letter neerzetten

Maar ja hoor! Je bent van harte welkom in TRU!
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:59:19 #205
31101 _Led_
pi_82630321
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:58 schreef Cristal het volgende:

[..]

Volgens mij mag jij nergens meer een letter neerzetten

Maar ja hoor! Je bent van harte welkom in TRU!
Dank je wel, je wil niet weten hoe veel waarde ik hecht aan jouw mening !

Heus !

zzz
pi_82630352
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:59 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dank je wel, je wil niet weten hoe veel waarde ik hecht aan jouw mening !

Heus !

You sunk my battleship! :o
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:04:09 #207
31101 _Led_
pi_82630558
Misschien moet maar in m'n sig zetten dat ik van harte welkom in TRU ben, dat scheelt een hoop gesodemieter
zzz
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:13:25 #208
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82631043
Ok kinders, opgelet Attentie: Netiquette van TRU the new version!
Inderdaad, minder regels, minder mazen in de wet. Iedereen is welkom om te komen posten, maar als de mods vinden dat je lak hebt aan de nieuwe regels zullen juiste maatregelen genomen worden.

Klachten kunnen HIER
The truth was in here.
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:16:39 #209
31101 _Led_
pi_82631189
HULDE

zzz
pi_82631261
Jezus Christus Mijn hele topic verworden tot een kibbelklasje
Mensen, het is moeilijk inhoudelijk te blijven he..?

Freud heeft over alles wat onbewust etc is gezegd, dat dat niets meer is dan nog onbegrepen hersenfysiologie. Waarmee je zoveel kan zeggen dat onze manier van kijken naar de wereld zich ontwikkelt, en het goed mogelijk is dat alles wat we nu paranormaal noemen prima verklaarbaar is. Maar wellicht niet voorspelbaar. Dat kan echt samen gaan.

Een kritische benadering is uiteraard welkom op FOK! en dus ook hier. Maar zo moeilijk is het allemaal toch niet?
Ga niet ieder topic lopen verpesten, ga niet op de man spelen. van geen van beide kanten!
En wees niet kleinzerig - eveneens geldig voor beide kanten.

Zie nou es wat jullie heel gelaten hebben van dit topic. Believers en niet believers alike.

FOK! staat op de vierde plaats van platforms in NL waar over politiek gediscussieerd werd. Ik krijg er van meerdere mensen telefoontjes over. En dat gaan we uitbreiden.
Ons PR team heeft daar de handen vol aan.
We zijn bezig op de Frontpage om de manier van nieuws brengen te gaan herzien, als ook de manier waarop we reviews brengen. Dat doen we samen met eindredactie-teams, die op hun beurt weer de redactie-leden uitsturen.
We zijn heel regelmatig met partijen als ANP en Novum in de weer om samenwerkingen af te spreken, bovenop de maandelijkse afname van hun nieuwsaanbod.
Voor games zijn we nu bezig een team te formeren dat we naar keulen kunnen sturen, ook zijn we al een reis naar de E3 (games-beurs) in Los Angeles voor 2011 voor onze games crew aan het voorbereiden
Bovenstaande items zijn mijn 'normale' werk op FOK!, ik ben de admin die dat regelt en die daar op aangesproken kan worden - door mede-admins, mede-crew, users en externe kontakten.

Zo zie ik FOK!, een serieuze site, een serieuze en steeds serieuzere speler in media-land. We hebben een enorm publiek: rond de 2 miljoen unieke gebruikers per maand, 100 miljoen views per maand.

Het is zo enorm zonde dat TRU er bij hangt als speeltuin van een stel relschoppers. En ik moet zeggen dat ik niet eens alleen de sceptici de schuld kan geven.

Wat willen we - een leuke plek hebben waar we veel kunnen doen, waar we mensen kunnen uitnodigen, contacten gaan leggen met pro en contra mensen en instellingen, kortom, een echt interessante plek worden?
Dan ben ik jullie man, en wil daar graag PR-tijd en inspanningen voor reserveren

Maar zoals het nu gaat staan we voor joker bij ieder contact dat we zouden kunnen leggen met een serieuze externe partij.

Zoals je hierboven ziet heb ik het druk genoeg, ik ga dus geen dagelijkse rol van politieagent spelen die zowel de believer als de non-believers in toom moet houden.
En kom niet aan met 'hij/zij begon' - het staat een ieder vrij om ieder moment te kappen met dit gedoe, bv door gewoon niet te reageren, of zich in te houden.

Kortom: ga iets doen, en snel, aan serieuze kwaliteitsverbetering hier, ga geen bestaande topics (zoals deze) compleet laten verloederen.

Dank u
pi_82631439
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bastard het volgende:
Inderdaad, minder regels, minder mazen in de wet. Iedereen is welkom om te komen posten, maar als de mods vinden dat je lak hebt aan de nieuwe regels zullen juiste maatregelen genomen worden.

Klachten kunnen HIER

Goed begin
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:45:18 #212
31101 _Led_
pi_82632769
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef iteejer het volgende:
Zie nou es wat jullie heel gelaten hebben van dit topic. Believers en niet believers alike.
Punt is dat mensen serieus antwoord gaven op je vragen uit de OP, en sommige mensen dat blijkbaar niet de bedoeling vonden
zzz
pi_82633152
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:29 schreef _Led_ het volgende:
En er is een regel in TRU waarbij de poster al aan kan geven of ie wel of niet wil dat de discussie een bepaalde kant op gaat.

Die is dan gelukkig nu weg, fok is een site met veel duizenden bezoekers en daar zal je alles tussen aantreffen, als je grote groepen gaat vertellen hoe ze moeten reageren ben je imo net zo bezig als sceptici die vinden dat believers ergens niet in mogen geloven.
Al snap ik direct dat het zo niet bedoeld is.
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:53:07 #214
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82633224
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Punt is dat mensen serieus antwoord gaven op je vragen uit de OP, en sommige mensen dat blijkbaar niet de bedoeling vonden
Ja en jij deed dit en hij deed dat, zij doet gemeen en die is niet lief, maar we gaan het wel met elkaar gezellig houden .
The truth was in here.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:08:26 #215
31101 _Led_
pi_82634097
Voorlopig zie ik skeptici voornamelijk alternatieve - rationele - verklaringen geven, maar niemand zeggen wat ze moeten geloven.

De enigen die in dit topic voortdurend mensen hebben lopen vertellen wat ze wel en niet zouden mogen is die andere groep.

Ego-quote van pagina 2:
quote:
En ik vind dat je alles altijd van meerdere kanten moet kunnen bekijken, en alternatieven altijd gegeven moeten kunnen worden.
Ieder mag die dan op waarde schatten naar eigen inzicht.
Unclescorp:
quote:
Punt is dat er 1 partij hier niet op zijn plaats zit maar het zelf nog niet beseft ...
Cristal reageert op de vraag of alle mensen met een andere mening dab hij/zijzelf weg moeten :
quote:
Ja precies
Cristal weer:
quote:
moet je wel in het paranormale geloven, wil je op TRU wat posten vind ik!
Maar op de vraag hoe je dat gaat beoordelen en wat daar wel en niet onder valt krijg je natuurlijk nooit antwoord.

Cristal wederom :
quote:
Ik bedoel ermee te zeggen, dat sceptici gewoon hun smoel moeten houden hierzo op dit forum!
xChar:
quote:
Ik had het over jouw, jij bent niet snugger
(Let op hoe veel moeite ik nog doe om vanaf hier een zinnige discussie met Cristal en xChar aan te gaan, tevergeefs)

Ik zal wel biased zijn maar ik zie het fanatisme en het "my way or the highway" gedrag toch voornamelijk van 1 kant komen. Ook als ik kijk naar hoe veel moeite mensen doen om zich uit te drukken zie ik van 1 kant voornamelijk slappe oneliners en gescheld, en van de andere kant veel posts met uitleg, vraagstellingen (die nooit serieus beantwoord worden) en suggesties voor verbeteringen
zzz
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:11:03 #216
31101 _Led_
pi_82634243
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja en jij deed dit en hij deed dat, zij doet gemeen en die is niet lief, maar we gaan het wel met elkaar gezellig houden .
Tuurlijk, maar het is wel lekker makkelijk om de ene groep te beschuldigen van vanalles, en als ze serieus de discussie aangaan het topic te laten verpesten door een aantal oneliner-plaatsende idioten als Cristal, en vervolgens te zeggen "kijk nou wat jullie samen doen !".

Mediaconsument zou zeggen dat het je zou sieren om je eigen achterban ook eens wat kritischer te bekijken
zzz
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:20:57 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82634781
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het is wel lekker makkelijk om de ene groep te beschuldigen van vanalles, en als ze serieus de discussie aangaan het topic te laten verpesten door een aantal oneliner-plaatsende idioten als Cristal, en vervolgens te zeggen "kijk nou wat jullie samen doen !".

Mediaconsument zou zeggen dat het je zou sieren om je eigen achterban ook eens wat kritischer te bekijken
Daar heb je helemaal gelijk in, ik verwacht van beide kampen, en ik heb een hekel aan die verdeling maar voor het gemak dan maar, meer volwassenheid.
Als jij een serieuze vraag kan stellen, of het idee hebt dat je op respectvolle manier iets kan brengen verwacht ik daar ook een normale reactie op terug te zien komen. Dat is namelijk wat wederzijds respect inhoudt.
En one liners van mensen die alleen maar hier zijn om te zeiken kunnen net zo goed meteen opzouten, dat trekt net zo hard een topic naar beneden.
The truth was in here.
pi_82635319
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:08 schreef _Led_ het volgende:
Ik zal wel biased zijn maar ik zie het fanatisme en het "my way or the highway" gedrag toch voornamelijk van 1 kant komen. Ook als ik kijk naar hoe veel moeite mensen doen om zich uit te drukken zie ik van 1 kant voornamelijk slappe oneliners en gescheld, en van de andere kant veel posts met uitleg, vraagstellingen (die nooit serieus beantwoord worden) en suggesties voor verbeteringen

Ben ik met je eens.
Verhoudingen lijken goed verziekt.
Zal van beide kanten goede wil en inspanning vragen
pi_82635743
Ik denk dat een scheiding van de onderwerpen dit proces heel wat makkelijker kan maken. Net zoals je in het game forum een onderverdeling hebt per console en WFL onlangs is gesplitst. Dan krijgen de mensen die hier komen om te filosoferen over paranormale en esoterische zaken net zoveel ruimte om ongestoord hun werk te gaan als dat fans van Uri Geller dat krijgen op dat moment.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:41:35 #220
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_82635850
quote:

FOK! staat op de vierde plaats van platforms in NL waar over politiek gediscussieerd werd. Ik krijg er van meerdere mensen telefoontjes over. En dat gaan we uitbreiden.
Wat zijn de eerste drie dan?

En zeg aub geen Twitter, want dat slaat nergens op.
pi_82635948
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:15 schreef _Led_ het volgende:
Ik vraag enkel verduidelijking van je, want "het paranormale" is nogal algemeen.
Wat nou als je wel gelooft in telepathie, maar niet in geesten - mag je dan wel of niet posten in TRU ?
Er zal toch ergens een scheidslijn getrokken moeten worden om te kunnen zeggen wie een non-believer is en wie niet.
Nou begin jij dan maar es met het goede voorbeeld te geven en vertel ons es in wat jij zoals gelooft van wat jij vindt dat onder het "paranormale" valt.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_82638419
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 01:15 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ja, uiteraard

Vraag is dan: waarom verloopt die clash zo emotioneel, en kan men het van elkaar niet hebben dat men anders denkt?

Ik heb het dan niet over de evident onzinnige extremen of de evidente trollers.
Het is als mens zijnde gewoon lastig dat andere mensen niet hetzelfde denken, je lijkt zo op elkaar en bent toch zo anders, dat is soms moeilijk.

Soms denk ik aaaaaaaaaaarggggggghhhhhhhh hoe kan je dat nou niet zien, het is zo overduidelijk, maar dat geld ook voor de zeer skeptische mens, die denkt presies hetzelfde, alleen dan andersom.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_82638899
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is vaak al de toon Led.. je aantal notes spreken voor zich denk ik ?
Toch, alhoewel led prikkelend schrijft, met wat sarcasme en alles erop en eraan valt er wel prima te discuseren met hem, heeft hij ook echt argumenten ipv alleen wat gebral dat het dom en achtelijk is.
Dat kan ik dan wel weer waarderen, het hoeft van mij geen kusje kroel hoek te zijn waarin iedereen alleen maar elkaar steund en over de bol aait en zegt je hebt gelijk hoor, een beetje tegengewicht is juist iets wat ik geweldig vind, dingen van meerdere kanten bekijken.

Het is alleen erg jammer dat er dan vaak een hele rits meebrullers achteraan komt die een gewone prettige scherpte in het schrijven tot een vervelend pesten maken waardoor ook die scherpe maar wel inhoudelijke reactie niet meer gehoord wordt als zodanig, maar als aanval gezien wordt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:38:50 #224
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82639019
quote:

Klachten kunnen HIER
Bedankt voor de nieuwe regels

Ik heb je er meteen een zeikpm'tje over gestuurd en eeh, moet deze dan niet weg?

[Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:40:38 #225
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_82639107
quote:

Klachten kunnen HIER
Duidelijk , simpel en kan niet missen
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')