Die komen op ongeveer dezelfde antwoorden uit als de PvdA, maar dan minder voorzichtignuffelig.quote:
Ik bedoelde er ook niks mee hequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komen op ongeveer dezelfde antwoorden uit als de PvdA, maar dan minder voorzichtignuffelig.
Op het punt hypotheekaftrek willen ze hem maar gedeeltelijk afschaffen vanaf 300k huis, en daar zit ik onder dus geen last van. I.t.t. de PvdA. Hey, je moet ook aan jezelf denken.
Ze denken hetzelfde als ik over abortus, softdrugs, euthenasie, homo's etc.
Ok, ik denk absoluut niet dat ze klaar zijn om te regeren, maar dat gaat ook never nooit gebeuren. En als ik op hen stem dan gaat de stem iig niet naar 1 van die andere partijen waar ik het niet mee kan vinden om welke reden dan ook. Plus: Ik denk dat er best een jongerenpartij met een zeteltje in de politiek mag.
Verloren bij de superhero-wedstrijd met je SatC design?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Dosadi het volgende:
Voorlopig doe ik niet meer mee aan wedstrijden waar als het puntje bij paaltje komt, de winnaar bepaald word door het aantal vrienden van de deelnemers.
Dat soort randpartijen zijn nooit echt fris.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Nee die ronde heb ik niet verloren, maar nu is het een walk-off tussen de laatste drie, twee ervan komen in de finale, de derde ligt eruit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verloren bij de superhero-wedstrijd met je SatC design?
als het BNN dit jaar lukt om een zetel te veroveren, komt rutger van Geen Stijl over 4 jaar ook vast de kamer in met de hulp van de Televaagquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komen op ongeveer dezelfde antwoorden uit als de PvdA, maar dan minder voorzichtignuffelig.
Op het punt hypotheekaftrek willen ze hem maar gedeeltelijk afschaffen vanaf 300k huis, en daar zit ik onder dus geen last van. I.t.t. de PvdA. Hey, je moet ook aan jezelf denken.
Ze denken hetzelfde als ik over abortus, softdrugs, euthenasie, homo's etc.
Ok, ik denk absoluut niet dat ze klaar zijn om te regeren, maar dat gaat ook never nooit gebeuren. En als ik op hen stem dan gaat de stem iig niet naar 1 van die andere partijen waar ik het niet mee kan vinden om welke reden dan ook. Plus: Ik denk dat er best een jongerenpartij met een zeteltje in de politiek mag.
quote:Amsterdamse protestactie anti-homogeweld 13 juni !
08-06-2010 Naar aanleiding van recente anti-homo geweldadigheden organiseren enkele initiatiefnemers a.s. zondag een protestactie bij het Homomonument. De initiatiefnemers en COC Amsterdam roept tolerant Amsterdam op om massaal te demonstreren.
De recente berichten over homofoob geweld in Amsterdam hebben veel stof doen opwaaien in de Amsterdamse HLBT-gemeenschap. Op 5 mei werd een 38-jarige man mishandeld bij het Homomonument en op 3 juni werd er een jongeman mishandeld bij het Amstel Station. Twee mannen die ''provoceerden'' door niet iets te doen, maar door enkel te zijn, homo te zijn.
Verschillende individuele initiatiefnemers uit de holebi/transgender-gemeenschap die menen dat er de afgelopen tijd nog meerdere, (niet-geregistreerde) slachtoffers zijn gevallen in Amsterdam, organiseren als reactie een protestactie.
De initiatiefnemers en COC Amsterdam roept tolerant Amsterdam op om a.s. zondag massaal deel te nemen aan de protestactie bij het Homomonument.
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Haai!
Ben nu nog benieuwder hoe je eruit ziet eigenlijk na je mij gezien hebt..
Oh nee kut, je ging al met iemand anders datenquote:
~quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh nee kut, je ging al met iemand anders daten
Welke Fokker is het nou?quote:
juist wel toch, dagelijks nieuwe HPX2 hars erinquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Carglass is het niet eens met de opsluiting van Joran; Ze verwachten dat ze dat sterretje niet meer kunnen repareren!
dus we moeten nu iedere fokker gaan doorzagen/ondervragen wat hij zondag gaat doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik durf geeneens te zeggen of het doorgaat
Heb je nu al ruzie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
leuk hoedje voor Prinsjesdagquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze staan en ik dacht, moest even deze posten
Dat is jou wel toevertrouwdquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus we moeten nu iedere fokker gaan doorzagen/ondervragen wat hij zondag gaat doen
No darling!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus we moeten nu iedere fokker gaan doorzagen/ondervragen wat hij zondag gaat doen
is het wel een [Homo] dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
nee want Xiance en ik zitten komend weekend in Thionvillequote:
hebben jullie een neukmeet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee want Xiance en ik zitten komend weekend in Thionville![]()
daar hoef ik niet zo'n take eind voor in de auto te zittenquote:
Het is vaak leuker als je het een beetje kunt opbouwenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar hoef ik niet zo'n take eind voor in de auto te zitten
Dat is correct.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent ook gewoon te goed voor dees wereld
dat moet dan blijken tijdens CSD begin juliquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is vaak leuker als je het een beetje kunt opbouwen
CSDquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat moet dan blijken tijdens CSD begin juli
jij was toch ook al eens in New York geweestquote:
Ik ben niet in New York geweest... hij staat op de planning voor oktoberquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij was toch ook al eens in New York geweest
Dan moet je toch bekend zijn met de geschiedenis van Christopher Street Day
dat moet je dus zeker even gaan kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet in New York geweest... hij staat op de planning voor oktober
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:38 schreef Waxxer het volgende:
Zo, ik heb gestemd.
Er zaten relatief jónge mensen in het stembureau!Normaal altijd van die typische senioren en alles met een houding van heb ik jou daar.
Máárrr mijn stem hebben ze hoor!
mijne gaat ten koste van mijn lunchtijd, ik ben alweer terugquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Die nieuwe baan gaat ten koste van m'n foktijd
Nee ik dacht ik doe gewoon evenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat dacht je??!!Zo'n rare Waxxer zullen ze vast het stemrecht hebben ontnomen?!
Ja nou, het is altijd spannend om te stemmen. Dan kom je daar en dan zitten daar drie mensen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik dacht ik doe gewoon evenmet je mee
![]()
Ik hoef gelukkig niet te tennissenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef Waxxer het volgende:
Zeg maar dat tennissen wordt vandaag niet wat, of wel?Het is er het weer niet echt voor he?
ja daar kwam ik je voor het eerst bewust in een topic op fok tegen, en later ook in dat kwijl topic met plaatjes van SCHquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet te tennissen
Oh en mijn oude buurman is veroordeeld
http://www.telegraaf.nl/b(...)enno_L.__.html?p=1,1
had je al tijd gevonden om het avro gala terug te kijken en zijn er nog op- of aanmerkingen vanuit uw kant te noteren ?quote:
Ja, het was om te jankenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je al tijd gevonden om het avro gala terug te kijken en zijn er nog op- of aanmerkingen vanuit uw kant te noteren ?
er moet komende zomer links en rechts nog hard gwerkt worden aan het zuiver zingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het was om te jankenWel Esther even gezien
Ze moeten gewoon meer respect hebben voor het genre en niet proberen elke doelgroep maar naar het theater te lokken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er moet komende zomer links en rechts nog hard gwerkt worden aan het zuiver zingen
iedereen en alles denkt maar dat je binnenloopt als je er een musicalsausje overheen schenktquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon meer respect hebben voor het genre en niet proberen elke doelgroep maar naar het theater te lokken.
Ik krrijg er jeuk van ja. LOTR the musicak, Batman the musical, Legally Blonde the musical, Jan-Peter Balkenende en heet vrekiezingsdebacle the musical, Moord op Wilders the musicalquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iedereen en alles denkt maar dat je binnenloopt als je er een musicalsausje overheen schenkt
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik voel me kut!
Avondje bankhangen en niet interneppen maar denk ik
je vergeet Nina Brink the musicalquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krrijg er jeuk van ja. LOTR the musicak, Batman the musical, Legally Blonde the musical, Jan-Peter Balkenende en heet vrekiezingsdebacle the musical, Moord op Wilders the musical
Ik vond hem in nachtrit weergaloos sterkquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef Ang3l het volgende:
Maar Frank is dan ook fijn
Behalve in route 66
Acda & De Munnick the musical ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vond hem in nachtrit weergaloos sterk
KIND!!! JE WERELD VERGAAT!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef Nuno_G het volgende:
ik ga naar huis, de airco is kapot en het is heeeeel warm hier. Ik ben dus heel moody en R neemt ook zijn telefoon niet op. Het is een K dag vandaag
het was echt stupide..quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef creno het volgende:
ik moest hard lachen bij: volendam de musical.
ja en daarom ga ik naar huisquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
KIND!!! JE WERELD VERGAAT!!
VLUG!! BID TOT DE HEILE MAAGD MARIUS!
hormonen of postnataledepressie? Wat is het excuus?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef Deceit het volgende:
[..]
het was echt stupide..
en wat was Kim-Lian slecht
straks moet je nog echt werken ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mijne gaat ten koste van mijn lunchtijd, ik ben alweer terug
en daar is het koeler denk je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja en daarom ga ik naar huisof naar het strand en sangria drinken
Yeah, hij zegt echt waar het op staat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:31 schreef Stroekie het volgende:
Ik vond het dan weer wel klasse van Frank Lammers dat hij daar ongegeneerd een oproep voor werk stond te houden
ja in zwembroek en met koele sangria zekerquote:
have funquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja in zwembroek en met koele sangria zekermaar nu ga ik want die hoer van een vriend van me is ook op het strand. Correctie in de strandpaviljoen dus
Dat zag ik. Je liep me voorbijquote:
druk getwitter rond de verkiezingenquote:
Vonderhof. Ik stond in de rij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee! Waar dan! Wat had ik aan?!![]()
Oei, da's kut... beterschapquote:
O en je liep trouwens net na de ex- directiesecretaresse en straatgenoot van mij naar buiten. Dame met rood haar. Daar zei ik hoi tegen. Zij zei hoi terug. En toen zag ik jou, maar je liep me straal voorbijquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vonderhof. Ik stond in de rij.
Geen idee wat je aanhad. Blouse of zo?
Oh, komt wel goed. Voel me al wat beter nu ik wat eten heb.quote:
Jamaar tweetdeck is handigerquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat de twitter site het nog wel doet...
Twitteren via het web, lekker oldschool!
Uhuh.. Twitter Over Capacity is ook een trending topicquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jamaar tweetdeck is handigerEn trouwens, op de site kreeg ik ook regelmatig foutmeldingen
Oh-ohquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vonderhof. Ik stond in de rij.
Geen idee wat je aanhad. Blouse of zo?
Oh, ok. Ik dacht al, ben ik zo blind.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O en je liep trouwens net na de ex- directiesecretaresse en straatgenoot van mij naar buiten. Dame met rood haar. Daar zei ik hoi tegen. Zij zei hoi terug. En toen zag ik jou, maar je liep me straal voorbij
Maar dat snap ik. Ik was geheel in zwart en had mijn bril op
Ik?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:52 schreef Peter het volgende:
[..]
hormonen of postnataledepressie? Wat is het excuus?
Of zere tepels? Slechte nacht gehad?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik?
Nee kim-lian was gewoon slecht..
Linda wage(n)makers daarentegen![]()
![]()
Je negeerde me KEIHARD!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik dacht al, ben ik zo blind.
Jammer dat ze op het Songfestival zelf wel echt bij vlagen ontzettend vals zong....quote:
hoezo 2 stembiljetten, wat een macht, heb je op Lotte gestemt?quote:
mjah.. ach.. hadden we wel gewonnen als ze zuiver had gezongen denk je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat ze op het Songfestival zelf wel echt bij vlagen ontzettend vals zong....
Klopt jaquote:
Ze was de grote favoriete vooraf... maar de performance zelf was ook wat aan de hoerige kantquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
mjah.. ach.. hadden we wel gewonnen als ze zuiver had gezongen denk je?
Heel goed! Hoe meer D66, hoe beterquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt ja
Ik ga D66 even een stem bezorgen.... mijn vriend heeft uiteindelijk op D66 gestemd
mjah, en dan die zilveren slierten uit haar pruik...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze was de grote favoriete vooraf... maar de performance zelf was ook wat aan de hoerige kant
Ik bedoelde haar optreden van Spemalotquote:
ze dat dan!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik bedoelde haar optreden van Spemalot
Dit is Sara Ramirez (Dr. Callie Torres van Grey's Anatomy!!!) Ze won een tony award
Maar Linda vloekte in dat liedje... terwijl ze ontslag had genomen bij Shhh it happens omdat daar zoveel gevloekt werdquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik bedoelde haar optreden van Spemalot
Dit is Sara Ramirez (Dr. Callie Torres van Grey's Anatomy!!!) Ze won een tony award
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef wonderer het volgende:
Voor degenen die een paar maanden terug meeleefden: mijn vaders hart is goed, hij hoeft niet onder het mes of iets anders engs, hij heeft alleen last van hoge bloeddruk en dik bloed.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef wonderer het volgende:
Voor degenen die een paar maanden terug meeleefden: mijn vaders hart is goed, hij hoeft niet onder het mes of iets anders engs, hij heeft alleen last van hoge bloeddruk en dik bloed.
Yep, die voor de bloeddruk slikt ie al jaaaaren. Bloedverdunners, een of andere bruistablet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
![]()
KIJK! dat is nou nieuws waar een mens blij van word!
krijgt ie medicijnen voor de bloeddruk? en bloedverdunners?
quote:
Wat maakt jou zo blij?quote:
Ik heb hem op DVD gezien (bootleg), was erg grappig inderdaad. Met Tim Curryquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
lijkt me erg leuk spamalot![]()
hij komt net als We wil rock you niet in Eindhoven, dus die komen nog bij mijn reserveringen....![]()
morgen staatsloterij
meatloaf, i'd lie for youquote:And you will never see a day I'll ever break your heart
You'll see the sky fall down before it ever gets that far
I'll show you heaven every second that you're in my arms
Baby I'm crazy, but I'm crazy about you!
ik zou eerst ook aan de pil gaan, maar mijn bloeddruk was zo hoog vanwege mijn stress/leef gewoonte!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, die voor de bloeddruk slikt ie al jaaaaren. Bloedverdunners, een of andere bruistablet.
Ik ben speciaal. Ik krijg er gewoon 2.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo 2 stembiljetten, wat een macht,
quote:heb je op Lotte gestemt?
I'd lie for you and that's the truth, move mountains if you want me to, I'd walk across the fire for you, walk on the wild for you, if you just believed in mequote:
Spamalot lijkt me echt geweldig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
hij komt net als We wil rock you niet in Eindhoven, dus die komen nog bij mijn reserveringen....![]()
morgen staatsloterij
Heb jij al iets gehoord?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
morgen staatsloterij
de film van Monty Python is al sterk natuurlijk niet zo sterk als Life of Brian, maar wel grappigquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem op DVD gezien (bootleg), was erg grappig inderdaad. Met Tim Curry
De mijne wordt ook steeds hoger (zoveel zout in het eten hier) en met die testosteron wordt het ook niet beter...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zou eerst ook aan de pil gaan, maar mijn bloeddruk was zo hoog vanwege mijn stress/leef gewoonte!
is allemaal ook weer gezakt mjah, je kan er best lastvan hebben hoor, een hoge bloeddruk!
quote:
Ik hou echt zo hard niet van Monty Pythonquote:
Bij welke scene? Ik heb gister ook gekeken maar kan me even niets zieligs voor de geest halen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Seizoensfinale van Glee....huuuhuuu, ik pinkte traantjes weg
dat testeron verhaal moet Stroekie me nog eens uitleggen, want ik krijg altijd maar de helft mee waardoor ik er nooit zoveel van snap, gelukkig is t 3 uur rijden naar thionville, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mijne wordt ook steeds hoger (zoveel zout in het eten hier) en met die testosteron wordt het ook niet beter...
jawel de scene waarin iedereen verteld wat Glee voor ze betekende, dat vond ik ook ontroerendquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij welke scene? Ik heb gister ook gekeken maar kan me even niets zieligs voor de geest halen.
Toch besloten om die nieuwe baan aan te pakken? Of heb ik dat helemaal gemist hier?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Die nieuwe baan gaat ten koste van m'n foktijd
Ja. Maar met gympenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Toch besloten om die nieuwe baan aan te pakken? Of heb ik dat helemaal gemist hier?
Ik zie niets staan hoorquote:De losse kaartverkoop voor het nieuwe seizoen start vanaf dinsdag 8 juni. Vanaf dat moment kunt u op www.parktheater.nl zien voor welke voorstellingen u bent ingeloot.
Niks zeggen niks zeggen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Seizoensfinale van Glee....huuuhuuu, ik pinkte traantjes weg
Recalcitrante pipoquote:
Ik gebruik veel dingen uit een pakje en daar zit een shitload aan sodium in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat testeron verhaal moet Stroekie me nog eens uitleggen, want ik krijg altijd maar de helft mee waardoor ik er nooit zoveel van snap, gelukkig is t 3 uur rijden naar thionville, dus dat komt wel goed
Ik kook tegenwoordig volledig zoutloos!
Zout doen ze er aan tafel maar bij
Het risico is dan wel weer, dat je te weinig jodium binnen krijgt
goh je zit er wel echt bovenop zeg, zelf meer dan ikquote:
dat doe ik dan weer nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik gebruik veel dingen uit een pakje en daar zit een shitload aan sodium in.
Daar let ik niet zo op, eigenlijk. Het heet hier ook allemaal anders. Geen E-nummers, maar gewoon de naam van de stof.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat doe ik dan weer niet
maar hier in europa word de indruk gewekt dat amerikaanse verpakkingen toch altijd al vol met conserven e.d zit..
is dat waar? zit er bij jullie nou echt zoveel meer rommel in dan aan deze kant van de oceaan?
hmzquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar let ik niet zo op, eigenlijk. Het heet hier ook allemaal anders. Geen E-nummers, maar gewoon de naam van de stof.
Als ik kan kiezen tussen twee producten en op een verpakking staat "no preservatives" dan neem ik die wel, maar ik weet dus niet hoe erg het is, en of het erger is dan in Europa.
ik dacht aan masturbatiepolonaisequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Den Haag pakt kettingrukkers aan.
Ik dacht bij kettingrukken aan iets heel anders.
Was hij degene die de koude douche kreeg bij RADAR?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef Vlarp het volgende:
Whehe... Boer makelaar op TV net bij het Journaal. Heb ik m'n appartement bij gekocht
Ik ook. Een hele rij, waarbij je dan bij de persoon voor je... nou ja, maar dat is het dus niet.quote:
He jongenquote:
haha xie het nog voor me ook, in polonaise.....quote:
Glee is hier echt een rage!quote:
Ik heb een stukje daarvan gezien. Ik zag Jane Vogue doen..vond dat toch wel euh..raar...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef creno het volgende:
Glee komt in nederland bij rtl5 geloof ik na de zomer, OUTtv is er ook mee bezig geweest.
Ik ga dat ook wel volgen, die madonna-aflevering vond ik helemaal geweldig (die had ik op internet gezien).
In dat stukje deden ze inderdaad de clip na, maar verder zijn de liedjes niet in de zin van Madonna na-doen. Een stukje vond ik heel grappig, een speler liep door de gang en in de gang liepen mensen in verschillende madonna-outfits.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb een stukje daarvan gezien. Ik zag Jane Vogue doen..vond dat toch wel euh..raar...heb ik sowieso als mensen Madonna nagaan doen.
Maar goed, ik heb de hele alflevering nog niet gezien... Maybe i'll be on the Glee bandwagon as well
Zelfs Madonna vond het een geweldige aflevering!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef creno het volgende:
[..]
In dat stukje deden ze inderdaad de clip na, maar verder zijn de liedjes niet in de zin van Madonna na-doen. Een stukje vond ik heel grappig, een speler liep door de gang en in de gang liepen mensen in verschillende madonna-outfits.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE geen Madonna musical.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef creno het volgende:
en er schijnt er nog een te komen
Het wachten is op een madonna-musical
Nee ik zie dan liever een gewoon verhaal met de liedjes van madonna als basis. Dat iemand heel ziek is en beter wordt en dan zingt " I guess I'll die another day " !quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE geen Madonna musical.![]()
![]()
En wie? Simone Kleinsma als Madonna?![]()
![]()
![]()
Ik wil weer een nieuw album, btw... Tis alweer een tijd geleden.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef creno het volgende:
[..]
Nee ik zie dan liever een gewoon verhaal met de liedjes van madonna als basis. Dat iemand heel ziek is en beter wordt en dan zingt " I guess I'll die another day " !
Beetje in de stijl van Mamma mia, niet dat iemand Madonna na gaat doen. (Simone Kleinsmaas if, omhooggevallen huisvrouw, die mag nog niet in de schaduw van Madonna staan).
is dat je vriend?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef creno het volgende:
Nou echt vaak niet hoor, 2 per jaar ofzo.
Heb Mamma mia wel aantal keer gezien, maar dat kwam omdat ryan_r daar stage liep achter de schermen in antwerpen. En omdat hij gastheer was in het beatrix-theater zijn we daar ook naar een aantal musicals geweest.
jepsquote:
hier ontmoet?quote:
o, wat leuk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef creno het volgende:
Ja, en toen wat gemeet en gedate en patsboem, een setje.
Xit ook met een half oog te kijken en ben nog aan het zappen met the making of: Pretty little Liars.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Yurithemaster het volgende:
PVDA en VVD beide 31 ben benieuwd wie het word
motherfuckerquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Xiance het volgende:
[quote]madonna mag in de schaduw staan van simone kleinsma
come on, iedereen dacht het toen ''kettingrukkers" voorbij kwam. Er is een hele reeks over hier op Fok!quote:en mike.. natuurlijk zie jij dat voo9r je, een rukkende polonaise..
you fucking cunt.quote:die maatschappij waar je voor op de banden hebben gelegen die maken dat soort films he..
alhoewel, meestal staan ze dan in een kring om je heen toch?
Wat een dubbelzinnige titel voor een artikelquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Den Haag pakt kettingrukkers aan.
Ik dacht bij kettingrukken aan iets heel anders.
Echtquote:
maar wel goed!quote:
Dat is nog niets vergeleken met de Engelse tabloids...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat een dubbelzinnige titel voor een artikel
KJij mag dat.. als jij er gelukkig van word..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
motherfuckerZal ik los gaan op Celine en Rene, who is in his early hundreds.
nee hoor, popje. zo ben ik niet.
is dat zo?quote:[..]
come on, iedereen dacht het toen ''kettingrukkers" voorbij kwam. Er is een hele reeks over hier op Fok!![]()
Rustig shatz rustig..quote:[..]
you fucking cunt.![]()
LOL ik verslikte me HAHAHAHAH grapjas.![]()
btw, ik heb tenminste gelegen.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef Bartjebart het volgende:Creno, als je niet over gestapt was naar de bagger lay-out, dan had je nu een dino naast je naam gehad!
Hoe hip is dat?
dus niet precies hetzelfdequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef creno het volgende:
[..]ik heb hem op foklayout-dark gezet, geen dino. Nu staat ie op new, das precies hetzelfde als baggerlayout, maar dan zie ik wel een dino naast yuri staan.
geniale imagequote:
lolquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef creno het volgende:
ze vouwen er vliegtuigjes van en houden een wedstrijdje wie gooit het verst.
We hebben Marc-Marie wéér nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goh je zit er wel echt bovenop zeg, zelf meer dan ik
klik op uitslag loting, maar jij hebt nog geen gastnummer wel?
Ik heb al mijn gereserveerde kaarten
zijn zijn shows nou echt leuk eigenlijk?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben Marc-Marie wéér niet
De rest allemaal wel.
JA !quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zijn zijn shows nou echt leuk eigenlijk?
Is dat leuk>? Iemand tipte het vndaagquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xit ook met een half oog te kijken en ben nog aan het zappen met the making of: Pretty little Liars.
Ja? okí...kan me niet echt herrineren iets gezien te hebben ooit, stukjes alleen en bij dwddquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Op NU.nl kun je Nuenen al wel aanklikken, dus ik denk 't wel.quote:
alright, houd er alleen niet zo heel van als ze serieus serieus gaan 'zingen' haalt me helemaal uit mijn lachquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
heb er 3 gezien geloof ik. Vond ze alle 3 leuk
wanneer is dat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:26 schreef creno het volgende:
Wij gaan er in breda heen, zitten op rij 6 (hopelijk is dat niet te dichtbij)
Ja ik ben ook nooit zo van de dramatische liedjes tijdens cabaret.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
alright, houd er alleen niet zo heel van als ze serieus serieus gaan 'zingen' haalt me helemaal uit mijn lach![]()
Wij gaan in mei.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
alright, houd er alleen niet zo heel van als ze serieus serieus gaan 'zingen' haalt me helemaal uit mijn lach![]()
[..]
wanneer is dat?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef creno het volgende:
[..]
Wij gaan in mei.
Dat hij je zo kan laten overschakelen van dubbel liggen van het lachen naar een aangrijpend nummer vind ik erg knap.
M'n moeder had me iets toegestuurt van Karin...bruers heet ze ofzo.. brabants mensquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben ook nooit zo van de dramatische liedjes tijdens cabaret.
Al zijn sommige wel best mooi.
quote:
Je krijgt er toch voor betaald ook?quote:
ja 25 euro voor ruim 4 uurquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Je krijgt er toch voor betaald ook?
is toch ook leuk meegenomenquote:
ik heb alleen maar hoeven tellenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:04 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Serieus kreeg je maar 25 euro? Hier 165 euro voor een dagdeel.
Ik heb niet de hele dag gezeten. Ik kwam pas rond 16:30 opdagen. Rond 21:00 begonnen met tellen en om 22:00 waren we al klaar. De voorzitter en zijn plaatsvervanger zitten de hele dag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb alleen maar hoeven tellen
en dat alleen al was gek makend we hebben alles tot 4 keer toe opnieuw moeten tellen omdat we steeds op verschil uitkwamen, frustrerend
jij hebt de hele dag gezeten, helemaal erg dat is 15 uur....
Ik vind zijn shows echt geweldig!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
nee dat kan nog wel even duren pas zo'n 30% van de stemmen is geteld dus kan nog wel erg veranderenquote:
Tot de Koningin het zat isquote:Op donderdag 10 juni 2010 06:54 schreef wonderer het volgende:
nou, dat wordt niks met die formatieHoe lang hebben ze daarvoor?
Rightquote:
Dat Nederland zo'n heerlijk verdeeld land is en de komende jaren weer rollend over straat gaat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Right
het grappige is, ik moest gister een filmpje maken met als thema "leer de kijkers iets" voor het youtube kanaal waar ik aan meedoe. Ik koos voor een filmpje over Nederland, dus ook over het politieke klimaat. Wel geinig.
Nou nee, ik had maar tien minutenquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat Nederland zo'n heerlijk verdeeld land is en de komende jaren weer rollend over straat gaat?
We zijn ook hard op weg om België achterna te gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou nee, ik had maar tien minutenMaar wel dat het een zootje is en dat de kabinetten steeds vielen
Als we dat ook nog gaan merken in gastronomisch opzicht dan stem ik voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zijn ook hard op weg om België achterna te gaan
Jonnie en Sergio doen wat ze kunnenquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als we dat ook nog gaan merken in gastronomisch opzicht dan stem ik voor.
Als Willem Alexander dan maar niet Filippe als voobeeld gaat nemen, en Albert juist wel Beatrixquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zijn ook hard op weg om België achterna te gaan
Er zouden zeker voordelen zijn. In België mag je feestdagen die in het weekend vallen inhalen op een latere dag. Voor verkiezingen krijg je een dag vrij etc.quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als we dat ook nog gaan merken in gastronomisch opzicht dan stem ik voor.
Misschien had ie ochtendseks ingepland?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:04 schreef TheVulture het volgende:
Een vriend die veel te vroeg de wekker zet is nooit grappig
Ja die zit ook in Kamer 4B en Rood-Wit bloed, korte sketches op Omroep Brabantquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
M'n moeder had me iets toegestuurt van Karin...bruers heet ze ofzo.. brabants mens
heb me echt doodgelachen
Hij weet na 10 maanden wel dat ik 's ochtends niet voor heel veel dingen te porren benquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien had ie ochtendseks ingepland?
Karin Bruers... samen met Marc Marie in de Zanzibarquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die zit ook in Kamer 4B en Rood-Wit bloed, korte sketches op Omroep BrabantHeerlijk
en het Bènkskequote:Op donderdag 10 juni 2010 08:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Karin Bruers... samen met Marc Marie in de Zanzibar
Misschien moet ik toch maar met een Belg gaan aanpappen. Deze zijn over het algemeen nog aantrekkelijker ook. Mits je er natuurlijk van het type houdt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zouden zeker voordelen zijn. In België mag je feestdagen die in het weekend vallen inhalen op een latere dag. Voor verkiezingen krijg je een dag vrij etc.
onze zuiderburen hebben toch ook nog stemplicht in plaats van stemrecht ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zouden zeker voordelen zijn. In België mag je feestdagen die in het weekend vallen inhalen op een latere dag. Voor verkiezingen krijg je een dag vrij etc.
en jullie werken op hetzelfde adres toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:04 schreef TheVulture het volgende:
Een vriend die veel te vroeg de wekker zet is nooit grappig
@ Ang3l moet jij komende zondag nog naar het verkeizingsfeest van je prins van het vlaamse hof ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar met een Belg gaan aanpappen. Deze zijn over het algemeen nog aantrekkelijker ook. Mits je er natuurlijk van het type houdt.
Hij is vooral van het teringvroeg beginnen... en laat de wekker dan ook nog 3 keer snoozen... zet hem dan gewoon een half uur later en sta gelijk opquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jullie werken op hetzelfde adres toch?
heeft hij dan zoveel meer tijd voor de spiegel nodig?
of gaan jullie straks niet carpoolend naar de lichtstad ?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Karin Bruers... samen met Marc Marie in de Zanzibar
Pfff, nee. Doe maar nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Ang3l moet jij komende zondag nog naar het verkeizingsfeest van je prins van het vlaamse hof ?
Ik ben niet van het eerste, maar wel van het 3x snoozenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is vooral van het teringvroeg beginnen... en laat de wekker dan ook nog 3 keer snoozen... zet hem dan gewoon een half uur later en sta gelijk op
Vanavond even kijken... ik vond dat echtquote:
en jij ben dan niet bij de hand genoeg om hem dan direct ook het bed uit te werken , zo van schaf je moet eruit, je wekker is afgegaan ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is vooral van het teringvroeg beginnen... en laat de wekker dan ook nog 3 keer snoozen... zet hem dan gewoon een half uur later en sta gelijk op
de theatershow van Karin is ook best leukquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vanavond even kijken... ik vond dat echt
Ja ik heb ook wel dagen dat ik mijn bed niet uit kan... maar dat kan ook zonder te snoozen op de wekker die een ander uit zijn slaap haaltquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet van het eerste, maar wel van het 3x snoozen
Nou we rijden samen naar het werk dan dus ik moet dan wel mee... ik word alleen liever 3 kwartier later wakkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij ben dan niet bij de hand genoeg om hem dan direct ook het bed uit te werken , zo van schaf je moet eruit, je wekker is afgegaan ?
Heb je een Vlaming wel eens gvd horen zeggen? Het klinkt zoveel overtuigender en mooier in het Vlaamsquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar met een Belg gaan aanpappen. Deze zijn over het algemeen nog aantrekkelijker ook. Mits je er natuurlijk van het type houdt.
Ik herken datquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou we rijden samen naar het werk dan dus ik moet dan wel mee... ik word alleen liever 3 kwartier later wakker
Als in het lijdend voorwerp of degene die snoozt?quote:
Geert terug onder het juk van de VVD ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:08 schreef TheVulture het volgende:
Wat een verkiezingen trouwens.... laat de PVV maar regeren, des te eerder zijn we van die bende af... ik heb daar wel 100 dagen stilstand voor over...
Je moet gewoon met 'm gaan praten als VVD... dan zal blijken hoeveel ambities Wilders echt heeft... al vermoed ik dat ie zich er wel weer uitdraait zoals in Almere en Den Haag en zijn volgers hem alleen maar meer de hemel in gaan prijzenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geert terug onder het juk van de VVD ?
dat gaat hij nooit doen
maar inderdaad voorspel ik met je mee dat er wel LPF taferelen gaan komen daar
wel inderdaad fantastisch drama gisteren dat JP zijn afscheid kwam vertellen en dat vrouw Bianca er als een ijskonijn naast stond te kijkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:19 schreef creno het volgende:
Wat een giller zou het zijn als de komende regering het wel 4 jaar volhoudt, dan is het dus echt elke keer Balkenende z'n schuld geweest.
de enige manier dat Geert verder kan groeien is inderdaad aan de zijlijn blijven roepen dat het allemaal verkeerd gaatquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet gewoon met 'm gaan praten als VVD... dan zal blijken hoeveel ambities Wilders echt heeft... al vermoed ik dat ie zich er wel weer uitdraait zoals in Almere en Den Haag en zijn volgers hem alleen maar meer de hemel in gaan prijzen
Het eerst wat ik zei tegen m'n vriend was: "Die lijkt wel apatisch"quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel inderdaad fantastisch drama gisteren dat JP zijn afscheid kwam vertellen en dat vrouw Bianca er als een ijskonijn naast stond te kijken
Dan ben ik 2x gek want ik snooze iedere werkdag 2x 9 minquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Opstaan is opstaan, mensen die nog 5 minuten willen slapen en dus snooze gebruiken zijn gek...ga je nest uit, zet koffie en ga net nieuws kijken in bed of zo.
ja je zou van een begripvolle echtgenote toch meer affectie mogen verwachten bij het steunen van haar man die het zichtbaar zo moeilijk heeftquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het eerst wat ik zei tegen m'n vriend was: "Die lijkt wel apatisch"
We zullen zien. Ik heb geen hoge pet op van Wilders, maar dit aantal stemmen geeft wel heel duidelijk weer dat veel mensen in NL het gewoon spuugzat zijn. Er moet nogal wat frustratie over het thema in een volk zitten wil zo'n overduidelijke clown toch nog zoveel stemmen krijgen. En ik snap het. Ik heb niet op PVV gestemd, maar ik ben het er wel heel erg mee eens dat er iets moet gaan gebeuren. En dan niet dat theedrinkknuffelen van de PvdA. Maar ook niet op de domme PVV manier. Maar door een coalitie gebeurt er misschien nu eindelijk wel eens iets aan het probleem waar NL al jaren de ogen voor sluit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de enige manier dat Geert verder kan groeien is inderdaad aan de zijlijn blijven roepen dat het allemaal verkeerd gaat
Laat mij maar gewoon Uitslapenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ben ik 2x gek want ik snooze iedere werkdag 2x 9 min
Heerlijk
Die 18 min langer slapen doen me niets. Ik vind het juist fijn net voor de wekker wakker te worden en dan nog zo heerlijk ff 10x om te draaien in halfslaap.quote:
Vanaf 2002 is er al een blok van 15 a 20 zetels op drift dat via LPS naar SP nu bij Wilders terecht gekomen isquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik heb geen hoge pet op van Wilders, maar dit aantal stemmen geeft wel heel duidelijk weer dat veel mensen in NL het gewoon spuugzat zijn. Er moet nogal wat frustratie over het thema in een volk zitten wil zo'n overduidelijke clown toch nog zoveel stemmen krijgen. En ik snap het. Ik heb niet op PVV gestemd, maar ik ben het er wel heel erg mee eens dat er iets moet gaan gebeuren. En dan niet dat theedrinkknuffelen van de PvdA. Maar ook niet op de domme PVV manier. Maar door een coalitie gebeurt er misschien nu eindelijk wel eens iets aan het probleem waar NL al jaren de ogen voor sluit.
Daar geloof ik niets van. Als je slechts een tegenstem wil uitbrengen dan stem je wep SP (Stem tegen, stem SP) en geen partij als die van Wilders of Fortuyn. Ik denk dat je daarop gaat stemmen als je die liefheid van NL zat bent en de allochtonenproblematiek eens aan wil pakken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vanaf 2002 is er al een blok van 15 a 20 zetels op drift dat via LPS naar SP nu bij Wilders terecht gekomen is
Dat zijn dus volgens mij stemmers die het ideologisch niet met Geert eens zijn maar vooral een tegenstem willen laten horen
Misschien is ze in shock omdat die man binnenkort weer elke avond het vlees komt snijdenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja je zou van een begripvolle echtgenote toch meer affectie mogen verwachten bij het steunen van haar man die het zichtbaar zo moeilijk heeft
Uitslapen is voor mij tot een uur of 11 doortrekken in het weekendquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 18 min langer slapen doen me niets. Ik vind het juist fijn net voor de wekker wakker te worden en dan nog zo heerlijk ff 10x om te draaien in halfslaap.
Zo werkt het voor jou en zo werkt het voor mij, maar niet voor sjerrel en sjon uit een tokkie wijk die alleen maar SBS 6 kijkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Als je slechts een tegenstem wil uitbrengen dan stem je wep SP (Stem tegen, stem SP) en geen partij als die van Wilders of Fortuyn. Ik denk dat je daarop gaat stemmen als je die liefheid van NL zat bent en de allochtonenproblematiek eens aan wil pakken.
Precies... en die mensen zijn ook zwaar onrealistisch in hun verwachtingen en zullen nooit tevreden zijn... het gras is niet altijd groener bij de buren. Maar daar gaan ze nu bij de PVV ook weer achter komen....quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo werkt het voor jou en zo werkt het voor mij, maar niet voor sjerrel en sjon uit een tokkie wijk die alleen maar SBS 6 kijken
Noemt Motivaction deze groep niet de tradionelen of maatschappelijk teleurgestelde mensen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies... en die mensen zijn ook zwaar onrealistisch in hun verwachtingen en zullen nooit tevreden zijn... het gras is niet altijd groener bij de buren. Maar daar gaan ze nu bij de PVV ook weer achter komen....
Ik was wel teleurgesteld eigenlijk over het resultaat voor D66... had wel een paar zetels meer verwacht
Leuk voor de mensen die op 'm gestemd hebben, zo'n betrouwbare partij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:12 schreef Stroekie het volgende:
En daar komt dus al de eerste draai van Geert
om mee te kunnen regeren is nu ineens de AOW leeftijd verhogen geen breekpunt meer
toch denk ik dat het voor Henk en Ingrid als een koude douche voeltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |