KIND!!! JE WERELD VERGAAT!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef Nuno_G het volgende:
ik ga naar huis, de airco is kapot en het is heeeeel warm hier. Ik ben dus heel moody en R neemt ook zijn telefoon niet op. Het is een K dag vandaag
het was echt stupide..quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef creno het volgende:
ik moest hard lachen bij: volendam de musical.
ja en daarom ga ik naar huisquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
KIND!!! JE WERELD VERGAAT!!
VLUG!! BID TOT DE HEILE MAAGD MARIUS!
hormonen of postnataledepressie? Wat is het excuus?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef Deceit het volgende:
[..]
het was echt stupide..
en wat was Kim-Lian slecht
straks moet je nog echt werken ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mijne gaat ten koste van mijn lunchtijd, ik ben alweer terug
en daar is het koeler denk je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja en daarom ga ik naar huisof naar het strand en sangria drinken
Yeah, hij zegt echt waar het op staat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:31 schreef Stroekie het volgende:
Ik vond het dan weer wel klasse van Frank Lammers dat hij daar ongegeneerd een oproep voor werk stond te houden
ja in zwembroek en met koele sangria zekerquote:
have funquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja in zwembroek en met koele sangria zekermaar nu ga ik want die hoer van een vriend van me is ook op het strand. Correctie in de strandpaviljoen dus
Dat zag ik. Je liep me voorbijquote:
druk getwitter rond de verkiezingenquote:
Vonderhof. Ik stond in de rij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee! Waar dan! Wat had ik aan?!![]()
Oei, da's kut... beterschapquote:
O en je liep trouwens net na de ex- directiesecretaresse en straatgenoot van mij naar buiten. Dame met rood haar. Daar zei ik hoi tegen. Zij zei hoi terug. En toen zag ik jou, maar je liep me straal voorbijquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vonderhof. Ik stond in de rij.
Geen idee wat je aanhad. Blouse of zo?
Oh, komt wel goed. Voel me al wat beter nu ik wat eten heb.quote:
Jamaar tweetdeck is handigerquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat de twitter site het nog wel doet...
Twitteren via het web, lekker oldschool!
Uhuh.. Twitter Over Capacity is ook een trending topicquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jamaar tweetdeck is handigerEn trouwens, op de site kreeg ik ook regelmatig foutmeldingen
Oh-ohquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vonderhof. Ik stond in de rij.
Geen idee wat je aanhad. Blouse of zo?
Oh, ok. Ik dacht al, ben ik zo blind.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O en je liep trouwens net na de ex- directiesecretaresse en straatgenoot van mij naar buiten. Dame met rood haar. Daar zei ik hoi tegen. Zij zei hoi terug. En toen zag ik jou, maar je liep me straal voorbij
Maar dat snap ik. Ik was geheel in zwart en had mijn bril op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |