Die komen op ongeveer dezelfde antwoorden uit als de PvdA, maar dan minder voorzichtignuffelig.quote:
Ik bedoelde er ook niks mee hequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komen op ongeveer dezelfde antwoorden uit als de PvdA, maar dan minder voorzichtignuffelig.
Op het punt hypotheekaftrek willen ze hem maar gedeeltelijk afschaffen vanaf 300k huis, en daar zit ik onder dus geen last van. I.t.t. de PvdA. Hey, je moet ook aan jezelf denken.
Ze denken hetzelfde als ik over abortus, softdrugs, euthenasie, homo's etc.
Ok, ik denk absoluut niet dat ze klaar zijn om te regeren, maar dat gaat ook never nooit gebeuren. En als ik op hen stem dan gaat de stem iig niet naar 1 van die andere partijen waar ik het niet mee kan vinden om welke reden dan ook. Plus: Ik denk dat er best een jongerenpartij met een zeteltje in de politiek mag.
Verloren bij de superhero-wedstrijd met je SatC design?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Dosadi het volgende:
Voorlopig doe ik niet meer mee aan wedstrijden waar als het puntje bij paaltje komt, de winnaar bepaald word door het aantal vrienden van de deelnemers.
Dat soort randpartijen zijn nooit echt fris.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Nee die ronde heb ik niet verloren, maar nu is het een walk-off tussen de laatste drie, twee ervan komen in de finale, de derde ligt eruit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verloren bij de superhero-wedstrijd met je SatC design?
als het BNN dit jaar lukt om een zetel te veroveren, komt rutger van Geen Stijl over 4 jaar ook vast de kamer in met de hulp van de Televaagquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komen op ongeveer dezelfde antwoorden uit als de PvdA, maar dan minder voorzichtignuffelig.
Op het punt hypotheekaftrek willen ze hem maar gedeeltelijk afschaffen vanaf 300k huis, en daar zit ik onder dus geen last van. I.t.t. de PvdA. Hey, je moet ook aan jezelf denken.
Ze denken hetzelfde als ik over abortus, softdrugs, euthenasie, homo's etc.
Ok, ik denk absoluut niet dat ze klaar zijn om te regeren, maar dat gaat ook never nooit gebeuren. En als ik op hen stem dan gaat de stem iig niet naar 1 van die andere partijen waar ik het niet mee kan vinden om welke reden dan ook. Plus: Ik denk dat er best een jongerenpartij met een zeteltje in de politiek mag.
quote:Amsterdamse protestactie anti-homogeweld 13 juni !
08-06-2010 Naar aanleiding van recente anti-homo geweldadigheden organiseren enkele initiatiefnemers a.s. zondag een protestactie bij het Homomonument. De initiatiefnemers en COC Amsterdam roept tolerant Amsterdam op om massaal te demonstreren.
De recente berichten over homofoob geweld in Amsterdam hebben veel stof doen opwaaien in de Amsterdamse HLBT-gemeenschap. Op 5 mei werd een 38-jarige man mishandeld bij het Homomonument en op 3 juni werd er een jongeman mishandeld bij het Amstel Station. Twee mannen die ''provoceerden'' door niet iets te doen, maar door enkel te zijn, homo te zijn.
Verschillende individuele initiatiefnemers uit de holebi/transgender-gemeenschap die menen dat er de afgelopen tijd nog meerdere, (niet-geregistreerde) slachtoffers zijn gevallen in Amsterdam, organiseren als reactie een protestactie.
De initiatiefnemers en COC Amsterdam roept tolerant Amsterdam op om a.s. zondag massaal deel te nemen aan de protestactie bij het Homomonument.
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Haai!
Ben nu nog benieuwder hoe je eruit ziet eigenlijk na je mij gezien hebt..
Oh nee kut, je ging al met iemand anders datenquote:
~quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh nee kut, je ging al met iemand anders daten
Welke Fokker is het nou?quote:
juist wel toch, dagelijks nieuwe HPX2 hars erinquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Carglass is het niet eens met de opsluiting van Joran; Ze verwachten dat ze dat sterretje niet meer kunnen repareren!
dus we moeten nu iedere fokker gaan doorzagen/ondervragen wat hij zondag gaat doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik durf geeneens te zeggen of het doorgaat
Heb je nu al ruzie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
leuk hoedje voor Prinsjesdagquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze staan en ik dacht, moest even deze posten
Dat is jou wel toevertrouwdquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus we moeten nu iedere fokker gaan doorzagen/ondervragen wat hij zondag gaat doen
No darling!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus we moeten nu iedere fokker gaan doorzagen/ondervragen wat hij zondag gaat doen
is het wel een [Homo] dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
nee want Xiance en ik zitten komend weekend in Thionvillequote:
hebben jullie een neukmeet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee want Xiance en ik zitten komend weekend in Thionville![]()
daar hoef ik niet zo'n take eind voor in de auto te zittenquote:
Het is vaak leuker als je het een beetje kunt opbouwenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar hoef ik niet zo'n take eind voor in de auto te zitten
Dat is correct.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent ook gewoon te goed voor dees wereld
dat moet dan blijken tijdens CSD begin juliquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is vaak leuker als je het een beetje kunt opbouwen
CSDquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat moet dan blijken tijdens CSD begin juli
jij was toch ook al eens in New York geweestquote:
Ik ben niet in New York geweest... hij staat op de planning voor oktoberquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij was toch ook al eens in New York geweest
Dan moet je toch bekend zijn met de geschiedenis van Christopher Street Day
dat moet je dus zeker even gaan kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet in New York geweest... hij staat op de planning voor oktober
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:38 schreef Waxxer het volgende:
Zo, ik heb gestemd.
Er zaten relatief jónge mensen in het stembureau!Normaal altijd van die typische senioren en alles met een houding van heb ik jou daar.
Máárrr mijn stem hebben ze hoor!
mijne gaat ten koste van mijn lunchtijd, ik ben alweer terugquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Die nieuwe baan gaat ten koste van m'n foktijd
Nee ik dacht ik doe gewoon evenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat dacht je??!!Zo'n rare Waxxer zullen ze vast het stemrecht hebben ontnomen?!
Ja nou, het is altijd spannend om te stemmen. Dan kom je daar en dan zitten daar drie mensen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik dacht ik doe gewoon evenmet je mee
![]()
Ik hoef gelukkig niet te tennissenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef Waxxer het volgende:
Zeg maar dat tennissen wordt vandaag niet wat, of wel?Het is er het weer niet echt voor he?
ja daar kwam ik je voor het eerst bewust in een topic op fok tegen, en later ook in dat kwijl topic met plaatjes van SCHquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet te tennissen
Oh en mijn oude buurman is veroordeeld
http://www.telegraaf.nl/b(...)enno_L.__.html?p=1,1
had je al tijd gevonden om het avro gala terug te kijken en zijn er nog op- of aanmerkingen vanuit uw kant te noteren ?quote:
Ja, het was om te jankenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je al tijd gevonden om het avro gala terug te kijken en zijn er nog op- of aanmerkingen vanuit uw kant te noteren ?
er moet komende zomer links en rechts nog hard gwerkt worden aan het zuiver zingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het was om te jankenWel Esther even gezien
Ze moeten gewoon meer respect hebben voor het genre en niet proberen elke doelgroep maar naar het theater te lokken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er moet komende zomer links en rechts nog hard gwerkt worden aan het zuiver zingen
iedereen en alles denkt maar dat je binnenloopt als je er een musicalsausje overheen schenktquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon meer respect hebben voor het genre en niet proberen elke doelgroep maar naar het theater te lokken.
Ik krrijg er jeuk van ja. LOTR the musicak, Batman the musical, Legally Blonde the musical, Jan-Peter Balkenende en heet vrekiezingsdebacle the musical, Moord op Wilders the musicalquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iedereen en alles denkt maar dat je binnenloopt als je er een musicalsausje overheen schenkt
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik voel me kut!
Avondje bankhangen en niet interneppen maar denk ik
je vergeet Nina Brink the musicalquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krrijg er jeuk van ja. LOTR the musicak, Batman the musical, Legally Blonde the musical, Jan-Peter Balkenende en heet vrekiezingsdebacle the musical, Moord op Wilders the musical
Ik vond hem in nachtrit weergaloos sterkquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef Ang3l het volgende:
Maar Frank is dan ook fijn
Behalve in route 66
Acda & De Munnick the musical ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vond hem in nachtrit weergaloos sterk
KIND!!! JE WERELD VERGAAT!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef Nuno_G het volgende:
ik ga naar huis, de airco is kapot en het is heeeeel warm hier. Ik ben dus heel moody en R neemt ook zijn telefoon niet op. Het is een K dag vandaag
het was echt stupide..quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef creno het volgende:
ik moest hard lachen bij: volendam de musical.
ja en daarom ga ik naar huisquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
KIND!!! JE WERELD VERGAAT!!
VLUG!! BID TOT DE HEILE MAAGD MARIUS!
hormonen of postnataledepressie? Wat is het excuus?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef Deceit het volgende:
[..]
het was echt stupide..
en wat was Kim-Lian slecht
straks moet je nog echt werken ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mijne gaat ten koste van mijn lunchtijd, ik ben alweer terug
en daar is het koeler denk je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja en daarom ga ik naar huisof naar het strand en sangria drinken
Yeah, hij zegt echt waar het op staat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:31 schreef Stroekie het volgende:
Ik vond het dan weer wel klasse van Frank Lammers dat hij daar ongegeneerd een oproep voor werk stond te houden
ja in zwembroek en met koele sangria zekerquote:
have funquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja in zwembroek en met koele sangria zekermaar nu ga ik want die hoer van een vriend van me is ook op het strand. Correctie in de strandpaviljoen dus
Dat zag ik. Je liep me voorbijquote:
druk getwitter rond de verkiezingenquote:
Vonderhof. Ik stond in de rij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee! Waar dan! Wat had ik aan?!![]()
Oei, da's kut... beterschapquote:
O en je liep trouwens net na de ex- directiesecretaresse en straatgenoot van mij naar buiten. Dame met rood haar. Daar zei ik hoi tegen. Zij zei hoi terug. En toen zag ik jou, maar je liep me straal voorbijquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vonderhof. Ik stond in de rij.
Geen idee wat je aanhad. Blouse of zo?
Oh, komt wel goed. Voel me al wat beter nu ik wat eten heb.quote:
Jamaar tweetdeck is handigerquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat de twitter site het nog wel doet...
Twitteren via het web, lekker oldschool!
Uhuh.. Twitter Over Capacity is ook een trending topicquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jamaar tweetdeck is handigerEn trouwens, op de site kreeg ik ook regelmatig foutmeldingen
Oh-ohquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vonderhof. Ik stond in de rij.
Geen idee wat je aanhad. Blouse of zo?
Oh, ok. Ik dacht al, ben ik zo blind.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O en je liep trouwens net na de ex- directiesecretaresse en straatgenoot van mij naar buiten. Dame met rood haar. Daar zei ik hoi tegen. Zij zei hoi terug. En toen zag ik jou, maar je liep me straal voorbij
Maar dat snap ik. Ik was geheel in zwart en had mijn bril op
Ik?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:52 schreef Peter het volgende:
[..]
hormonen of postnataledepressie? Wat is het excuus?
Of zere tepels? Slechte nacht gehad?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik?
Nee kim-lian was gewoon slecht..
Linda wage(n)makers daarentegen![]()
![]()
Je negeerde me KEIHARD!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik dacht al, ben ik zo blind.
Jammer dat ze op het Songfestival zelf wel echt bij vlagen ontzettend vals zong....quote:
hoezo 2 stembiljetten, wat een macht, heb je op Lotte gestemt?quote:
mjah.. ach.. hadden we wel gewonnen als ze zuiver had gezongen denk je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat ze op het Songfestival zelf wel echt bij vlagen ontzettend vals zong....
Klopt jaquote:
Ze was de grote favoriete vooraf... maar de performance zelf was ook wat aan de hoerige kantquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
mjah.. ach.. hadden we wel gewonnen als ze zuiver had gezongen denk je?
Heel goed! Hoe meer D66, hoe beterquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt ja
Ik ga D66 even een stem bezorgen.... mijn vriend heeft uiteindelijk op D66 gestemd
mjah, en dan die zilveren slierten uit haar pruik...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze was de grote favoriete vooraf... maar de performance zelf was ook wat aan de hoerige kant
Ik bedoelde haar optreden van Spemalotquote:
ze dat dan!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik bedoelde haar optreden van Spemalot
Dit is Sara Ramirez (Dr. Callie Torres van Grey's Anatomy!!!) Ze won een tony award
Maar Linda vloekte in dat liedje... terwijl ze ontslag had genomen bij Shhh it happens omdat daar zoveel gevloekt werdquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik bedoelde haar optreden van Spemalot
Dit is Sara Ramirez (Dr. Callie Torres van Grey's Anatomy!!!) Ze won een tony award
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef wonderer het volgende:
Voor degenen die een paar maanden terug meeleefden: mijn vaders hart is goed, hij hoeft niet onder het mes of iets anders engs, hij heeft alleen last van hoge bloeddruk en dik bloed.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef wonderer het volgende:
Voor degenen die een paar maanden terug meeleefden: mijn vaders hart is goed, hij hoeft niet onder het mes of iets anders engs, hij heeft alleen last van hoge bloeddruk en dik bloed.
Yep, die voor de bloeddruk slikt ie al jaaaaren. Bloedverdunners, een of andere bruistablet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
![]()
KIJK! dat is nou nieuws waar een mens blij van word!
krijgt ie medicijnen voor de bloeddruk? en bloedverdunners?
quote:
Wat maakt jou zo blij?quote:
Ik heb hem op DVD gezien (bootleg), was erg grappig inderdaad. Met Tim Curryquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
lijkt me erg leuk spamalot![]()
hij komt net als We wil rock you niet in Eindhoven, dus die komen nog bij mijn reserveringen....![]()
morgen staatsloterij
meatloaf, i'd lie for youquote:And you will never see a day I'll ever break your heart
You'll see the sky fall down before it ever gets that far
I'll show you heaven every second that you're in my arms
Baby I'm crazy, but I'm crazy about you!
ik zou eerst ook aan de pil gaan, maar mijn bloeddruk was zo hoog vanwege mijn stress/leef gewoonte!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, die voor de bloeddruk slikt ie al jaaaaren. Bloedverdunners, een of andere bruistablet.
Ik ben speciaal. Ik krijg er gewoon 2.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo 2 stembiljetten, wat een macht,
quote:heb je op Lotte gestemt?
I'd lie for you and that's the truth, move mountains if you want me to, I'd walk across the fire for you, walk on the wild for you, if you just believed in mequote:
Spamalot lijkt me echt geweldig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
hij komt net als We wil rock you niet in Eindhoven, dus die komen nog bij mijn reserveringen....![]()
morgen staatsloterij
Heb jij al iets gehoord?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
morgen staatsloterij
de film van Monty Python is al sterk natuurlijk niet zo sterk als Life of Brian, maar wel grappigquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem op DVD gezien (bootleg), was erg grappig inderdaad. Met Tim Curry
De mijne wordt ook steeds hoger (zoveel zout in het eten hier) en met die testosteron wordt het ook niet beter...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zou eerst ook aan de pil gaan, maar mijn bloeddruk was zo hoog vanwege mijn stress/leef gewoonte!
is allemaal ook weer gezakt mjah, je kan er best lastvan hebben hoor, een hoge bloeddruk!
quote:
Ik hou echt zo hard niet van Monty Pythonquote:
Bij welke scene? Ik heb gister ook gekeken maar kan me even niets zieligs voor de geest halen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Seizoensfinale van Glee....huuuhuuu, ik pinkte traantjes weg
dat testeron verhaal moet Stroekie me nog eens uitleggen, want ik krijg altijd maar de helft mee waardoor ik er nooit zoveel van snap, gelukkig is t 3 uur rijden naar thionville, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mijne wordt ook steeds hoger (zoveel zout in het eten hier) en met die testosteron wordt het ook niet beter...
jawel de scene waarin iedereen verteld wat Glee voor ze betekende, dat vond ik ook ontroerendquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij welke scene? Ik heb gister ook gekeken maar kan me even niets zieligs voor de geest halen.
Toch besloten om die nieuwe baan aan te pakken? Of heb ik dat helemaal gemist hier?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Die nieuwe baan gaat ten koste van m'n foktijd
Ja. Maar met gympenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Toch besloten om die nieuwe baan aan te pakken? Of heb ik dat helemaal gemist hier?
Ik zie niets staan hoorquote:De losse kaartverkoop voor het nieuwe seizoen start vanaf dinsdag 8 juni. Vanaf dat moment kunt u op www.parktheater.nl zien voor welke voorstellingen u bent ingeloot.
Niks zeggen niks zeggen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Seizoensfinale van Glee....huuuhuuu, ik pinkte traantjes weg
Recalcitrante pipoquote:
Ik gebruik veel dingen uit een pakje en daar zit een shitload aan sodium in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat testeron verhaal moet Stroekie me nog eens uitleggen, want ik krijg altijd maar de helft mee waardoor ik er nooit zoveel van snap, gelukkig is t 3 uur rijden naar thionville, dus dat komt wel goed
Ik kook tegenwoordig volledig zoutloos!
Zout doen ze er aan tafel maar bij
Het risico is dan wel weer, dat je te weinig jodium binnen krijgt
goh je zit er wel echt bovenop zeg, zelf meer dan ikquote:
dat doe ik dan weer nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik gebruik veel dingen uit een pakje en daar zit een shitload aan sodium in.
Daar let ik niet zo op, eigenlijk. Het heet hier ook allemaal anders. Geen E-nummers, maar gewoon de naam van de stof.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat doe ik dan weer niet
maar hier in europa word de indruk gewekt dat amerikaanse verpakkingen toch altijd al vol met conserven e.d zit..
is dat waar? zit er bij jullie nou echt zoveel meer rommel in dan aan deze kant van de oceaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |