juist wel toch, dagelijks nieuwe HPX2 hars erinquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Carglass is het niet eens met de opsluiting van Joran; Ze verwachten dat ze dat sterretje niet meer kunnen repareren!
dus we moeten nu iedere fokker gaan doorzagen/ondervragen wat hij zondag gaat doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik durf geeneens te zeggen of het doorgaat
Heb je nu al ruzie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
leuk hoedje voor Prinsjesdagquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze staan en ik dacht, moest even deze posten
Dat is jou wel toevertrouwdquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus we moeten nu iedere fokker gaan doorzagen/ondervragen wat hij zondag gaat doen
No darling!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus we moeten nu iedere fokker gaan doorzagen/ondervragen wat hij zondag gaat doen
is het wel een [Homo] dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
nee want Xiance en ik zitten komend weekend in Thionvillequote:
hebben jullie een neukmeet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee want Xiance en ik zitten komend weekend in Thionville![]()
daar hoef ik niet zo'n take eind voor in de auto te zittenquote:
Het is vaak leuker als je het een beetje kunt opbouwenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar hoef ik niet zo'n take eind voor in de auto te zitten
Dat is correct.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent ook gewoon te goed voor dees wereld
dat moet dan blijken tijdens CSD begin juliquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is vaak leuker als je het een beetje kunt opbouwen
CSDquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat moet dan blijken tijdens CSD begin juli
jij was toch ook al eens in New York geweestquote:
Ik ben niet in New York geweest... hij staat op de planning voor oktoberquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij was toch ook al eens in New York geweest
Dan moet je toch bekend zijn met de geschiedenis van Christopher Street Day
dat moet je dus zeker even gaan kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet in New York geweest... hij staat op de planning voor oktober
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:38 schreef Waxxer het volgende:
Zo, ik heb gestemd.
Er zaten relatief jónge mensen in het stembureau!Normaal altijd van die typische senioren en alles met een houding van heb ik jou daar.
Máárrr mijn stem hebben ze hoor!
mijne gaat ten koste van mijn lunchtijd, ik ben alweer terugquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Die nieuwe baan gaat ten koste van m'n foktijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |