Die komen op ongeveer dezelfde antwoorden uit als de PvdA, maar dan minder voorzichtignuffelig.quote:
Ik bedoelde er ook niks mee hequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komen op ongeveer dezelfde antwoorden uit als de PvdA, maar dan minder voorzichtignuffelig.
Op het punt hypotheekaftrek willen ze hem maar gedeeltelijk afschaffen vanaf 300k huis, en daar zit ik onder dus geen last van. I.t.t. de PvdA. Hey, je moet ook aan jezelf denken.
Ze denken hetzelfde als ik over abortus, softdrugs, euthenasie, homo's etc.
Ok, ik denk absoluut niet dat ze klaar zijn om te regeren, maar dat gaat ook never nooit gebeuren. En als ik op hen stem dan gaat de stem iig niet naar 1 van die andere partijen waar ik het niet mee kan vinden om welke reden dan ook. Plus: Ik denk dat er best een jongerenpartij met een zeteltje in de politiek mag.
Verloren bij de superhero-wedstrijd met je SatC design?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Dosadi het volgende:
Voorlopig doe ik niet meer mee aan wedstrijden waar als het puntje bij paaltje komt, de winnaar bepaald word door het aantal vrienden van de deelnemers.
Dat soort randpartijen zijn nooit echt fris.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Nee die ronde heb ik niet verloren, maar nu is het een walk-off tussen de laatste drie, twee ervan komen in de finale, de derde ligt eruit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verloren bij de superhero-wedstrijd met je SatC design?
als het BNN dit jaar lukt om een zetel te veroveren, komt rutger van Geen Stijl over 4 jaar ook vast de kamer in met de hulp van de Televaagquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komen op ongeveer dezelfde antwoorden uit als de PvdA, maar dan minder voorzichtignuffelig.
Op het punt hypotheekaftrek willen ze hem maar gedeeltelijk afschaffen vanaf 300k huis, en daar zit ik onder dus geen last van. I.t.t. de PvdA. Hey, je moet ook aan jezelf denken.
Ze denken hetzelfde als ik over abortus, softdrugs, euthenasie, homo's etc.
Ok, ik denk absoluut niet dat ze klaar zijn om te regeren, maar dat gaat ook never nooit gebeuren. En als ik op hen stem dan gaat de stem iig niet naar 1 van die andere partijen waar ik het niet mee kan vinden om welke reden dan ook. Plus: Ik denk dat er best een jongerenpartij met een zeteltje in de politiek mag.
quote:Amsterdamse protestactie anti-homogeweld 13 juni !
08-06-2010 Naar aanleiding van recente anti-homo geweldadigheden organiseren enkele initiatiefnemers a.s. zondag een protestactie bij het Homomonument. De initiatiefnemers en COC Amsterdam roept tolerant Amsterdam op om massaal te demonstreren.
De recente berichten over homofoob geweld in Amsterdam hebben veel stof doen opwaaien in de Amsterdamse HLBT-gemeenschap. Op 5 mei werd een 38-jarige man mishandeld bij het Homomonument en op 3 juni werd er een jongeman mishandeld bij het Amstel Station. Twee mannen die ''provoceerden'' door niet iets te doen, maar door enkel te zijn, homo te zijn.
Verschillende individuele initiatiefnemers uit de holebi/transgender-gemeenschap die menen dat er de afgelopen tijd nog meerdere, (niet-geregistreerde) slachtoffers zijn gevallen in Amsterdam, organiseren als reactie een protestactie.
De initiatiefnemers en COC Amsterdam roept tolerant Amsterdam op om a.s. zondag massaal deel te nemen aan de protestactie bij het Homomonument.
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Haai!
Ben nu nog benieuwder hoe je eruit ziet eigenlijk na je mij gezien hebt..
Oh nee kut, je ging al met iemand anders datenquote:
~quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh nee kut, je ging al met iemand anders daten
Welke Fokker is het nou?quote:
juist wel toch, dagelijks nieuwe HPX2 hars erinquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Carglass is het niet eens met de opsluiting van Joran; Ze verwachten dat ze dat sterretje niet meer kunnen repareren!
dus we moeten nu iedere fokker gaan doorzagen/ondervragen wat hij zondag gaat doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik durf geeneens te zeggen of het doorgaat
Heb je nu al ruzie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
leuk hoedje voor Prinsjesdagquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze staan en ik dacht, moest even deze posten
Dat is jou wel toevertrouwdquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus we moeten nu iedere fokker gaan doorzagen/ondervragen wat hij zondag gaat doen
No darling!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus we moeten nu iedere fokker gaan doorzagen/ondervragen wat hij zondag gaat doen
is het wel een [Homo] dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
nee want Xiance en ik zitten komend weekend in Thionvillequote:
hebben jullie een neukmeet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee want Xiance en ik zitten komend weekend in Thionville![]()
daar hoef ik niet zo'n take eind voor in de auto te zittenquote:
Het is vaak leuker als je het een beetje kunt opbouwenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar hoef ik niet zo'n take eind voor in de auto te zitten
Dat is correct.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent ook gewoon te goed voor dees wereld
dat moet dan blijken tijdens CSD begin juliquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is vaak leuker als je het een beetje kunt opbouwen
CSDquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat moet dan blijken tijdens CSD begin juli
jij was toch ook al eens in New York geweestquote:
Ik ben niet in New York geweest... hij staat op de planning voor oktoberquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij was toch ook al eens in New York geweest
Dan moet je toch bekend zijn met de geschiedenis van Christopher Street Day
dat moet je dus zeker even gaan kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet in New York geweest... hij staat op de planning voor oktober
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:38 schreef Waxxer het volgende:
Zo, ik heb gestemd.
Er zaten relatief jónge mensen in het stembureau!Normaal altijd van die typische senioren en alles met een houding van heb ik jou daar.
Máárrr mijn stem hebben ze hoor!
mijne gaat ten koste van mijn lunchtijd, ik ben alweer terugquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Die nieuwe baan gaat ten koste van m'n foktijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |