Nee ik dacht ik doe gewoon evenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat dacht je??!!Zo'n rare Waxxer zullen ze vast het stemrecht hebben ontnomen?!
Ja nou, het is altijd spannend om te stemmen. Dan kom je daar en dan zitten daar drie mensen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik dacht ik doe gewoon evenmet je mee
![]()
Ik hoef gelukkig niet te tennissenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef Waxxer het volgende:
Zeg maar dat tennissen wordt vandaag niet wat, of wel?Het is er het weer niet echt voor he?
ja daar kwam ik je voor het eerst bewust in een topic op fok tegen, en later ook in dat kwijl topic met plaatjes van SCHquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet te tennissen
Oh en mijn oude buurman is veroordeeld
http://www.telegraaf.nl/b(...)enno_L.__.html?p=1,1
had je al tijd gevonden om het avro gala terug te kijken en zijn er nog op- of aanmerkingen vanuit uw kant te noteren ?quote:
Ja, het was om te jankenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je al tijd gevonden om het avro gala terug te kijken en zijn er nog op- of aanmerkingen vanuit uw kant te noteren ?
er moet komende zomer links en rechts nog hard gwerkt worden aan het zuiver zingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het was om te jankenWel Esther even gezien
Ze moeten gewoon meer respect hebben voor het genre en niet proberen elke doelgroep maar naar het theater te lokken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er moet komende zomer links en rechts nog hard gwerkt worden aan het zuiver zingen
iedereen en alles denkt maar dat je binnenloopt als je er een musicalsausje overheen schenktquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon meer respect hebben voor het genre en niet proberen elke doelgroep maar naar het theater te lokken.
Ik krrijg er jeuk van ja. LOTR the musicak, Batman the musical, Legally Blonde the musical, Jan-Peter Balkenende en heet vrekiezingsdebacle the musical, Moord op Wilders the musicalquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iedereen en alles denkt maar dat je binnenloopt als je er een musicalsausje overheen schenkt
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik voel me kut!
Avondje bankhangen en niet interneppen maar denk ik
je vergeet Nina Brink the musicalquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krrijg er jeuk van ja. LOTR the musicak, Batman the musical, Legally Blonde the musical, Jan-Peter Balkenende en heet vrekiezingsdebacle the musical, Moord op Wilders the musical
Ik vond hem in nachtrit weergaloos sterkquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef Ang3l het volgende:
Maar Frank is dan ook fijn
Behalve in route 66
Acda & De Munnick the musical ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vond hem in nachtrit weergaloos sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |