Daar let ik niet zo op, eigenlijk. Het heet hier ook allemaal anders. Geen E-nummers, maar gewoon de naam van de stof.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat doe ik dan weer niet
maar hier in europa word de indruk gewekt dat amerikaanse verpakkingen toch altijd al vol met conserven e.d zit..
is dat waar? zit er bij jullie nou echt zoveel meer rommel in dan aan deze kant van de oceaan?
hmzquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar let ik niet zo op, eigenlijk. Het heet hier ook allemaal anders. Geen E-nummers, maar gewoon de naam van de stof.
Als ik kan kiezen tussen twee producten en op een verpakking staat "no preservatives" dan neem ik die wel, maar ik weet dus niet hoe erg het is, en of het erger is dan in Europa.
ik dacht aan masturbatiepolonaisequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Den Haag pakt kettingrukkers aan.
Ik dacht bij kettingrukken aan iets heel anders.
Was hij degene die de koude douche kreeg bij RADAR?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef Vlarp het volgende:
Whehe... Boer makelaar op TV net bij het Journaal. Heb ik m'n appartement bij gekocht
Ik ook. Een hele rij, waarbij je dan bij de persoon voor je... nou ja, maar dat is het dus niet.quote:
He jongenquote:
haha xie het nog voor me ook, in polonaise.....quote:
Glee is hier echt een rage!quote:
Ik heb een stukje daarvan gezien. Ik zag Jane Vogue doen..vond dat toch wel euh..raar...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef creno het volgende:
Glee komt in nederland bij rtl5 geloof ik na de zomer, OUTtv is er ook mee bezig geweest.
Ik ga dat ook wel volgen, die madonna-aflevering vond ik helemaal geweldig (die had ik op internet gezien).
In dat stukje deden ze inderdaad de clip na, maar verder zijn de liedjes niet in de zin van Madonna na-doen. Een stukje vond ik heel grappig, een speler liep door de gang en in de gang liepen mensen in verschillende madonna-outfits.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb een stukje daarvan gezien. Ik zag Jane Vogue doen..vond dat toch wel euh..raar...heb ik sowieso als mensen Madonna nagaan doen.
Maar goed, ik heb de hele alflevering nog niet gezien... Maybe i'll be on the Glee bandwagon as well
Zelfs Madonna vond het een geweldige aflevering!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef creno het volgende:
[..]
In dat stukje deden ze inderdaad de clip na, maar verder zijn de liedjes niet in de zin van Madonna na-doen. Een stukje vond ik heel grappig, een speler liep door de gang en in de gang liepen mensen in verschillende madonna-outfits.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE geen Madonna musical.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef creno het volgende:
en er schijnt er nog een te komen
Het wachten is op een madonna-musical
Nee ik zie dan liever een gewoon verhaal met de liedjes van madonna als basis. Dat iemand heel ziek is en beter wordt en dan zingt " I guess I'll die another day " !quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE geen Madonna musical.![]()
![]()
En wie? Simone Kleinsma als Madonna?![]()
![]()
![]()
Ik wil weer een nieuw album, btw... Tis alweer een tijd geleden.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef creno het volgende:
[..]
Nee ik zie dan liever een gewoon verhaal met de liedjes van madonna als basis. Dat iemand heel ziek is en beter wordt en dan zingt " I guess I'll die another day " !
Beetje in de stijl van Mamma mia, niet dat iemand Madonna na gaat doen. (Simone Kleinsmaas if, omhooggevallen huisvrouw, die mag nog niet in de schaduw van Madonna staan).
is dat je vriend?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef creno het volgende:
Nou echt vaak niet hoor, 2 per jaar ofzo.
Heb Mamma mia wel aantal keer gezien, maar dat kwam omdat ryan_r daar stage liep achter de schermen in antwerpen. En omdat hij gastheer was in het beatrix-theater zijn we daar ook naar een aantal musicals geweest.
jepsquote:
hier ontmoet?quote:
o, wat leuk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef creno het volgende:
Ja, en toen wat gemeet en gedate en patsboem, een setje.
Xit ook met een half oog te kijken en ben nog aan het zappen met the making of: Pretty little Liars.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Yurithemaster het volgende:
PVDA en VVD beide 31 ben benieuwd wie het word
motherfuckerquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Xiance het volgende:
[quote]madonna mag in de schaduw staan van simone kleinsma
come on, iedereen dacht het toen ''kettingrukkers" voorbij kwam. Er is een hele reeks over hier op Fok!quote:en mike.. natuurlijk zie jij dat voo9r je, een rukkende polonaise..
you fucking cunt.quote:die maatschappij waar je voor op de banden hebben gelegen die maken dat soort films he..
alhoewel, meestal staan ze dan in een kring om je heen toch?
Wat een dubbelzinnige titel voor een artikelquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Den Haag pakt kettingrukkers aan.
Ik dacht bij kettingrukken aan iets heel anders.
Echtquote:
maar wel goed!quote:
Dat is nog niets vergeleken met de Engelse tabloids...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat een dubbelzinnige titel voor een artikel
KJij mag dat.. als jij er gelukkig van word..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
motherfuckerZal ik los gaan op Celine en Rene, who is in his early hundreds.
nee hoor, popje. zo ben ik niet.
is dat zo?quote:[..]
come on, iedereen dacht het toen ''kettingrukkers" voorbij kwam. Er is een hele reeks over hier op Fok!![]()
Rustig shatz rustig..quote:[..]
you fucking cunt.![]()
LOL ik verslikte me HAHAHAHAH grapjas.![]()
btw, ik heb tenminste gelegen.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef Bartjebart het volgende:Creno, als je niet over gestapt was naar de bagger lay-out, dan had je nu een dino naast je naam gehad!
Hoe hip is dat?
dus niet precies hetzelfdequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef creno het volgende:
[..]ik heb hem op foklayout-dark gezet, geen dino. Nu staat ie op new, das precies hetzelfde als baggerlayout, maar dan zie ik wel een dino naast yuri staan.
geniale imagequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |