Dat computert niet fijnquote:
Maar ik zit zo fijnquote:
Je staat zeker weer goed in de peilingen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
De singles zijn bezig met verkiezingen van de mooiste, de leukste, de leukste nieuwe, de irritantste, de rellerigste, de meets ontopiczijnde etc.
Zou dat net zo'n rel worden als hier destijds dat big homo brother huis?
Oh man wat was dat leuk
Moeten we hier ook maar doen dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
De singles zijn bezig met verkiezingen van de mooiste, de leukste, de leukste nieuwe, de irritantste, de rellerigste, de meets ontopiczijnde etc.
Oh dan moet ik eerst nog wat fans gaan makenquote:
weet je nog de rel van cdp z'n homo tournement ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:08 schreef Dragonwizard het volgende:
big homo brother huis?
waxxer had toch gewonnen of niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je nog de rel van cdp z'n homo tournement ?
Weeknie, want het is gister begonnen en ik heb gisteravond helemaal niet meer in singles gezeten. Zag alleen vandaag 2x mijn nama bij Meest Opvallende Userquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je staat zeker weer goed in de peilingen?
Ik lik niet in het singles-topic hoorquote:
ja die ja, en dat bepaalde mensen daar nogal de vuile was gingen buiten hangen, en dat anderen weer ontzettende langen tenen bleken te hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
waxxer had toch gewonnen of niet?
Ik zeg, we doen het weer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die ja, en dat bepaalde mensen daar nogal de vuile was gingen buiten hangen, en dat anderen weer ontzettende langen tenen bleken te hebben
daar zijn toen nogal wat oude rekeningen vereffend
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
waxxer had toch gewonnen of niet?
ik kijk wel eens vanaf de zijlijn!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg, we doen het weer.
Wie immer wie immer meine schone kleine Bube!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kijk wel eens vanaf de zijlijn!.
ik vind het best maar dan wil ik wel dat JIJ nu ook deel gaat uitmaken van de stemplisiequote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg, we doen het weer.
wrom, toen heb jij volgens mij tot je volle tevredenheid wel geparticipeerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik was er toen niet eens bij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de tijd gaat snel!!! ik ben gewoon al bijna negen jaar uit de kast!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie immer wie immer meine schone kleine Bube!![]()
Zeg, ik ken jou al 7 jaar, wist je dat?
7 jaar!!!Want in Juli zit ik 7 jaar op fok en daar ben ik door jou gaan kijken
7 jaar zeg. POE HEEEEEEEEEEEEEEEEEY!
Volgens mij vond iedereen me een lul en lag er al voor de stemming uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind het best maar dan wil ik wel dat JIJ nu ook deel gaat uitmaken van de stemplisie
dat lag aan de samensteller die toen selectief oude fokkers had geselecteerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij vond iedereen me een lul en lag er al voor de stemming uit.
Bullshitquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik bedoel dat je er oud van UIT gaat zien, dodo
Gewoon Parijs.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik twijfel tussen vakantiebestemmingen.
het was drukker met zakjes aan het plafond dan dat er in het cafe zatenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef Desmonkey het volgende:
Prijs was toch hondenvoer. En er komt me iets bij van theezakjes aan plafond?
Optie 1) Twee weken een appartement huren in Le Marais in Parijs;quote:
Ff kijken wat er opeens in me opkomt: Uhm meeting was iig in Amsterdam. 20 Kipnuggets en TMM. Best wel lang geleden nu ik zo denk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het was drukker met zakjes aan het plafond dan dat er in het cafe zaten
voetboogsteeg Dungeon Soho en You2 volgens mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:19 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ff kijken wat er opeens in me opkomt: Uhm meeting was iig in Amsterdam. 20 Kipnuggets en TMM. Best wel lang geleden nu ik zo denk.
Die gebruiken een oude layout.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
Xie bij sommigen een dino erachter staan. Het zal al wel honderd keer gevraagd zijn, maar wat betekent dat?
Vond je dat duur ja? Viel toch wel mee?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Optie 1) Twee weken een appartement huren in Le Marais in Parijs;
Optie 2) Twee weken onthaasten in een huis op het Franse platteland;
Optie 3) Combinatie, één week van beide opties.
Het reizen met de Thalys naar Parijs is alleen zo kut (en duur) vanaf E.
En de Amsterdam Dungeonquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:19 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ff kijken wat er opeens in me opkomt: Uhm meeting was iig in Amsterdam. 20 Kipnuggets en TMM. Best wel lang geleden nu ik zo denk.
Als ik met mijn (lease)auto ga, dan kost het niets, want die bijtelling betaal ik toch al. En een retour 2e klas met de Thalys voor twee personen is circa 250 euro, met al het gedoe wat daarbij hoort.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vond je dat duur ja? Viel toch wel mee?
Als je op tijd boekt valt het sowieso al helemaal mee.
En ik zou voor optie 3 gaan trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |