Als ik nu zou stemmen, dan zou het waarschijnlijk ook D'66 worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:47 schreef mane het volgende:
Het wordt toch D'66. En ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik daar zelf van moet vinden. Voorheen was ik altijd tegen die partij vanwege dat domme democratiseringsgedoe, zoals de gekozen burgemeester. En ik laat GL gruwelijk in de steek. Nog een paar jaar en ik stem VVD mensen.. Maar als ik ooit overweeg CDA te stemmen, dan mogen jullie ingrijpen.
Er was opeens twijfel op de fiets naar het stemhok! Maar uiteindelijk niet van stem veranderd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:38 schreef Gellius het volgende:
Ik ben er overigens nog steeds niet uit, mensen. De beslissing zal in het stemhokje vallen. Hè, ik heb dat altijd al eens willen zeggen.
Dat werkt helaas niet... maar ik heb zojuist wel m'n stemkaart gevonden, in een grote stapel troep, dus alles kan nog goedkomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:39 schreef mane het volgende:
Zonder stemkaart kan ook IR. Gewoon je paspoort meenemen, toch?
Je kan het ook aan de verrechtsing van Nederland toeschrijven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:01 schreef ShadyLane het volgende:
Ik radicaliseer steeds verder en heb na PvdA en vervolgens GL nu op Jasper van Dijk gestemd en wel hierom.
Ik kan het nu wel zeggen, want Claudia is toch op vakantie.
Fuck die vogels en die babies en die katjes, dít is nou een leuk beest.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef sigme het volgende:
Beest van de dag.
[ afbeelding ]
De zool van een varkenspoot is zo zacht als een kattepootzool.
Leuk varkentje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef sigme het volgende:
Beest van de dag.
[ afbeelding ]
De zool van een varkenspoot is zo zacht als een kattepootzool.
Ik ook. Misschien is het 'verzorgvarken' wel een gat in de markt. Ik zie mogelijkheden sigme.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:37 schreef Gellius het volgende:
Ik wil ook een varken.
Het bestaat al: http://www.hetbeloofdevarkensland.nl/ (klik op 'varkensmassage').quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:56 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien is het 'verzorgvarken' wel een gat in de markt. Ik zie mogelijkheden sigme.
Begint nu meer op Partij vd Dieren te lijken...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef ShadyLane het volgende:
Waar ga jij op stemmen, Pope? Ik heb een D'66-gevoel bij je.
Volgens mij heb je voor 30 euro een schattig biggetje in huis. Maar ik kan bronnen als deze verkeerd hebben geïnterpreteerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:14 schreef Gellius het volgende:
Wat kost zo'n varken nou? Alleen in de aanschaf bedoel ik.
De mijne waren een stuk ouder toen ik ze kocht. Ik heb 100 euro betaald per barg, ongeveer 10 maanden oud.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Volgens mij heb je voor 30 euro een schattig biggetje in huis. Maar ik kan bronnen als deze verkeerd hebben geïnterpreteerd.
De gemiddelde ambtenaar luncht om 12 uur, dus er moeten wel offers gebracht worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:59 schreef Lyrewyn het volgende:
Op mijn werk mag er ook gezamenlijk voetbal gekeken worden, I.R.. Schappelijk!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:40 schreef mane het volgende:
Als ik buiten zou wonen, zou ik ook zeker een varken willen. En een struisvogel.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef broer het volgende:
Stalk je mevrouw Frollo nou nog stééds?
Spannend tot het laatst!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:12 schreef Gellius het volgende:
Ook in Huize Frollo wordt nog getwijfeld, lees ik.
Huh?quote:(volgens Koekepan is Frollo een televisieserie)
Nou, het zit zo, ik meldde een tijdje terug eens iets over onze thuissituatie, gewoon iets onbenulligs, ik weet niet eens meer wat, en dat de vrouw daarover aan het twitteren was, en toen is Gellius gaan zoeken -- waarschijnlijk tot zijn eigen verbazing nog met succes ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Is het volgen van de twitters van je eega slechts voorbehouden aan Gellius, Frollo?
Nou-nou, wat een vertrouwen in mijn skilzz weer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
waarschijnlijk tot zijn eigen verbazing nog met succes ook.
Tot je eigen verbazing...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:55 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nou-nou, wat een vertrouwen in mijn skilzz weer.
Een Billy Turf-fan in elk geval, maar ja, wie is dat niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weten jullie welke TTK'er achter MeesterKwel zit?
Wie of waar is MeesterKwel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weten jullie welke TTK'er achter MeesterKwel zit?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef Lienekien het volgende:
De twitter van DO2 is trouwens uitermate boeiend.
Een twitteraccount dat ons een goede meet wenste.quote:
NoCigar is een Civver.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weten jullie welke TTK'er achter MeesterKwel zit? hij speelt Civ4 maar zit in Tilburg, en dat diskwalificeert Frollo.
Pope?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een twitteraccount dat ons een goede meet wenste.
(ik heb net m'n vorige post nog even aangepast met logica waarom het niet frollo kan zijn)
MeesterKwel twitterde op 5 juni:quote:
En NoCigar Fok!te op 6 juni:quote:Ik heb zojuist voor het eerst na maanden proberen CivIv gewonen op Prince level met 18 tegenstanders. Nu weer terug naar mijn leven. Grmbl.
Waar zijn die 3 tegenstanders gebleven?quote:Prince level! Gewonnen! Voor het eerst! 15 Tegenstanders. Wel veel saves opnieuw geladen. Ik hoop dat ik het nu achter me kan laten tot Civ5.
De eindscore viel tegen, maar vooruit.
En de afgelopen week metquote:beeer
Scipio
OllieA
Seborik
Batuwu_Griekgriek
quote:DO2
Z
Claudia_x
I.R.Baboon
Scrutinizer
Geinig. Ik heb op die manier kunnen nagaan in welk jaar ik deze LPT kwam versterken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef Gellius het volgende:
Hé, het forumvriendjestooltje is uitgebreid met wat extra features.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geinig. Ik heb op die manier kunnen nagaan in welk jaar ik deze LPT kwam versterken.
In 2006 waren mijn eerste tien vriendjes nog twisteddlogic, Frank79, Mar10Segovia, cafca, AntonDingeman, soul114, bukgeit, Lienekien, Berkery en dartfanaat.
Een jaar later waren het Lienekien, Gellius, Z, JAM, Claudia_x, Tha_Erik, tong80, k_man, Automatic_Rock en PopeOfTheSubspace.
Sorry, ontdekte het toen pas en liet me gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom doet NC mee met die voornaamhype van k_man?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen 20 jaar:
Frollo.
Dat wijst er hooguit op dat ik wat breder post dan alleen in TTK. Het doet niets af aan onze bijzondere band.quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Gellius
Frollo
Claudia_x
I.R.Baboon
Z
Ringo
PopeOfTheSubspace
sigme
ShadyLane
mane
DevilsAndDust
DaMart
We gaan vanavond pas. Na het eten. We halen onze stempassen van het prikbord in de keuken, controleren nog éénmaal of we onze paspoorten bij ons hebben en stappen dan de regen in.quote:
De wet, de schmet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:39 schreef Gellius het volgende:
Dat hoef je niet te controleren, wel? Je hebt je ID natuurlijk al-tijd bij je. Zoals de wet voorschrijft.
quote:Toonplicht of draagplicht
U heeft geen draagplicht, alleen een toonplicht. Omdat u het identiteitsbewijs alleen kunt laten zien als u het document bij u heeft, betekent het in de praktijk dat u altijd een identiteitsbewijs bij u moet dragen. Het verschil tussen een draagplicht en een toonplicht is dat de politie bij een draagplicht bevoegd zou zijn om u ook zonder reden aan te houden om uw identiteit te controleren.
Een paspoort daarentegen is een maatje groter. Dat heb ik altijd in mijn rugzak zitten, maar ik heb niet altijd mijn rugzak bij me.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:42 schreef Ringo het volgende:
Een rijbewijs heeft inmiddels het formaat van een creditcard. Er is geen enkel excuus meer om dat ding niet gewoon tussen de rest van je pasjes te bewaren. Daar bewaar ik 'm dan ook netjes..
Mijn voornaamhype?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom doet NC mee met die voornaamhype van k_man?
(Maar wel lief van m)
Ze hebben er vast, net als in mijn stembureau, twee stembussen staan. Mijn stembiljet werd vakkundig in een veel kleinere, ronde grijze bak naast het bureau gedeponeerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:04 schreef Gellius het volgende:
Ik heb inmiddels ook gestemd, nog doornat van een hoosbui, in de consistoriekamer van de Oude Katholieke Kerk aan de Pieter Baststraat. De oudere heer die mijn persoonsgegevens moest controleren zeide: "De Heer Gellius.... zwzwzww... geboren in... Amsterdam! (. ) Dàt zie je niet veel meer! Ze bestaan nog!", waarop de voltallige stemcommissie mij met welbehagen aankeek. Helaas geen gouden randje om mijn stembiljet. Geen idee hoe ze mijn stem nu dubbel gaan laten meetellen, maar daar hebben ze vast een vernuftig systeem voor.
Nee, dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef sigme het volgende:
Och, die gaan naar de Joods-Christelijke waarden. Niet direct een vooruitgang.
't Schijnt. Het hogere echelon heeft hiertoe besloten. Onderhandelingen die nog lastiger waren dan de AOW-discussie in Den Haag. Heb ik gehoord.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:14 schreef DO2 het volgende:
Maar daar komt straks dus een eind aan, is het niet?
Met moeite, hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn Lienekien en ik nou echt de enigen hier die met onze tijd mee zijn gegaan?
Ik merk dat ik meer politicoloog dan partijaanhanger ben, dus aan bijna elke uitslag kan ik plezier ontlenen. Moedig voorwaarts!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:25 schreef Gellius het volgende:
Dat heb je mooi gezegd, IR.
Hoe groot is de kater, overigens?
Ik ook.quote:
Nee hoor, mijn gordijnen zijn extreem rechts: volkomen blank. Nu ja, dat is de vitrage - de gordijnen zijn grijzig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef Gellius het volgende:
Laten we een poeltje maken over wat het eerst komt: k_man's gordijnen (paars?) of het nieuwe kabinet. Ik hou het op de gordijnen.
Het onderlinge resultaat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef ShadyLane het volgende:
Als in de groepsfase twee landen precies evenveel punten, precies evenveel goals voor en precies evenveel goals tegen hebben, waar kijken ze dan naar om te bepalen wie het hoogst eindigt? Jullie, notoire voetbalfans, weten dat vast.
Hij doet het, ironisch genoeg, wel uiterst goed bij de vrouwtjes.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:46 schreef Gellius het volgende:
Het is een uiterst behaagzieke tombe, je mist er niets aan.
Oh, maar ik heb ze zelf allemaal al gezien hoor, in 1988 met school. Wilde, Proust, Chopin, Bernhardt, Morisson. Dat was het probleem niet. De belangstelling voor Wildes graf kwam vooral van enkele van mijn reisgezellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:46 schreef Gellius het volgende:
Het is een uiterst behaagzieke tombe, je mist er niets aan. Even verderop (of een stukje terug, het is maar hoe je loopt hè?) is het familiegraf van Proust. Dat is gewoon een oersaaie zwarte granieten dekplaat.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:50 schreef Ringo het volgende:
chillen bij de tombe van Morrison
Maar waarom Gellius, waarom?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:04 schreef Gellius het volgende:
Oh nee, ik ben wel een echte begraafplaatsentoerist.
Niet bijzonder smaakvol inderdaad. En nauurlijk heeft de fotograaf niet de moeite genomen om dertig graven verderop ook nog even een plaatje te schieten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:04 schreef Gellius het volgende:
Oh nee, ik ben wel een echte begraafplaatsentoerist.
Wel een beetje jammer van dat lelijke marmer, Vlens. Maar dat zal ongetwijfeld een reden hebben die ons pas dertig graven verderop wordt geopenbaard.
Grote, negentiende eeuwse begraafplaatsen zijn net een miniatuurstadje (of een grote, waar je in een helicopter overheen vliegt), met straten, huizen, allees, een sociale stratificatie. Je zou kunnen zeggen dat ze een representatie vormen van een bepaalde urbane mentaliteit, die toen aan het ontstaan was. Dat vind ik heel interessant denkvoer.quote:
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 354 van forum.fok.nl voor vlens_de_vos met SafeSearch aan.
Resultaten 1 - 10 van circa 619 van forum.fok.nl voor vlens_de_vos met SafeSearch uit.
Je moet gewoon beter gebruik maken van haar competenties. Laat haar Finnegan's Wake vertalen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef Frollo het volgende:
Ik zou graag tegen een van mijn vertalers willen zeggen ze vertaalt 'alsof er een spastische aap op haar toetsenbord is gaan zitten', maar ze zou dat weleens als niet-opbouwend kunnen opvatten.
Dan zit je gebeiteld op Père Lachaise.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:59 schreef k_man het volgende:
Ik hou trouwens ook van begraafplaatsen. Liefst oude, met woekerend groen, verroeste hekjes en verzakte zerken.
Oh, ik vond het er toch redelijk vervallen hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:08 schreef Gellius het volgende:
Ik zou dan toch Highgate willen aanbevelen. Père Lachaise is behoorlijk aangeharkt.
quote:Op dinsdag 17 september 2002 04:09 schreef risk one het volgende:
Kikkerlikker
Ik ben nu dood, staak uw bewening
Mara geod dta is mjin mening.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2002 21:32 schreef risk one het volgende:
zodiakk.
Ik won de Nobelprijs voor literatuur
En mocht de tijd nu cyclisch wezen
Zal op een dag na lange duur
Georg Hegel mij niet lezen
Je bent onder het hek geklommen? Hoe moet ik me dat voorstellen? Je spring het hek in, grijpt de spijlen vast en afdalen maar?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:20 schreef Ringo het volgende:
Ik ben nog wel eens met een vriend onder het hek van begraafplaats Selwerd geklommen na een nacht van zwaar drinken. Verder geen rotzooi geschopt, maar het hing toch tegen schennis aan.
Gekropen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:26 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Je bent onder het hek geklommen? Hoe moet ik me dat voorstellen? Je spring het hek in, grijpt de spijlen vast en afdalen maar?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:30 schreef Z het volgende:
Waar zou ik de verkiezingsuitslag, gekeken naar regio geslacht etc, kunnen vinden?
quote:Op donderdag 14 april 2005 00:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Op mike
Hier ligt mike, ach ja
hij was toch van 't CDA
Mijn vader niet, maar ik heb wel hetzelfde gevoel. Dus elders is het nog erger.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:55 schreef DO2 het volgende:
Mijn vader heet Jan. En is Brabander. Dus voor mijn gevoel is Brabant een en al Jan.
Eén van mijn officiële namen is Johanna. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef DO2 het volgende:
Johannes.
Die heb ik vorig jaar in een liveuitvoering in het Beauforthuis in Austerlitz gezien voor twee vleugels.quote:
Mijn vrouw, natuurlijk. Voor de Ivan-updates.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef DO2 het volgende:
Zeg, hoeveel mensen lezen hier mee, eigenlijk?
Echt? Bij die oversteekplaats?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef DO2 het volgende:
Er is hier voor de deur blijkbaar iets ernstigs gebeurd.
Drie politieauto's en 'n ziekenwagen...Ziekenauto...Ambulance...
Ik lurkte zelfs op de meet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef DO2 het volgende:
Ik lees ook mee! Posten doe ik niet, iedereen is hier altijd zo vreselijk ad rem.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef DO2 het volgende:
Narcisme, onderliggend aan het Oedipuscomplex. Aldus S. F. te W.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:15 schreef Ringo het volgende:
Een father from hell. Daarvan probeer ik nu, met mijn eigen vader in gedachten, een voorstelling te maken. Dan zie ik vooral mezelf.
Met die nieuwe tvp-knop moet daar toch enig inzicht in te krijgen zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef DO2 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moet ik jou gaan vertellen hoe je vader heet..
Toen je je paspoort aan ging vragen wist je het ook niet.
Story of my life.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:49 schreef sigme het volgende:
Een van de onderschatte voordelen van deze asynchrone communicatie met halfonbekenden, in echtleven komt bij mij het juiste / snedige / toepasselijke antwoord gewoonlijk veel te laat op en dan heb ik ondertussen alvast wat doms gezegd of stupide gezwegen.
Voor dat meisje met de gordijnen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:33 schreef Lienekien het volgende:
Nog de felicitaties voor de stageplaats.
Oh, vreselijk bedankt, lieve Lienekien!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:33 schreef Lienekien het volgende:
Nog de felicitaties voor de stageplaats.
Dat dacht ik al, maar Gellius was aan het stoken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, vreselijk bedankt, lieve Lienekien!.
Onze posts waren samen en toen had ik 'm niet gezien en duizendmaal sorry..
In het echte leven ben ik genoodzaakt mijn keuzes te beperken tot 'n overzichtelijk lijstje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:49 schreef sigme het volgende:
Een van de onderschatte voordelen van deze asynchrone communicatie met halfonbekenden, in echtleven komt bij mij het juiste / snedige / toepasselijke antwoord gewoonlijk veel te laat op en dan heb ik ondertussen alvast wat doms gezegd of stupide gezwegen.
Dat had ik dan in slank moeten doen, want ik heb hier geen foto's gezien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar jij hebt niets over m'n huisje gezegd.
Hij is toch de grote goeroe van stichting skepsis en zo. Ben je overtuigd?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:21 schreef NoCigar het volgende:
Vanavond een lezing van de tweeëntachigjarige James Randi bezocht. Was leuk, en hij was nog behoorlijk vief na een paar jaar hartchirurgie en chemokuren. I'm back in the saddle.
quote:
Nog niet, maar ik zal eens een supermarkt bezoeken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:37 schreef Gellius het volgende:
IR, heb je de Volkskrant? Dan staat je een aangename verrassing te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |