Ik ook. Misschien is het 'verzorgvarken' wel een gat in de markt. Ik zie mogelijkheden sigme.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:37 schreef Gellius het volgende:
Ik wil ook een varken.
Het bestaat al: http://www.hetbeloofdevarkensland.nl/ (klik op 'varkensmassage').quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:56 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien is het 'verzorgvarken' wel een gat in de markt. Ik zie mogelijkheden sigme.
Begint nu meer op Partij vd Dieren te lijken...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef ShadyLane het volgende:
Waar ga jij op stemmen, Pope? Ik heb een D'66-gevoel bij je.
Volgens mij heb je voor 30 euro een schattig biggetje in huis. Maar ik kan bronnen als deze verkeerd hebben geïnterpreteerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:14 schreef Gellius het volgende:
Wat kost zo'n varken nou? Alleen in de aanschaf bedoel ik.
De mijne waren een stuk ouder toen ik ze kocht. Ik heb 100 euro betaald per barg, ongeveer 10 maanden oud.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Volgens mij heb je voor 30 euro een schattig biggetje in huis. Maar ik kan bronnen als deze verkeerd hebben geïnterpreteerd.
De gemiddelde ambtenaar luncht om 12 uur, dus er moeten wel offers gebracht worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:59 schreef Lyrewyn het volgende:
Op mijn werk mag er ook gezamenlijk voetbal gekeken worden, I.R.. Schappelijk!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:40 schreef mane het volgende:
Als ik buiten zou wonen, zou ik ook zeker een varken willen. En een struisvogel.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef broer het volgende:
Stalk je mevrouw Frollo nou nog stééds?
Spannend tot het laatst!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:12 schreef Gellius het volgende:
Ook in Huize Frollo wordt nog getwijfeld, lees ik.
Huh?quote:(volgens Koekepan is Frollo een televisieserie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |