Als ik nu zou stemmen, dan zou het waarschijnlijk ook D'66 worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:47 schreef mane het volgende:
Het wordt toch D'66. En ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik daar zelf van moet vinden. Voorheen was ik altijd tegen die partij vanwege dat domme democratiseringsgedoe, zoals de gekozen burgemeester. En ik laat GL gruwelijk in de steek. Nog een paar jaar en ik stem VVD mensen.. Maar als ik ooit overweeg CDA te stemmen, dan mogen jullie ingrijpen.
Er was opeens twijfel op de fiets naar het stemhok! Maar uiteindelijk niet van stem veranderd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:38 schreef Gellius het volgende:
Ik ben er overigens nog steeds niet uit, mensen. De beslissing zal in het stemhokje vallen. Hè, ik heb dat altijd al eens willen zeggen.
Dat werkt helaas niet... maar ik heb zojuist wel m'n stemkaart gevonden, in een grote stapel troep, dus alles kan nog goedkomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:39 schreef mane het volgende:
Zonder stemkaart kan ook IR. Gewoon je paspoort meenemen, toch?
Je kan het ook aan de verrechtsing van Nederland toeschrijven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:01 schreef ShadyLane het volgende:
Ik radicaliseer steeds verder en heb na PvdA en vervolgens GL nu op Jasper van Dijk gestemd en wel hierom.
Ik kan het nu wel zeggen, want Claudia is toch op vakantie.
Fuck die vogels en die babies en die katjes, dít is nou een leuk beest.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef sigme het volgende:
Beest van de dag.
[ afbeelding ]
De zool van een varkenspoot is zo zacht als een kattepootzool.
Leuk varkentje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef sigme het volgende:
Beest van de dag.
[ afbeelding ]
De zool van een varkenspoot is zo zacht als een kattepootzool.
Ik ook. Misschien is het 'verzorgvarken' wel een gat in de markt. Ik zie mogelijkheden sigme.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:37 schreef Gellius het volgende:
Ik wil ook een varken.
Het bestaat al: http://www.hetbeloofdevarkensland.nl/ (klik op 'varkensmassage').quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:56 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien is het 'verzorgvarken' wel een gat in de markt. Ik zie mogelijkheden sigme.
Begint nu meer op Partij vd Dieren te lijken...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef ShadyLane het volgende:
Waar ga jij op stemmen, Pope? Ik heb een D'66-gevoel bij je.
Volgens mij heb je voor 30 euro een schattig biggetje in huis. Maar ik kan bronnen als deze verkeerd hebben geïnterpreteerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:14 schreef Gellius het volgende:
Wat kost zo'n varken nou? Alleen in de aanschaf bedoel ik.
De mijne waren een stuk ouder toen ik ze kocht. Ik heb 100 euro betaald per barg, ongeveer 10 maanden oud.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Volgens mij heb je voor 30 euro een schattig biggetje in huis. Maar ik kan bronnen als deze verkeerd hebben geïnterpreteerd.
De gemiddelde ambtenaar luncht om 12 uur, dus er moeten wel offers gebracht worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:59 schreef Lyrewyn het volgende:
Op mijn werk mag er ook gezamenlijk voetbal gekeken worden, I.R.. Schappelijk!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:40 schreef mane het volgende:
Als ik buiten zou wonen, zou ik ook zeker een varken willen. En een struisvogel.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef broer het volgende:
Stalk je mevrouw Frollo nou nog stééds?
Spannend tot het laatst!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:12 schreef Gellius het volgende:
Ook in Huize Frollo wordt nog getwijfeld, lees ik.
Huh?quote:(volgens Koekepan is Frollo een televisieserie)
Nou, het zit zo, ik meldde een tijdje terug eens iets over onze thuissituatie, gewoon iets onbenulligs, ik weet niet eens meer wat, en dat de vrouw daarover aan het twitteren was, en toen is Gellius gaan zoeken -- waarschijnlijk tot zijn eigen verbazing nog met succes ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Is het volgen van de twitters van je eega slechts voorbehouden aan Gellius, Frollo?
Nou-nou, wat een vertrouwen in mijn skilzz weer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
waarschijnlijk tot zijn eigen verbazing nog met succes ook.
Tot je eigen verbazing...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:55 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nou-nou, wat een vertrouwen in mijn skilzz weer.
Een Billy Turf-fan in elk geval, maar ja, wie is dat niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weten jullie welke TTK'er achter MeesterKwel zit?
Wie of waar is MeesterKwel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weten jullie welke TTK'er achter MeesterKwel zit?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef Lienekien het volgende:
De twitter van DO2 is trouwens uitermate boeiend.
Een twitteraccount dat ons een goede meet wenste.quote:
NoCigar is een Civver.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weten jullie welke TTK'er achter MeesterKwel zit? hij speelt Civ4 maar zit in Tilburg, en dat diskwalificeert Frollo.
Pope?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een twitteraccount dat ons een goede meet wenste.
(ik heb net m'n vorige post nog even aangepast met logica waarom het niet frollo kan zijn)
MeesterKwel twitterde op 5 juni:quote:
En NoCigar Fok!te op 6 juni:quote:Ik heb zojuist voor het eerst na maanden proberen CivIv gewonen op Prince level met 18 tegenstanders. Nu weer terug naar mijn leven. Grmbl.
Waar zijn die 3 tegenstanders gebleven?quote:Prince level! Gewonnen! Voor het eerst! 15 Tegenstanders. Wel veel saves opnieuw geladen. Ik hoop dat ik het nu achter me kan laten tot Civ5.
De eindscore viel tegen, maar vooruit.
En de afgelopen week metquote:beeer
Scipio
OllieA
Seborik
Batuwu_Griekgriek
quote:DO2
Z
Claudia_x
I.R.Baboon
Scrutinizer
Geinig. Ik heb op die manier kunnen nagaan in welk jaar ik deze LPT kwam versterken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef Gellius het volgende:
Hé, het forumvriendjestooltje is uitgebreid met wat extra features.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geinig. Ik heb op die manier kunnen nagaan in welk jaar ik deze LPT kwam versterken.
In 2006 waren mijn eerste tien vriendjes nog twisteddlogic, Frank79, Mar10Segovia, cafca, AntonDingeman, soul114, bukgeit, Lienekien, Berkery en dartfanaat.
Een jaar later waren het Lienekien, Gellius, Z, JAM, Claudia_x, Tha_Erik, tong80, k_man, Automatic_Rock en PopeOfTheSubspace.
Sorry, ontdekte het toen pas en liet me gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom doet NC mee met die voornaamhype van k_man?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen 20 jaar:
Frollo.
Dat wijst er hooguit op dat ik wat breder post dan alleen in TTK. Het doet niets af aan onze bijzondere band.quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Gellius
Frollo
Claudia_x
I.R.Baboon
Z
Ringo
PopeOfTheSubspace
sigme
ShadyLane
mane
DevilsAndDust
DaMart
We gaan vanavond pas. Na het eten. We halen onze stempassen van het prikbord in de keuken, controleren nog éénmaal of we onze paspoorten bij ons hebben en stappen dan de regen in.quote:
De wet, de schmet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:39 schreef Gellius het volgende:
Dat hoef je niet te controleren, wel? Je hebt je ID natuurlijk al-tijd bij je. Zoals de wet voorschrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |