Die heb ik vorig jaar in een liveuitvoering in het Beauforthuis in Austerlitz gezien voor twee vleugels.quote:
Mijn vrouw, natuurlijk. Voor de Ivan-updates.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef DO2 het volgende:
Zeg, hoeveel mensen lezen hier mee, eigenlijk?
Echt? Bij die oversteekplaats?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef DO2 het volgende:
Er is hier voor de deur blijkbaar iets ernstigs gebeurd.
Drie politieauto's en 'n ziekenwagen...Ziekenauto...Ambulance...
Ik lurkte zelfs op de meet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef DO2 het volgende:
Ik lees ook mee! Posten doe ik niet, iedereen is hier altijd zo vreselijk ad rem.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef DO2 het volgende:
Narcisme, onderliggend aan het Oedipuscomplex. Aldus S. F. te W.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:15 schreef Ringo het volgende:
Een father from hell. Daarvan probeer ik nu, met mijn eigen vader in gedachten, een voorstelling te maken. Dan zie ik vooral mezelf.
Met die nieuwe tvp-knop moet daar toch enig inzicht in te krijgen zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef DO2 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moet ik jou gaan vertellen hoe je vader heet..
Toen je je paspoort aan ging vragen wist je het ook niet.
Story of my life.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:49 schreef sigme het volgende:
Een van de onderschatte voordelen van deze asynchrone communicatie met halfonbekenden, in echtleven komt bij mij het juiste / snedige / toepasselijke antwoord gewoonlijk veel te laat op en dan heb ik ondertussen alvast wat doms gezegd of stupide gezwegen.
Voor dat meisje met de gordijnen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:33 schreef Lienekien het volgende:
Nog de felicitaties voor de stageplaats.
Oh, vreselijk bedankt, lieve Lienekien!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:33 schreef Lienekien het volgende:
Nog de felicitaties voor de stageplaats.
Dat dacht ik al, maar Gellius was aan het stoken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, vreselijk bedankt, lieve Lienekien!.
Onze posts waren samen en toen had ik 'm niet gezien en duizendmaal sorry..
In het echte leven ben ik genoodzaakt mijn keuzes te beperken tot 'n overzichtelijk lijstje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:49 schreef sigme het volgende:
Een van de onderschatte voordelen van deze asynchrone communicatie met halfonbekenden, in echtleven komt bij mij het juiste / snedige / toepasselijke antwoord gewoonlijk veel te laat op en dan heb ik ondertussen alvast wat doms gezegd of stupide gezwegen.
Dat had ik dan in slank moeten doen, want ik heb hier geen foto's gezien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar jij hebt niets over m'n huisje gezegd.
Hij is toch de grote goeroe van stichting skepsis en zo. Ben je overtuigd?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:21 schreef NoCigar het volgende:
Vanavond een lezing van de tweeëntachigjarige James Randi bezocht. Was leuk, en hij was nog behoorlijk vief na een paar jaar hartchirurgie en chemokuren. I'm back in the saddle.
quote:
Nog niet, maar ik zal eens een supermarkt bezoeken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:37 schreef Gellius het volgende:
IR, heb je de Volkskrant? Dan staat je een aangename verrassing te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |