Nee, dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef sigme het volgende:
Och, die gaan naar de Joods-Christelijke waarden. Niet direct een vooruitgang.
't Schijnt. Het hogere echelon heeft hiertoe besloten. Onderhandelingen die nog lastiger waren dan de AOW-discussie in Den Haag. Heb ik gehoord.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:14 schreef DO2 het volgende:
Maar daar komt straks dus een eind aan, is het niet?
Met moeite, hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn Lienekien en ik nou echt de enigen hier die met onze tijd mee zijn gegaan?
Ik merk dat ik meer politicoloog dan partijaanhanger ben, dus aan bijna elke uitslag kan ik plezier ontlenen. Moedig voorwaarts!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:25 schreef Gellius het volgende:
Dat heb je mooi gezegd, IR.
Hoe groot is de kater, overigens?
Ik ook.quote:
Nee hoor, mijn gordijnen zijn extreem rechts: volkomen blank. Nu ja, dat is de vitrage - de gordijnen zijn grijzig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef Gellius het volgende:
Laten we een poeltje maken over wat het eerst komt: k_man's gordijnen (paars?) of het nieuwe kabinet. Ik hou het op de gordijnen.
Het onderlinge resultaat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef ShadyLane het volgende:
Als in de groepsfase twee landen precies evenveel punten, precies evenveel goals voor en precies evenveel goals tegen hebben, waar kijken ze dan naar om te bepalen wie het hoogst eindigt? Jullie, notoire voetbalfans, weten dat vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |