Dat kun je aanpassen in about:config.quote:
Ideologie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is daarom ook een samenhang van ideologie en praktische redenen. Die 2 gaan samen.
Ik ben afgehaakt bij about:configquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kun je aanpassen in about:config.
Go to "about:config" and set "ui.key.contentAccess" to 4.
Hij zegt net ook zelf "Ik ben Nederlander".quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ideologie?
Je zegt net zelf dat het je scheelt wanneer je daar de douane door wilt en dat je je eventueel daar kunt settelen. Zoals je het dus net zegt is het gewoon een stukje zekerheid die je wilt behouden...
Intypen in je adresbalk. Het is heel even eng maar toen ik Firefox gebruikte heb ik het ook aan weten te passen en daarna nooit meer naar om hoeven kijken.quote:
Nja ik zou het niet erg vinden...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik kan me voorstellen dat de staat dan zou zeggen: Als je Nederlands bent, dan ook de NL nationaliteit. En misschien zelfs ALLEEN de NL nationaliteit.
Je vroeg om de praktische redenen en die geef ik je.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ideologie?
Je zegt net zelf dat het je scheelt wanneer je daar de douane door wilt en dat je je eventueel daar kunt settelen. Zoals je het dus net zegt is het gewoon een stukje zekerheid die je wilt behouden...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Beach het volgende:
Eens voor het eerst de TVP knop gebruiken.
Ik zie nog geen enkel stukje waarin je opmerking "Dat heb je niet in de hand"van toepassing is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Mijn Grote Liefde is Frans/Duits, door geboorte. De Nederlandse nationaliteit heeft hij erbij gevraagd, maar zowel de Franse als de Duitse overheid vinden dat geen reden om de Franse en Duitse nationaliteit te ontnemen. De Nederlandse overheid staat daar buiten, zo zit het internationaalrechtelijk in elkaar. Dat Wilders en aanhang dat niet (willen) begrijpen is een ander verhaal.
Baggerlayout.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef creno het volgende:
[..]
Zitten jullie op een andere fok ?
Ik zie nergens een tvp-knop, of een "volg-dit-topic-toets" !
Je hoeft niks.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je vroeg om de praktische redenen en die geef ik je.
Wat je nu zegt is complete bullshit.
En ik hoef het niet eens uit te leggen.
Ik ben ff aan het aboutconfiggen!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l! Waar blijft een passende opmerking over de TT!?
ik zit hier hartstikke relaxed, maar ik heb een pagina terug heel duidelijk uitgelegd wat mijn ideologische reden erachter is en dan wordt mij verteld dat ik bullshit praat en dat het alleen maar een praktische reden is, dan heb ik echt zoiets van WTF en voel ik me persoonlijk aangevallen ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hoeft niks.
Je hoeft je ook niet zo aangevallen te voelen.
We vragen er alleen maar naar hoor
Denk 't wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
Wat ik me nu dan afvraag he?
Stel... je vliegt naar, laten we zeggen, Londen. Mag je dan in Amsterdam inchecken en door de douane met je Nederlandse paspoort en in Londen door de douane met je andere paspoort?
Ben je op je teentjes getrapt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je vroeg om de praktische redenen en die geef ik je.
Wat je nu zegt is complete bullshit.
En ik hoef het niet eens uit te leggen.
Wen maar niet te snel, binnen 2-3 weken zal er wel een nieuwe layout komen en dan vallen alle oude weg..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef creno het volgende:
goh... apart, ff wennen, maar ik ga die baggerlayout eens proberen.
Er wordt helemaal niet gezegd dat je bullshit praat, MisterPrikkelbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
ik zit hier hartstikke relaxed, maar ik heb een pagina terug heel duidelijk uitgelegd wat mijn ideologische reden erachter is en dan wordt mij verteld dat ik bullshit praat en dat het alleen maar een praktische reden is, dan heb ik echt zoiets van WTF en voel ik me persoonlijk aangevallen ja.
Nogmaals, hoe je een nationaliteit verkrijgt verschilt per land. En het ene land heeft alleen het recht om iets te zeggen over de de eigen nationaliteit, en niet over die van andere landen. Dus dat kan afhangen van de nationaliteit van je vader of moeder, of het land waar je geboren bent. Dus nee, je hebt er niet altijd zeggenschap over.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nog geen enkel stukje waarin je opmerking "Dat heb je niet in de hand"van toepassing is.
Want als ie wil dan kan ie van zijn Franse of Duitse af. Het HOEFT echter niet.
Welk gedeelte van die 3 nationaliteiten is dan geen keuze geweest?
Het zijn pillen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, als iemand mij vraagt wat mijn nationaliteit is, zeg ik ook gewoon dat ik Nederlands ben. Ik ben wel heel trots op waar ik vandaan kom, en met het wegnemen van mijn paspoort zou ik ook een deel van mijn identiteit wegnemen.
Dan heb ik alleen maar de makkelijk te verkrijgen voorbeelden meegemaakt (USA, Australië, Turkije, en net in het voorbeeld dus Duitsland en Frankrijk). Zou kunnenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe je een nationaliteit verkrijgt verschilt per land. En het ene land heeft alleen het recht om iets te zeggen over de de eigen nationaliteit, en niet over die van andere landen. Dus dat kan afhangen van de nationaliteit van je vader of moeder, of het land waar je geboren bent. Dus nee, je hebt er niet altijd zeggenschap over.
Ik vind het echter een beetje raar dat je zegt "Waar ik vandaan kom" als je net zegt dat je Nederlander bent. Maar goed. Ik snap dat je vanuit vader een deel van de cultuur meekrijgt.quote:
Ja dat is dus exact het voorbeeld van knuffelturkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Als de ouders van een nederlandse turk of griek zo tof waren hem desbetreffende turkse of griekse nationaliteit te geven kan zo een jongen later lachen als ie het leger in móet
Ja, in slowchats vind ik de tvp-knop echt niet tofquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef Steve het volgende:
Ik wil dit topic gewoon volgens met een post.
Neen! Gewone slikpillen.quote:
Marokkanen kunnen bijv. niet zelf kiezen. De koning heeft daar bepaald dat je die nationaliteit krijgt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen maar de makkelijk te verkrijgen voorbeelden meegemaakt (USA, Australië, Turkije, en net in het voorbeeld dus Duitsland en Frankrijk). Zou kunnenHeb er geen verstand van.
ja? jeetje maar dat is wel kut danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is dus exact het voorbeeld van knuffelturk
Maar ik begrijp dat je vader Joods is?quote:
Volgens mij wel. Ik hoor tenminste Maartena wel eens zeggen dat ie in Amerika incheckt met zijn Amerikaanse paspoort en dan in de rij bij de europaspoorten gaat staan in Nederland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
Wat ik me nu dan afvraag he?
Stel... je vliegt naar, laten we zeggen, Londen. Mag je dan in Amsterdam inchecken en door de douane met je Nederlandse paspoort en in Londen door de douane met je andere paspoort?
Goed, ik zal het wat duidelijker uitleggen:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het echter een beetje raar dat je zegt "Waar ik vandaan kom" als je net zegt dat je Nederlander bent. Maar goed. Ik snap dat je vanuit vader een deel van de cultuur meekrijgt.
Jongeh! Is uit een film!quote:
Maar als je in Nederland geboren bent, ben je toch niet meteen Marokkaan? Of wel?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Marokkanen kunnen bijv. niet zelf kiezen. De koning heeft daar bepaald dat je die nationaliteit krijgt.
Maar das eigenlijk best vreemdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik hoor tenminste Maartena wel eens zeggen dat ie in Amerika incheckt met zijn Amerikaanse paspoort en dan in de rij bij de europaspoorten gaat staan in Nederland.
Ja oke, maar je zou toch ook gewoon enkel met je Amerikaanse paspoort kunnen reizen?quote:Je moet ook kunnen bewijzen dat je het lang in mag (visum enzo). Ik moet bij het boarden altijd ook mijn greencard laten zien dat ik straks weer het land in mag, dus zelfs al zou je in Amerika met je NL paspoort inchecken, dan moet je ook je Amerikaanse laten zien om aan te tonen dat je er weer in mag (je hebt dan namelijk niet dat groene dingetje in je paspoort dat ze er uit scheuren als je weggaat).
Lees anders eerst even die wiki pagina.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar als je in Nederland geboren bent, ben je toch niet meteen Marokkaan? Of wel?
Ik ben ook helemaal niet van mening dat we je tweede paspoort zouden moeten afnemen hoor! Ik vroeg me alleen af wat de achterliggende gedachte achter het tweede (of zelfs meer) nationaliteit is...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goed, ik zal het wat duidelijker uitleggen:
Mijn Israelische paspoort geeft aan dat ik Joods ben, dat is een deel wat door mijn bloed stroomt. Dat heeft niks met geloof te maken, maar met waar ik vandaan kom. Daar komt een stukje trots bij.
Met het wegnemen van mijn paspoort, neem je dus een stukje van mijn identiteit weg. En daarom draaide ik de vraag om: waarom het wegnemen van mijn 2e paspoort, als het, zoals jullie merken, veel emoties met zich meebrengt. Het is echt pestertje spelen.
Is je moeder ook joods dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mijn Israelische paspoort geeft aan dat ik Joods ben, dat is een deel wat door mijn bloed stroomt. Dat heeft niks met geloof te maken, maar met waar ik vandaan kom. Daar komt een stukje trots bij.
Met het wegnemen van mijn paspoort, neem je dus een stukje van mijn identiteit weg. En daarom draaide ik de vraag om: waarom het wegnemen van mijn 2e paspoort, als het, zoals jullie merken, veel emoties met zich meebrengt. Het is echt pestertje spelen.
Welke regels? Het zijn allebei jouw paspoorten, met dezelfde naam... Als jij iets uitspookt, kunnen ze je echt wel vindenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar das eigenlijk best vreemdDas gewoon regels omzeilen...
of zie ik dat heel verkeerd?
[..]
Ja oke, maar je zou toch ook gewoon enkel met je Amerikaanse paspoort kunnen reizen?
Dat is mijn enige document waarin dat vermeldt wordt. Het is ook meer een gevoel hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare Mr.O. Niet om te mierenneuken ofzo hoor, maar je zegt dat je joodse stukje identiteit gewoon in je bloed zit enzo, wat maakt een papiertje/document dan nog uit?
Mijn moeder is joods geworden, anders konden wij dat niet zijnquote:
I seequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mijn moeder is joods geworden, anders konden wij dat niet zijn![]()
Maar ik ben niet gelovig, ik zie het als afkomst.
Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen. Maar het is echt een gevoel die je lastig kan omschrijven. En dat kun je moeilijk voelen als je het zelf niet allemaal hebt meegemaakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet van mening dat we je tweede paspoort zouden moeten afnemen hoor! Ik vroeg me alleen af wat de achterliggende gedachte achter het tweede (of zelfs meer) nationaliteit is...
http://www.ind.nl/nl/algemeen/afstandnationaliteit/quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar als je in Nederland geboren bent, ben je toch niet meteen Marokkaan? Of wel?
Ja oke, daar heb je wel een punt inderdaad...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke regels? Het zijn allebei jouw paspoorten, met dezelfde naam... Als jij iets uitspookt, kunnen ze je echt wel vinden
En dat zou kunnen, omdat Nederland geen visum als voorwaarde stelt, maar stel nou dat je WEL een visum zou moeten aanvragen om naar Nederland te moeten reizen, dat tijd en geld kost... Dan is een paspoort wel handiger.
Ja ik las het net inderdaad...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:30 schreef Peter het volgende:
[..]
http://www.ind.nl/nl/algemeen/afstandnationaliteit/
Wel dus..
Ik kan me er denk ik gewoon weinig bij voorstellen omdat ik het zelf niet "heb". Maar ik vind het niet zo'n probleem, dubbele nationaliteiten, mits men gewoon ook moeite doet om te integreren in het land waar ze wonen enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat is mijn enige document waarin dat vermeldt wordt. Het is ook meer een gevoel hoor.
Ja, mijn buren zijn naar Canada verhuisd, beide de NL nationaliteit. Kregen ene kind in Canada, die de Canadese nationaliteit heeft. Zijn daarna allemaal terug naar NL gekomen en daar heeft ze ook nog de NL nationaliteit erbij gekregen/gevraagd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij krijg je in verschillende landen de betreffende nationaliteit als je in dat land bent geboren. Dus als een Nederlandse vader en moeder een kind krijgen in land X, dan heeft dat kind óók de nationaliteit van land X, en daar heeft Nederland dan niets over te zeggen.
Nee dat snap ik! Maar ben gewoon lichtelijk nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen. Maar het is echt een gevoel die je lastig kan omschrijven. En dat kun je moeilijk voelen als je het zelf niet allemaal hebt meegemaakt.
Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l bijna iedere repetitie worden jou koosnaampjes vervloekt
De Marokkaanse koning hoopt dat rijkere jongeren met de Marokkaanse nationaliteit verbonden blijven aan het land. Financieel gezien wordt Marokko flink gesteund door Marokkanen in het buitenland.quote:
Ja ik snap het probleem ook niet. Ik denk dat veel Nederlanders het idee hebben dat als je hier woont en je neemt je eigen identiteit mee, dat je dan slechter zou integreren, maar niks daarvan is waar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan me er denk ik gewoon weinig bij voorstellen omdat ik het zelf niet "heb". Maar ik vind het niet zo'n probleem, dubbele nationaliteiten, mits men gewoon ook moeite doet om te integreren in het land waar ze wonen enzo.
Hoe heet dat model schoenen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:31 schreef MisterO het volgende:
Over op andere nieuws: ik zie mijn liefje morgen weer![]()
Ik vind je er heus niet minder om ofzo hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:30 schreef MisterO het volgende:
Bah, ik praat nooit over zulke persoonlijke dingen
Haha, nieuwsgierigheid siert de mensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee dat snap ik! Maar ben gewoon lichtelijk nieuwsgierig...
Dan is de vraag nog of het wegnemen van je paspoort ook het wegnemen van je bloed en gevoel zou zijn, maar ik snap dat het iets fysieks is wat dat deel symboliseert.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb er wel een probleem mee dat er een probleem van wordt gemaakt door Wilders c.s., waardoor mensen denken dat het een probleem is, terwijl het dat niet is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan me er denk ik gewoon weinig bij voorstellen omdat ik het zelf niet "heb". Maar ik vind het niet zo'n probleem, dubbele nationaliteiten, mits men gewoon ook moeite doet om te integreren in het land waar ze wonen enzo.
Ik zeg ook niet dat ik me minder voel als ik hierover praatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind je er heus niet minder om ofzo hoor. Ik vind het wel interessant
.
Hij heeft op tijd de Turkse nationaliteit weggedaan, dit jaar. Maar dat was nog een heel gedoe. Kost dik geld. En de vrouw van de ambassade werd boos op hem omdat ie geen Turk meer wilde zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja? jeetje maar dat is wel kut dan
hoge boetes en/of niet langer dan 1 maand dat land in mogen
Griekse vriend van mij loopt er nu mee te kloten
Goede vraag!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is de vraag nog of het wegnemen van je paspoort ook het wegnemen van je bloed en gevoel zou zijn, maar ik snap dat het iets fysieks is wat dat deel symboliseert.
Joods is vanuit de moeder bloedlijn. Ben je ook officieel Joods in je "bloed" als je moeder oorspronkelijk geen Joods was maar ze zich heeft laten bekeren?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:32 schreef Peter het volgende:
[..]
De Marokkaanse koning hoopt dat rijkere jongeren met de Marokkaanse nationaliteit verbonden blijven aan het land. Financieel gezien wordt Marokko flink gesteund door Marokkanen in het buitenland.
Yes, mijn moeder heeft een volledige zware word-een-jood-cursus gevolgd in Israel, zodat ze met mijn papa kon trouwenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is de vraag nog of het wegnemen van je paspoort ook het wegnemen van je bloed en gevoel zou zijn, maar ik snap dat het iets fysieks is wat dat deel symboliseert.
Joods is vanuit de moeder bloedlijn. Ben je ook officieel Joods in je "bloed" als je moeder oorspronkelijk geen Joods was maar ze zich heeft laten bekeren?
zo dat is fijn dan serieus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft op tijd de Turkse nationaliteit weggedaan, dit jaar. Maar dat was nog een heel gedoe. Kost dik geld. En de vrouw van de ambassade werd boos op hem omdat ie geen Turk meer wilde zijn
Ohja, dat is iets waar ik nooit zo bijzonder goed in ben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik me minder voel als ik hierover praatik ben er heel trots op.
Maar hier op het forum praat ik gewoon liever over oppervlakkige dingen dan over mijn persoonlijke leven
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Yes, mijn moeder heeft een volledige zware word-een-jood-cursus gevolgd in Israel, zodat ze met mijn papa kon trouwenterwijl zij oorspronkelijk katholiek was
En daaaaaaaarna poepte ze jullie uit en omdat mama al Joods was werden jullie het automatisch ook dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Yes, mijn moeder heeft een volledige zware word-een-jood-cursus gevolgd in Israel, zodat ze met mijn papa kon trouwenterwijl zij oorspronkelijk katholiek was
Nou, dat is heel erg verschillend. Als je in Israel rond zou lopen, zou je ook heel veel Joden tegenkomen die geen keppeltje dragen. Net zo goed dat er in Nederland gelovige christenen zijn die niet elke zondag naar de kerk gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:35 schreef Peter het volgende:
Joden zijn toch besneden en hebben zo'n keppeltje/doosje op?
Of is dat afhankelijk van of je het Joodse geloof volgt? Of is dat ook cultuur/volkerengebonden?
Ik ben mijn hele leven misschien maar 1 keer naar een synagoge geweest. En aan shabbat doet bijna geen jood meer (alleen maar de orthodoxe dus). Iedereen creeert zijn eigen manier van gelovenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Maar heeft het een groot deel van je opvoeding 'beinvloed'? Wat betreft de vrijdagavond/zaterdag bijvoorbeeld?
Ongeacht wat?( opkomen joodse staat en mensen)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, dat is heel erg verschillend. Als je in Israel rond zou lopen, zou je ook heel veel Joden tegenkomen die geen keppeltje dragen. Net zo goed dat er in Nederland gelovige christenen zijn die niet elke zondag naar de kerk gaan.
Maar zo'n doosje en pijpenkrullen. Dat zijn weer de orthodoxe joden, dat is maar 8% van de Israelische bevolking.
Ik zie joods zijn als mijn afkomst en mijn geloof is ook opkomen voor de Joodse staat en voor de joodse mensen. En ik geloof in mijzelf natuurlijk. Maar niet in een god dat mij beschermt, want dat is 1 grote onzin natuurlijk.
Is misschien ook wel zoals bv met de Marokkanen en de Turken. Als je in Istanbul o.i.d. komt dan zie je lang niet zoveel traditioneel geklede mensen of vrouwen met hoofddoekje. Degenen die verhuisd zijn naar anderen landen houden dat veel meer in stand omdat dat een soort strohalm is van waar ze vandaan komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, dat is heel erg verschillend. Als je in Israel rond zou lopen, zou je ook heel veel Joden tegenkomen die geen keppeltje dragen.
Ah oke... Ik weet eigenlijk niet eens hoe streng in het geloof de meesten zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben mijn hele leven misschien maar 1 keer naar een synagoge geweest. En aan shabbat doet bijna geen jood meer (alleen maar de orthodoxe dus). Iedereen creeert zijn eigen manier van geloven
Opkomen voor de joodse staat, en dan ga ik dus niet inhoudelijk op grenzen en hoe of wat. Nee, ik ga daar nu geen politieke discussie over voeren. Want daar komen we nooit uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ongeacht wat?( opkomen joodse staat en mensen)
kzou er graag over babbelen met een biertje dan kan je zien dat ik glimlach want daar op dit forum op ingaan is gedoemd om te falen ben ik bang
Bar is jongens geloof ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ah oke... Ik weet eigenlijk niet eens hoe streng in het geloof de meesten zijn
En heb je wel een Bar Mitswa gehad? (Bat is voor meisjes toch? OF was het anders om?)
Ja dat heb ik ook gezien!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bar is jongens geloof ik
Ja, ik keek Sex & The CityDaar werd Charlotte ook Joods voor haar man.
Haha ik heb een geimproviseerde bar mitswa gehad in de Van der Valk in Assen. Inclusief mijn Nederlandse en Israelische familiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ah oke... Ik weet eigenlijk niet eens hoe streng in het geloof de meesten zijn
En heb je wel een Bar Mitswa gehad? (Bat is voor meisjes toch? OF was het anders om?)
Okequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha ik heb een geimproviseerde bar mitswa gehad in de Van der Valk in Assen. Inclusief mijn Nederlandse en Israelische familiehet was hilarisch. En al het personeel vond het hilarisch, al dat Israelische dans en feestmuziek
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Opkomen voor de joodse staat, en dan ga ik dus niet inhoudelijk op grenzen en hoe of wat. Nee, ik ga daar nu geen politieke discussie over voeren. Want daar komen we nooit uit![]()
Biertje, morgen?
Ik krijg ook jeuk van de zachte PvdA, maar hij komt er wel uit in de kieswijzer en bij de stemwijzer staat ie op 2quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:36 schreef Great.Expectations het volgende:
Dus voel ik mij straks nog gedwongen om tegen mijn zin in te stemmen op de PvdA, om dit land te beschermen tegen een PVV-meerderheid. Dus ik kan niet stemmen wat ik wil, omdat anderen te stom zijn om na te denken en op de PVV stemmen.
VVD?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg ook jeuk van de zachte PvdA, maar hij komt er wel uit in de kieswijzer en bij de stemwijzer staat ie op 2CDA, Groenlinks, SGP, TON, CU en PVV uit principe niet. De D66 stond helemaal onderaan. SP vind ik een beetje een nietszeggende "Stem tegen"partij, al is dat hun slogan niet meer.
Dus ik weet 't niet meeeeeeeeeeeeeeer!
O ja, die vergat ik nogquote:
Voor al uw verdere vragen over mijn afkomst en geloof wijs ik u op mijn PMbox.quote:
Ik gebruik PM alleen voor minimeets en afwijzen van nieuwsgierige hetero's die het eens met een vent willen doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor al uw verdere vragen over mijn afkomst en geloof wijs ik u op mijn PMbox.![]()
?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die vergat ik nog
Ik de PVDD ben ik ook vergeten.
Ik voor het uitwisselen van 06-nummers, MSN-adressen en DN-links.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruik PM alleen voor minimeets en afwijzen van nieuwsgierige hetero's die het eens met een vent willen doen.
Verkapt versier mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor al uw verdere vragen over mijn afkomst en geloof wijs ik u op mijn PMbox.![]()
gewoon PvdA als die het dichts bij je ligtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg ook jeuk van de zachte PvdA, maar hij komt er wel uit in de kieswijzer en bij de stemwijzer staat ie op 2CDA, Groenlinks, SGP, TON, CU en PVV uit principe niet. De D66 stond helemaal onderaan. SP vind ik een beetje een nietszeggende "Stem tegen"partij, al is dat hun slogan niet meer.
Partij van de Dieren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh, en toen je om een naakte foto van mij vroeg dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruik PM alleen voor minieets en afwijzen van nieuwsgierige hetero's die het eens met een vent willen doen.
Het is echt een MisterO vertelt waar hij voor staat avond hieroquote:
die wil ik ook wel danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, en toen je om een naakte foto van mij vroeg dan?
Snip snip?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef Peter het volgende:
Hoe heet de ceremonie waarbij ze snip*snip* doen met je voorhuid?
Gewoon besnijdenis of heeft dat een speciaal woord?
edit: Wikipedia geeft antwoord: http://nl.wikipedia.org/wiki/Briet_mila
Nee, maar dan waren we ook heel snel uitgepraat!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is echt een MisterO vertelt waar hij voor staat avond hiero![]()
En dan heb ik nog niet eens uitgelegd hoe slim, leuk, grappig, enthousiast en lief ik ben!
Nou vertelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens uitgelegd hoe slim, leuk, grappig, enthousiast en lief ik ben!
Deden de dokters en zusters geen dansje rond je bed?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef creno het volgende:ik heb geen ceremonie gehad bij mijn snipsnip
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh gaan Mr.O's foto's nu wéér rond? Je zou denken dat men er op een gegeven moment wel klaar mee is.
Je weet wel hoe je snel aantrekkelijk wordt voor personen van het mannelijk geslacht he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar dan waren we ook heel snel uitgepraat!
Het zijn je 5 minutos de fama gast :-)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Issie niet ritueel begraven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef creno het volgende:
ik heb geen ceremonie gehad bij mijn snipsnip
Het ging over Snipsnipquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef Deceit het volgende:
en heb ik wat gemist, should i read all back? of ging het alleen over politiek?
Ah. Mr.O kan toch wel een grapje hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je snel aantrekkelijk wordt voor personen van het mannelijk geslacht he?
Vandaar de korte versie, is indd lekker snelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar dan waren we ook heel snel uitgepraat!
Maar daar krijg ik jeuk vanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gewoon PvdA als die het dichts bij je ligt
Betaald worden voor een besnijdenis?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij was er voor betaald toch?Je reinste omkoping
Nou jah. Mijn ma ging met geld wapperen en toen was ik wel om jahquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij was er voor betaald toch? :p Je reinste omkoping
Noem je jezelf "een grapje" dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah. Mr.O kan toch wel een grapje hebben?
Ik heb geleerd dat jongen die vragen worden overgeslagen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, en toen je om een naakte foto van mij vroeg dan?
Dat krijgt een dokter toch ook?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Betaald worden voor een besnijdenis?
Maar waarom als patient betaald krijgen?quote:
Z'n voorhuid?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat jongen die vragen worden overgeslagen.
Dus ik bleef stil. EN toen gooide je'm
Voor geen goudquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Betaald worden voor een besnijdenis?
Een hele slechte grap dan.quote:
bij je communie krijg je toch ook geldquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar waarom als patient betaald krijgen?
Ik heb Janetje nog best vaak flink bewerktquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij moet eens met Janetje praten, die was ook altijd zo zwartgallig over haarzelf
Ja van je ouders een horloge en centjes van de peetoom en peettante en buren en zo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
bij je communie krijg je toch ook geld
Idd jah. Het is gewoon een tweede Sinterklaas tijdens die communies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ow het gaat over een besnijdenis uit religieuze overwegingen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Daarmee word je in feite toch ook 'omgekocht' om je te binden aan het geloof met de E.H. Communie? En bij het Vormsel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van je ouders een horloge en centjes van de peetoom en peettante en buren en zo.
Daar is communie toch ook gewoon voor? Voor de kado's?
hey, je hebt een nieuwe avatar.quote:
is er een andere reden dan?nee toch?:-), kon niet wachten tot ik thuis was.... ik was zo verveeld dat ik op het kerkpodium mn kaars uitblies toen ik zuchtequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van je ouders een horloge en centjes van de peetoom en peettante en buren en zo.
Daar is communie toch ook gewoon voor? Voor de kado's?
Nee, jij zit in een andere lay outquote:
Nee bij 't Vormsel heb ik volgens mij niet veel gekregen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Daarmee wordt je in feite toch ook 'omgekocht' om je te binden aan het geloof met de E.H. Communie? En bij het Vormsel?
*LOL* En dat die pastoor je dan meteen een hengst om je oren verkochtquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
is er een andere reden dan?nee toch?:-), kon niet wachten tot ik thuis was.... ik was zo verveeld dat ik op het kerkpodium mn kaars uitblies toen ik zuchte
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow het gaat over een besnijdenis uit religieuze overwegingen...
Ik dacht al, wat deed ik verkeerd
Tis net politiekquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee bij 't Vormsel heb ik volgens mij niet veel gekregen.
Maar de Kerk is toch goed in lokken en omkopen?
Die is inderdaad leukquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Wat doe ik verkeerd meneer?". Zo'n toffe reclame
.
'Hengst' Fout in deze zin Andrielquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* En dat die pastoor je dan meteen een hengst om je oren verkocht
kun je voor een andere layout dan ook een andere avatar nemen ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, jij zit in een andere lay out
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Wat doe ik verkeerd meneer?". Zo'n toffe reclame
.
Maar ik vond "draai" te soft klinken, en je kan best iemand ene hengst verkopen. En ook wel om je orenquote:
whaha. zo dat had er nog bij moeten komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* En dat die pastoor je dan meteen een hengst om je oren verkocht
nee, da's het verschil tussen upload avatar en online avatar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:10 schreef creno het volgende:
[..]
kun je voor een andere layout dan ook een andere avatar nemen ?
Bij jou en de meeste anderen is ie wel hetzelfde namelijk.
Dat aren dan JOUW 15 min of famequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
whaha. zo dat had er nog bij moeten komen![]()
ik moest hélemaal naar de overkant lopen om dat daar de hoofdkaars stond
stond ik even mooi fijn in het middelpunt voor een stampvolle kerk![]()
Ja ik snap nooit echt waarom ze daar verschil in maken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
nee, da's het verschil tussen upload avatar en online avatar.
Jij bent zelf gewoon wat klassiekerquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind ik deze leuker. Klassieker!
Dat gebruik ik nog wel eens "Ze zei meneer tegen me!"
Dat noemen we swaffelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vond "draai" te soft klinken, en je kan best iemand ene hengst verkopen. En ook wel om je oren
Online gaat toch weg met de nieuwste layout.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
aha, tnx ik snap het nu wat beter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit was je 9500ste postquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:13 schreef creno het volgende:
[..]
aha, tnx ik snap het nu wat beter.
Wel grappig dat ik hier ook mijn twitter en dudesnudeprofiel kan toevoegen.
dudesnudeprofiel ook?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:13 schreef creno het volgende:
[..]
aha, tnx ik snap het nu wat beter.
Wel grappig dat ik hier ook mijn twitter en dudesnudeprofiel kan toevoegen.
Omg Peter heeft gelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent zelf gewoon wat klassieker.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je snel aantrekkelijk wordt voor personen van het mannelijk geslacht he?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat aren dan JOUW 15 min of fame
Heb je al vroeg verspeeld!
quote:
Ja, daar shit je ff je sheets van he!quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
godver inderdaad!
![]()
crap on a cracker
aantal posts: 9501 (gemiddeld 3 per dag)quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:16 schreef creno het volgende:
[..]
Hoe zie je dat nu weer ?
(en ik quote je in mijn 9501e post)
Wat doe je dan ook in een sloot?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:15 schreef Deceit het volgende:
ik word gek van de kikkers hier in de sloot
kiddingquote:
Joran zoeken?quote:
Ach ben stil jij, vuile biquote:
Snip Snip en wegissiequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat jagen we er trouwens weer topics doorheen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Creno, voor iemand die al FOK!lid is sinds 2001 weet je er bijzonder weinig vanaf.
Vergelijk je het nou met een besnijdenis?quote:
Krijgen jij hier ook voor betaald dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vergelijk je het nou met een besnijdenis?
Af en toe een nieuwe kloon houdt je jongquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:21 schreef Peter het volgende:
Wat hangen we hier al lang rond. Stelletje stamgasten/meubilair
dat zweet je er met 30 minuten hardlopen al weer uit.. of ff flink naar de wc..quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Deceit het volgende:
Hmmz sinds Ang3l vertelde over crash dieten maak ik me nu wel beetje zorgen..
ben nu 1/10e kilo meer dan vanchtend :/
Ik ben ook de persoon die HEEL veel weet van dieetquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Deceit het volgende:
Gewoon even goed schijten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Deceit het volgende:
Ik zie er het nut niet van in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Af en toe een nieuwe kloon houdt je jong
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:24 schreef Peter het volgende:
[..]
dat zweet je er met 30 minuten hardlopen al weer uit.. of ff flink naar de wc..
Zolang je het maar alleen bij digitale verjonging houdt..quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Af en toe een nieuwe kloon houdt je jong
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook de persoon die HEEL veel weet van dieet
Maar dat crashdiëten niet werken en dat je lichaam daarna juist extra vet gaat opslaan is toch eigenlijk best common knowledge dacht ik
Hebben TMM en jij al eens een week van dieet gewisseld?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt heel erg belachelijk vitaminewaters aan het drinken ipv cola en fruit aan het eten ipv chips en snoep al de hele week, alleen maar omdat ik schrok dat ik boven de 60 woog ineensDa's best erg he?
misstaat je niet die extra kilo'squote:Op woensdag 9 juni 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt heel erg belachelijk vitaminewaters aan het drinken ipv cola en fruit aan het eten ipv chips en snoep al de hele week, alleen maar omdat ik schrok dat ik boven de 60 woog ineensDa's best erg he?
De weegschaal stond niet iets scheef?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:27 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar mijn bedoeling is NIET om te gaan crashen! ik eet gewoon normaal/gezond en geen tussendoortjes..
En toch vliegt t eraf, waar ik blij mee ben.. maar wil niet weer in 1 x weer aankomen!
Ligt er aan of je, als je op je gewenste gewicht bent, ineens weer wel de tussendoortjes gaat eten en je gaat stoppen met sporten. Dat is wat mensen dus vaak doen en daar is waar het misgaat,quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:27 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar mijn bedoeling is NIET om te gaan crashen! ik eet gewoon normaal/gezond en geen tussendoortjes..
En toch vliegt t eraf, waar ik blij mee ben.. maar wil niet weer in 1 x weer aankomen!
Ik eet net zoveel zo niet meer dan TMM hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Hebben TMM en jij al eens een week van dieet gewisseld?
Als je het 30 jaar niet hebt gehad is dat inderdaad ineens een WTF momentje jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:26 schreef Desmonkey het volgende:
Boven de 60kg is best wel shocking jah :.
.
Fixes you up!quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je het 30 jaar niet hebt gehad is dat inderdaad ineens een WTF momentje ja
Ik weet ook wel dat 61.6 nog veel te licht is voor 1.83m, maar daar gaat het niet om
Ik had gewoon zoiets van "WTF?!? Waar komt dat ineens vandaan?! 4kg erbij? Ik kom helemaal nooit aan, al jaaaaaaaaaaaaaren niet!"
30+ ... urghIt fucks you up!
Best sneu eigenlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet net zoveel zo niet meer dan TMM hoor
quote:
Voor beide dan.quote:
Nou ja, je hebt wel Haines en Fruit of the Loom, maar dat zijn ook niet echt de boxers die ik wilquote:
Mja. Ik draag nu ook zeemanboxersquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:06 schreef Peter het volgende:
Sinds Zeeman hippe boxers weggaf kan alles he
Is meer voor de jeugd en daar behoor je niet meer toe dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef creno het volgende:
Hoe denkt men hier over lijst 17 ?
circumcisiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef Peter het volgende:
of bedoel je bar mitswa of zoiets?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef Peter het volgende:
gelukkig niet.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef creno het volgende:ik heb geen ceremonie gehad bij mijn snipsnip
rietje instoppen en opblazen, deden ze vroeger ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:15 schreef Deceit het volgende:
ik word gek van de kikkers hier in de sloot
laat je ze opsturen....quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. Ik draag nu ook zeemanboxersMaar de gaten beginnen erin te vallen en ik heb geen zin om te wachten tot ik weer in Nederland ben.
Voorbereiding is het halve werk, snoetepoepje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:14 schreef Vlarp het volgende:
Kut...
Kom ik vroeger uit bed om voor m'n werk te kunnen stemmen, gaan de stembureau's pas om 7:30 open
Ach, ik kon zo doorlopen bij het stembureau, dus ben gewoon op tijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voorbereiding is het halve werk, snoetepoepje.
ik ga je voorbeeld vanavond volgen als ik vanaf m'n werk naar huis toe gaquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ik kon zo doorlopen bij het stembureau, dus ben gewoon op tijd
En ik heb uiteraard D66 gestemd.
dus nu was niet je trein maar jijzelf vertraagd ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen... ik kon niet uit bed
Vanavond maar stemmen
Zoiets jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus nu was niet je trein maar jijzelf vertraagd ?
quote:
Ik moest mijn carpool afspraak ook afzeggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoiets ja
Een collega: "Je ziet er vandaag anders uit, veel beter als aan het begin van de week. Toen vond ik je er maar slecht uitzien."
Euh.. bedankt
Nou dat maakt me in zijn geval niet echt uit,quote:
en ik maar denken dat jij een voorkeur voor krullen had ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou dat maakt me in zijn geval niet echt uit,
D66quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik weet nog niet wat ik moet stemmen.
Piratenpartijquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik weet nog niet wat ik moet stemmen.
Hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef creno het volgende:
ik heb alle bolletjes ingekleurd en binnen de lijntjes. Ik hoop dit keer een prijs te winnen. :p
Wederom: goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:42 schreef Waxxer het volgende:
Goedemorgen.
Ik woon dus best wel dicht bij een stembureau, hoorde ik rond half acht een auto aankomen en mensen uitstappen...
,,Heb je je rijbewijs meegenoom'n?"
,,Wát?!"
,,Jâh, heb je je rijbewijs meegenoom'n? Ander ku'j niet stemm'n!!"
,,Nee die heb ik niet meegenoom'n. Moet dat dan?!"
,,T... Hhhhhhh.... Ja tuulk moet je dat meeneem'n, anders ku'j niet stemm'n!!!"
(tijdje stilte)
,,Nah loat moar, dit is mien Völ te völle wark, ik goa wel niet stemm'n!!!"
(komt een bekende langs)
,,Moi!! Goa je ook stemm'n?"
,,Ja nee ik bun mien rijbewijs vergeten en ik wilde effen gauw zo'n machtiging invullen moar dan heb je ook weer een kopie nodig van 't rijbewijs."
,,Ooh."
En er slaan twee autoportieren dicht, waarvan één iets harder dan normaal, er start een motor en een auto rijdt weg.![]()
Bindt dat touwtje dan aan je stuur en ga slingerend rijden!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:04 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik kan niet tegelijkertijd flossen en autorijden.
Is dat niet die jongerenpartij van BNN?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Opnieuw de test gedaan, alle partijen aangevinkt gelaten en dan kom ik op Lijst17 uit. Wasda?![]()
Verbaast me NIETS dat jij dat vindtquote:
Tja ik vraag me af of dat programma nou wel zo realistisch is allemaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Ja heb net ff "research gedaan" en het is idd de partyij van BNN.
Daar ben ik al lid vanIk kijk het nooit, maar ik steun ze wel.
kan ik er ook net zo goed op gaan stemmen
Bijna alle antwoorden zijn geljk aan de PvdA, alleen minder knuffelig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik vraag me af of dat programma nou wel zo realistisch is allemaal
Ik ging net met mijn vriend lunchen, die nam een collega mee... mijn eerste blik wasquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Thom van de helpdesk heeft m'n laptop af en wil hem graag komen brengen.
Thom is lief. En schattig. En verlegen
Kijken mag altijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Stom.
O wacht. Relatie. En monogaam.Goed zo! Kunnen sommigen een voorbeeld ana nemen!
Ik ben nog nooit samen uit gaan eten... in die zin van het woord danquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Als je een relatie hebt ben je niet ineens dood voor ander schoons.
Je mag honger krijgen op een ander, als je maar tthuis komt eten.
Of zoals sommigen volgens de regels uit eten gaat, alleen danwel samen.
de BNN-partij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Ik ben er uit wat ik ga stemmen.
Dus vanaaf netjes naar het bejaardentehuis met mijn ID, en de machtiging van m'n vriendin
waarom dat dan, die zij er tcoh heel veel heb ik gezien en ze lijken zeker niet allemaal op mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verbaast me NIETS dat jij dat vindt
Jij bent nl best wel het beeld wat ik heb bij de VVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |