laat je ze opsturen....quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. Ik draag nu ook zeemanboxersMaar de gaten beginnen erin te vallen en ik heb geen zin om te wachten tot ik weer in Nederland ben.
Voorbereiding is het halve werk, snoetepoepje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:14 schreef Vlarp het volgende:
Kut...
Kom ik vroeger uit bed om voor m'n werk te kunnen stemmen, gaan de stembureau's pas om 7:30 open
Ach, ik kon zo doorlopen bij het stembureau, dus ben gewoon op tijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voorbereiding is het halve werk, snoetepoepje.
ik ga je voorbeeld vanavond volgen als ik vanaf m'n werk naar huis toe gaquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ik kon zo doorlopen bij het stembureau, dus ben gewoon op tijd
En ik heb uiteraard D66 gestemd.
dus nu was niet je trein maar jijzelf vertraagd ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen... ik kon niet uit bed
Vanavond maar stemmen
Zoiets jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus nu was niet je trein maar jijzelf vertraagd ?
quote:
Ik moest mijn carpool afspraak ook afzeggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoiets ja
Een collega: "Je ziet er vandaag anders uit, veel beter als aan het begin van de week. Toen vond ik je er maar slecht uitzien."
Euh.. bedankt
Nou dat maakt me in zijn geval niet echt uit,quote:
en ik maar denken dat jij een voorkeur voor krullen had ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou dat maakt me in zijn geval niet echt uit,
D66quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik weet nog niet wat ik moet stemmen.
Piratenpartijquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik weet nog niet wat ik moet stemmen.
Hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef creno het volgende:
ik heb alle bolletjes ingekleurd en binnen de lijntjes. Ik hoop dit keer een prijs te winnen. :p
Wederom: goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:42 schreef Waxxer het volgende:
Goedemorgen.
Ik woon dus best wel dicht bij een stembureau, hoorde ik rond half acht een auto aankomen en mensen uitstappen...
,,Heb je je rijbewijs meegenoom'n?"
,,Wát?!"
,,Jâh, heb je je rijbewijs meegenoom'n? Ander ku'j niet stemm'n!!"
,,Nee die heb ik niet meegenoom'n. Moet dat dan?!"
,,T... Hhhhhhh.... Ja tuulk moet je dat meeneem'n, anders ku'j niet stemm'n!!!"
(tijdje stilte)
,,Nah loat moar, dit is mien Völ te völle wark, ik goa wel niet stemm'n!!!"
(komt een bekende langs)
,,Moi!! Goa je ook stemm'n?"
,,Ja nee ik bun mien rijbewijs vergeten en ik wilde effen gauw zo'n machtiging invullen moar dan heb je ook weer een kopie nodig van 't rijbewijs."
,,Ooh."
En er slaan twee autoportieren dicht, waarvan één iets harder dan normaal, er start een motor en een auto rijdt weg.![]()
Bindt dat touwtje dan aan je stuur en ga slingerend rijden!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:04 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik kan niet tegelijkertijd flossen en autorijden.
Is dat niet die jongerenpartij van BNN?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Opnieuw de test gedaan, alle partijen aangevinkt gelaten en dan kom ik op Lijst17 uit. Wasda?![]()
Verbaast me NIETS dat jij dat vindtquote:
Tja ik vraag me af of dat programma nou wel zo realistisch is allemaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Ja heb net ff "research gedaan" en het is idd de partyij van BNN.
Daar ben ik al lid vanIk kijk het nooit, maar ik steun ze wel.
kan ik er ook net zo goed op gaan stemmen
Bijna alle antwoorden zijn geljk aan de PvdA, alleen minder knuffelig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik vraag me af of dat programma nou wel zo realistisch is allemaal
Ik ging net met mijn vriend lunchen, die nam een collega mee... mijn eerste blik wasquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Thom van de helpdesk heeft m'n laptop af en wil hem graag komen brengen.
Thom is lief. En schattig. En verlegen
Kijken mag altijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Stom.
O wacht. Relatie. En monogaam.Goed zo! Kunnen sommigen een voorbeeld ana nemen!
Ik ben nog nooit samen uit gaan eten... in die zin van het woord danquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Als je een relatie hebt ben je niet ineens dood voor ander schoons.
Je mag honger krijgen op een ander, als je maar tthuis komt eten.
Of zoals sommigen volgens de regels uit eten gaat, alleen danwel samen.
de BNN-partij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Ik ben er uit wat ik ga stemmen.
Dus vanaaf netjes naar het bejaardentehuis met mijn ID, en de machtiging van m'n vriendin
waarom dat dan, die zij er tcoh heel veel heb ik gezien en ze lijken zeker niet allemaal op mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verbaast me NIETS dat jij dat vindt
Jij bent nl best wel het beeld wat ik heb bij de VVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |