Maar waarom als patient betaald krijgen?quote:
Z'n voorhuid?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat jongen die vragen worden overgeslagen.
Dus ik bleef stil. EN toen gooide je'm
Voor geen goudquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Betaald worden voor een besnijdenis?
Een hele slechte grap dan.quote:
bij je communie krijg je toch ook geldquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar waarom als patient betaald krijgen?
Ik heb Janetje nog best vaak flink bewerktquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij moet eens met Janetje praten, die was ook altijd zo zwartgallig over haarzelf
Ja van je ouders een horloge en centjes van de peetoom en peettante en buren en zo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
bij je communie krijg je toch ook geld
Idd jah. Het is gewoon een tweede Sinterklaas tijdens die communies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ow het gaat over een besnijdenis uit religieuze overwegingen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Daarmee word je in feite toch ook 'omgekocht' om je te binden aan het geloof met de E.H. Communie? En bij het Vormsel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van je ouders een horloge en centjes van de peetoom en peettante en buren en zo.
Daar is communie toch ook gewoon voor? Voor de kado's?
hey, je hebt een nieuwe avatar.quote:
is er een andere reden dan?nee toch?:-), kon niet wachten tot ik thuis was.... ik was zo verveeld dat ik op het kerkpodium mn kaars uitblies toen ik zuchtequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van je ouders een horloge en centjes van de peetoom en peettante en buren en zo.
Daar is communie toch ook gewoon voor? Voor de kado's?
Nee, jij zit in een andere lay outquote:
Nee bij 't Vormsel heb ik volgens mij niet veel gekregen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Daarmee wordt je in feite toch ook 'omgekocht' om je te binden aan het geloof met de E.H. Communie? En bij het Vormsel?
*LOL* En dat die pastoor je dan meteen een hengst om je oren verkochtquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
is er een andere reden dan?nee toch?:-), kon niet wachten tot ik thuis was.... ik was zo verveeld dat ik op het kerkpodium mn kaars uitblies toen ik zuchte
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow het gaat over een besnijdenis uit religieuze overwegingen...
Ik dacht al, wat deed ik verkeerd
Tis net politiekquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee bij 't Vormsel heb ik volgens mij niet veel gekregen.
Maar de Kerk is toch goed in lokken en omkopen?
Die is inderdaad leukquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Wat doe ik verkeerd meneer?". Zo'n toffe reclame
.
'Hengst' Fout in deze zin Andrielquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* En dat die pastoor je dan meteen een hengst om je oren verkocht
kun je voor een andere layout dan ook een andere avatar nemen ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, jij zit in een andere lay out
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Wat doe ik verkeerd meneer?". Zo'n toffe reclame
.
Maar ik vond "draai" te soft klinken, en je kan best iemand ene hengst verkopen. En ook wel om je orenquote:
whaha. zo dat had er nog bij moeten komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* En dat die pastoor je dan meteen een hengst om je oren verkocht
nee, da's het verschil tussen upload avatar en online avatar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:10 schreef creno het volgende:
[..]
kun je voor een andere layout dan ook een andere avatar nemen ?
Bij jou en de meeste anderen is ie wel hetzelfde namelijk.
Dat aren dan JOUW 15 min of famequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
whaha. zo dat had er nog bij moeten komen![]()
ik moest hélemaal naar de overkant lopen om dat daar de hoofdkaars stond
stond ik even mooi fijn in het middelpunt voor een stampvolle kerk![]()
Ja ik snap nooit echt waarom ze daar verschil in maken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
nee, da's het verschil tussen upload avatar en online avatar.
Jij bent zelf gewoon wat klassiekerquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind ik deze leuker. Klassieker!
Dat gebruik ik nog wel eens "Ze zei meneer tegen me!"
Dat noemen we swaffelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vond "draai" te soft klinken, en je kan best iemand ene hengst verkopen. En ook wel om je oren
Online gaat toch weg met de nieuwste layout.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
aha, tnx ik snap het nu wat beter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit was je 9500ste postquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:13 schreef creno het volgende:
[..]
aha, tnx ik snap het nu wat beter.
Wel grappig dat ik hier ook mijn twitter en dudesnudeprofiel kan toevoegen.
dudesnudeprofiel ook?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:13 schreef creno het volgende:
[..]
aha, tnx ik snap het nu wat beter.
Wel grappig dat ik hier ook mijn twitter en dudesnudeprofiel kan toevoegen.
Omg Peter heeft gelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent zelf gewoon wat klassieker.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je snel aantrekkelijk wordt voor personen van het mannelijk geslacht he?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat aren dan JOUW 15 min of fame
Heb je al vroeg verspeeld!
quote:
Ja, daar shit je ff je sheets van he!quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
godver inderdaad!
![]()
crap on a cracker
aantal posts: 9501 (gemiddeld 3 per dag)quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:16 schreef creno het volgende:
[..]
Hoe zie je dat nu weer ?
(en ik quote je in mijn 9501e post)
Wat doe je dan ook in een sloot?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:15 schreef Deceit het volgende:
ik word gek van de kikkers hier in de sloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |