Opkomen voor de joodse staat, en dan ga ik dus niet inhoudelijk op grenzen en hoe of wat. Nee, ik ga daar nu geen politieke discussie over voeren. Want daar komen we nooit uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ongeacht wat?( opkomen joodse staat en mensen)
kzou er graag over babbelen met een biertje dan kan je zien dat ik glimlach want daar op dit forum op ingaan is gedoemd om te falen ben ik bang
Bar is jongens geloof ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ah oke... Ik weet eigenlijk niet eens hoe streng in het geloof de meesten zijn
En heb je wel een Bar Mitswa gehad? (Bat is voor meisjes toch? OF was het anders om?)
Ja dat heb ik ook gezien!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bar is jongens geloof ik
Ja, ik keek Sex & The CityDaar werd Charlotte ook Joods voor haar man.
Haha ik heb een geimproviseerde bar mitswa gehad in de Van der Valk in Assen. Inclusief mijn Nederlandse en Israelische familiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ah oke... Ik weet eigenlijk niet eens hoe streng in het geloof de meesten zijn
En heb je wel een Bar Mitswa gehad? (Bat is voor meisjes toch? OF was het anders om?)
Okequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha ik heb een geimproviseerde bar mitswa gehad in de Van der Valk in Assen. Inclusief mijn Nederlandse en Israelische familiehet was hilarisch. En al het personeel vond het hilarisch, al dat Israelische dans en feestmuziek
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Opkomen voor de joodse staat, en dan ga ik dus niet inhoudelijk op grenzen en hoe of wat. Nee, ik ga daar nu geen politieke discussie over voeren. Want daar komen we nooit uit![]()
Biertje, morgen?
Ik krijg ook jeuk van de zachte PvdA, maar hij komt er wel uit in de kieswijzer en bij de stemwijzer staat ie op 2quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:36 schreef Great.Expectations het volgende:
Dus voel ik mij straks nog gedwongen om tegen mijn zin in te stemmen op de PvdA, om dit land te beschermen tegen een PVV-meerderheid. Dus ik kan niet stemmen wat ik wil, omdat anderen te stom zijn om na te denken en op de PVV stemmen.
VVD?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg ook jeuk van de zachte PvdA, maar hij komt er wel uit in de kieswijzer en bij de stemwijzer staat ie op 2CDA, Groenlinks, SGP, TON, CU en PVV uit principe niet. De D66 stond helemaal onderaan. SP vind ik een beetje een nietszeggende "Stem tegen"partij, al is dat hun slogan niet meer.
Dus ik weet 't niet meeeeeeeeeeeeeeer!
O ja, die vergat ik nogquote:
Voor al uw verdere vragen over mijn afkomst en geloof wijs ik u op mijn PMbox.quote:
Ik gebruik PM alleen voor minimeets en afwijzen van nieuwsgierige hetero's die het eens met een vent willen doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor al uw verdere vragen over mijn afkomst en geloof wijs ik u op mijn PMbox.![]()
?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die vergat ik nog
Ik de PVDD ben ik ook vergeten.
Ik voor het uitwisselen van 06-nummers, MSN-adressen en DN-links.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruik PM alleen voor minimeets en afwijzen van nieuwsgierige hetero's die het eens met een vent willen doen.
Verkapt versier mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor al uw verdere vragen over mijn afkomst en geloof wijs ik u op mijn PMbox.![]()
gewoon PvdA als die het dichts bij je ligtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg ook jeuk van de zachte PvdA, maar hij komt er wel uit in de kieswijzer en bij de stemwijzer staat ie op 2CDA, Groenlinks, SGP, TON, CU en PVV uit principe niet. De D66 stond helemaal onderaan. SP vind ik een beetje een nietszeggende "Stem tegen"partij, al is dat hun slogan niet meer.
Partij van de Dieren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh, en toen je om een naakte foto van mij vroeg dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruik PM alleen voor minieets en afwijzen van nieuwsgierige hetero's die het eens met een vent willen doen.
Het is echt een MisterO vertelt waar hij voor staat avond hieroquote:
die wil ik ook wel danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, en toen je om een naakte foto van mij vroeg dan?
Snip snip?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef Peter het volgende:
Hoe heet de ceremonie waarbij ze snip*snip* doen met je voorhuid?
Gewoon besnijdenis of heeft dat een speciaal woord?
edit: Wikipedia geeft antwoord: http://nl.wikipedia.org/wiki/Briet_mila
Nee, maar dan waren we ook heel snel uitgepraat!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is echt een MisterO vertelt waar hij voor staat avond hiero![]()
En dan heb ik nog niet eens uitgelegd hoe slim, leuk, grappig, enthousiast en lief ik ben!
Nou vertelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens uitgelegd hoe slim, leuk, grappig, enthousiast en lief ik ben!
Deden de dokters en zusters geen dansje rond je bed?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef creno het volgende:ik heb geen ceremonie gehad bij mijn snipsnip
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh gaan Mr.O's foto's nu wéér rond? Je zou denken dat men er op een gegeven moment wel klaar mee is.
Je weet wel hoe je snel aantrekkelijk wordt voor personen van het mannelijk geslacht he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar dan waren we ook heel snel uitgepraat!
Het zijn je 5 minutos de fama gast :-)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Issie niet ritueel begraven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef creno het volgende:
ik heb geen ceremonie gehad bij mijn snipsnip
Het ging over Snipsnipquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef Deceit het volgende:
en heb ik wat gemist, should i read all back? of ging het alleen over politiek?
Ah. Mr.O kan toch wel een grapje hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je snel aantrekkelijk wordt voor personen van het mannelijk geslacht he?
Vandaar de korte versie, is indd lekker snelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar dan waren we ook heel snel uitgepraat!
Maar daar krijg ik jeuk vanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gewoon PvdA als die het dichts bij je ligt
Betaald worden voor een besnijdenis?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij was er voor betaald toch?Je reinste omkoping
Nou jah. Mijn ma ging met geld wapperen en toen was ik wel om jahquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij was er voor betaald toch? :p Je reinste omkoping
Noem je jezelf "een grapje" dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah. Mr.O kan toch wel een grapje hebben?
Ik heb geleerd dat jongen die vragen worden overgeslagen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, en toen je om een naakte foto van mij vroeg dan?
Dat krijgt een dokter toch ook?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Betaald worden voor een besnijdenis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |