quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Wat doe ik verkeerd meneer?". Zo'n toffe reclame
.
Maar ik vond "draai" te soft klinken, en je kan best iemand ene hengst verkopen. En ook wel om je orenquote:
whaha. zo dat had er nog bij moeten komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* En dat die pastoor je dan meteen een hengst om je oren verkocht
nee, da's het verschil tussen upload avatar en online avatar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:10 schreef creno het volgende:
[..]
kun je voor een andere layout dan ook een andere avatar nemen ?
Bij jou en de meeste anderen is ie wel hetzelfde namelijk.
Dat aren dan JOUW 15 min of famequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
whaha. zo dat had er nog bij moeten komen![]()
ik moest hélemaal naar de overkant lopen om dat daar de hoofdkaars stond
stond ik even mooi fijn in het middelpunt voor een stampvolle kerk![]()
Ja ik snap nooit echt waarom ze daar verschil in maken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
nee, da's het verschil tussen upload avatar en online avatar.
Jij bent zelf gewoon wat klassiekerquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind ik deze leuker. Klassieker!
Dat gebruik ik nog wel eens "Ze zei meneer tegen me!"
Dat noemen we swaffelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vond "draai" te soft klinken, en je kan best iemand ene hengst verkopen. En ook wel om je oren
Online gaat toch weg met de nieuwste layout.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
aha, tnx ik snap het nu wat beter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit was je 9500ste postquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:13 schreef creno het volgende:
[..]
aha, tnx ik snap het nu wat beter.
Wel grappig dat ik hier ook mijn twitter en dudesnudeprofiel kan toevoegen.
dudesnudeprofiel ook?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:13 schreef creno het volgende:
[..]
aha, tnx ik snap het nu wat beter.
Wel grappig dat ik hier ook mijn twitter en dudesnudeprofiel kan toevoegen.
Omg Peter heeft gelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent zelf gewoon wat klassieker.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je snel aantrekkelijk wordt voor personen van het mannelijk geslacht he?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat aren dan JOUW 15 min of fame
Heb je al vroeg verspeeld!
quote:
Ja, daar shit je ff je sheets van he!quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
godver inderdaad!
![]()
crap on a cracker
aantal posts: 9501 (gemiddeld 3 per dag)quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:16 schreef creno het volgende:
[..]
Hoe zie je dat nu weer ?
(en ik quote je in mijn 9501e post)
Wat doe je dan ook in een sloot?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:15 schreef Deceit het volgende:
ik word gek van de kikkers hier in de sloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |