kiddingquote:
Joran zoeken?quote:
Ach ben stil jij, vuile biquote:
Snip Snip en wegissiequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat jagen we er trouwens weer topics doorheen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Creno, voor iemand die al FOK!lid is sinds 2001 weet je er bijzonder weinig vanaf.
Vergelijk je het nou met een besnijdenis?quote:
Krijgen jij hier ook voor betaald dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vergelijk je het nou met een besnijdenis?
Af en toe een nieuwe kloon houdt je jongquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:21 schreef Peter het volgende:
Wat hangen we hier al lang rond. Stelletje stamgasten/meubilair
dat zweet je er met 30 minuten hardlopen al weer uit.. of ff flink naar de wc..quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Deceit het volgende:
Hmmz sinds Ang3l vertelde over crash dieten maak ik me nu wel beetje zorgen..
ben nu 1/10e kilo meer dan vanchtend :/
Ik ben ook de persoon die HEEL veel weet van dieetquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Deceit het volgende:
Gewoon even goed schijten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Deceit het volgende:
Ik zie er het nut niet van in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Af en toe een nieuwe kloon houdt je jong
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:24 schreef Peter het volgende:
[..]
dat zweet je er met 30 minuten hardlopen al weer uit.. of ff flink naar de wc..
Zolang je het maar alleen bij digitale verjonging houdt..quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Af en toe een nieuwe kloon houdt je jong
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook de persoon die HEEL veel weet van dieet
Maar dat crashdiëten niet werken en dat je lichaam daarna juist extra vet gaat opslaan is toch eigenlijk best common knowledge dacht ik
Hebben TMM en jij al eens een week van dieet gewisseld?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt heel erg belachelijk vitaminewaters aan het drinken ipv cola en fruit aan het eten ipv chips en snoep al de hele week, alleen maar omdat ik schrok dat ik boven de 60 woog ineensDa's best erg he?
misstaat je niet die extra kilo'squote:Op woensdag 9 juni 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt heel erg belachelijk vitaminewaters aan het drinken ipv cola en fruit aan het eten ipv chips en snoep al de hele week, alleen maar omdat ik schrok dat ik boven de 60 woog ineensDa's best erg he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |