Dat kun je aanpassen in about:config.quote:
Ideologie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is daarom ook een samenhang van ideologie en praktische redenen. Die 2 gaan samen.
Ik ben afgehaakt bij about:configquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kun je aanpassen in about:config.
Go to "about:config" and set "ui.key.contentAccess" to 4.
Hij zegt net ook zelf "Ik ben Nederlander".quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ideologie?
Je zegt net zelf dat het je scheelt wanneer je daar de douane door wilt en dat je je eventueel daar kunt settelen. Zoals je het dus net zegt is het gewoon een stukje zekerheid die je wilt behouden...
Intypen in je adresbalk. Het is heel even eng maar toen ik Firefox gebruikte heb ik het ook aan weten te passen en daarna nooit meer naar om hoeven kijken.quote:
Nja ik zou het niet erg vinden...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik kan me voorstellen dat de staat dan zou zeggen: Als je Nederlands bent, dan ook de NL nationaliteit. En misschien zelfs ALLEEN de NL nationaliteit.
Je vroeg om de praktische redenen en die geef ik je.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ideologie?
Je zegt net zelf dat het je scheelt wanneer je daar de douane door wilt en dat je je eventueel daar kunt settelen. Zoals je het dus net zegt is het gewoon een stukje zekerheid die je wilt behouden...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Beach het volgende:
Eens voor het eerst de TVP knop gebruiken.
Ik zie nog geen enkel stukje waarin je opmerking "Dat heb je niet in de hand"van toepassing is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Mijn Grote Liefde is Frans/Duits, door geboorte. De Nederlandse nationaliteit heeft hij erbij gevraagd, maar zowel de Franse als de Duitse overheid vinden dat geen reden om de Franse en Duitse nationaliteit te ontnemen. De Nederlandse overheid staat daar buiten, zo zit het internationaalrechtelijk in elkaar. Dat Wilders en aanhang dat niet (willen) begrijpen is een ander verhaal.
Baggerlayout.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef creno het volgende:
[..]
Zitten jullie op een andere fok ?
Ik zie nergens een tvp-knop, of een "volg-dit-topic-toets" !
Je hoeft niks.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je vroeg om de praktische redenen en die geef ik je.
Wat je nu zegt is complete bullshit.
En ik hoef het niet eens uit te leggen.
Ik ben ff aan het aboutconfiggen!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l! Waar blijft een passende opmerking over de TT!?
ik zit hier hartstikke relaxed, maar ik heb een pagina terug heel duidelijk uitgelegd wat mijn ideologische reden erachter is en dan wordt mij verteld dat ik bullshit praat en dat het alleen maar een praktische reden is, dan heb ik echt zoiets van WTF en voel ik me persoonlijk aangevallen ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hoeft niks.
Je hoeft je ook niet zo aangevallen te voelen.
We vragen er alleen maar naar hoor
Denk 't wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
Wat ik me nu dan afvraag he?
Stel... je vliegt naar, laten we zeggen, Londen. Mag je dan in Amsterdam inchecken en door de douane met je Nederlandse paspoort en in Londen door de douane met je andere paspoort?
Ben je op je teentjes getrapt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je vroeg om de praktische redenen en die geef ik je.
Wat je nu zegt is complete bullshit.
En ik hoef het niet eens uit te leggen.
Wen maar niet te snel, binnen 2-3 weken zal er wel een nieuwe layout komen en dan vallen alle oude weg..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef creno het volgende:
goh... apart, ff wennen, maar ik ga die baggerlayout eens proberen.
Er wordt helemaal niet gezegd dat je bullshit praat, MisterPrikkelbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
ik zit hier hartstikke relaxed, maar ik heb een pagina terug heel duidelijk uitgelegd wat mijn ideologische reden erachter is en dan wordt mij verteld dat ik bullshit praat en dat het alleen maar een praktische reden is, dan heb ik echt zoiets van WTF en voel ik me persoonlijk aangevallen ja.
Nogmaals, hoe je een nationaliteit verkrijgt verschilt per land. En het ene land heeft alleen het recht om iets te zeggen over de de eigen nationaliteit, en niet over die van andere landen. Dus dat kan afhangen van de nationaliteit van je vader of moeder, of het land waar je geboren bent. Dus nee, je hebt er niet altijd zeggenschap over.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nog geen enkel stukje waarin je opmerking "Dat heb je niet in de hand"van toepassing is.
Want als ie wil dan kan ie van zijn Franse of Duitse af. Het HOEFT echter niet.
Welk gedeelte van die 3 nationaliteiten is dan geen keuze geweest?
Het zijn pillen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, als iemand mij vraagt wat mijn nationaliteit is, zeg ik ook gewoon dat ik Nederlands ben. Ik ben wel heel trots op waar ik vandaan kom, en met het wegnemen van mijn paspoort zou ik ook een deel van mijn identiteit wegnemen.
Dan heb ik alleen maar de makkelijk te verkrijgen voorbeelden meegemaakt (USA, Australië, Turkije, en net in het voorbeeld dus Duitsland en Frankrijk). Zou kunnenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe je een nationaliteit verkrijgt verschilt per land. En het ene land heeft alleen het recht om iets te zeggen over de de eigen nationaliteit, en niet over die van andere landen. Dus dat kan afhangen van de nationaliteit van je vader of moeder, of het land waar je geboren bent. Dus nee, je hebt er niet altijd zeggenschap over.
Ik vind het echter een beetje raar dat je zegt "Waar ik vandaan kom" als je net zegt dat je Nederlander bent. Maar goed. Ik snap dat je vanuit vader een deel van de cultuur meekrijgt.quote:
Ja dat is dus exact het voorbeeld van knuffelturkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Als de ouders van een nederlandse turk of griek zo tof waren hem desbetreffende turkse of griekse nationaliteit te geven kan zo een jongen later lachen als ie het leger in móet
Ja, in slowchats vind ik de tvp-knop echt niet tofquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef Steve het volgende:
Ik wil dit topic gewoon volgens met een post.
Neen! Gewone slikpillen.quote:
Marokkanen kunnen bijv. niet zelf kiezen. De koning heeft daar bepaald dat je die nationaliteit krijgt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen maar de makkelijk te verkrijgen voorbeelden meegemaakt (USA, Australië, Turkije, en net in het voorbeeld dus Duitsland en Frankrijk). Zou kunnenHeb er geen verstand van.
ja? jeetje maar dat is wel kut danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is dus exact het voorbeeld van knuffelturk
Maar ik begrijp dat je vader Joods is?quote:
Volgens mij wel. Ik hoor tenminste Maartena wel eens zeggen dat ie in Amerika incheckt met zijn Amerikaanse paspoort en dan in de rij bij de europaspoorten gaat staan in Nederland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
Wat ik me nu dan afvraag he?
Stel... je vliegt naar, laten we zeggen, Londen. Mag je dan in Amsterdam inchecken en door de douane met je Nederlandse paspoort en in Londen door de douane met je andere paspoort?
Goed, ik zal het wat duidelijker uitleggen:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het echter een beetje raar dat je zegt "Waar ik vandaan kom" als je net zegt dat je Nederlander bent. Maar goed. Ik snap dat je vanuit vader een deel van de cultuur meekrijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |