quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef TheGaffer het volgende:
Het is een Spanjaard, helaas kom ik niet op de naam.
ha!, Ik wist het welquote:
Sorry, het is inderdaad de achterste.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:25 schreef Tiger20 het volgende:
[..]
Tja dat was snel. Even de expertise van de fokkers onderschat![]()
TheGaffer +1
Tiger20 1
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
Sorry, het is inderdaad de achterste.
Ik begreep wel wat je bedoeldequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
niet slecht toch voor een paar lessen spaans een paar jaar terug
Je had het ook bijna goed... CF-100.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
Sorry, het is inderdaad de achterste.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:31 schreef Internetheld het volgende:
Geen idee lijkt een beetje op. De F-104
Neen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:33 schreef Tiger20 het volgende:
[..]
Ik reken hem goed, weet je ook de naam?
Fuck, dat is snel!!! Had ik niet verwacht in dit topic!!!quote:
Ik bedoelde eigenlijk die gelequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef TheGaffer het volgende:
CF-100 dan maar, Maar de Voodoo op de achtergrond is veel mooier. Mijn Opa heeft ooit op uitwisseling van de RAF er aan mogen sleutelen.
Edit: Oeps over Achja's post gelezen
Ik dacht 80mm Flakquote:
go easy on me, ik ben vrij n00bquote:
Dat was hem jaquote:
Klopt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:22 schreef thesystem het volgende:
AMX13....
Frans ding...
Israel gebruikte m ook...
hij was vrij easy jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:46 schreef hoogvlieger het volgende:
en t is trouwens een browning .30 uit ww1
ken hem toch nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:50 schreef hoogvlieger het volgende:
dus ga maar lekker met mijn plaatje verder.
Ik doel ook niet alleen op deze maar in het algemeen weet jij fucking veel dingen waar ik, als militair, echt zoiets heb van o.O dat kan een mens toch allemaal niet wetenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:35 schreef Andyy het volgende:
nee, ik heb ze niet opgezocht.
Vodnik zat in BF2 en M1917 is gewoon heel bekend
Tiger20 1quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:26 schreef thesystem het volgende:
Westland EH101
En op de achtergrond een F16B MLU![]()
Verdomd!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:26 schreef thesystem het volgende:
Westland EH101
En op de achtergrond een F16B MLU![]()
ik mis de zwarte puntjes van de Engelse woodland.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:12 schreef thesystem het volgende:
Het is geen NL woodland.....
viezerdt zit heel dicht in de buurt....
Mijn beschrijving was een beetje.... aan de korte kant en mist nog watquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:22 schreef thesystem het volgende:
Alleen sja....je zult zelf ook wel weten waarom ik hem niet goed keur?
Als we met voertuigen de poort uit gaan heb je aan een daysackje genoeg ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:00 schreef thesystem het volgende:
Waarom moet je een 120L dragen?
Al die zutzooi wat je niet nodig hebt kun je achter laten.
Het belangrijkste in een echt gevecht is water en munitie....
En dat gaat perfect in dit systeem....
Zelf gebruik ik t ook maar dan in combinatie met t kleine bokketuig rugzakje.
in het achterste vak is mn Camelbak, t voorste vak zit een kleine slaapzak met poncho.
Zijtassen 1 reserve broek, tshirt, ondergoed en sokken....jasje is vaker uit dan aan....
Tevens hebben de Britten een 120L die wel met dit systeem werkt
Taai es ff af naar het juiste topic prutser, typisch marns gedrag, eerst doen dan denken...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als we met voertuigen de poort uit gaan heb je aan een daysackje genoeg ja.
Maar als we meerdaagse/weken oefeningen houden in onherbergzaam gebied gaat de 120 liter mee, en daar heb je dan amper genoeg aan met alle persoonlijke-, gevechts-, groeps- en veiligheidsuitrusting...
En ik hedde ginne bokketuigrugzakje vertstrekt gekregen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Taai es ff af naar het juiste topic prutser, typisch marns gedrag, eerst doen dan denken...![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
![]()
Of zal ik beleefd uitleg en antwoord geven op een eerder gestelde vraag, aangezien ik toch geen juiste benaming kan geven omdat een verrekte schijtlijster met graffiti in de weer is geweest..
Blijf nou maar ontopic, met je koeiekut op je kop...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om de torren een beetje te stangen.
Whehehehe.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Blijf nou maar ontopic, met je koeiekut op je kop...
Tussen de Mk 2 en 3 zit wel een heul erg groot verschil...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef Rave_NL het volgende:
De LCVP, van voor mijn tijd, ik gok de Mark 2 of Mark 3
Weet je hoe lang het geleden is dat ik mij in de buurt van zulke dingen heb begeven...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tussen de Mk 2 en 3 zit wel een heul erg groot verschil...
Helemaal correct. Idd, de Mark 3 is een stukkie groter:quote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef Rave_NL het volgende:
Edit: Mark 3 is volgens mij veel hoger, en heeft een grotere klep aan de voorkant, dus ik zeg Mark 2
Michael Jackson nu al vergetenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
ik had een neger in mijn clubje, ik wist niet dat die ook blank konden worden
Standaard antwoord.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Helemaal correct. Idd, de Mark 3 is een stukkie groter:
[ afbeelding ]
Ik heb overigens nog leuke dingen meegemaakt op die bootjes. Vlootbaal schipper: "Da kan nie, het waait te hard, te hoge golven..." Kapmarn: "Gelul, varen..." En we hebben gevaren, ik had een neger in mijn clubje, ik wist niet dat die ook blank konden worden
Was opzich wel grappig, ik als landrot stond daar een beetje de boel op te draaien dat het maar prutsgolfjes waren... de vloot in de war en kapmarns begon meteen met varen met die bende!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Standaard antwoord.
"Kan niet/wil niet" > "gelul, volgen!"
Hetzelfde als wij, wanneer we met de KLu meegaan, blijven we net zolang pijpzeiken en afgeven tot de piloten besluiten om nog wat extra vliegoefeningen te houden net zolang tot er iemand groen wordt..quote:Op maandag 14 juni 2010 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was opzich wel grappig, ik als landrot stond daar een beetje de boel op te draaien dat het maar prutsgolfjes waren... de vloot in de war en kapmarns begon meteen met varen met die bende!
Gelukkig ben ik van beide kanten "besmet" met het water, echter ben door de omstandigheden landrot geworden
Ik ging in A'stan terug met een Canadeze Hercules, en die lui vlogen behoorlijk "tactisch"... Echter vloog ik met een hele club (sorry Rommel) luchtmobielers mee en een aantal figuren hadden de dagen daarvoor nogal wat flinke verhalen over stoere heli oefeningen boven de Kuip enz. Schuin zo, en hangen zo... Het was alleen jammer dat luchtmbobiel de helm anders moest gebruiken waarvoor hij eigenlijk bedoeld was...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hetzelfde als wij, wanneer we met de KLu meegaan, blijven we net zolang pijpzeiken en afgeven tot de piloten besluiten om nog wat extra vliegoefeningen te houden net zolang tot er iemand groen wordt..
Dat "tactisch" in en uitvliegen in Afgh had voor mij ook niet langer gehoevenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ging in A'stan terug met een Canadeze Hercules, en die lui vlogen behoorlijk "tactisch"... Echter vloog ik met een hele club (sorry Rommel) luchtmobielers mee en een aantal figuren hadden de dagen daarvoor nogal wat flinke verhalen over stoere heli oefeningen boven de Kuip enz. Schuin zo, en hangen zo... Het was alleen jammer dat luchtmbobiel de helm anders moest gebruiken waarvoor hij eigenlijk bedoeld was...
Ik heb gelukkig geen last van zee of luchtziekte, want je kunt er geen kut aan doen.
quote:
Ziet er uit als een anti tank geweer. Aan de helm van die gast te zien zal het wel een duitser zijn.quote:
Verder komt bassie niet zonder opzoekenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:05 schreef hoogvlieger het volgende:
is idd een at geweer, en herr soldat is idd een duitser. Ding is alleen niet Duits.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Sanchos het volgende:
soldhorn g18/100 of s18/100 of g80/100 of s80/100, als ie er niet tussen staat weet ik hem echt niet.
Oh sorry, hij had het goeie antwoord toch al gegevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:05 schreef hoogvlieger het volgende:
ahum, er word hier niet opgezocht en al helemaal niet gelinkt naar wiki.
kan mod ff kijken of hier punten worden toegekend.
ja inderdaad en het is amerikaansquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:46 schreef jeroen25 het volgende:
Uitgaande van het registratienummer (N#####) zou ik zeggen dat het een Kfir in civiele handen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Godver, waarom zo snel?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef Andyy het volgende:
Tavor tar-21 met een m203 grenade launcher, MARS sight en een sight voor de M203
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:05 schreef Andyy het volgende:
Als je er was was het inderdaad geen moeilijke
zat idd ook al aan een OV-10 te denken, dat stuk metaal lijkt wel op een dubbele staartboom.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef thesystem het volgende:
tis een IR counter ding...
IRCM dus...
Zit ook op de Apache en Kiowa...
Dat plaatje is een Bronco ofzo?
Hoe die precies werkt....i dont know![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef thesystem het volgende:
tis een IR counter ding...
IRCM dus...
Zit ook op de Apache en Kiowa...
Dat plaatje is een Bronco ofzo?
Hoe die precies werkt....i dont know![]()
Dat is 'm jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef FreezePop het volgende:
ALQ-144
Andere posts hielpen me op weg.
Idd, de Kanonen Jagdpanzer!quote:
Rupsbanden, camoeflage, bepantsering. Het is een tank!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rupsbanden, camoeflage, bepantsering. Het is een tank!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef hoogvlieger het volgende:
dus je heb een amx 10 met huge banden en een 105, en een amx 10 op tracks met een coax turret. Lekker krom die fransen.
Excuses voor de late reactie. Sanchos +1quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:35 schreef Sanchos het volgende:
sorry, machinenpistole 3008
Ik ga niet lopen raden naar het antwoord, dan ben ik nog wel een tijdje bezigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:39 schreef Sanchos het volgende:
je zit er 2 cijfers naast, D is goed, maar 65 niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |