abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:39:57 #1
3140 PhalanX
Technarchy
pi_82511349
http://www.personsunknown.com/

Zes mensen worden wakker in een spookstad, ze weten niet waarom, en ze weten niet hoe ze daar gekomen zijn.

Nieuwe serie, en het is niet eens zo'n slechte opening. Het is een sterk verhaal, genoeg vragen die worden opgeworpen, en het acteerwerk is sterk om het geheel te dragen. Leuke sfeer.

Ik vraag me af hoe deze serie het gaat doen komend seizoen.

[ Bericht 23% gewijzigd door PhalanX op 08-06-2010 19:46:38 ]
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_82513183
Zender en tijdstip?
#geen
pi_82514178
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:08 schreef DuchessX het volgende:
Zender en tijdstip?
Nbc 10pm dus rond 5 uur te downloaden.
En boeiende serie tot nu toe en wel fijn dat het 13 afleveringen en ook alle vragen beantwoord zullen worden.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:26:14 #4
3140 PhalanX
Technarchy
pi_82514367
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:08 schreef DuchessX het volgende:
Zender en tijdstip?
NBC maandag... 10/9c

met andere woorden... dowloaden is de enige optie voor ons verbitterde Nederlanders die waarschijnlijk de serie pas volgend jaar zullen zien, als het al uitgezonden gaat worden.
--- Cameron Hodge ---
pi_82517056
Oh...jammer
#geen
pi_82528804
Ik vind de eerste aflevering veelbelovend. Het concept blijft leuk, ook al is het al tig keer gedaan en de personages hebben ook wel potentie.
pi_82528920
Even een paar afleveringen wachten om te kijken of het wat is.
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:53:23 #8
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_82529199
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:47 schreef Silv het volgende:
Even een paar afleveringen wachten om te kijken of het wat is het niet word gecancelld.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_82530430
De dvd komt 4 weken eerder uit dan de finale. Dus geen probleem als het eventueel gecanceld word.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_82531864
Spannend maar als er nooit antwoorden komen haak ik net als bij Lost af.
pi_82533071
Wel geinige eerste aflevering, ben benieuwd en om de tijd af en toe te doden
O+ BlaBlub O+
pi_82533562
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 00:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Spannend maar als er nooit antwoorden komen haak ik net als bij Lost af.
Ze hebben bevestigd dat op het eind alles duidelijk zal zijn
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:40:14 #13
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_82632472
Eerste aflevering gezien en mij beviel het wel. Ik blijf hem nog wel even volgen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_82637781
Eerste aflevering was wel leuk
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:20:04 #15
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_82638114
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
Eerste aflevering gezien en mij beviel het wel. Ik blijf hem nog wel even volgen.
same here .. dat 'dorp' voelt wel heel klein aan en net iets teveel als een filmset.
Ff aankijken of de verhaallijn(en) interessant genoeg worden.
Wat je vindt, ...
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:06:24 #16
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_82643793
Die nightmanager en de Chinezen zijn interessant. Die weten meer, maar netzoals de personages weten ze vast niet waarom ze die dingen moeten doen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_82644315
Ik vind dat de frustratie van die mensen over de niet bepaald loslippige nightmanager en Chinezen wel goed overkomt.

Dat ze een beetje pro-actief antwoorden uit die lui proberen te slaan is wel verfrissend, zo na Lost.
pi_82644530
Ook interressant dat het blijkbaar niet de eerste keer was dat die nightmanager dit meemaakte. Denk ook dat Janet niet de enige was die loog over haar briefje
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:33:04 #19
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_82647292
Heb net de pilot gezien. Het heeft potentie
We zullen zien hoe het de komende afleveringen gaat. Ik vond het iig een interessante aflevering.
I picture your face.. In the back of my eyes
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:14:27 #20
3140 PhalanX
Technarchy
pi_82651898
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:16 schreef Symer het volgende:
Ik vind dat de frustratie van die mensen over de niet bepaald loslippige nightmanager en Chinezen wel goed overkomt.

Dat ze een beetje pro-actief antwoorden uit die lui proberen te slaan is wel verfrissend, zo na Lost.
Dear lord wat was ik daar blij om... ik was al bijna bang dat ze alles klakkeloos zouden opvolgen. Dus braaf gaan zitten en vooral niets vragen, vooral geen actie ondernemen, en voornamelijk achter hun eigen staart aanrennen... maar ze uitten hun frustraties op een manier die logisch is.

Dat je gewoon ziet dat het restaurant vol chinezen onder schot word gehouden door mensen die hysterisch brullen dat ze antwoorden willen horen, dat is eigenlijk gewoon "zoals het hoort" in plaats van een uur op een strand te gaan zitten en voor het gemak ieder vreemde ding dat je ziet en hoort voor je houdt en nauwelijks op onderzoek uitgaan en nog minder vragen stellen als dat mogelijk is.

Persons Unknown voelt wat dat betreft een stuk natuurlijker en sneller aan.
--- Cameron Hodge ---
pi_82652084
Is het na 13 afl. ook echt klaar of evt meerdere seizoenen?
pi_82659403
Ik vind hem ook leuk, deed me wat aan Jericho denken trouwens (zitten ook wat opgesloten in een stad, maar rest wijkt natuurlijk af van dit verhaal).
pi_82892361
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:22 schreef Deceit het volgende:
Is het na 13 afl. ook echt klaar of evt meerdere seizoenen?
Dan is het klaar, maar bij goede kijkcijfers is er ruimte tot verlenging.

Aflevering 2 was ook wel vermakelijk, hoewel ietwat voorspelbaar.
pi_82903144
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:32 schreef Symer het volgende:
Dan is het klaar, maar bij goede kijkcijfers is er ruimte tot verlenging.
Oh, dat hoop ik echt niet. Er komen veel leuke series aan in september en deze serie gaat het nooit redden tegen de betere series die dan uitgezonden gaan worden. En dan krijg je een paar extra afleveringen, kijken er minder mensen en stoppen ze met de show en zit je weer zonder einde (wat steeds vaker gebeurd).

Ze moeten het gewoon op 12 afleveringen houden met een strak spannend verhaal en niet gaan rekken of er dingen bij gaan verzinnen.
pi_82903951
Eens, maar het zou bijv wel kunnen als het een zomerserie blijft.

Dus nu een afgesloten verhaal, en als ze creatief genoeg zijn volgende zomer een nieuw boeiend verhaal in dezelfde wereld.
pi_82913555
Begint goed, blijf het zeker volgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
pi_82916204
Ik ga zo de pilot maar eens kijken. Nog geen trailers van gezien oid, maar die cast foto voorspelt wat mij betreft, vooral een dertien in dozijn verhaal. Of iig de karakters, vrnl en van boven naar beneden:

• Het bitchy lekkere wijf
  • De alcoholistische ex-advocaat, ex-bankier, die een klootzak is
  • De vage conspiricy chick, die niemand vertrouwd
  • De militair, die vooral erg boos is op de damn situatie
  • De mysterieuze man, die weinig zegt, zou hij er meer mee te maken hebben?
  • De enige normale kerel
  • De enige normale vrouw, gaat dus tongen met de normale kerel

Nu hopen dat ik er totaal naast zit!
  •   donderdag 17 juni 2010 @ 10:25:29 #28
    87680 Mirel
    pi_82920190
    De miliitair is niet gung ho.
    pi_82920828
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 05:38 schreef bierjoost het volgende:
  • Het bitchy lekkere wijf
  • Dat valt ook wel mee, vind de karakters redelijk goed, al lijkt het in het begin inderdaad wat voorspelbaar. Maar dat blonde meisje is best vriendelijk. En die conspiracy chick vind ik wel cool, psycho gevalletje dat je inderaad wel meer in series zit, maar ze is ook wel eerlijk (althans in aflevering 2).
    pi_83184656
    Het plot begint steeds meer op Cube te lijken.

Ik dacht dat het een doorlopend experiment van de overheid was om psychologische oorlogsvoeringstechnieken onder de knie te krijgen, maar aangezien dat nu wel erg voor de hand ligt ga ik weer terug naar mijn Purgatory-theorie.
    pi_83300363
    ongelofijk, aflevering 3 is zo vet, ik heb zooo genoten!

je leert opeens zoveel meer over de karakters, niemand is wie je denkt dat het is en het is echt geen dom blondje en psycho meisje en die aflevering! Ik vind het idee zo goed, zo geniaal, ik kan niet wachten op deel 4

het doet mij ook aan the cube denken, al was dat nog vager dan dit. Althans, hierin zit een andere verhaallijn met die journalist.
    pi_83318386
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2010 20:14 schreef willempjewever het volgende:
    ongelofijk, aflevering 3 is zo vet, ik heb zooo genoten!

je leert opeens zoveel meer over de karakters, niemand is wie je denkt dat het is en het is echt geen dom blondje en psycho meisje en die aflevering! Ik vind het idee zo goed, zo geniaal, ik kan niet wachten op deel 4

het doet mij ook aan the cube denken, al was dat nog vager dan dit. Althans, hierin zit een andere verhaallijn met die journalist.
    Ja wat was dat nou met die foto van Janet en die Journalist?
    Snapte het even niet.. of ik lette niet op..

En hoe die blonde chick zat te vechten!
    Ben benieuwd hoe dit gaat lopen..
      zaterdag 26 juni 2010 @ 09:40:53 #33
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_83318470
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2010 09:34 schreef Deceit het volgende:
    Ja wat was dat nou met die foto van Janet en die Journalist?
    Snapte het even niet.. of ik lette niet op..
    Volgens mij was het een photoshop met de bedoeling de geloofwaardigheid van de journalist onderuit te halen.
    GNU Terry Pratchett
    pi_83318482
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2010 09:40 schreef Lod het volgende:

[..]

Volgens mij was het een photoshop met de bedoeling de geloofwaardigheid van de journalist onderuit te halen.
    Ohh, dan had ik het toch wel gewoon begrepen..
    pi_83319333
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2010 09:40 schreef Lod het volgende:

[..]

Dat is goed mogelijk idd.

Ik dacht eerst dat die journalist gewoon haar ex-man was
    pi_83319384
    Waarom denk ik gelijk aan 4400 bij de start post. Misschien beetje vergezocht maar toch.
    pi_83319471
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2010 10:42 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat is goed mogelijk idd.

Ik dacht eerst dat die journalist gewoon haar ex-man was
    Oja.. die is nog steeds niet bekend wie dat is he?
    pi_83319763
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2010 10:49 schreef Deceit het volgende:

[..]

Oja.. die is nog steeds niet bekend wie dat is he?
    Als het die journalist niet is niet nee. Daarom dacht ik meteen dat hij het was, want die vader speelt blijkbaar een rol in dit verhaal, dus moeten we hem al kennen (aldus mijn tv-serie-logica). En hoeveel mannen kennen we buiten dat dorp? Eigenlijk alleen die journalist.
    pi_83320555
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2010 11:04 schreef Symer het volgende:

[..]

Als het die journalist niet is niet nee. Daarom dacht ik meteen dat hij het was, want die vader speelt blijkbaar een rol in dit verhaal, dus moeten we hem al kennen (aldus mijn tv-serie-logica). En hoeveel mannen kennen we buiten dat dorp? Eigenlijk alleen die journalist.
    Ja alleen die journalist of die wazige gozer die er iets mee te maken heeft.. die samen met die man op de foto staat, wat ook weer de vader van Janet kan zijn
    pi_83320564
    Aja, het gaat er ook dus om, wat hebben de persons met elkaar te maken
    pi_83488119
    Ik vond de aflevering niet zo...

Aja hij (de journalist) is dus wel ex-man van Janet dus!

Maar kan iemand mij de laatste scene even na-vertellen wat er precies werd verteld? Tussen Joe en de Japanner
      woensdag 30 juni 2010 @ 13:54:51 #42
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_83488740
    Ik was inderdaad fout met mijn aanname dat het een photoshop was, het is echt de ex-man.
    Ik vond het wel een goede aflevering. Wat diepere kennis over de personen, de geschiedenis met de blondine, de rol van Joe. Het smaakt voor mij naar meer.
    GNU Terry Pratchett
    pi_83489012
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 13:54 schreef Lod het volgende:
    Ik was inderdaad fout met mijn aanname dat het een photoshop was, het is echt de ex-man.
    Ik vond het wel een goede aflevering. Wat diepere kennis over de personen, de geschiedenis met de blondine, de rol van Joe. Het smaakt voor mij naar meer.
    Ja dat wel..

Maar de janet & joe roadtrip had meer diepgang moeten krijgen!

De blondine (hoe heet ze) Fairchild, speelt goed! Ben benieuwd wat er met haar gebeurt..

Maar Joe en die Japanner.. kan je die scene even vertellen?
    pi_83489353
    Ik verstond er ook niet zoveel van hehe
    Feyenoord Rotterdam
    pi_83489775
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 14:07 schreef MB23 het volgende:
    Ik verstond er ook niet zoveel van hehe
    Hehe, ik ook niet!
    En het is wel een heel belangrijke scene, maar was ook niet geconcentreerd.. en ja, dus iemand please vertel!
    pi_83490747
    Heb even meegetypt:
    quote:
    Tom: This is a level 5 breach of protocol.
    Joe: I wanna know what the hell is going on, Tom.
    Tom: I'm trying to help you out so don't throw me attitude.
    Joe: Then don't quote the training manual at me. I came here because I need to know the plans for Janet.
    Tom: Even if I knew I couldn't tell you.
    Joe: No, you give me something, anything.
    Tom: ...
    Joe: Then I don't know if I can do this anymore.
    Tom: Are you threatening withdrawal?
    Joe: I didn't say that.
    Tom: Are you threatening withdrawal? Yes or no, Joe?
    Joe: I didn't say that, I said I wanna know what's going on with Janet.
    Tom: Are you threatening withdrawal? Yes or no, Joe? Yes or no?
    Joe: No.
    Tom: Do you believe in the process? Well then you have to accept its results.
    pi_83490882
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 14:39 schreef Symer het volgende:
    Heb even meegetypt:
    [..]

Oh dus het gaat er om dus dat Joe in het complot zit maar niets weet hoe en wat
      woensdag 30 juni 2010 @ 14:44:31 #48
    236046 NotYou
    tigerblood
    pi_83490952
    Edit: te laat
    Je suis Charlie Sheen
    pi_83491063
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef Deceit het volgende:

[..]

Oh dus het gaat er om dus dat Joe in het complot zit maar niets weet hoe en wat
    Ja, ik denk dat hij vrijwillig deelneemt. Die Chinees tilt wel zwaar aan die withdrawal, dus het lijkt me dat daar wel een straf op staat.

Het belangrijkste is denk ik dat Joe een zwak heeft gekregen voor Janet en begint te twijfelen aan hoe rechtvaardig 'the process' is.
    pi_83491918
    Ik vond aflevering 1 niet leuk (het idee wel, maar vond de aflevering gewoon slecht). Hoe zit het met aflevering 2, 3 en 4?
    Unbowed, Unbent, Unbroken.
    pi_83492862
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 15:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
    Ik vond aflevering 1 niet leuk (het idee wel, maar vond de aflevering gewoon slecht). Hoe zit het met aflevering 2, 3 en 4?
    Oh.. ik vond ze allemaal leuk/goed.. ik zal de 2e gaan kijken en dan beslissen
      donderdag 1 juli 2010 @ 01:41:33 #52
    152047 Yurithemaster
    Winter is coming
    pi_83518931
    Ben benieuwd of die blonde het ritje naar huis overleefd. En ben benieuwd wat blackhams echte baan is.

Volgens mij heeft die moeder van janet er ook mee te maken.
      donderdag 1 juli 2010 @ 07:24:00 #53
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_83520277
    Denk wel dat die moeder (en kind) van Janet terugkomen. In een van de eerste afleveringen zag je de moeder samen met haar kleindochter in haar eigen huis. Door een type camera (zelfde beeld i.i.g.) die ook in het dorp hangen.
    GNU Terry Pratchett
      donderdag 1 juli 2010 @ 19:02:01 #54
    87680 Mirel
    pi_83541830
    NBC verschuift Persons Unknown naar zaterdag. Wij krijgen hem dan op zondag op de torrentsites.

Dit zal dus vast niet veel kijkers trekken op deze manier. Wat dom van NBC. Ze moeten de top daar eens vervangen door een ander team. Enige goede wat ze deden is Chuck en Community hernieuwen.
    pi_83542059
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef Mirel het volgende:
    NBC verschuift Persons Unknown naar zaterdag. Wij krijgen hem dan op zondag op de torrentsites.

Dit zal dus vast niet veel kijkers trekken op deze manier. Wat dom van NBC. Ze moeten de top daar eens vervangen door een ander team. Enige goede wat ze deden is Chuck en Community hernieuwen.
    Gelukkig is de productie niet afhankelijk van kijkcijfers. Die zullen idd wel drama zijn.
    pi_83569706
    Maar NBC doet het überhaupt toch niet echt tof? De kijkcijfers van Chuck waren/zijn zeer matig, de kijkcijfers van Heroes werden steeds droeviger... Ze moeten het echt nog hebben van hun donderdag comedy night met The Office (binnenkort dus zonder Steve Carell, hoe gaan ze dat oplossen?), 30 Rock en Parks & Recreation, en wat Idols-achtige dingen volgens mij.
    last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
    pi_83572603
    WTF? dit is echt jammer...!!!
    (spoiler is niet over de loop van de serie maar over de blondine)
    check de laatste zin.. staat op wiki dit..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 16:06:02 #58
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_83574574
    De kijkcijfers van Heroes volgen m.i. wel het niveau van de serie. Het eerste seizoen was leuk maar daarna kon het steeds minder boeien.

Over de vervanging van Tori. Is Erika Taylor een actrice die de rol van blondine gaat overnemen of wordt het een nieuw karakter?
    GNU Terry Pratchett
    pi_83621151
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 16:06 schreef Lod het volgende:
    De kijkcijfers van Heroes volgen m.i. wel het niveau van de serie. Het eerste seizoen was leuk maar daarna kon het steeds minder boeien.

Over de vervanging van Tori. Is Erika Taylor een actrice die de rol van blondine gaat overnemen of wordt het een nieuw karakter?
    Vervanging
      zaterdag 3 juli 2010 @ 21:01:41 #60
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_83622018
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 14:02 schreef Orbis het volgende:
    Maar NBC doet het überhaupt toch niet echt tof? De kijkcijfers van Chuck waren/zijn zeer matig, de kijkcijfers van Heroes werden steeds droeviger... Ze moeten het echt nog hebben van hun donderdag comedy night met The Office (binnenkort dus zonder Steve Carell, hoe gaan ze dat oplossen?), 30 Rock en Parks & Recreation, en wat Idols-achtige dingen volgens mij.

30 Rock was ook al lang gecancelled als 't niet zoveel prijzen won.
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_83635077
    na het kijken van 4 afleveringen ook maar even reageren. Goede serie ben benieuwd hoe het afloopt. Raar dat ze de uitzenddag na afevering 5 verplaatsen naar zondag voor de kijkcijfers hoeven ze dat niet te doen het is zomer en dus zal het een andere reden hebben. Ook jammer dat ze een personage vervangen door een andere actrice.
      zondag 4 juli 2010 @ 10:18:24 #62
    87680 Mirel
    pi_83635955
    Misschien is dat personage vervangen gewoon dat er in het verhaal iets gebeurt waardoor die ene weggaat, en er iemand anders komt. Een beetje zoals Jonas Quinn en Daniel Jackson in Stargate.

Als de rol hetzelfde blijft en de actrice verandert, dan is dat heel erg kut
    pi_83637998
    quote:
    Op zaterdag 3 juli 2010 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

30 Rock was ook al lang gecancelled als 't niet zoveel prijzen won.
    Nu je het zegt, ja. Ach, ik ben al lang blij dat ze het nog uitzenden.
      zondag 4 juli 2010 @ 17:58:11 #64
    308657 kahlanamnell
    Knowledge is a weapon
    pi_83649272
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 10:18 schreef Mirel het volgende:
    Als de rol hetzelfde blijft en de actrice verandert, dan is dat heel erg kut
    Volgens mij probeert iedereen deze meesterlijke serie de nek om te draaien, maar ik wacht even af, ben wel benieuwd naar de rest en vond aflevering 3 zeer sterk en hoop op meer van dat soort afleveringen.
    I intend to be formidably armed
      maandag 5 juli 2010 @ 10:43:29 #65
    308657 kahlanamnell
    Knowledge is a weapon
    pi_83673000
    trailer van aflevering 5 (in spoiler tag aangezien je al ziet wat er gebeurd door het youtube plaatje):
    SPOILER
    zitten natuurlijk spoilers in, maar het verklaart alles over Tori. Oh, ik heb zin in een nieuwe aflevering En voor de liefhebbers van Battlestar Galactica een verrassing

[ Bericht 10% gewijzigd door kahlanamnell op 05-07-2010 10:51:08 ]
    pi_83791375
    ohh fuck a duck was een sterke aflevering!
    goede plotwending
    jammer dat ze de pijp uit is.. maar die erika maakt veel goed..
    ben heel benieuwd welke consequenties joe en die japanner gaan krijgen..
    en leuk die vriendschap tussen moira en ehm, die neger..

die andere 2 mannen mogen van mij de 'testen' falen
      donderdag 8 juli 2010 @ 00:48:13 #67
    152047 Yurithemaster
    Winter is coming
    pi_83791618
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 10:43 schreef kahlanamnell het volgende:

zitten natuurlijk spoilers in, maar het verklaart alles over Tori. Oh, ik heb zin in een nieuwe aflevering En voor de liefhebbers van Battlestar Galactica een verrassing
    herkende haar nu pas nu de aflevering is afgelopen

Verder vond ik het niet zo heel bijzonder ben alleen benieuwd wat er met joe gaat gebeuren.
    pi_83795482
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 00:41 schreef Deceit het volgende:

die andere 2 mannen mogen van mij de 'testen' falen
    Nee joh, die vent met de baard die zijn vrouw heeft omgebracht moet er in blijven! Hij had nog één van de hoofdrollen in Ferris Buelers Day Off. Stukje jeugdsentiment .
    pi_83819018
    even blinde tvp, heb de pilot gedownload en zit nu te kijken.. tot zo ver best veelbelovend, ik ga nog wat afleveringen checken
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
    pi_83819511
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 09:11 schreef Orbis het volgende:

[..]

Nee joh, die vent met de baard die zijn vrouw heeft omgebracht moet er in blijven! Hij had nog één van de hoofdrollen in Ferris Buelers Day Off. Stukje jeugdsentiment .
    Ergens geloof ik dat niet helemaal, zou weleens gemanipuleerd kunnen zijn, net als dat Erika op de tv zag dat Tori nog leefde.
    Feyenoord Rotterdam
      donderdag 8 juli 2010 @ 23:59:21 #71
    152047 Yurithemaster
    Winter is coming
    pi_83830688
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 20:15 schreef MB23 het volgende:

[..]

Ergens geloof ik dat niet helemaal, zou weleens gemanipuleerd kunnen zijn, net als dat Erika op de tv zag dat Tori nog leefde.
    denk wel dat hij zijn vrouw heeft vermoord, hij heeft het zelfs toegegeven tegen die meneer blackham
    pi_83834114
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

denk wel dat hij zijn vrouw heeft vermoord, hij heeft het zelfs toegegeven tegen die meneer blackham
    True, maar het zou me ook niks verbazen als "ze" dat hem hebben laten geloven en hij het daarom toegeeft
    Feyenoord Rotterdam
      vrijdag 9 juli 2010 @ 07:17:12 #73
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_83835686
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
    Volgens mij heeft hij nog helemaal niks toegegeven, alleen dat hij wel een kussen op haar gezicht had willen doen omdat ze hem gek maakte. Met de beelden die wij als kijker zagen lijkt dat op een bekentenis.
    Ik verwacht zelf dat hij wel begonnen is maar het kussen op tijd heeft weggehaald, voordat zijn vrouw daadwerkelijk dood was. We hebben nog nooit beelden gezien van haar lijk.
    GNU Terry Pratchett
      vrijdag 9 juli 2010 @ 12:16:31 #74
    308657 kahlanamnell
    Knowledge is a weapon
    pi_83845177
    Volgens mij gaat Joe dood in episode 6, afgaande op de promo
      maandag 12 juli 2010 @ 15:28:41 #75
    308657 kahlanamnell
    Knowledge is a weapon
    pi_83960003
    komt er morgenochtend nu een nieuwe pesons unknown of zondag pas?
    pi_83960630
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 15:28 schreef kahlanamnell het volgende:
    komt er morgenochtend nu een nieuwe pesons unknown of zondag pas?
    ik weet het ook niet eigenlijk...
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
      maandag 12 juli 2010 @ 15:48:23 #77
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_83960840
    Dit is de planning die ik heb:
    2010-07-17 1x06 Suspicions and Secrets
    2010-07-24 1x07 Smoke and Steel
    2010-07-31 1x08 Saved
    2010-08-07 1x09 Static
    GNU Terry Pratchett
    pi_83961117
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 15:48 schreef Lod het volgende:
    Dit is de planning die ik heb:
    2010-07-17 1x06 Suspicions and Secrets
    2010-07-24 1x07 Smoke and Steel
    2010-07-31 1x08 Saved
    2010-08-07 1x09 Static
    okee, klinkt logisch... jammer dat het nog bijna een week duurt maar ja, niets aan te doen
      maandag 12 juli 2010 @ 16:03:05 #79
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_83961489
    Moet je niet de serie Burn Notice gaan volgen. Die worden onregelmatig uitgezonden en halverwege het seizoen is er een stop van 6 maanden
    GNU Terry Pratchett
      donderdag 15 juli 2010 @ 12:52:13 #80
    308657 kahlanamnell
    Knowledge is a weapon
    pi_84086251
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 16:03 schreef Lod het volgende:
    Moet je niet de serie Burn Notice gaan volgen. Die worden onregelmatig uitgezonden en halverwege het seizoen is er een stop van 6 maanden
    zo irritant, mid season break of hoe ze die ongein ook noemen. Meer series doen dat, bizar.

ik ben trouwens wel blij dat het een week later komt, mijn pc was kapot en anders had ik zitten balen dat ik hem niet gelijk kon zien. pc doet het nu weer, net op tijd
      zondag 18 juli 2010 @ 13:06:16 #81
    87680 Mirel
    pi_84195343
    Er was vandaag een nieuwe ep boys
      zondag 18 juli 2010 @ 13:13:28 #82
    267651 Klaploper
    Wetenschappelijk onderzoeker
    pi_84195567
    yes, was leuk
    Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
    pi_84211761
    die actrice die erica speelt, doet t wel aardig! wat een eng wijf haha
      zondag 18 juli 2010 @ 22:27:34 #84
    87680 Mirel
    pi_84214044
    Dee uit BSG. En ze doet net een beetje teveel tough girl.
      maandag 19 juli 2010 @ 13:31:36 #85
    3140 PhalanX
    Technarchy
    pi_84232011
    ik heb de nieuwste aflevering gemist!

--- Cameron Hodge ---
      maandag 19 juli 2010 @ 14:48:11 #86
    308657 kahlanamnell
    Knowledge is a weapon
    pi_84235285
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 13:31 schreef PhalanX het volgende:
    ik heb de nieuwste aflevering gemist!

hoe kan je nu iets missen dat je met torrentjes of met een payserver van usenet nog 2 jaar lang kan binnenhalen in een paar seconden?

ik ga hem morgen kijken als de subs afzijn, dan kan de rest gelijk meekijken hier.
    pi_84389078
    ehm.. ik irriteerde me een beetje aan het acteerwerk.. vind de serie nu heel veel slechter geworden..
      zondag 25 juli 2010 @ 14:59:42 #88
    229701 Dosadi
    Experiment
    pi_84468246
    Oeh!

Ik wil eigenlijk wel heel graag weten hoe dit af gaat lopen.

Het is een serie die bijna niet te voorspellen is. Heerlijk.
      zondag 25 juli 2010 @ 15:21:31 #89
    124676 RobertoCarlos
    Zit je nou naar me te loeruh?
    pi_84468948
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 22:27 schreef Mirel het volgende:
    Dee uit BSG. En ze doet net een beetje teveel tough girl.
    Dat dus, en dan ineens zit ze een mega-soft gesprek te houden in een kluis. :+
    Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
      zondag 25 juli 2010 @ 17:28:30 #90
    308657 kahlanamnell
    Knowledge is a weapon
    pi_84472797
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 15:21 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dat dus, en dan ineens zit ze een mega-soft gesprek te houden in een kluis. :+
    Maar het is wel een lekker wijf :9

als er wat aan haar garderobe gebeurd.... mooi moddergevecht in de regen met een van de andere chickies bijvoorbeeld... maarja, keep on dreaming
      dinsdag 27 juli 2010 @ 00:36:27 #91
    8760 Beavis
    Proud to be South African!
    pi_84530903
    Ik zit net te kijken (aflevering 2) en het volgende viel mij op:

en

Jammer dat ze daar soms zo slordig mee omgaan.
      dinsdag 27 juli 2010 @ 08:14:17 #92
    305343 walk-man
    Somewhere only we know
    pi_84536355
    in 2 dagen even 7 eps gekeken zeer verslavend :P
      dinsdag 27 juli 2010 @ 08:58:07 #93
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_84537014
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 00:36 schreef Beavis het volgende:
    Ik zit net te kijken (aflevering 2) en het volgende viel mij op:

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]

Jammer dat ze daar soms zo slordig mee omgaan.
    Waren dat niet gewoon 2 verschillende briefjes?
    GNU Terry Pratchett
      dinsdag 27 juli 2010 @ 11:48:53 #94
    8760 Beavis
    pi_84542214
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 08:58 schreef Lod het volgende:

[..]

Waren dat niet gewoon 2 verschillende briefjes?
    Nee, ze kreeg hem in een fortune cookie. Later kreeg ze wel een ander briefje maar daar stond wat anders op.
      dinsdag 27 juli 2010 @ 12:28:19 #95
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_84543851
    Ik heb trouwens nog geen flauw idee wat voor organisatie achter dit hele project zit. En wat hun doelstellingen zijn. :{
    Als we Joe mogen geloven dan willen ze goed doen in de wereld. Desondanks krijgt Janet in de eerste aflevering al de mogelijkheid om weg te komen als ze haar buurman vermoord. Die nota bene Joe was, hun eigen medewerker/handlanger. Ze ontvoeren mensen, vermoorden ze enzovoorts. Dat valt bij mij niet in de categorie het beste voor hebben met de wereld.
    En wat ze willen bereiken met dit experiment is mij ook nog een raadsel.
    GNU Terry Pratchett
      dinsdag 27 juli 2010 @ 16:10:51 #96
    308657 kahlanamnell
    Knowledge is a weapon
    pi_84554174
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Lod het volgende:
    En wat ze willen bereiken met dit experiment is mij ook nog een raadsel.
    Zou er niet een groep achterzitten die geld voor het bekijken van de beelden vraagt aan internetters die hierop kicken of anders een onderzoeksgroep die mensen zo wil observeren?

Ik vind het ook wat vaag, ben bang dat ze met een compleet van de pot gerukt verhaal komen. Voor mijn werk ben ik veel met dit soort onderzoeken zelf bezig en er zijn genoeg wetenschappelijke voorbeelden die beter zijn opgezet als dat laatste het geval is.

Het doet me in iedergeval denken aan das experiment (film gebasseerd op een waargebeurd verhaal).
    pi_84556016
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 11:48 schreef Beavis het volgende:

[..]

Nee, ze kreeg hem in een fortune cookie. Later kreeg ze wel een ander briefje maar daar stond wat anders op.
    Ja op dat briefje bij het pistool stond joe ipv your neighbor :)
      dinsdag 27 juli 2010 @ 17:15:21 #98
    8760 Beavis
    pi_84556870
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef sbientje het volgende:

[..]

Ja op dat briefje bij het pistool stond joe ipv your neighbor :)
    :Y
    Ik wou niet teveel zeggen zonder spoilers :)
      dinsdag 27 juli 2010 @ 20:45:58 #99
    3140 PhalanX
    Technarchy
    pi_84564556
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Lod het volgende:
    Ik heb trouwens nog geen flauw idee wat voor organisatie achter dit hele project zit. En wat hun doelstellingen zijn. :{
    let op de gekozen mensen zijn niet zomaar gekozen, ze zijn gekozen omdat zij mogelijk een impact zouden kunnen hebben op de wereld... direct maar ook indirect.
    --- Cameron Hodge ---
      zondag 1 augustus 2010 @ 23:21:50 #100
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_84755292
    Lekker vage aflevering, die laatste :9
    Leeft Tori nu nog echt, of was dat ook maar denkbeeldig? :?
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_84758911
    quote:
    Op zondag 1 augustus 2010 23:21 schreef Zhenar het volgende:
    Het lijkt de kant van Lost op te gaan :{ :(
      maandag 2 augustus 2010 @ 17:42:14 #102
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_84779696
    quote:
    Op zondag 1 augustus 2010 23:21 schreef Zhenar het volgende:
    Een beetje te vaag wat mij betreft!
    Your body. Your soul. Your rituals.
      maandag 2 augustus 2010 @ 17:51:44 #103
    8760 Beavis
    pi_84779987
    quote:
    Op maandag 2 augustus 2010 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Het lijkt de kant van Lost op te gaan :{ :(
    quote:
    Op maandag 2 augustus 2010 17:42 schreef Rituals het volgende:

[..]

Een beetje te vaag wat mij betreft!
    Hoop dat het snel weer leuk wordt. Anders haak ik af.
    pi_84795749
    ik vond deze ook net wat te vaag, daar heb ik nix mee...
      dinsdag 3 augustus 2010 @ 00:21:33 #105
    124676 RobertoCarlos
    pi_84797316
    Ik meld mij per vandaag af voor deze serie.....
      donderdag 5 augustus 2010 @ 21:21:42 #106
    79837 Lemming22
    Rik Elfrink maakt ons kampioen
    pi_84910052
    Ik heb ook alle afleveringen gezien inmiddels. Het begon veelbelovend, maar die laatste aflevering was wel erg matig hoor. Weinig nieuws en het vage stuk met Joe was wat langdradig. Op een gegeven moment wisten we wel dat hij op een tafel aan draden lag te hallucineren en moest kiezen tussen the program en Janet. Ik hoop op beter volgende keer, want toch ben ik erg benieuwd hoe het gaat aflopen :)
    pi_85021767
    die vn deze week was wel weer een aardige vond ik. Wel grappig dat die 2 het dorp in zicht hadden, ben benieuwd hoe dat verder afloopt!
      zondag 8 augustus 2010 @ 20:56:54 #108
    152047 Yurithemaster
    Winter is coming
    pi_85022108
    dat hele Joe gezeur begint me te irriteren janet had hem van mij het dak af mogen duwen.

maarja wel leuke cliffhanger.
    pi_85042156
    De vorige aflevering was een beetje een domper, maar deze aflevering was toch wel weer erg leuk. Iets sneller dan gewoon, met een dijklading aan nieuwe plotlijntjes... ik vraag me af hoe ze het allemaal gaan afronden.
    --- Cameron Hodge ---
    pi_85219170
    Wat een aflevering maar nog steeds niet veel antwoorden alleen maar vragen. Komende aflevering word het heftig en er komen antwoorden.
      zondag 15 augustus 2010 @ 09:16:23 #111
    8760 Beavis
    pi_85300800
    Geen PU vandaag?
    pi_85300933
    Aan het einde van aflevering 9 zag ik staan over 2 weeks. Ik dacht een grapje twee weken wachten op aflevering 10 maar inderdaad. Volgende week een nieuwe aflevering daarna iedere week.
      zondag 15 augustus 2010 @ 09:44:29 #113
    8760 Beavis
    pi_85300999
    quote:
    Op zondag 15 augustus 2010 09:36 schreef kenwel het volgende:
    Aan het einde van aflevering 9 zag ik staan over 2 weeks. Ik dacht een grapje twee weken wachten op aflevering 10 maar inderdaad. Volgende week een nieuwe aflevering daarna iedere week.
    Ik zie het ook net: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Persons_Unknown_episodes
    pi_85304644
    Komt deze serie ook nog leuk naar Nederland? :)
      zondag 15 augustus 2010 @ 12:49:09 #115
    8760 Beavis
    pi_85304840
    quote:
    Op zondag 15 augustus 2010 12:41 schreef musicfreakyme het volgende:
    Komt deze serie ook nog leuk naar Nederland? :)
    Ja, RTL5
      zondag 15 augustus 2010 @ 12:53:58 #116
    87680 Mirel
    pi_85304959
    Nederlandse zenders weten altijd de goede series uit te zenden. :')

--

quote:
    LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- NBC is cutting its "Persons Unknown" run short by one episode.

Said installment, "Seven Sacrifices," however will turn up online, a network spokesperson has confirmed to the site exclusively.

"Persons Unknown" returns next Saturday, August 21 at 8:00/7:00c with its 10th episode ("Identity"). That week, episode 11 (the aforementioned "Seven Sacrifices") will make its online debut before the show signs off with its two-hour finale ("And Then There Was One"; "Shadows in the Cave") on Saturday, August 28 starting at 8:00/7:00c.

(I hope someone can figure out how to "torrent" this episode; not being in the States, non-USA residents have no way to watch it otherwise.)
    Source: http://www.thefutoncritic(...)o-debut-online/8835/
    pi_85305045
    quote:
    Op zondag 15 augustus 2010 12:49 schreef Beavis het volgende:

[..]

Ja, RTL5
    Leuk, ben benieuwd! :)
    pi_85306918
    quote:
    Op zondag 15 augustus 2010 12:53 schreef Mirel het volgende:
    Nederlandse zenders weten altijd de goede series uit te zenden. :')

--
    [..]

pff, wat nutteloos weer dit..
      zondag 15 augustus 2010 @ 20:31:36 #119
    308657 kahlanamnell
    Knowledge is a weapon
    pi_85320913
    gaan ze nu 1 aflevering online uitzenden en de finale wel weer op tv? -O-

waarom gaat rtl5 dit uitzenden? Koop dan een goede serie op, maar dit was kennelijk goedkoop :')
    pi_85323169
    quote:
    Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef kahlanamnell het volgende:
    gaan ze nu 1 aflevering online uitzenden en de finale wel weer op tv? -O-

Ze willen wel heel graag van de serie af volgens mij. Een aflevering online uitzenden en de laatste 2 afleveringen in de finale.
    Because simple is bad!
      zondag 15 augustus 2010 @ 23:28:44 #121
    87680 Mirel
    pi_85330125
    Ze moeten gewoon de acteurs vervangen en na een paar afleveringen zeggen dat de kijkcijfers niet top zijn. Alhoewel, ze hebben de blonde al vervangen.
      maandag 16 augustus 2010 @ 14:16:52 #122
    308657 kahlanamnell
    Knowledge is a weapon
    pi_85348356
    quote:
    Op zondag 15 augustus 2010 21:12 schreef DanielleM het volgende:

[..]

Ze willen wel heel graag van de serie af volgens mij. Een aflevering online uitzenden en de laatste 2 afleveringen in de finale.
    ik heb nog nooit zo'n meuk gezien, online afleveringen? Waarom zenden ze dan wel die finale uit? Doe dan 3 afleveringen als finale en knip wat overloos gelul eruit en je bent ook klaar.
    pi_85359881
    quote:
    Op maandag 16 augustus 2010 14:16 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

ik heb nog nooit zo'n meuk gezien, online afleveringen? Waarom zenden ze dan wel die finale uit? Doe dan 3 afleveringen als finale en knip wat overloos gelul eruit en je bent ook klaar.
    Ja, dat lijkt mij ook veel logischer. Geen idee waar die Amerikanen mee bezig zijn. :N
    Because simple is bad!
    pi_85360342
    ik ben al gestopt eigenlijk
      maandag 16 augustus 2010 @ 22:00:22 #125
    152047 Yurithemaster
    Winter is coming
    pi_85368272
    quote:
    Op maandag 16 augustus 2010 19:09 schreef DanielleM het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt mij ook veel logischer. Geen idee waar die Amerikanen mee bezig zijn. :N
    ze zullen wel ruimte hebben willen maken voor een andere serie ofzo
      zondag 22 augustus 2010 @ 11:44:30 #126
    8760 Beavis
    pi_85565405
    Hmmm, ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Misschien maar goed dat het bijna afgelopen is.
    pi_85571173
    ik word zo ontzettend moe van die serie waarin iedere keer weer 'a company' rare experimenten doet en 'lekker mysterieus' doet... Heroes, FF etc etc
    pi_85571949
    zat wel een koe van een fout in deze week... die sjaal waaide weg en het volgende shot heeft ze m weer in haar handen :')

wat was de deal met die 2 reporters die in dat dorp waren? Was in een andere tijd, toch? Vond dat stukje erg veel vragen oproepen, die waars. in de komende week dan wel opgelost worden haha Ben wel benieuwd naar de ontknoping iig

[ Bericht 36% gewijzigd door sbientje op 23-08-2010 01:04:46 ]
    pi_85601209
    de online aflevering is te vinden op het wereldwijde web nu :)
      maandag 23 augustus 2010 @ 12:41:12 #130
    308657 kahlanamnell
    Knowledge is a weapon
    pi_85602777
    quote:
    Op maandag 23 augustus 2010 11:58 schreef sbientje het volgende:
    de online aflevering is te vinden op het wereldwijde web nu :)
    ha, mooi! Ik bekijk de laatste delen straks even in 1 keer, dan kan ik deze serie afsluiten. Zomerseries, ik weet het niet, klonk erg leuk dit, maar nee, jammer.
    pi_85622375
    die 1-oog oude nachtmanager _O- hahaha, wat een suffe zo

Zoals ik het begrijp zijn er dus overal zulke stadjes weggeplant, precies identiek.. Ik ben heel benieuwd hoe het af gaat lopen.
    pi_85686790
    En weer 1 die we gaan check of het was is.
      woensdag 25 augustus 2010 @ 23:47:50 #133
    152047 Yurithemaster
    Winter is coming
    pi_85715984
    -exit- laat maar.

Blijft bij 13 afleveringen.
    pi_85719090
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2010 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
    volgende week de laatste 2 afleveringen
    Zaterdag toch al?
      donderdag 26 augustus 2010 @ 10:36:12 #136
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_85721087
    Toch vond ik het, al met al, niet eens een onaardige serie. Ben benieuwd of ze er een passend einde aan weten te brengen.
    Joe begint alleen irritant te worden. Dan weer agressief, dan weer poeslief. Kan er geen peil op trekken wat voor karakter hij nou precies moet voorstellen.
    GNU Terry Pratchett
    pi_85731378
    quote:
    Op donderdag 26 augustus 2010 09:32 schreef sbientje het volgende:

[..]

Zaterdag toch al?
    Ja, heb gister pas aflevering 11 gekeken en ben er aan gewend om op zaterdag te kijken.
    pi_85760945
    Gisteren weer 2 afleveringen gekeken en ik krijg een My Little Eye gevoel bij dit.
      zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:28:47 #139
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_85794401
    Ik vind het echt ongelofelijk slecht :'). Die dialogen, die acteeprestaties, die kinderjuffrouw die een ijskoude "Director" is, al die personages die ongelofelijke mongolen zijn en alleen maar bezig met emotioneel reageren in plaats van na te denken :') .

Alleen de Renbe & vriendin-verhaallijn is nog wel redelijk.
    2000 light years from home
    pi_85826802
    Season finale staat op internet. Hoef nog maar 3 afleveringen te kijken en dat is deze serie helaas ook weer voorbij.
      zondag 29 augustus 2010 @ 11:18:46 #141
    87680 Mirel
    pi_85826977
    Ik heb geen zin om de eps van vorige week en deze week te downloaden. Ik zal de wiki doorlezen hoe het afloopt en het ik-vind-niet-meer-leuk'en op Facebook :(!
      zondag 29 augustus 2010 @ 12:06:09 #142
    8760 Beavis
    pi_85827994
    Nou geweldig hoor, zo'n open eind waar nooit een vervolg op zal komen. :N
    pi_85847766
    :') :')

Welcome to level 2 _O-

Dat zag ik niet aankomen :P
    You dream it, I live it.
      zondag 29 augustus 2010 @ 21:06:20 #144
    152047 Yurithemaster
    Winter is coming
    pi_85847802
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2010 12:06 schreef Beavis het volgende:
    inderdaad niet het einde waar ik op gehoopt had.
      zondag 29 augustus 2010 @ 22:49:52 #145
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_85854393
    Wel een cool einde opzich :P .
    pi_85858509
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2010 22:49 schreef Merkie het volgende:
    Wel een cool einde opzich :P .
    Het einde was opzich wel tof, maar ik dacht dat aan het einde alles duidelijk zou zijn. Het roept nu alleen nog maar meer vragen op. :?
    Because simple is bad!
      maandag 30 augustus 2010 @ 00:45:05 #147
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_85858678
    quote:
    Op maandag 30 augustus 2010 00:36 schreef DanielleM het volgende:

[..]

Het einde was opzich wel tof, maar ik dacht dat aan het einde alles duidelijk zou zijn. Het roept nu alleen nog maar meer vragen op. :?
    Dat is wel stom ja, maar ik was toch al niet geïnteresseerd in antwoorden omdat de serie verder bagger is.
    pi_85859614
    net de laatse aflevering gezien, conclusie: :')
    pi_85859766
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 03:59 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Ze hebben bevestigd dat op het eind alles duidelijk zal zijn :)
    Nee. Helaas is niet alles duidelijk geworden in de seizoenfinale.
    pi_85859783
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2010 12:06 schreef Beavis het volgende:
    Eergisteren de laatste aflevering van Sliders gekeken. Prut open einde waar nooit een vervolg op zal komen. :(
    pi_85892178
    best een bijzonder slecht einde. Ik begreep ook niets van die blackham en de vrouw van charlie? Dat werd er zo ingepleurd en that was that? Zelfde met die board vergadering, voegde ook niet echt wat toe. Ik vond het al met al maar vaag,, die laatste aflevering. Vond het wel erg cool hoe ze elkaar gingen nepvermoorden, dat had ik echt niet door :@
      maandag 30 augustus 2010 @ 23:07:39 #152
    87680 Mirel
    pi_85892937
    Unvolg topic. Doei boys
      dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:16:13 #153
    152047 Yurithemaster
    Winter is coming
    pi_85895984
    quote:
    Op maandag 30 augustus 2010 22:51 schreef sbientje het volgende:
    best een bijzonder slecht einde. Ik begreep ook niets van die blackham en de vrouw van charlie? Dat werd er zo ingepleurd en that was that? Zelfde met die board vergadering, voegde ook niet echt wat toe. Ik vond het al met al maar vaag,, die laatste aflevering. [/quote

Zat vol met plotholes ja. maar we kregen wel robert picardo nog even te zien O+

[quote]Vond het wel erg cool hoe ze elkaar gingen nepvermoorden, dat had ik echt niet door :@
    Toen gramh?? van het balkon werd 'geduwd' had ik wel iets van jahoor daar ga je heus niet dood van is maar een meter of 2/3
    pi_85935462
    quote:
    Op maandag 30 augustus 2010 22:51 schreef sbientje het volgende:
    best een bijzonder slecht einde. Ik begreep ook niets van die blackham en de vrouw van charlie? Dat werd er zo ingepleurd en that was that? Zelfde met die board vergadering, voegde ook niet echt wat toe. Ik vond het al met al maar vaag,, die laatste aflevering. Vond het wel erg cool hoe ze elkaar gingen nepvermoorden, dat had ik echt niet door :@
    Dat nepvermoorden zag ik ook niet direct, hoewel ik bij Graham wel een vermoeden had dat het niet echt was.
    Verder had ik wel het idee dat Charlie los ging op Blackham.
    pi_85945808
    ja bij graham dacht ik ook van: nou... maar ik dacht meer dat dat slecht in elkaar gezet was dan dat het nep was haha
      woensdag 22 december 2010 @ 12:26:20 #156
    52216 pdiscs
    Spruitjes zijn vies!
    pi_90283104
    Ik heb pas gisteren de eerste aflevering gezien. Is het de moeite waard om verder te kijken?

Is er aan het einde van het seizoen een "verhaallijn" afgesloten of blijf ik met net zoveel vragen over als b.v. bij Lost? Of is er een soort van "Horror" einde aan gemaakt, waaruit blijkt dat er nog zo'n seizoen komt met een vergelijkbaar verhaal.

Ik vond het begin in elk geval veelbelovend, maar ik wil niet weer vastgekluisterd liggen aan een Lost achtige vaagheid...
      woensdag 22 december 2010 @ 13:39:06 #157
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_90286218
    Het eerste seizoen is zo'n beetje vroegtijd afgebroken, dus wat dat betreft wordt het niet uitgemolken zoals bij Lost.
    Maar echt antwoorden krijg je ook niet.
    GNU Terry Pratchett
    pi_90291321
    De serie is, zegt NBC, bedoeld als afgesloten geheel. Alle vragen zouden worden beantwoord. Ik kan je zeggen, het einde was een verschrikkelijke deceptie. If anything, blijf je met meer vragen zitten. De serie is op zich wel leuk, maar ik weet nu dus nog steeds niet waarom nu juist deze mensen ontvoerd zijn en met welk doel. Je blijft dus niet met een voldaan gevoel achter.
    pi_90317377
    quote:
    1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:26 schreef pdiscs het volgende:
    Ik heb pas gisteren de eerste aflevering gezien. Is het de moeite waard om verder te kijken?

Is er aan het einde van het seizoen een "verhaallijn" afgesloten of blijf ik met net zoveel vragen over als b.v. bij Lost? Of is er een soort van "Horror" einde aan gemaakt, waaruit blijkt dat er nog zo'n seizoen komt met een vergelijkbaar verhaal.

Ik vond het begin in elk geval veelbelovend, maar ik wil niet weer vastgekluisterd liggen aan een Lost achtige vaagheid...
    Wat is er op het eind nog steeds vaag aan Lost?
      donderdag 23 december 2010 @ 13:29:16 #160
    52216 pdiscs
    Spruitjes zijn vies!
    pi_90339094
    Blijkbaar nog veel, ik ben halverwege seizoenn 2 afgehaakt. Maar van wat ik hoor is en blijft het vaag.
    pi_90342026
    lost was op het eind ook nog vrij vaag ja :D
      donderdag 23 december 2010 @ 14:41:28 #162
    79837 Lemming22
    Rik Elfrink maakt ons kampioen
    pi_90342455
    quote:
    Op donderdag 23 december 2010 13:29 schreef pdiscs het volgende:
    Blijkbaar nog veel, ik ben halverwege seizoenn 2 afgehaakt. Maar van wat ik hoor is en blijft het vaag.
    Het is een mooi afgerond verhaal, maar er zijn wel veel vragen onbeantwoord gebleven. Echter geen punten die kritisch zijn voor het verhaal. Het einde van seizoen 1 persons unknown is gewoon een compleet open einde zonder antwoorden.
      donderdag 23 december 2010 @ 20:46:27 #163
    52216 pdiscs
    Spruitjes zijn vies!
    pi_90359431
    quote:
    1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Het is een mooi afgerond verhaal, maar er zijn wel veel vragen onbeantwoord gebleven. Echter geen punten die kritisch zijn voor het verhaal. Het einde van seizoen 1 persons unknown is gewoon een compleet open einde zonder antwoorden.
    Mmm. Dan bedenk ik me nog goed of ik verder ga kijken. Ben net begonnen met Fringe.
    pi_96835871
    Weet iemand of er hier een dvd van uit is met Nederlandse ondertiteling?
    pi_96836887
    quote:
    7s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:58 schreef Beaudelaire het volgende:
    Weet iemand of er hier een dvd van uit is met Nederlandse ondertiteling?
    Er bestaat überhaupt geen dvd van deze serie..

Van de wiki:
    The complete series DVD, titled "Persons Unknown: The Complete First Season" was supposed to be released on September 7, 2010 after being pushed back from an initial August 14, 2010 release.[30] However, the DVD set has still not been released, and there is currently no publicly known scheduled date for its release
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_96837134
    quote:
    0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:19 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Er bestaat überhaupt geen dvd van deze serie..

Van de wiki:
    The complete series DVD, titled "Persons Unknown: The Complete First Season" was supposed to be released on September 7, 2010 after being pushed back from an initial August 14, 2010 release.[30] However, the DVD set has still not been released, and there is currently no publicly known scheduled date for its release
    Hmm, jammer. Dan maar via internet bekijken. Bedankt. :)
    pi_97113135
    Ik vond het nog een vrij goede serie. In het midden kakte het misschien een beetje in, maar de laatste twee afleveringen waren erg goed. Ook het einde is tof, maar helaas komt er geen seizoen 2.
    pi_98384298
    Ik ben nu ook begonnen, moest wel lachen in ep4 toen Ranjit van How I Met Your Mother ineens langskwam en ook nu weer als taxichauffeur :D
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_98386127
    quote:
    0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:36 schreef Tim86 het volgende:
    Ik ben nu ook begonnen, moest wel lachen in ep4 toen Ranjit van How I Met Your Mother ineens langskwam en ook nu weer als taxichauffeur :D
    [ afbeelding ]
    :D ! Dit topic komt eens in de zoveel tijd bovendrijven, jij hebt tot dusver de beste kick als je het mij vraagt :P .
    pi_98386174
    Er moet gewoon een seizoen 2 komen. Die cliffhanger smaakt naar meer.
      zondag 19 juni 2011 @ 21:12:22 #171
    342505 Anti-vermoeidheid
    DigitaleVitamine C
    pi_98386435
    Is dit dat slappe aftreksel van lost?
      zondag 19 juni 2011 @ 21:18:08 #172
    124676 RobertoCarlos
    pi_98386788
    quote:
    0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
    Is dit dat slappe aftreksel van lost?
    :Y
    pi_98387785
    quote:
    7s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef Beaudelaire het volgende:
    Er moet gewoon een seizoen 2 komen. Die cliffhanger smaakt naar meer.
    Het einde slaat nu nergens op. Dat terwijl NBC had beloofd dat alle vragen beantwoord zouden worden...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')