ik weet het ook niet eigenlijk...quote:Op maandag 12 juli 2010 15:28 schreef kahlanamnell het volgende:
komt er morgenochtend nu een nieuwe pesons unknown of zondag pas?
okee, klinkt logisch... jammer dat het nog bijna een week duurt maar ja, niets aan te doenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:48 schreef Lod het volgende:
Dit is de planning die ik heb:
2010-07-17 1x06 Suspicions and Secrets
2010-07-24 1x07 Smoke and Steel
2010-07-31 1x08 Saved
2010-08-07 1x09 Static
zo irritant, mid season break of hoe ze die ongein ook noemen. Meer series doen dat, bizar.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:03 schreef Lod het volgende:
Moet je niet de serie Burn Notice gaan volgen. Die worden onregelmatig uitgezonden en halverwege het seizoen is er een stop van 6 maanden
hoe kan je nu iets missen dat je met torrentjes of met een payserver van usenet nog 2 jaar lang kan binnenhalen in een paar seconden?quote:
Dat dus, en dan ineens zit ze een mega-soft gesprek te houden in een kluis.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:27 schreef Mirel het volgende:
Dee uit BSG. En ze doet net een beetje teveel tough girl.
Maar het is wel een lekker wijfquote:Op zondag 25 juli 2010 15:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat dus, en dan ineens zit ze een mega-soft gesprek te houden in een kluis.
Waren dat niet gewoon 2 verschillende briefjes?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:36 schreef Beavis het volgende:
Ik zit net te kijken (aflevering 2) en het volgende viel mij op:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Jammer dat ze daar soms zo slordig mee omgaan.
Nee, ze kreeg hem in een fortune cookie. Later kreeg ze wel een ander briefje maar daar stond wat anders op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:58 schreef Lod het volgende:
[..]
Waren dat niet gewoon 2 verschillende briefjes?
Zou er niet een groep achterzitten die geld voor het bekijken van de beelden vraagt aan internetters die hierop kicken of anders een onderzoeksgroep die mensen zo wil observeren?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Lod het volgende:
En wat ze willen bereiken met dit experiment is mij ook nog een raadsel.
Ja op dat briefje bij het pistool stond joe ipv your neighborquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:48 schreef Beavis het volgende:
[..]
Nee, ze kreeg hem in een fortune cookie. Later kreeg ze wel een ander briefje maar daar stond wat anders op.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef sbientje het volgende:
[..]
Ja op dat briefje bij het pistool stond joe ipv your neighbor
let op de gekozen mensen zijn niet zomaar gekozen, ze zijn gekozen omdat zij mogelijk een impact zouden kunnen hebben op de wereld... direct maar ook indirect.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Lod het volgende:
Ik heb trouwens nog geen flauw idee wat voor organisatie achter dit hele project zit. En wat hun doelstellingen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |