Gelukkig is de productie niet afhankelijk van kijkcijfers. Die zullen idd wel drama zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef Mirel het volgende:
NBC verschuift Persons Unknown naar zaterdag. Wij krijgen hem dan op zondag op de torrentsites.
Dit zal dus vast niet veel kijkers trekken op deze manier. Wat dom van NBC. Ze moeten de top daar eens vervangen door een ander team.Enige goede wat ze deden is Chuck en Community hernieuwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervangingquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:06 schreef Lod het volgende:
De kijkcijfers van Heroes volgen m.i. wel het niveau van de serie. Het eerste seizoen was leuk maar daarna kon het steeds minder boeien.
Over de vervanging van Tori. Is Erika Taylor een actrice die de rol van blondine gaat overnemen of wordt het een nieuw karakter?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:02 schreef Orbis het volgende:
Maar NBC doet het überhaupt toch niet echt tof? De kijkcijfers van Chuck waren/zijn zeer matig, de kijkcijfers van Heroes werden steeds droeviger... Ze moeten het echt nog hebben van hun donderdag comedy night met The Office (binnenkort dus zonder Steve Carell, hoe gaan ze dat oplossen?), 30 Rock en Parks & Recreation, en wat Idols-achtige dingen volgens mij.
Nu je het zegt, ja. Ach, ik ben al lang blij dat ze het nog uitzenden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
30 Rock was ook al lang gecancelled als 't niet zoveel prijzen won.
Volgens mij probeert iedereen deze meesterlijke serie de nek om te draaien, maar ik wacht even af, ben wel benieuwd naar de rest en vond aflevering 3 zeer sterk en hoop op meer van dat soort afleveringen.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:18 schreef Mirel het volgende:
Als de rol hetzelfde blijft en de actrice verandert, dan is dat heel erg kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zitten natuurlijk spoilers in, maar het verklaart alles over Tori. Oh, ik heb zin in een nieuwe afleveringEn voor de liefhebbers van Battlestar Galactica een verrassing
![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door kahlanamnell op 05-07-2010 10:51:08 ]I intend to be formidably armed
herkende haar nu pas nu de aflevering is afgelopenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:43 schreef kahlanamnell het volgende:
zitten natuurlijk spoilers in, maar het verklaart alles over Tori. Oh, ik heb zin in een nieuwe afleveringEn voor de liefhebbers van Battlestar Galactica een verrassing
![]()
Nee joh, die vent met de baard die zijn vrouw heeft omgebracht moet er in blijven! Hij had nog één van de hoofdrollen in Ferris Buelers Day Off. Stukje jeugdsentimentquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:41 schreef Deceit het volgende:
die andere 2 mannen mogen van mij de 'testen' falen
Ergens geloof ik dat niet helemaal, zou weleens gemanipuleerd kunnen zijn, net als dat Erika op de tv zag dat Tori nog leefde.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:11 schreef Orbis het volgende:
[..]
Nee joh, die vent met de baard die zijn vrouw heeft omgebracht moet er in blijven! Hij had nog één van de hoofdrollen in Ferris Buelers Day Off. Stukje jeugdsentiment.
denk wel dat hij zijn vrouw heeft vermoord, hij heeft het zelfs toegegeven tegen die meneer blackhamquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:15 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ergens geloof ik dat niet helemaal, zou weleens gemanipuleerd kunnen zijn, net als dat Erika op de tv zag dat Tori nog leefde.
True, maar het zou me ook niks verbazen als "ze" dat hem hebben laten geloven en hij het daarom toegeeftquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk wel dat hij zijn vrouw heeft vermoord, hij heeft het zelfs toegegeven tegen die meneer blackham
Volgens mij heeft hij nog helemaal niks toegegeven, alleen dat hij wel een kussen op haar gezicht had willen doen omdat ze hem gek maakte. Met de beelden die wij als kijker zagen lijkt dat op een bekentenis.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
denk wel dat hij zijn vrouw heeft vermoord, hij heeft het zelfs toegegeven tegen die meneer blackham
ik weet het ook niet eigenlijk...quote:Op maandag 12 juli 2010 15:28 schreef kahlanamnell het volgende:
komt er morgenochtend nu een nieuwe pesons unknown of zondag pas?
okee, klinkt logisch... jammer dat het nog bijna een week duurt maar ja, niets aan te doenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:48 schreef Lod het volgende:
Dit is de planning die ik heb:
2010-07-17 1x06 Suspicions and Secrets
2010-07-24 1x07 Smoke and Steel
2010-07-31 1x08 Saved
2010-08-07 1x09 Static
zo irritant, mid season break of hoe ze die ongein ook noemen. Meer series doen dat, bizar.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:03 schreef Lod het volgende:
Moet je niet de serie Burn Notice gaan volgen. Die worden onregelmatig uitgezonden en halverwege het seizoen is er een stop van 6 maanden
hoe kan je nu iets missen dat je met torrentjes of met een payserver van usenet nog 2 jaar lang kan binnenhalen in een paar seconden?quote:
Dat dus, en dan ineens zit ze een mega-soft gesprek te houden in een kluis.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:27 schreef Mirel het volgende:
Dee uit BSG. En ze doet net een beetje teveel tough girl.
Maar het is wel een lekker wijfquote:Op zondag 25 juli 2010 15:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat dus, en dan ineens zit ze een mega-soft gesprek te houden in een kluis.
Waren dat niet gewoon 2 verschillende briefjes?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:36 schreef Beavis het volgende:
Ik zit net te kijken (aflevering 2) en het volgende viel mij op:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Jammer dat ze daar soms zo slordig mee omgaan.
Nee, ze kreeg hem in een fortune cookie. Later kreeg ze wel een ander briefje maar daar stond wat anders op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:58 schreef Lod het volgende:
[..]
Waren dat niet gewoon 2 verschillende briefjes?
Zou er niet een groep achterzitten die geld voor het bekijken van de beelden vraagt aan internetters die hierop kicken of anders een onderzoeksgroep die mensen zo wil observeren?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Lod het volgende:
En wat ze willen bereiken met dit experiment is mij ook nog een raadsel.
Ja op dat briefje bij het pistool stond joe ipv your neighborquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:48 schreef Beavis het volgende:
[..]
Nee, ze kreeg hem in een fortune cookie. Later kreeg ze wel een ander briefje maar daar stond wat anders op.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef sbientje het volgende:
[..]
Ja op dat briefje bij het pistool stond joe ipv your neighbor
let op de gekozen mensen zijn niet zomaar gekozen, ze zijn gekozen omdat zij mogelijk een impact zouden kunnen hebben op de wereld... direct maar ook indirect.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Lod het volgende:
Ik heb trouwens nog geen flauw idee wat voor organisatie achter dit hele project zit. En wat hun doelstellingen zijn.
Het lijkt de kant van Lost op te gaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:21 schreef Zhenar het volgende:
Lekker vage aflevering, die laatste
Leeft Tori nu nog echt, of was dat ook maar denkbeeldig?
Een beetje te vaag wat mij betreft!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:21 schreef Zhenar het volgende:
Lekker vage aflevering, die laatste
Leeft Tori nu nog echt, of was dat ook maar denkbeeldig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |