Het lijkt de kant van Lost op te gaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:21 schreef Zhenar het volgende:
Lekker vage aflevering, die laatste
Leeft Tori nu nog echt, of was dat ook maar denkbeeldig?
Een beetje te vaag wat mij betreft!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:21 schreef Zhenar het volgende:
Lekker vage aflevering, die laatste
Leeft Tori nu nog echt, of was dat ook maar denkbeeldig?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het lijkt de kant van Lost op te gaan![]()
Hoop dat het snel weer leuk wordt. Anders haak ik af.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Een beetje te vaag wat mij betreft!
Ik zie het ook net: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Persons_Unknown_episodesquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:36 schreef kenwel het volgende:
Aan het einde van aflevering 9 zag ik staan over 2 weeks. Ik dacht een grapje twee weken wachten op aflevering 10 maar inderdaad. Volgende week een nieuwe aflevering daarna iedere week.
Ja, RTL5quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:41 schreef musicfreakyme het volgende:
Komt deze serie ook nog leuk naar Nederland?
quote:LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- NBC is cutting its "Persons Unknown" run short by one episode.
Said installment, "Seven Sacrifices," however will turn up online, a network spokesperson has confirmed to the site exclusively.
"Persons Unknown" returns next Saturday, August 21 at 8:00/7:00c with its 10th episode ("Identity"). That week, episode 11 (the aforementioned "Seven Sacrifices") will make its online debut before the show signs off with its two-hour finale ("And Then There Was One"; "Shadows in the Cave") on Saturday, August 28 starting at 8:00/7:00c.
(I hope someone can figure out how to "torrent" this episode; not being in the States, non-USA residents have no way to watch it otherwise.)
Source: http://www.thefutoncritic(...)o-debut-online/8835/
pff, wat nutteloos weer dit..quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:53 schreef Mirel het volgende:
Nederlandse zenders weten altijd de goede series uit te zenden.
--
[..]
Ze willen wel heel graag van de serie af volgens mij. Een aflevering online uitzenden en de laatste 2 afleveringen in de finale.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef kahlanamnell het volgende:
gaan ze nu 1 aflevering online uitzenden en de finale wel weer op tv?
ik heb nog nooit zo'n meuk gezien, online afleveringen? Waarom zenden ze dan wel die finale uit? Doe dan 3 afleveringen als finale en knip wat overloos gelul eruit en je bent ook klaar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:12 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Ze willen wel heel graag van de serie af volgens mij. Een aflevering online uitzenden en de laatste 2 afleveringen in de finale.
Ja, dat lijkt mij ook veel logischer. Geen idee waar die Amerikanen mee bezig zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:16 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo'n meuk gezien, online afleveringen? Waarom zenden ze dan wel die finale uit? Doe dan 3 afleveringen als finale en knip wat overloos gelul eruit en je bent ook klaar.
ze zullen wel ruimte hebben willen maken voor een andere serie ofzoquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:09 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook veel logischer. Geen idee waar die Amerikanen mee bezig zijn.
ha, mooi! Ik bekijk de laatste delen straks even in 1 keer, dan kan ik deze serie afsluiten. Zomerseries, ik weet het niet, klonk erg leuk dit, maar nee, jammer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:58 schreef sbientje het volgende:
de online aflevering is te vinden op het wereldwijde web nu
Zaterdag toch al?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
volgende week de laatste 2 afleveringen
inderdaad niet het einde waar ik op gehoopt had.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:06 schreef Beavis het volgende:
Nou geweldig hoor, zo'n open eind waar nooit een vervolg op zal komen.
Het einde was opzich wel tof, maar ik dacht dat aan het einde alles duidelijk zou zijn. Het roept nu alleen nog maar meer vragen op.quote:
Dat is wel stom ja, maar ik was toch al niet geďnteresseerd in antwoorden omdat de serie verder bagger is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:36 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Het einde was opzich wel tof, maar ik dacht dat aan het einde alles duidelijk zou zijn. Het roept nu alleen nog maar meer vragen op.
Nee. Helaas is niet alles duidelijk geworden in de seizoenfinale.quote:Op woensdag 9 juni 2010 03:59 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Ze hebben bevestigd dat op het eind alles duidelijk zal zijn
Eergisteren de laatste aflevering van Sliders gekeken. Prut open einde waar nooit een vervolg op zal komen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:06 schreef Beavis het volgende:
Nou geweldig hoor, zo'n open eind waar nooit een vervolg op zal komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |