ha, mooi! Ik bekijk de laatste delen straks even in 1 keer, dan kan ik deze serie afsluiten. Zomerseries, ik weet het niet, klonk erg leuk dit, maar nee, jammer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:58 schreef sbientje het volgende:
de online aflevering is te vinden op het wereldwijde web nu
Zaterdag toch al?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
volgende week de laatste 2 afleveringen
inderdaad niet het einde waar ik op gehoopt had.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:06 schreef Beavis het volgende:
Nou geweldig hoor, zo'n open eind waar nooit een vervolg op zal komen.
Het einde was opzich wel tof, maar ik dacht dat aan het einde alles duidelijk zou zijn. Het roept nu alleen nog maar meer vragen op.quote:
Dat is wel stom ja, maar ik was toch al niet geïnteresseerd in antwoorden omdat de serie verder bagger is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:36 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Het einde was opzich wel tof, maar ik dacht dat aan het einde alles duidelijk zou zijn. Het roept nu alleen nog maar meer vragen op.
Nee. Helaas is niet alles duidelijk geworden in de seizoenfinale.quote:Op woensdag 9 juni 2010 03:59 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Ze hebben bevestigd dat op het eind alles duidelijk zal zijn
Eergisteren de laatste aflevering van Sliders gekeken. Prut open einde waar nooit een vervolg op zal komen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:06 schreef Beavis het volgende:
Nou geweldig hoor, zo'n open eind waar nooit een vervolg op zal komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |